Miten päästä sen ylitse, että oma aviomies ei nuole? Olen puoliposliini, ulkoisesti viehättävä ja itsestäni muutoinkin huolta pitävä 37 v. nainen. Olen itse seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja mielelläni otan myös mieheltäni suihin. Tiedän, ettei toista voi pakottaa nuolemaan, mutta miten päästä sen ylitse. Nyt se kalvaa, kun oma seksinälkäni on vain kasvanut... ja sitä myöten tyytymättömyys. Mieheni ei ole innostunut edes erilaisista makujutuista. Voi voi... kaipaan niin tuota osaa edellisestä elämästäni!
Kaipaan nuolemista!
31
7724
Vastaukset
- mies
vaikuttaa, että teillä on huono avioliitto suhde? Minkäpä avun sitä osaa muuta sanoa kuin joko yrität saada liittonne toimimaan tai eroatte ja haette sopivat puolisot itsellenne.. Täällä olis vapaa mies sinun lähellä oleva mies joka nuolee ja suutelee mielellään joka paikkaa on taitava ja hyvä mittaisen kalun omistava.. Etsinkin vapaata tai vapautumassa olevaa halukasta naista kaikkeen kivaan=)Olen myös itsestäni ja kunnostani huolehtiva mies...
- uskomatonta....
Mikä teitä ääliöitä oikein vaivaa?!?Onko oraaliseksin puute tosiaan järkevä syy erota ja etsiä "uusi ja sopiva" puoliso...HOHHOIJJAA!
Entäs jos seuraava nuolee pillua mutta ei saa kaluaan kunnolla seisomaan?Tai jos seuraava on muuten huono puoliso.Avioliittoon ja suhteeseen nimittäin tarvitaan hieman muutakin kuin suuseksiä ja panemista...
Ei ihme että avioeroluvut kasvaa kun tuollaisia turhakkeita on olemassa.Pysykää saatana sinkkuna ja harrastakaa irtosuhteita toisten sinkkujen kanssa. - alkup. kirjoittaja
uskomatonta.... kirjoitti:
Mikä teitä ääliöitä oikein vaivaa?!?Onko oraaliseksin puute tosiaan järkevä syy erota ja etsiä "uusi ja sopiva" puoliso...HOHHOIJJAA!
Entäs jos seuraava nuolee pillua mutta ei saa kaluaan kunnolla seisomaan?Tai jos seuraava on muuten huono puoliso.Avioliittoon ja suhteeseen nimittäin tarvitaan hieman muutakin kuin suuseksiä ja panemista...
Ei ihme että avioeroluvut kasvaa kun tuollaisia turhakkeita on olemassa.Pysykää saatana sinkkuna ja harrastakaa irtosuhteita toisten sinkkujen kanssa.Ei se ole minustakaan syy erota. Suhde on hyvä ja muutoin onnellinen. Mutta minusta on rehellistä tunnustaa itselleen, että jokin, itselle aiemmin merkittävä, osa puuttuu. Ja kenties löytää kohtalotovereita ja ehkä ratkaisuja, miten ylittää tämä asia. En kiellä, että se on alkanut harmittaa minua. Enkä odottanutkaan, että tätä kukaan ymmärtäisi oikein. Avioliittoon tarvitaan paljon, yhä enemmän, kun yhteisiä vuosia kertyy. Ihmiset kehittyvät eri tahtia, ja silloin näitä asioita joutuu punnitsemaan. Näin. Edelleen toivon, että löytäisin kohtalotoverin.
- uskomatonta...
alkup. kirjoittaja kirjoitti:
Ei se ole minustakaan syy erota. Suhde on hyvä ja muutoin onnellinen. Mutta minusta on rehellistä tunnustaa itselleen, että jokin, itselle aiemmin merkittävä, osa puuttuu. Ja kenties löytää kohtalotovereita ja ehkä ratkaisuja, miten ylittää tämä asia. En kiellä, että se on alkanut harmittaa minua. Enkä odottanutkaan, että tätä kukaan ymmärtäisi oikein. Avioliittoon tarvitaan paljon, yhä enemmän, kun yhteisiä vuosia kertyy. Ihmiset kehittyvät eri tahtia, ja silloin näitä asioita joutuu punnitsemaan. Näin. Edelleen toivon, että löytäisin kohtalotoverin.
kirjoitukseni ei ollutkaan suunnattu Sinulle vaan tuolle mökelölle joka heti ensi töikseen neuvoo eroamaan ja tarjoaa itseään tyypillisen tökerösti "auttamaan" isolla vehkeellään ja mielihaluillaan.
Olen pahoillani että meissä miehissä on tuollaisia luupäitä ja kalukeskeisiä juntteja.
Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja saatte pulmat ratkottua.Keskustelua vaan kehiin!!!:) - Nimetön
uskomatonta... kirjoitti:
kirjoitukseni ei ollutkaan suunnattu Sinulle vaan tuolle mökelölle joka heti ensi töikseen neuvoo eroamaan ja tarjoaa itseään tyypillisen tökerösti "auttamaan" isolla vehkeellään ja mielihaluillaan.
Olen pahoillani että meissä miehissä on tuollaisia luupäitä ja kalukeskeisiä juntteja.
Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja saatte pulmat ratkottua.Keskustelua vaan kehiin!!!:)No mitäpä muutakaan on sitten ilmoitella toimimattomasta liitostaan:)Sitten myötä tunnosta etsitään kohtalontovereita täältä.. Jos ei ole tyytyväinen elämäänsä ja liittoonsa joko sen kestää tai eroaa eli lähtee etsimään sitä mistä sen saa.. Enhän sanonutkaan, että ota joku irtosuhde!! onhan se huonoa jos on tuollainenkin puute olemassa. Oishan se kiva nauttia ja jos se puolisokin osaa sen näyttää tällaisessa tilanteessa toiselle, onhan merkit olemassa ettei puoliso täysin kuuntele tai opettele kuunteleman toisen haluja ja puutteita ja saattaa olla kovin erilainen mnuutenkin.. Ei muuta kuin kierrätykseen niin vapaan voi moni sellainen tavata jotka osaa nauttia toisistaan eikä elä epä tyydyttävässä liitossa vaan onnellisena oman elämänsä=)Toisistaan nauttivilla toimii kaikki osa-alueet ja turha provosoida ja etsiä heti vikoja jos ei se toimi toisenkaan kanssa.. Jos ei toimi niin vaihtaa=)Mitäs sitä elämäänsä tuhlaamaan...
- alkup. kirjoittaja
Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja saatte pulmat ratkottua.Keskustelua vaan kehiin!!!:)Kiitos tuestasi. Ongelma on todellinen, tai se on alkanut muuttua siksi oman kehittymiseni myötä, ja siksi tuntuu hyvälle, että joku nappaa sen oikein. Luulenpa, että minun ainut mahdollisuuteni on vain hyväksyä se... ja se ei tunnu ihan hyvälle. Mutta onhan minussakin varmasti asioita, joita mieheni haluaisi muuttaa. Kaikissa meissä. Avioliitto on kompromisseja täynnä. Mutta silti...
- alkup. kirjoittaja_
Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja saatte pulmat ratkottua.Keskustelua vaan kehiin!!!:)Kiitos tuestasi. Ongelma on todellinen, tai se on alkanut muuttua siksi oman kehittymiseni myötä, ja siksi tuntuu hyvälle, että joku nappaa sen oikein. Luulenpa, että minun ainut mahdollisuuteni on vain hyväksyä se... ja se ei tunnu ihan hyvälle. Asiasta on keskusteltu, paljonkin. Aihe ei ole helppo, sillä onhan se kritiikkiä toisen, tässä tapauksessa miehen, seksuaalista minää kohtaan. Mutta onhan minussakin varmasti asioita, joita mieheni haluaisi muuttaa. Kaikissa meissä. Avioliitto on kompromisseja täynnä. Mutta silti...
- antava mutta ei saava...
alkup. kirjoittaja_ kirjoitti:
Kiitos tuestasi. Ongelma on todellinen, tai se on alkanut muuttua siksi oman kehittymiseni myötä, ja siksi tuntuu hyvälle, että joku nappaa sen oikein. Luulenpa, että minun ainut mahdollisuuteni on vain hyväksyä se... ja se ei tunnu ihan hyvälle. Asiasta on keskusteltu, paljonkin. Aihe ei ole helppo, sillä onhan se kritiikkiä toisen, tässä tapauksessa miehen, seksuaalista minää kohtaan. Mutta onhan minussakin varmasti asioita, joita mieheni haluaisi muuttaa. Kaikissa meissä. Avioliitto on kompromisseja täynnä. Mutta silti...
Itselläni sama "ongelma" kos se nyt ongelmaksi haluaa tehdä...mies ei halua nuolla johtuu siitä että häntä yököttää koko ajatus...Olen miettinyt etsiväni kumppanin joka sitä harrastaisi siis sala rakkaan, mutta toisaaltaan ihmisen on parempi keskittyä siihen MITÄ ON eikä siihen MITÄ EI OLE!!!! Ehkä jonaikin päivänä
- alkup. kirjoittaja
antava mutta ei saava... kirjoitti:
Itselläni sama "ongelma" kos se nyt ongelmaksi haluaa tehdä...mies ei halua nuolla johtuu siitä että häntä yököttää koko ajatus...Olen miettinyt etsiväni kumppanin joka sitä harrastaisi siis sala rakkaan, mutta toisaaltaan ihmisen on parempi keskittyä siihen MITÄ ON eikä siihen MITÄ EI OLE!!!! Ehkä jonaikin päivänä
Tiivistit hyvin. Ongelman siitä saa, jos siitä kehittää sellaisen. Ja minä olen kehittänyt tai kehittämässä. En voi sille mitään, että himoitsen sitä ihan mielettömästi nykyisin. Näen jopa unta siitä ja ylipäätään kokeilevammasta seksistä. Ilmiselvästi sinä olet hyväksynyt asian, ja nostan siitä sinulle hattua. Minäkin olin hyväksynyt sen vuosien ajan. Mutta oman heräämiseni myötä se nousi yhtäkkiä keskeiseksi jutuksi. Tiedän, se ei ole järkevää mutta en ainakaan nyt voi asialle mitään.
- paljon nuoltu
Mieheni sanoi minulle kerran, kun imin häntä, että hän haluaa 69, koska se saa hänet kiihottumaan eniten. Hän sanoi, et pimpin nuoleminen on kiihottavinta mitä hän tietää.
Otin tiedon vastaan erittäin kiitollisena. Itse olisin halunnut keskittyä vain suuhun ottoon, mutta hänen mielikseen suostuin 69 asentoon.
Saan orgasmin vain nuolemalla tai hyväilemällä klittaa. Mutta kyllä se kannatti loppujen lopuksi..
Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä. - Mies isolla iillä
Nuolisin, mutta vaimo ei anna... eikä ota suihin :(
- CD-R
No eihän tuosta tule mitään. Yleensäkin ihmiset eivät tajua, että seksuaalisen aktiivisuuden/mielenkiinnon pitää olla samoilla linjoilla. Paljon panevat yhteen ja kerran vuodessa rötkäyttävät samaten.
Oikeasti: lähipiirissäni on 2 onnellista paria, joita ei kiinnosta seksi kumpaakaan sukupuolta.
Omasta mielestäni hämärää hommaa, mutta näyttää noilla toimivan. - Pimpannuolija
Olet namupala, pillu on aina ihana nuolla, mies vain on väärä, itse olen naimisissa, kolmen pojan isä, ja rakastan nuolla pillua, mikään maailmassa ei voita tuota ihanaa makua!
- alkup. kirjoittaja
...saisin tartutettua mieheeni tuollaisen asenteen? Tähän aikaan yöstä ei paranisi lukea tuollaista...
- Nimierkkki
...saisin tartutettua mieheeni tuollaisen asenteen? Tähän aikaan yöstä ei paranisi lukea tuollaista...
Älä tartuta mieheesi mitään... :)
- Mies-Hki
Nimierkkki kirjoitti:
Älä tartuta mieheesi mitään... :)
tollasia miehiä. Pimpin nuoleminen on aivan ihanan kiihottavaa puuhaa. Usein seksissä ensin autan naisen saamaan orgasmin nuolemalla. Sitten vasta tulee minun vuoroni.
- antaisin
Joopa joo.Minä taas haluaisin nuolla,mutta vaimo ei anna!Ei käy tarpeet oikein yksiin.
- alkup. kirjoittaja
Minä voisin puolestani sanoa, että miksi ihmeessä on naisia, jotka eivät halua tulla nuolluksi!!! Se on upea keino saada ja myös antaa nautintoa. Ja vaikka seksin ei tarvitsekaan aina tähdätä orgasmiin, niin suuseksi... se kyllä tuottaa orgasmin...tai siis tuottaisi minulle. Mutta tiedän, että kaikki ei sovi kaikille. Ei naisille eikä miehille. Mun on pakko lopettaa tämä kirjoittaminen. Asia harmittaa yhä enemmän.
- Tonguee
Minä voisin puolestani sanoa, että miksi ihmeessä on naisia, jotka eivät halua tulla nuolluksi!!! Se on upea keino saada ja myös antaa nautintoa. Ja vaikka seksin ei tarvitsekaan aina tähdätä orgasmiin, niin suuseksi... se kyllä tuottaa orgasmin...tai siis tuottaisi minulle. Mutta tiedän, että kaikki ei sovi kaikille. Ei naisille eikä miehille. Mun on pakko lopettaa tämä kirjoittaminen. Asia harmittaa yhä enemmän.
Haluaisitko istua kasvoilleni niin, että vakosi olisi suussani? :)
Nimim. "En ole koskaan saanut kokeilla tuotakaan" - "kohtalotoveri"
Moi;)
Ymmärrän toki hyvin tuskasi... Meillä ongelma on
ihan toisinpäin... Rakastan yli kaiken naisen nuolemista ja sitä tunnetta kun nainen alla lentää
orgasmista toiseen... nam;)
Olen ihan hulluna suuseksiin, mutta meillä taas vaimo ei sitä herkkua anna kuin "joskus ja jouluna"... vaikka kyllä joka kerta saa usean orgasmin... mikä lie häveliäisyys/estoisuus liian
suuri... kun minä taas hyvinkin estoton...
voitaisiin varmaan mailailla ja jutella privana?
mun maili on: [email protected]
T. Jussi - ....
onko vaimosi arahko 7 ujohko? sekin voi joskus olla syynä ettei anna miehen nuolla. itse olin aiemmin todella eopävarma itsestäni enkä pitänyt siitä että minua nuoltiin, sillä olin aivan liian tietoinen itsestäni kokoajan nauttiakseni.'
onneksi sitten kuitenkin totuin ja opin siihenkin hommaan ( vaikken siten saakaan, vaikka niin taivaalliselta tuntuukin ) ja nyt todella pidän olla nuoltavana. ( ja imeä, mielummin eri aikaan tosin että voi keskittyä kunnolla siihen mitä saa / antaa ) kannattaa keskustella mtä nuolemattomuus jne johtuu.. :) - 4kymppinen
Haluatko asiallisia neuvoja, joilla kenties saisit homman toimimaan?
- juuliaa
tilanteesi ei ole helppo. ja arvaan, että se vaivaa. se, mikä tulee ongelmaksi, on ehkä se, että tilanne tulee vaivaamaan sinua vielä enemmän koko ajan.
Viestistäsi ei käy ilmi, oletteko tehneet sitä kaikkein tärkeintä: puhuneet asiasta?
Oletko kysynyt miksi hän ei suostu siihen? Tuntuu epäreilulta, että annat hänelle suuseksiä, mutta et itse saa sitä.
Tuntuu yleensä suurin ongelma olevan, että ihmiset eivät puhu avoimesti asiasta.
En tiedä, auttaisiko sen sinun tilanteessasi, mutta arvaan myös, että asia jää sinua vaivaamaan ja se tulee heijastumaan liittoonne...
Seksi on kuitenkin iso osa suhdetta, sen alan ongelmat tuppaavat kertomaan joko ongelmista suhteessa tai aiheuttavat niitä.
Jos suhteenne on hyvä, kuten mainitset, miksi ette voisi yhdessä puhua ja selvittää asiaa? Jos kyse on hygieniasta, voisitte vaikka yhdessä tehdä esileikkinä kunnon pesuhetken ja/tai miehesi voisi sheivata sinut ja sitä kautta tutustua kohteeseen läheltä.
Ymmärrän, jos suhteessa ei ole suuseksiä yleensä, mutta että sinä sitä teet mutta hän ei - se on epäreilua ja mielestäni sinä voit vähintään vaatia, että asiasta puhutaan, jos ei muuta.
Tsemppiä!- alkup. kirjoittaja
Kiitos! Tuntui hyvälle kuulla tuo viimeinen. Ja olemme kyllä keskustelleet asiasta, ja hänelle se on ehkä jonkinlainen hygieniajuttu. Siitäkin huolimatta, että olen hyvin tarkka hygienista ja olen puoliposliini, siis sekin helpottaa hygieniaa ja nuolemista... Keskustelemme yleensäkin paljon asioista. Mutta tuo hänen "opastaminen" tekemään esim. sheivaus... se olisi molemmille varmastikin antoisaa ja hyvin eroottista, ainakin minulle. Miksi teenkään sen yksin! Tosin minun täytyy edetä varovasti, sen tiedän... Seksuaalisuuden alueella ei saa tyrkyttää asioita, jotta ei tulisi totaalista vastareaktiota. Mutta en edes usko, että hänkään on osannut kuvitella, että voisimme tehdä sen yhdessä... Toivoa siis vielä on... mutta hitaasti. Kiitos!
- todella toivotonta
Tiedän TODELLAKIN miltä sinusta tuntuu!!! Meillä kotona sama tilanne, minä kyllä annan miehelleni suuseksiä mutta hän ei anna minulle. Tai no, lähinnä juttu menee niin että nykyään minuakaan ei enää kiinnosta toi suihinotto, koska en saa ns "mitään takaisin". Miksi "vaivautua" tuottamaan toiselle mielihyvää, jos toinen ei ole valmis sitä sinulle itsellesi tarjoamaan lainkaan? Ei ole reilua mielestäni näin!!!
Meillä nyt tuo seksi tökkii muutenkin, eli mieheni ei siis tyydytä seksuaalisesti minua millään tavoin. Hän ei tahdo lainkaan esileikkiä, ei muuta kun suoraa panemista ja mieheni "saatua" seksi loppuu kuin seinään. Minua taas tällainen seksi ei voisi vähempää kiinnostaa! Asioista on kyllä yritetty puhua, tosin ne ovat aina päättyneet riitaan ja ilkeisiin sanoihinm jonak jlk seksi kiinnostaa vielä entistäkin vähemmän.
En enää keksi mikä avuksi, kun kummallakaan ei enää mielihalua korjata asiaa (kun ei sitä ole saatu kuluneen 4 vuoden aikan korjattua). Muuten suhde toimii hyvin ja muilla osa-alueilla olen mieheni kanssa erittäin onnellinen, seksi puolella vaan tökkii pahemman kerran, kun ei nuo seksuaaliset fantasiat ja mielihalut kohtaa, ei sitten yhtään.- alkup.kirjoittaja
Huhhuh ja kiitos. Että osasitkin asettaa sanasi noin. Puhuit niin ihailtavan suoraan, että en voi olla kysymättä itseltäni: miksi teeskennellä tai miksi yrittää? On totta, että sain tuosta edellisestä toivoa ja sitä kannattaa yrittää. Mutta ehkä samalla kiellän sen faktan, että tuo ajatus tehdä sheivaus yhdessä on ehkä sitten liian kaukana hänen maailmastaan. Tosin minun pitää yrittää. Mutta minussa taitaa asua nyt piilotettu kiukku, jonka sinä sait esille (ei sinun vikasi, olen tyytyväinen, että koen näin). Olen liian sinisilmäinen ja toiveikas. Joku varmasti tuomitsee ajatukseni, sillä eihän suuseksi ole maailman napa. Mutta hemmetti! Kyllä se vain alkaa siltä tuntua, kun kaipaa todella tyydytetyksi tulemista... ja kun oma seksuaalinen minäni on vain kasvanut. Haluan laadukasta seksiä, joka voisi täydentää suhdettamme. Olen ehkä itsekäs, mutta en voi enää kieltää tätä tunnetta sisälläni. Haluan suuseksiä, haluan, haluan, haluan. Ja viime päivät ovat osoittaneet, että asia on arka. En voi tietenkään pakottaa toista, mutta miksi minun pitää pakottaa itseni hyväksymään tämä, joka kuitenkin tuottaa tällä hetkellä niin paljon surua? (tiedän penteleen hyvin, että maailmassa on isompiakin suruja).
- miehenä
alkup.kirjoittaja kirjoitti:
Huhhuh ja kiitos. Että osasitkin asettaa sanasi noin. Puhuit niin ihailtavan suoraan, että en voi olla kysymättä itseltäni: miksi teeskennellä tai miksi yrittää? On totta, että sain tuosta edellisestä toivoa ja sitä kannattaa yrittää. Mutta ehkä samalla kiellän sen faktan, että tuo ajatus tehdä sheivaus yhdessä on ehkä sitten liian kaukana hänen maailmastaan. Tosin minun pitää yrittää. Mutta minussa taitaa asua nyt piilotettu kiukku, jonka sinä sait esille (ei sinun vikasi, olen tyytyväinen, että koen näin). Olen liian sinisilmäinen ja toiveikas. Joku varmasti tuomitsee ajatukseni, sillä eihän suuseksi ole maailman napa. Mutta hemmetti! Kyllä se vain alkaa siltä tuntua, kun kaipaa todella tyydytetyksi tulemista... ja kun oma seksuaalinen minäni on vain kasvanut. Haluan laadukasta seksiä, joka voisi täydentää suhdettamme. Olen ehkä itsekäs, mutta en voi enää kieltää tätä tunnetta sisälläni. Haluan suuseksiä, haluan, haluan, haluan. Ja viime päivät ovat osoittaneet, että asia on arka. En voi tietenkään pakottaa toista, mutta miksi minun pitää pakottaa itseni hyväksymään tämä, joka kuitenkin tuottaa tällä hetkellä niin paljon surua? (tiedän penteleen hyvin, että maailmassa on isompiakin suruja).
En saa minäkään suuseksiä ollenkaan suhteessani.. :( Tykkäisin molemminpuolisesta...
- 4kymppinen
alkup.kirjoittaja kirjoitti:
Ei ole itsekästä se, että tunnistaa itsessään haluja ja kaipaa niiden toteuttamista. Sun miehessäsi sen sijaan on itsekkäitä piirteitä kun hän ei tule yhtään sua vastaan asiassa.
Mua ei erityisemmin kiehdo ajatus anaaliseksistä eikä mun muijaanikaan, mutta jos hän joku päivä tulisi mulle sanomaan, että hän haluaisi sitä tässä tänään ja heti niin mä suostuisin, koska mä haluan tehdä hänelle mieliksi. Kieltäytyminen tuntuisi itsekkäältä. Mulle tuottaisi mielihyvää, jos hän nauttiikin siitä ja se mielihyvä vie helposti voiton omasta inhon tunteesta, jolloin lopputulos menee plussalle.
Sun miehesi ei tunne kovin suurta tarvetta miellyttää sinua, mutta ehkä keksitte kompromissin. Edes sen kuuluisan yhden kerran verran, mikä voisi kenties hälventää turhia epäluuloja. Pistä kaikki viettelytaitosi peliin sen yhden kerran takia ja toivo parasta.
- ..tuollainen homo.
Voi,voi.... minä kun taas olen erittäin kova harrastamaan nuolemista....toivottavasti meidän tiemme joskus kohtaisi niin saisit kunnolla pitkää ja nopeaa kieltäni....minun oikein tekisi mieli näyttää miehellesi kuinka nainen nuollaan orgasmiin asti...jotenkin harmittaa kun sinä selvästi kaipaat miehistä kieltä....kun jossain kohdataan...niin sitten rajusti lutkutellaan ja nautiskellaan ilman mitään estoja....pusu Sinulle sinne.
- Ripa Reipas
Siis se, että elämässä ei saa kaikkea. Avioliitto on kahden aikuisen kompromissi ja mitä enemmän yhteistä historiaa on takana, niin eroaminen ei ole helppoa, eikä toisaalta järkevääkään, koska niin monia hyviä muistoja ja asioita suhteesta löytyy.
Ehkäpä jos asiat elämässä saisi ponnistelematta, niihin kyllästyisi nopeasti.
Eipä toista voi väkisin pakottaa, mutta paljon voi tehdä, kunhan se tapahtuu kiirehtimättä.
Makuvoiteiteet ja yhteinen sheivaus ovat hyviä ideoita, mutta nekin täytyy ajoittaa oikein.
Yhteisten laadukkaiden suuseksivideoiden katseleminen tai sopivien lehtien sekä kirjallisuuden kulkeutuminen puolison käsiin voisi altistaa hänet kiinnostumaan enemmän oraalisista nautinnoista.
Tämä kaikki täytyisi syöttää hyvin huomaamattomasti, jottei toinen huomaa että tässä yritetään jonkinlaista aivopesua.
Suuseksin ystävänä en myöskään saa tarpeeksi sitä herkkua (antavana/ottavana), mutta välillä tärppää kun oikeista naruista osaa vetää puolison suhteen.
Minusta seksuaalinen kehitys on tärkeää ja sen kieltäminen saattaa viedä maun pitkäksi aikaa seksistä. Joten uskalla kehittyä ja onnea, että saisit koulutettua miehesi pitkällä tähtäyksellä jopa expertiksi. - Anonyymi
Olin vanhemman siskon luona oltiin kahdestaan puheet meni seksiin kun olin poika mies ikää 25 vuotta sisko 37v. Puhuttiin kaikesta tuli puhella nuolemisesta sanoi löytyspä sellainen joka antaa nuolla sisko otti kantaa ja sanoi jonkun ajan päästä Seppo ei nuole sanoin pöljähän se on sisko sanoin isosti NIIN.
Katsoin siskoa normaalisti jakkupukuinen esimies ja puhuu näin. Kysyin siskolta onko sulla karvoja sisko katsoi että mitä? onko sulla karvoja? Sisko nauroi kaikillahan on sanoin ajetaan ne pois sisko katsoi ja joi lasin tyhjäksi sanoi lisää ja ja joi senkin pois.
Katsoi ja hymyili ajaisitko sinä siskolta sanoin ajaisin.
Sisko pesi itsensä ja istui lauteille ajoin pisimmät ja aloin ajamaan sänkeä naurahteli
kutittaa on tämä kyllä veli ajaa karvat. Kun pitelin huulia ne oli liukkaat sisko katsoi miltä tuntuu sanoin liukkaalta. Sain ajettua kaikki ja suihkuttelin sisko väpsähteli huokasi eikö se riitä laskin housut ja aloin ohjaamaan kivikovaa sisään huokasi et kai sinä voi jumalauta olin jo pohjassa sisko katsoi silmiin , olet kokonaan sisässä ja alkoi liikkua nyt ei ollut siveellisyydestä mitään estoa kisks nai kun lutkaa haluan kunnolla naitiin kiihkeänä kun lopetettiin sisko nauroi sainhan lahjan ja ihanan ja kosketteli paljasta pillua. Kun istuttiin ja naurettiin "lahjalle" sisko kuiskas tuntuu paljaalta katsoin silmiin kuinka paljaalta sisko sanoi suoraan naitattaa juostiin sänkyyn kun nuolin ja sormetin kuiskas veliii tuleppas työnnyin sisään ja kännyin seljälleen sisko katsoi ai näinkö huokasi en muista milloin olis näin ihanaa ja laskeutu suutelemaan kuiskas saanko lahjaa useammin ja suuteli kuiskas minusta tuli rietas ihanaa kun ajoit karvat olin siskon luona yötä, aamulla laskeskeli kolmesti ei olis uskonut, nousin kyynärpään varaan nauroi ei kai taas ja levitti jalat naitiin hulluna kuiskas tähän vois oppia naitiin kahdesti aamulla kun lähdin kuiskas tule yksin kylään. Sain päivällä töihin viestin ehkä oli väärin mutta oli ihanaa tuletko illalla kun menet vaimosi luo ja menin ja soitin kotia tulen aamulla.
Siitä asti on ollut kiinteä suhde molemmat on tyytyväisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989