Olen vasta äsköittäin löytänyt miehen, jonka mielestä suuseksin antaminen on ihanaa. Hän on sitä mieltä että maistun todella ihanalle ja hän ei koskaan kyllästy nuolemaan. Olenkin ihmetellyt tätä koska aikaisemmat mieheni ovat pitäneet nuolemista lähinnä välttämättömänä pahana. Onko teillä muilla kokemuksia siitä että mies olisi sanonut teidän maistuvan todella ihanalle? Tai onko joku mies täällä sitä mieltä että naisen erite on erityisen hyvänmakuista?
Maistuuko nainen hyvälle?
25
7411
Vastaukset
- Kummastelija
Ei se pimpsa nyt niin pahalle maistu siinä tilanteessa. Suurinta hyvää siinä tuottaa, kun näkee miten toinen nauttii... siinä samalla sitä itse kiihoittuu... ja kunnolla kiihoittuneena ei todellakaan kiinnitä huomiota hieman kirpeäänkin makuun. Ja tottahan on, että makuja on niin monia kuin on maistelijoita.
- Kuuhullu
Mielestäni se maku ei ole tärkeintä, vaan nautin siitä että tuotan naiselle nautintoa (kuten edellinenkin kirjoittaja). Käsillä ja suulla on "kivaa" hyväillä, muualtakin kuin pimpsasta. Itse pidän tästä hellintävaiheesta enemmän kuin varsinaisesta yhdynnästä.
- Slicker
Kuuhullu kirjoitti:
Mielestäni se maku ei ole tärkeintä, vaan nautin siitä että tuotan naiselle nautintoa (kuten edellinenkin kirjoittaja). Käsillä ja suulla on "kivaa" hyväillä, muualtakin kuin pimpsasta. Itse pidän tästä hellintävaiheesta enemmän kuin varsinaisesta yhdynnästä.
Se maistuu ennen saunapäivää, silloin on puoli persettä mukana.
- Tyttö76
Kuuhullu kirjoitti:
Mukavan kuuloista.. ;)
Paljon ihania miehiä liikkeellä.. saispa yhden..
Suuseksi on ykköstä.. varsinkin 69.. *haaveilee* - Niin...
Tyttö76 kirjoitti:
Mukavan kuuloista.. ;)
Paljon ihania miehiä liikkeellä.. saispa yhden..
Suuseksi on ykköstä.. varsinkin 69.. *haaveilee*Mun mielestä nainen maistuu todella hyvälle ja on todella kiihottavaa nuolla mimmin pillua ja kuunnella ku se "vaikertaa" kiimassa!!!! Pimpin nuoleminen on parasta! Mä voin tulla "lipasemaan" sua jos haluat jotain hyvää...
- Lipsu
Siis kyllähän eka kerroilla maku oli hieman "outo"
mut sittemmin olen alkanut pitää mausta. Muistaa vaan että se pitää olla puhdas eikä viikkoa ollut samoissa nesteissä.
Minä ainakin nuolen hyvin mielelläni avovaimoani, kunpa vaan sais joskus vastapalveluksen. - Erkki
Toki se maistuu hyvälle tämä nykyinen. Pesee aina itsensä ensin apteekista saatavalla pesunesteellä, joka on tarkoitettu intiimihygiemiaan. Samalla pesen muuten minäkin. Sitten sitä voikin harrastaa suuseksiä 10-20 minuuttia. Lyhyempi aika tuntuu kuin olisi kesken jäänyt.
- ha
nielettekö te ne nesteet mitkä erittyy siinä kun te nuolette naisen alapäätä? vai?
- Jusa
Puhdas posliinipillu on parasta, mitä seksistä voi saada. Joskus kun olen oikein kiihottunut, laukean jo pillun nuolemisesta ja seisokki on aina niin kova, että melkein sattuu.
- Erkki
ha kirjoitti:
nielettekö te ne nesteet mitkä erittyy siinä kun te nuolette naisen alapäätä? vai?
No totta kai minä nielen kaiken, mitä erittyy paitsi lopussa jätän paikat kosteaksi peniksen sisäänmenon helpottamiseksi. Samoin naiseni nielee kaiken muun, mutta sperman hän sylkäisee siihen tarkoitukseen varattuun käsipyyhkeeseen. Mutta ei me usein spermaa lasketa muualle kuin sisään vaginaan. Hän haluaa ne sinne perille.
- Jeps
Erkki kirjoitti:
No totta kai minä nielen kaiken, mitä erittyy paitsi lopussa jätän paikat kosteaksi peniksen sisäänmenon helpottamiseksi. Samoin naiseni nielee kaiken muun, mutta sperman hän sylkäisee siihen tarkoitukseen varattuun käsipyyhkeeseen. Mutta ei me usein spermaa lasketa muualle kuin sisään vaginaan. Hän haluaa ne sinne perille.
Minun tyttöystäväni kyllä nielee spermani, kun ottaa suihin =)ja tekee sen mielellään. Ja yleensä vielä sanoo minkämakuista se oli.
- m25
aluksi hieman kirpeältä ja suolaiselta, mutta pimpan mehu on hieman makeahkoa, ja tuntuu kivan liukkaalta suussa... Itse ainakin tykkään pimpan mehusta...
Joku kysyi, että nielettekö pimpan nesteet mitä suuhun tulee? No en minä ainakaan ole poiskaan niitä sylkenyt! Eikä sitä nyt niin älyttömästi ole että sitä oikein vasiten nieleskelemään täytyisi ruveta!?
Minulla on tapana nuolla naiselle ensin yksi orgasmi ennen varsinaista yhdyntää... naiset tuntuvat pitävän tavasta, koska ompahan pimppa sitten sopivan herkässä tilassa, niin että yhdynnässäkin alkaa sitten orgasmeja tulemaan... Ja onhan se mukava varmistaa naiselle edes yksi orgasmi, koska eihän sitä koskaan tiedä miten nopeasti itseltä tulee...
Itseäni ainakin hatuttaa ellei nainen saa tyydytystä... Yhdyn edellisten kirjoittajien mielipiteeseen, että on tosi kiihoittavaa katsoa pimppaa nuollessa, kun naisesta tuntuu oikein hyvältä...
Juuri ennen naisen orgasmia kun työntää vielä sormen tai pari pimppaan ja sopivasti liikuttelee, niin nainen vetää kyllä melkomoiset orgasmit, siitä on sitten hyvä pippelillä jatkaa ;)- m25
Millaisia kokemuksia teitillä on suutelusta suuseksin jälkeen? Jotkut naiset eivät suostu pimpan nuolemisen jälkeen suutelemaan, mutta tuntuu että jotkut haluavat suudella sen jälkeen entistäkin innokkaammin? Kaippa joitakin naisia kiihottaa pimpan maku tai sitten ne ei vain välitä? Mitäs mieltä te naiset asiasta olette?
Sama se kyllä on toisinkinpäin, itseä ei haittaa suihin oton jälkeen ellei mälli ole lentänyt... On sitä kyllä tullut joskus suudeltua senkin jälkeen, mutta en kyllä suostuisi suutelemaan jos huulet on vielä aivan mällissä!? - Robert
Sanasi ovat kuin suoraan minulta. Eli varmistetaan se orkku ja onhan se ihanan näköistä kun nainen nauttii... pari sormea kruunaa homman!
- Kyllä
m25 kirjoitti:
Millaisia kokemuksia teitillä on suutelusta suuseksin jälkeen? Jotkut naiset eivät suostu pimpan nuolemisen jälkeen suutelemaan, mutta tuntuu että jotkut haluavat suudella sen jälkeen entistäkin innokkaammin? Kaippa joitakin naisia kiihottaa pimpan maku tai sitten ne ei vain välitä? Mitäs mieltä te naiset asiasta olette?
Sama se kyllä on toisinkinpäin, itseä ei haittaa suihin oton jälkeen ellei mälli ole lentänyt... On sitä kyllä tullut joskus suudeltua senkin jälkeen, mutta en kyllä suostuisi suutelemaan jos huulet on vielä aivan mällissä!?On erittäin kiihottavaa suudella miehen minun omasta nesteestä märkiä huulia heti taivaallisen suu seksin jälkeen.
- RB (m)
Ei nainen maistu pahaltakaan, mutta eihän kyseessä olekaan mikään kulinaristinen nautinto.
Tärkeintähän on tuottaa naiselleen nautintoa ja laittaa hänet kiemurtelemaan, sehän kiihottaa jo miestäkin tosi paljon.
Lisäksi on hyvä näissä oraalisissa leikeissä pitää niin naisen kuin miehenkin vehkeensä puhtaana, että pystyisi keskittymään itse pääasiaan : ). - Ransu
kun se vehje on ollut kaksiviikkoa pesemättä ja kauhiat juustot roikkuu karvoissa niin silloin joskus tekköö oikein pahhoo nuoleskella kusetinta, mutta muutenhan se pissireijän nuoleminen saa vaan hyvälle tuulelle :)
- Orc
Kukahon jättää sukukalleutensa pesemättä kahdeksi viikoksi. Itse käyn suihkussa suunnilleen joka päivä ja samalla tulee pestyä joka paikka.
- Mä
Naisen pimpsan maku on yksi kiihottavimmista asioista, joita tiedän. Naiset usein turhaan häpeilevät makuaan eivätkä siksi aina anna nuolla tai haluavat perusteelliseen suihkuun ensin, mikä toisinaan vähentää hetken intohimoa. Tottakai naisenkin pimpsa voi maistua pahalta -lähinnä silloin jos nainen on käynyt "isolla tarpeellaan eikä ole huolehtinut putsauksesta kunnolla -> hyi. Suuseksi on yksi kiihottavimmista asioista seksissä. Parasta siinä on kun/jos saa naisen nauttimaan äärimmilleen.
- Kalkkimies
nainen huolehtii hygieniasta, sillä pillun nuoleminen on vastenmielistä jos ei ole hygieniasta huolehtinut. Kyllä täytyy tunnustaa et naisen pillu maistuu hyvälle ja sitä mukava nuolla kun se on puhdas.
- kielimiehiä
"pahimmillaan" (pestynä tietenkin) nainen maistuu "vain" hyvälle! tosiasia kuitekin on, että jotkin naiset vielä paremmalle ja jotkin suorastaan ihanalle! :) NAM!
- Urosleijona
Moikka !!
Puhdas Terve Nainen Maistuu Todella hyvälle!
ei ole tuullut minun eteen parempaa ja kiihottavampaa makunautintoa kuin naisen Kiimaneste suosittelen kaikille.. NAMI NAMI
[email protected]- Anonyymi
Olen samaa mieltä naisen haarukka on jyvänmakuinen nuolen mielelläni sen mehut suuhun. Nainen kun laukee suuhun ei mitään ihanampaa ole. Tietenkin nuolen kaikki ihanat mehut suuhuni ja nielen. Minusta ne kiihottavan makuisia ja tuoksuista. Menee seksin edelle.
- miga-83
Kyllä naisen "mehu" maistuu hyvälle...:) Tietenkin ainoastaan silloin, jos jalkovälin hygieniasta on huolehdittu!! Puhtaus on puoli ruokaa; eikös se niin mene...=) Itse tykkään erittäin paljon ottaa naiselta suihin; on ihanaa tuotta nautintoa naiselle ja siinä samalla voi katsella nautinnosta voihkivaa ja pyöriskelevää naista aitiopaikalta...:)
- Anonyymi
Kyllä puhdas ja terve pillu maistuu hyvälle,vivahde-eroja hieman naisten kesken löytyy mutta yleensä naiset pitää siitä että pimpsa nuollaan?Eräskin nainen sanoi että eise ole mieskään joka ei seksikumppaninsa pillua nuole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312413- 701153
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431125Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja841104- 44896
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92864- 74861
- 54841
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu86771Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115749