MIten päin penis housuun?

roi

Miehet miten päin pidätte penistä housussa?

Onko se alaspäin vai ylös päin/ylös viistoon?

20

6768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle t

      vasemmassa puntissahan pikkuveijari roikkuu..

      • poslari

        Ylöspäin tiukoissa stringeissä. En voisi edes ajatella boxereissa toiseen lahkeeseen laittaa, kuitenkin kokoa sen verran että herättäisi huomiota.


      • Bädmän
        poslari kirjoitti:

        Ylöspäin tiukoissa stringeissä. En voisi edes ajatella boxereissa toiseen lahkeeseen laittaa, kuitenkin kokoa sen verran että herättäisi huomiota.

        siis mitä kokoa? minä ainakaan en voi laittaa ylöspäin kun terska olisi jo melkein kuminauhan alla? Miten te sitten saatte sen pysymään ylöspäin kaiken aikaa? Urheiluteipilläkö? Ei mulla ainakaan pysy vaan vetovoima vetää sen s:lle. Ei se velttonakaan mulla ole kuin jotain 14 cm mutta kyllä se jotain painaa.

        Vasen lahje boxereissa paras, oikeaan pallit!

        Sitäpaitsi kyllä se saa näkyä! Eihän isorintaiset naisetkaan teippaa itseään laudaksi.


    • erkki

      on levossa niin pieni ettei tarvitse moista asiaa miettiä, säästyy aamulla varmasti muutama minuutti jonka ansiosta voin nukkua pidempään..

    • Nimetön

      on ainakin minun kaannettava ylospain, muuten nayttaa aika harskilta. Uimahallissa en voi kayda ollenkaan, kun ei saa kayttaa shortseja.
      Minua on kerran syytetty seksuaalisesta ahdistelusta kun kaksi naista luuli etta minulla seisoo kun oli perinteiset uimahousut jalassa, alkoi vituttaa ja sain sakot paljastelusta kun tipautin housut nayttaakseni etta veltto on.

      • Bädmän

        sulle. Teippatko sinä sen kiinni vai onko sinun stringeissä vyötärö navan yläpuolella?


      • Mr Big
        Bädmän kirjoitti:

        sulle. Teippatko sinä sen kiinni vai onko sinun stringeissä vyötärö navan yläpuolella?

        ne sitä penistä kohtisuoraa ylös laita, vaan hieman ylös ja sivulle. Silloin esim. 14 cm:n pitkä veltto kalu sopii vallan mainiosti. Tosin itse pidän kyllä alaspäin, kun tuntuu, että se on suojassa paremmin.


      • mgmgmgmg

        ihan vitun hyvä juttu, jossain julkisella paikalla vai?


      • Anonyymi
        Mr Big kirjoitti:

        ne sitä penistä kohtisuoraa ylös laita, vaan hieman ylös ja sivulle. Silloin esim. 14 cm:n pitkä veltto kalu sopii vallan mainiosti. Tosin itse pidän kyllä alaspäin, kun tuntuu, että se on suojassa paremmin.

        ylöspäin se velttokin kalu pitää olla


    • Poju-83

      Yleensä käytän boksereita (kireitä) ja sillon kalu on vasemmassa lahkeessa. Sitten joskus kun käytän midejä tai briefejä, niin se roikkuu suoraan alaspäin.

    • hjp

      Pidän sepalusta auki ja penis suorana, että mahtuu housuu.

      • Ja annan roikkua

        Valtoimenaan.


    • taj

      Olen huomannut, että mallikuvissa se on yleensä pikkuhousuissa yläviistoon.

      Saako malli sen itse päättää vai sanooko valokuvaaja tai malliston luoja sen suunnan?

      Itselläni tuo asento ei ole luontaisa ainakaan tällä 8 cm pituudella...

    • tansseihin

      lähtiessä kannattaa kääntää vasempaan lahkeeseen.

    • PJA

      itellä vasemmassa lahkeessa alaspäin, n.11-12cm velttona.

      Ei niillä malleilla näytä kovin pitkä olevan velttona, ku tuossa joku sanoi et 8cm,
      niillä tosiaan on yläviistoon, mut varmaan 5-10 cm välillä.?

    • sitä että

      laittaa toiseen lahkeeseen, kuin normaalisti. tuntuu sexyltä.

    • Nimetön

      Nyt MM-kisojen aikaan ei voi olla huomaamatta, että monella urheilijallakin on kalu yläviistoon, rodusta ja kansallisuudesta huolimatta. Vaikka asuna on lahkeellinen juoksuasu. Tuntuu epäluonnolliselta. Kai asu on kuitenkin sen verran kireä, että se pysyy siellä.

      Itse pidän kyllä aina alaviistoon.

    • Arto Muna

      Minun penikseni on painovoiman vaikutuksesta suuntautunut alaspäin. Jos minulle tulee erektio housujen ollessa jalassa, niin sitten alkaa housuissa ahdistamaan ja "se" siirtyy mahdollisuuksien mukaan jompaan kumpaan punttiin. Tosin minun penikseni ei ole niin iso kuin Ron Jeremyllä tai Peter Northilla, niin "se" ei ihan yletä puoleen reiteen asti, polvesta nyt puhumattakaan.

    • Anonyymi

      bokserit on perseestä kun munat jommallakummalla puolella,breefit on hyvät niin silloin on keskellä.vertaa esim.tissiliiveihin.inhoon boksereita

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe