Tampereen kirpputorit

tyttönen

Kertokaa, missä on kaikki hyvät kirppikset! kiitos!

47

46081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippo

Radio kirpputori - laukontorilla
      L.A kirpputori - lielahdessa
      Areena kirpputori - hatanpäällä

• pihistelijä

Lisäisin listaan vielä Nekalassa olevan kirppiksen. Vai onko se nyt Nekalaa, siinä rajalla kumminkin. Nekalan Löytöliiteriä vastapäätä kuitenkin, toimii nimellä Kirpputori Salsa. http://www.kirpputorisalsa.fi
        Siistit paikat ja ihan kohtalaiset valikoimat. Itselleni löysin edullisen fillarin sekä nojatuolin.

• tilan ahtaus
        pihistelijä kirjoitti:

Lisäisin listaan vielä Nekalassa olevan kirppiksen. Vai onko se nyt Nekalaa, siinä rajalla kumminkin. Nekalan Löytöliiteriä vastapäätä kuitenkin, toimii nimellä Kirpputori Salsa. http://www.kirpputorisalsa.fi
        Siistit paikat ja ihan kohtalaiset valikoimat. Itselleni löysin edullisen fillarin sekä nojatuolin.

Minulla olisi kaikenlaista ylijäämätavaraa kotona joista haluaisin päästä eroon , mutta en haluaisi itse mennä myymään kirppikselle niitä. Lieneekö sellaisia jotka ostaa ja menevät itse myymään tavaroita? Halvalla menisi.

• minulle ***
        tilan ahtaus kirjoitti:

Minulla olisi kaikenlaista ylijäämätavaraa kotona joista haluaisin päästä eroon , mutta en haluaisi itse mennä myymään kirppikselle niitä. Lieneekö sellaisia jotka ostaa ja menevät itse myymään tavaroita? Halvalla menisi.

Tarvitsisin uuteen kotiin kaikenlaista "rojua", mm lasten kirj pöydän, ym ym ym vaatekaappikin olis tarpeen, ym ym
        tarjotkaa, [email protected]

• tilan ahtaus
        minulle *** kirjoitti:

Tarvitsisin uuteen kotiin kaikenlaista "rojua", mm lasten kirj pöydän, ym ym ym vaatekaappikin olis tarpeen, ym ym
        tarjotkaa, [email protected]

laitoin sähköpostiisi luettelon

• kirppu

Onko esimerkiksi tämä radiokirpputori sellainen, jossa parikymppinen tyttö saisi ihan ok-näköisiä vaatteitaan kaupaksi? Rahapula...

Ja onko se siis sellainen kirppis, jossa voi vuokrata pöydän, johon voi jättää kamansa ja hlökunta huolehtii rahastuksesta?

• kirpputoreilla
        kirppu kirjoitti:

Onko esimerkiksi tämä radiokirpputori sellainen, jossa parikymppinen tyttö saisi ihan ok-näköisiä vaatteitaan kaupaksi? Rahapula...

Ja onko se siis sellainen kirppis, jossa voi vuokrata pöydän, johon voi jättää kamansa ja hlökunta huolehtii rahastuksesta?

tavara katoaa pöydästä, eikä rahaa löydy kassastakaan ja tavaroitaan saa hakea pitkin kirpputoria. hyvä että pöydän hinnan saa itselleen

• kuin
        kirppu kirjoitti:

olisi kirpputorin pitäjä itse kirjoittanut edellisen viestin. kuka tietää????

• ihmettelen.
        pihistelijä kirjoitti:

mitä nimimerkki "pihistelijä" tarkoittaa. onko kirpputorilta helppo varastaa vai saako tavaraa halvalla

• Hippo
        kirppu kirjoitti:

joo sieltä saa pöydän ja vuokraus maksaa muistaakseni 27e/viikko. Ja henkilökunta huolehtii kyl rahastuksesta.

Ja se myynti riippuu ihan siitä minkä kokoinen olet? Olen itse huomannut että siellä käy paljon nuoria laihoja tyttöjä katselemassa itselleen vaatteita. (esim. minä) =) eli niitä menee varmaan aikas hyvin.

kantsii kokeilla!

• pihistelijä
        ihmettelen. kirjoitti:

mitä nimimerkki "pihistelijä" tarkoittaa. onko kirpputorilta helppo varastaa vai saako tavaraa halvalla

Niin siis sitä siis tarkoitin, että itse elän pienellä budjetilla. Hence siis nimim. pihistelijä. Mitään en siis nyysinyt vaan tarkoitin Nekalan kirppikseltä ( http://www.kirpputorisalsa.fi )saatavia tavaroita. Seison tarkennettuna.

• lueskelen
        tilan ahtaus kirjoitti:

laitoin sähköpostiisi luettelon

pitää katsoa ja miettiä, tämä muutto ottaa koville....

• Köyhä69
        kirppu kirjoitti:

Köyhä...

• vanadoo
    • ylihintaa

eräällä kirppiksellä maksoi kahvi euron ja lapselle trippimehu 85 centtiä. Kassa otti 2,20e. Turha oli pyytää rahoja pois kun kassa ei antanut kuittia.
      Pihassa lauleltiin tangoja, tarjottiin ilmaista hernekeittoa, kyllä ne ilmaiset keitokset jollakin tapaa asiakkaalla maksatetaan. Ko kirppari toimi meidän kohdalla näin.

• olla

areenalla

• maininnut......
        olla kirjoitti:

areenalla

Just kävin helluntailaisten kirppiksellä, maksoin 3e muumi-kirjasta 4e. Itse joskus kirppistä pyörittäneenä tiedän, että helppo on tehdä ylimääräistä rahaa.Minä en niin tehnyt.
        Olisiko joku halukas tulemaan mukaan oman kirppiksen perustamiseksi tampereen keskustaan, ottakaa yht.
        [email protected],

• juha

siellä on tavaraa vaikka kuinka paljon ja kun kassalta kysyy se äijä tuntuu tietävän missä mikin on. pysäköintipaikkojakin on läheisellä kadulla . siellä tuntu olevan keräily tavaraakin ja "antiikkia" ei paha paikka ollenkaan

• muillakin

kirpputoreilla polkupyöriä kuin amurin-kirppiksellä

• lomamatkalla

amurin kirppiksellä. tavaraa oli paljon jopa mieheni viihtyi iellä

• sunnuntaina

mitään parkkipaikka kirppistä jossain keskustan tuntumassa.

Ovatko nämä Laukontori, Lielahti, Hatanpää kaukana keskustasta.

• lähellä

näsinneulaa.keskustasta n,1.5 km

• sinulle*
        lähellä kirjoitti:

näsinneulaa.keskustasta n,1.5 km

vinkistä.

• sinulle.
        sinulle* kirjoitti:

vinkistä.

kun kiitit

• yun

mä en tiedä...)

• käynyt?

lielahdessa Pelastusarmeijan kirpputorilla? En ole päässyt vielä käymään, kannattaako edes mennä?

• fdsfghhg

Ei todellakaan kannata mennä. Siellä on lähinnä huonekaluja ja jotain rihkamaa esim baarista pöllittyjä laseja ym.

Huonekalut ovat pääsääntöisesti vanhoja ja kalliita. Jos haluaa huonekaluja halvalla niin fiksumpi mennä Ikeaan kuin kirppikselle.

• Tampereellakin

Jokapuolella Tamperetta,liikaakin maanvaivoina jo.

• tavara

kirpputoreilla kaupan

• kunon
        tavara kirjoitti:

kirpputoreilla kaupan

tyhmiä jotka ostavat. kirpparien pitäjät saavat kyllä parhaimman palkan, pöytien vuokrista.
        Uutta tavaraa saa monesti halvemmalla kuin kirpparilta. Jossa myydään paljon mm vapaavalinnasta, hongkongista jne ostettua rihkamaa.

• minttu ja ville

Meidän lähelle avattiin viime lauantaina todella kiva kirppis. Kävimme avajaisissa lähinnä lastenvaatteita etsimässä joita löysimmekin. Tosi siisti paikka, myyjät ja tavarat tosi siistejä. Olen tosi onnellinen kun tuollainen paikka on olemassa. Jotenkin ihan eri kuin muut kirppikset.

• keskustelun puolesta

mielestäni yrittäjän ei kuulu mainostaa tällä palstalla, mainokset lehtiin!

• yhdisti puhelun

Eikö kaupungin www-sivuilla ole listaa?

Ei ole kovin vihreän aatteen mukaista ellei ole.

Tampere 1
      Näsilinnankatu 21
      33210 Tampere
      Puhelin (03)222 6821

Avoinna
      arkisin 9.00-17.00
      la 10.00-15.00

Tampere 2
      Tammelan puistokatu 37
      33500 Tampere
      Puhelin (03)255 7502

Avoinna
      arkisin 9.00-17.00
      la 10.00-15.00

Vaatekeräyslaatikot
      * Tammelantorin hyötyjätepiste
      * Heinätori, Pyynikintorin vieressä
      * Hervanta, Orivedenkatu, Nesteen huoltoseman pihassa
      * Ruotula, Jaakonmäen aukio
      * Peltolammi, Lakalaivan liikekeskus
      * Ala-Pispala, Pispalan hyötyjätepiste
      * Kierrätyspise Soutupaviljongin naapurissa, Hatanpäänkatu 4

http://www.fida.info/fi/fida_lahetystorit/myymalat/?id=78

• krixis

Onko Peltolammilla ja Lakalaivassa molemmissa keräyslaatikot , sillä Ninan vieressä oleva keräyslaatikko ei kuulu Lakalaivaan?Lakalaiva on Lempääläntien oikealla puolella kaupunkiin mentäessä ei vasemmalla , joka on Peltolammin aluetta.

• tasakokoinen
        krixis kirjoitti:

Onko Peltolammilla ja Lakalaivassa molemmissa keräyslaatikot , sillä Ninan vieressä oleva keräyslaatikko ei kuulu Lakalaivaan?Lakalaiva on Lempääläntien oikealla puolella kaupunkiin mentäessä ei vasemmalla , joka on Peltolammin aluetta.

ei kierrätyslaatikoista kai tavallinen kansa saa käydä ronkkimassa vaatteita

• yes, I know

että Nokia lopettaa kierrätyskeskuksen(kin), osoittaa vain, mitä juntteja siellä asuu

• 5+12

Hervantalaisten kannattaisi ruveta käyttämään Hervannan omaa kirppistä (myyjinä kuin asiakkainakin), että saataisiin se säilymään täällä kauemmin kuin edeltäjänsä!

• oskariii

Aivan varmasti TOP 3 joukossa, ellei paras!!! Siistein ja avarin kirpputori, johon olen ikinä törmännyt!

• ffffsshhhgfbv

Kannattaa todellakin tarkkailla hintoja kirpputoreilla. Jotkut näyttävät ajattelevan, että kaikki kirpputoreilta saatavat tuotteet ovat halpoja jos vain kunto on hyvä. Näin ei kuitenkaan ole ja hinnat vaihtelevat todella paljon. Joskus löytyy jotain naurettavan halvalla ja joskus taas kalliimmalla kuin mitä maksaa uusi.

Kävin lielahden pelastusarmeijan tai spr:n kirpputorilla ja siellä oli hinnat todella korkeat. Juuri mitään ei saanut alle kahden euron, vaikka oli ihan rihkamaa. Huonekalut olivat myös mielestäni kalliita jos vertaa Ikean hintoihin. Toki olihan siellä vankkarakenteisempia huonekaluja, mutta käytetyiksi, kolhuisiksi ja rumiksi huonekaluiksi hinnat olivat järkyttävän korkeat.

Joskus onkin vaikea tietää mikä olisi jonkun tuotteen sopiva hinta jos sattuu löytämään jotain mielenkiintoista, joka ei ole itselle kuitenkaan tuttu tuote. Vaikea osata arvioida hintaa. Tällöin on ehkä viisasta varata tuote ja käydä tarkistamassa uusien samankaltaisten tuotteiden hinta vaikkapa kaupasta tai netistä.

• IhaanPihaalla

Se on yleistä, että kirppiksillä on etenkin huonekalujen hinnat laitettu yläkanttiin. Lapussa lukee, että entisöintiin, niin silti siitä hyllyköstä huudetaan toistasataa. Paljonkohan huudettais sitten, jos se olisi entisöity? Huh huh mitä hintoja. Yhel kirppiksellä oli kerran mattamusta, kolhuinen ja täysin risa kukkateline 15 euroa. Viel semmonen, missä oli vai yhdelle kukkaruukulle tilaa. Ja keinutuoli, mistä oli toinen jalka halki poikki ja maalit lähteneet, yli 8 kymppiä. Ei niin kuin mitään järkeä ollu hinnoittelussa.
        Pelastusarmeija ottaa tavarat ilmaiseksi ja sitten myy kalliilla eteenpäin. Mahtava bisnesidea. Pitäiskö iteki laittaa pystyyn yritys, että ottaisi lahjoituksina kamaa vastaan ja sitten myis eteenpäin kovaan hintaan? Veikkaan, ettei lupia heruis.

• ram42

Tampereen hakametsän jäähallilla on peräkonttikirppis 20.5 ja 27.5 2012 klo:9-15.Kahvio,grilli ja wessat on.Monipuolista ja
      hyvää tavaraa on myynnissä.T:reen suurimmat myyntipaikat.
      Ei tarvitse varata paikkaa,koska tilaa on paljon.
      puh:0400 508264 044 9290643 s:posti [email protected]

• UUsikirppis

Tampereella uusi kirppis, siisti, keskeinen sijainti, ystävällinen henkilökunta: Hämpin 10 Kirppis Hämeenkadulla.

• Tinttitaapero

Tuolla pöydät puolityhjiä, rikkinäisiä vaatteita, henkilökunta ei tervehdi..
        Ei kiitos!

• Kipparikiertäjä

Hämpin 10 kirppis on todella hyvä uusi pirteä ja tyylikkään avara kirpputori keskellä hämeenkatua! Olin siellä enää kertaa hämeenkatupäivänä muotinäytöksessä ja tapahtuma oli todella hienosti järjestetty. Pöydät oli tupaten täynnä ja henkilökunta todella mukavaa. Tästä tuli minun vakkari kirpputori kerrasta.

• ffdsbvcbvfvc

Ylihinnoiteltua touhua tuntuu olevan nykyään kirpputoreilla. Kirpparin pitäjä koittaa tehdä mahdollisimman paljon rahaa ja samoin tavaroitaan siellä myyvät.

Joskus löytää vielä halpaakin tavaraa, josta oikeasti halutaan vain päästä eroon, mutta harvoin. Ymmärtäähän tuon, että niitä tavaroita ei halua tappiolla myydä, kun pöytävuokrat ovat niin kovat, eikä noihin koppeihin mahdottomia määriä tavaraa mahdu.

• ostajapäättää

Ostaja päättää tuleeko kaupat.

• hyhyhyh

Hämeenkatu 10:n kirppis tuli katsottua Tampereella. Eipä ollut häävi. Tuo on totta, että myyjä ei edes tervehtinyt. Tavarat ja vaatteet tuntuivat olevan todella ylihintaisia, käsittämättömät hinnat verrattuna moniin muihin kirppareihin. Sai olla ensimmäinen ja viimeinen kerta. Käytetyistä kalosseista kun en sentään useita kymppejä ryhdy maksamaan, enkä t-paidoista kymppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      3009
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe