Porin pahimmat

räkälät?

Listan voisi alottaa vaikka Bella Dooralla.

33

8102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha Föhr

No pahin räkälä on Rentukka Käppärässä.

• Jorma_47

seppä on räkälä

• minä
        Jorma_47 kirjoitti:

seppä on räkälä

ystävällinen ja perustelisit miksi seppä räkälä? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen!

• åpo
        Jorma_47 kirjoitti:

seppä on räkälä

Onko Satula seppä se sampolassa oleva baari jossa moni on päässyt hengestään???

• jorma_47
        åpo kirjoitti:

kyllä siellä muutama tyyppikin on morasta kylkeen saanut, ja perusteluja riittää vaikka kuinka monta samat juopot istuu siellä päivästä toiseen rehaamassa ja haastamassa riitaa. se on oikeá juoppojen ja rikollisten kokoontumispaikka.

• varmaan
        jorma_47 kirjoitti:

kyllä siellä muutama tyyppikin on morasta kylkeen saanut, ja perusteluja riittää vaikka kuinka monta samat juopot istuu siellä päivästä toiseen rehaamassa ja haastamassa riitaa. se on oikeá juoppojen ja rikollisten kokoontumispaikka.

sitä Satula Sepän naapuri baaria? Jossa istuu nämä alamaailman gangsterit ja siellä on ammuskeltukin joskus.

• minä
        åpo kirjoitti:

sampolassa on kaksi baaria ja kukaan ei ole hengestään päässyt mitä nyt on vain vähän koulutettu!siis sepässä!

• minä
        jorma_47 kirjoitti:

paikaansa!

• mää

city pub ja evakko...

• minä

tulli ja sumu, näin tulemme siihen tulokseen että porin kaikki pubit on räkäliä!

• siltä kun
        minä kirjoitti:

tulli ja sumu, näin tulemme siihen tulokseen että porin kaikki pubit on räkäliä!

lukee näitä. Te kaikki käytte varmaan Hotelli Hesperiassa tai Kaivohuoneella kaljalla?

• Bella Doora

on ja missä päin tälläinen on?

• Sampolan

liikekeskuksessa....

• Anonyymi
        Sampolan kirjoitti:

liikekeskuksessa....

ensin hakkata ämmä kotona sitten baari seppo virtanen

• katujen mies

Cafe Anton.

• I am # Uuno

Untamon Baari... Reposaarella ?

• Anonyymi

N clean tappelu firmassa huumeita auto työ auto joka se käytää huumeita ja työtekijä.on kännissä siivoja onko nähnyt porissa se siivoja kännissä töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N clean tappelu firmassa huumeita auto työ auto joka se käytää huumeita ja työtekijä.on kännissä siivoja onko nähnyt porissa se siivoja kännissä töissä

Taitaa tekstistä päätellen olla huumeita sinulla korvien väli täynnä on sen verran epäselvää mongerrusta.

• pahin

RÄKÄLÄ ON SANNA-LIISA

• tiedätte

kaikki porin räkälät. kulkeeko joku katsastamassa kaikki ne vuoron perään?

• Retku

Pimppibaari puuvillatehtaan takana. Aivan kauhea deekupaikka. Vessakin on ihan karsea!

• ...

puubaaria?

• Retku
        ... kirjoitti:

puubaaria?

JOskus sieltä on jopa irronnut. Siitä tuo nimitys.

• minä
        Retku kirjoitti:

Väinölässä olevaa "masalaa" heh ja hohhoijaa.. Samat vanhat puliukot ja tappelevat pariskunnat. Jos joku uus tyyppi pyrkii sisälle tuntee kyllä olonsa ei tervetulleeksi! Omanlaisensa paikka. Ulkonakin on aina kovat tappelut ja perhekriisien selvittelyt tuhannen juovuksissa. Oli sitten arki tai pyhä. En suosittele!

• juliet
        Retku kirjoitti:

PUUBAARI EI OLE RÄKÄLÄ!
        SE ON MUUTTUNUT TODELLA PALJON UUSIEN OMISTAJIEN MYÖTÄ JA ON KUNNON BAARI.
        JOSKUS SE OLI RÄKÄLÄ MUTTA EI ENÄÄN!!!!

• 1980-luvun puolessa välissä. Moniko muistaa missä kyseinen kulttuuriravintola sijaitsi?
      Olutta tarjoiltiin kuluneista juomalaseista, joitain kanta-asiakkaita varten oli oikein tuopit, en tiedä oliko ne itse tuoneet ne sinne. Talvella joutui istumaan karvalakki päässä ettei pää jäätynyt. Mutta viihdyin jokseenkin hyvin.
      En tiedä onko Porissa kunnon räkälöitä nyt enää, kun se Tullibaari lopetti.

• minä

oli suurin piirtein siinä mis on nyt lääkäritalo ja kävin joskus hulluna vuosina siellä mut en enään ole käynyt!

• minä kirjoitti:

oli suurin piirtein siinä mis on nyt lääkäritalo ja kävin joskus hulluna vuosina siellä mut en enään ole käynyt!

Siellä ois tosiaan vähän vaikea käydä kun sitä ei enää oo. Minäkään en ole käynyt. Enkä muissakaan baareissa, paitsi korkeintaan teellä ja limulla. Kirkossa kyllä käyn.

• minä
        murtsi-67 kirjoitti:

Siellä ois tosiaan vähän vaikea käydä kun sitä ei enää oo. Minäkään en ole käynyt. Enkä muissakaan baareissa, paitsi korkeintaan teellä ja limulla. Kirkossa kyllä käyn.

on tullipub mut ei ollenkaan se meininki kuin tullibaarissa,mutta oletko mies vai nainen? voisimme ehkä tunea toisemme,tai meillä voi olla paljon yteisiä tuttuja! ehkäpä!

• minä kirjoitti:

on tullipub mut ei ollenkaan se meininki kuin tullibaarissa,mutta oletko mies vai nainen? voisimme ehkä tunea toisemme,tai meillä voi olla paljon yteisiä tuttuja! ehkäpä!

Kyllä minäkin tullipubissa aina joskus limskalla käyn.
        Huomenna juonnan kokouksen Porin Vapaaseurakunnassa klo 18:00, vieraina siellä Outi ja Lee Müller, josta asiasta minä mamabeard tälle palstalle aloituksen jo laitoinkin.
        Tervetuloa katsomaan onko naama tuttu. :)

• Esko

Kaikki huumeeni olen aina ostanut tuntemattomalta mieheltä Sahara Pubissa.
      Tosin nykyään Sahara Pub tunnetaan nimellä Evakko, mutta uskon, että tuntematon mies käy siellä yhä...

• joskus poikennut

pub keidas

• minä

on oikein räkälöiden räkälä! Ptyi saatana.....Ihme tyypit siellä luuhaa....!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1361
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1084
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      210
      1043
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      937
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      72
      833
    Aihe