Olen ikäväkseni joutunut asumaan lestadiolaisten vaikutuspiirissä useampaankin otteeseen ja kuullut mitä hullumpia taruja näyistä ja enkeleiden ilmentymistä. Tämä kiero uskonto saa ilmeisesti aivot sekaisin tai valehtelemaan. Kiihkouskovaisia voi minun mielestäni verrata huumeidenkäyttäjiin ja
he tarvitsevat katkaisuhoitoa siinä missä nistitkin...
Uskovaiset näkee näkyjä!
5
622
Vastaukset
joutuu katkaisuhoitoon tällainen.
- kristitty
Kirjoittajalla on kuin ateisti Stalinin näkemys että uskonto on kuin ooppiumia kansalle. Aina on ollut että Jumalan sana on ollut hullutus niillä jotka ovat kadotuksen tiellä.
- Hullunkiilto
En ollut tuntea ystävääni kun hän liittyi uskoon. Hän oli aiemmin lämmin ja mukava kaikkia elollista kohtaan. Nyt hänellä ei ole kuin yksi totuus ja todella voimakkaasti hän sen muille antaa ymmärtää. Sitkeimmätkin ystävät ovat kaikonneet tai lopettaneet yritykset pitää yhteyksiä. Ystäväni on suljettu sisään ja ulkopuoliset ulos. Onko paikka taivaassa taattu?
- Kyselijä
tehoavat samalla lailla ihmisiin kun Stalinin
kommunistset opit.Kun niitä lapsesta asti ope-
tetaan, niin ihmiset kasvavat vahvasti uskoon
tai kommuismiin.
Neukut eivät nähneet muuta kuin isä Stalinin
uskoivat häneen kuin jumalaan.Tehostetut uskon-
veljet eivät näe muuta kuin raamatun ja oman
napansa.Tulihan tämä nyt selväksi.
Eikä serifit poista tätä tai jos ne poistaa
sitten on sensuuri kuin neuvostoliitossa.
- sivullinen 2
> Kiihkouskovaisia voi minun mielestäni verrata huumeidenkäyttäjiin ja
he tarvitsevat katkaisuhoitoa siinä missä nistitkin... <
Aika tutun kuulloista puhetta. Kaikkina historiallisina aikoina on kaikkia vieraita asioita käsitelty samalla tavalla.
Jeesus itse, jos joku on kohdannut tuollaisen suvaitsemattomuuden. Jopa hänen vanhempansa yrittivät hakea Jeesuksen hoitoon, puhumattakaan niistä jotka Hänet tappoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059