Enpä olisi uskonut!!

Suvaitsevaisuuskin

En ole ollut missään uskossa ja katsonut sen omalla
kohdallani hyväksi asiaksi. Tunnen etsimisen kipua ja oivaltamisen iloa. Olen kunniottanut muiden vakaumusta kunhan sen varjolla ei haeta itselle hyötyä tai satuteta muita.

Eksyin tälle palstalle ja huomasin että tänne on pesiytynyt umpimielisiä, pahoja ja valheellisia ihmisiä roppakaupalla. Hävetkää kiihkoilijat ja antakaa lastenne nähdä maailma sellaisena kuin se on. Ohjatkaa älkää hallitko!!!

8

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutuu katkaisuhoitoon vähän myöhemmin.

      • Kyselijä

        Älä viitsi soimata jos joku sanoo mielipiteensä,
        vai oletko oppinut toisten parjaamisen siitä suu-
        resta kirjasta, eihän siellä niin sanota.

        Pyydä nyt anteeksi iltarukouksessasi ja mene seu-
        roihin vanhempien nuhdeltavaksi.


      • admata.
        Kyselijä kirjoitti:

        Älä viitsi soimata jos joku sanoo mielipiteensä,
        vai oletko oppinut toisten parjaamisen siitä suu-
        resta kirjasta, eihän siellä niin sanota.

        Pyydä nyt anteeksi iltarukouksessasi ja mene seu-
        roihin vanhempien nuhdeltavaksi.

        ...Parjata puskan takaa useita nimimerkkejä käyttäen?

        Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa;)


      • Suvaitsevaisuuskin
        admata. kirjoitti:

        ...Parjata puskan takaa useita nimimerkkejä käyttäen?

        Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa;)

        ...kyseenalaistamista ja lapsenmielistä kykyä vastaanottaa uutta.


      • Suvaitsevaisuuskin kirjoitti:

        ...kyseenalaistamista ja lapsenmielistä kykyä vastaanottaa uutta.

        Kyseenalaistaminen ja lapsenmielinen kyky oppia uutta ovat tärkeitä ja tarpeellisia meille kaikille:)

        Tärkeää on oppia myös se, että kohtelee toisia niinkuin haluaa itseään kohdeltavan;)


      • Kyselijä
        admata. kirjoitti:

        ...Parjata puskan takaa useita nimimerkkejä käyttäen?

        Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa;)

        nimimerkkiä.Tuntuu siltä, että sinä siellä puskassa
        olet et vaan pääse sieltä pois kun sinut on rajat-
        tu sinne omaan "hyvään" piiriin.Se on muuten synti
        kirjoitella tällä epäsuositulla koneella uskovaisen.
        Olet niin kauan terve kun kirjoittelet, mutta sairas jos et älyä lopettaa.


      • admata.
        Kyselijä kirjoitti:

        nimimerkkiä.Tuntuu siltä, että sinä siellä puskassa
        olet et vaan pääse sieltä pois kun sinut on rajat-
        tu sinne omaan "hyvään" piiriin.Se on muuten synti
        kirjoitella tällä epäsuositulla koneella uskovaisen.
        Olet niin kauan terve kun kirjoittelet, mutta sairas jos et älyä lopettaa.

        >>
        Tuntuu siltä, että sinä siellä puskassa
        olet et vaan pääse sieltä pois kun sinut on rajat-
        tu sinne omaan "hyvään" piiriin.
        >>

        Mikä mahtaa olla tämä kokemasi "hyvä piiri", mihin koet että minut on rajattu? Miksi koet että olisin ylipäänsä rajattu johonkin?

        Minulla on ystäviä laidasta laitaan ja en koe että olisin rajattu yhtään mihinkään. Puskalla tarkoitan itse sitä että vaihtuvin nimimerkkein huutelee anonyymiuden suojista.

        >>
        Se on muuten synti
        kirjoitella tällä epäsuositulla koneella uskovaisen.
        >>

        Tuo meni kyllä nyt pahasti ohi hilseen. Mahdatko olla aivan selvinpäin?

        >>
        Olet niin kauan terve kun kirjoittelet, mutta sairas jos et älyä lopettaa.
        >>

        Totta töriset:) Välillä on terveellistä pitää täältäkin lomaa:)


      • ihme porukkaa
        Kyselijä kirjoitti:

        Älä viitsi soimata jos joku sanoo mielipiteensä,
        vai oletko oppinut toisten parjaamisen siitä suu-
        resta kirjasta, eihän siellä niin sanota.

        Pyydä nyt anteeksi iltarukouksessasi ja mene seu-
        roihin vanhempien nuhdeltavaksi.

        Kaikkihan te täältä poistatte. Kun kaikki on niiiiiiin sopimatonta. HUIH


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe