Olen ihan ällikällä lyöty. Minulla on aina ollut vasemman laidan kulkijoita ystävinäni.Nyt vaihdin auton mersuun,tosin vanhaan.Olen pienyrittäjä ja teen töitä jopa viikonloput ja illat.Ajattelin,että teen pienen lomamatkan pohjoismaihin omalla autolla.Nyt kuitenkin kaikki kommariystäväni kyräilevät ja naljailevat autostani.
Tämä on opettanut,että kannattaa muuttaa ystävät järkevämpiin.
Hirviöt
8
471
Vastaukset
- illalla
noin kännissä? Edes kirjoitus ei näy enään sujuvan, pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. Amispohjainen yrittäjä?
- pahalle
Haiset pahalle, kuten kommunismi ja sosialistiset maat.
Vieläkös Sinä seurustelet niiden kanssa, hyvä mies???
vom- toinen mersumies
kommareilla ei ole ihmisarvoa eikä niiden puheita kannata edes kuunnella.
Pelkkää kaatopaikkajätettä koko kommariporukka. - kokemuksia
Sain vähän suuremman summan rahaa ja ostin vanhan mersun. Koska ajan pitkiä matkoja, en katsonut sitä pröystäilyksi. Kuitenkin kaikki vasemmistolaiset ystäväni vinoilivat koko ajan, että sinulla sitä on varaa ajaa mersulla.
Olen myös todennut nuo ystäväni entisiksi. - uutinen
Minullakin on samanlaisia kokemuksiä.Kommunistit
pitäisi kieltää lailla.Hyi,hyi. - tekstiä
Nämä reppanat eivät saa itse mitään aikaiseksi,joten ei kun kadehtijaksi vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644