Isot kivekset

Mies_

Onko muilla sama ongelma. Omenan kokoiset kivekset.

23

10335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salvuri

      vain hommiin!

      • on myös

        isot kivekset, suuremmat kuin kaksi isokoista kananmunaa. En ole kokenut niitä ongelmaksi, päinvastoin...


      • uhhuh
        on myös kirjoitti:

        isot kivekset, suuremmat kuin kaksi isokoista kananmunaa. En ole kokenut niitä ongelmaksi, päinvastoin...

        Mun miehellä on melko kookkaat kivekset ja ne on ihanat. Sit ku rakastellaan mä tunnen ku ne kivekset heiluu siellä mukana. VAU!


      • Heikki
        uhhuh kirjoitti:

        Mun miehellä on melko kookkaat kivekset ja ne on ihanat. Sit ku rakastellaan mä tunnen ku ne kivekset heiluu siellä mukana. VAU!

        Polvitaipeissa saakka? No, vakavasti puhuen. Nuorena poikana tuli katsottua jalkapallo puulaaki peli ja yksi miehistä päätti pelin jälkeen näyttää koko varustuksensa pukuhuoneen ovelta. Eipä jäänyt siitä miehestä mieleen kuin pallit, jotka roikkuivat huomattavan alhaalla.. Varmaankin kivat käytännössä;) Pitäisikö roikkupallisille miehille kehittää palliliivit? Tuli vain mieleen...


      • riippappa
        uhhuh kirjoitti:

        Mun miehellä on melko kookkaat kivekset ja ne on ihanat. Sit ku rakastellaan mä tunnen ku ne kivekset heiluu siellä mukana. VAU!

        Miehesi on niin sanottu riippamuna.


    • neiti***

      Poikakaverillani on aika kookkaat kivekset ja ne on IHANAT!!! varsinkin kun poikakaverini sheivaa niistä karvat pois..ihana hypistellä ja nuoleskella..

    • Kassi-Timo

      Onko se ongelma? Minkä omenan kokoiset sulla sitten oikein on? Kotimisen Huvituksen ym. vai hollantilaisen vihreän omenan?

      Mukava panna pallit heilumaan naidessa...

    • Pallifettari

      Isot pallit on tulleet liiasta pallilla istumisesta! IHANAA JA IHAHAA!

    • Vitjat-sentään

      Yks mt-ongelmainen tuttuni on sellainen vitjamuna, että kun hän istuu ulkosaunan ovella vilvoittelemassa, niin mies on saunassa ja pallit portailla.

    • pallifani

      Kyllä isot kivekset on miehekkäät, voi kuin naiset niitä imeskelisivät enemmän, kyllä siin mies sekoaisi kiimasta.

      • Anonyymi

        Kyllä meillä muija kiveksiä puristelee sitten kun alkaa lykkiessä tulla se puristaa kunnolla ja piru että laukean kovaa!
        Monesti kun jossain ollaan niin puristelee palleja ihan kun mieli tekee,melkeen siinä jo laukee heh.
        Mulla sellaset omenan kokoset kanssa ja lastia siellä riittää


    • Anonyymi

      Viittaa vahvasti kasvaimiin, diagnoosin tarjosi doctor ötker

      • Anonyymi

        Joo ja omenoitakin on erikokosia,ei ne paratiisiomenat kovin isoja oo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja omenoitakin on erikokosia,ei ne paratiisiomenat kovin isoja oo

        Mulla greipin kokoset siis yhteensä ja on nissä omat ongelmansakkin vaikka joku tykkääkin niin ei se helppoa niiden kanssa aina ole


    • Anonyymi

      Hemmeti ku itellä on pienet. Tosi epävarma ku ei oo mieluisat

      • Anonyymi

        Hitto kun isot vesimelonin kokoiset.Joutuu käyttää rintaliivejä niiden kannatteluun.No niistä kyllä lievää haittaa.


    • Anonyymi

      Mikä on kuppikoko meloni-pallukoille?😀😁😂😅
      Uimalassa käy toisinaan ( kesällä) vanhempi mies jolla eräänlainen suoliston laskeuma kivespussiin. Se on hankala vaiva ja aiheuttaa vääriä mielikuvia. Ja luonnollisesti tuijotusta!

      Toinen havainto samaisessa uimalassa olin saunanlauteilla ja istuin kulmapaikalla josta näki muita sivustapäin. Lähellä istui aikamies ukko roteva jne. hän istui kuin hyvin lauteen reunalla ja selitys siihen oli valtavat "härän pallien" tms. kokoiset vehkeet roikkuivat lauteen reunalta upeasti.
      Ne oli komeat ja kyrpäkin paksun näköinen ja varmaan kookas jötikkä erektiossa. Myöhemmin näin hänet paremmassa valossa suihkuhuoneen penkillä samalla tavoin suuret munat penkinreunan ulkopuolella. Eivät laahanneet penkillä näin ollen. Hänellä oli kiinteät pallit ei roikkuvat siis kuten "vitjamunat" ovat.
      Kiihottava näky sekin näin miehistä ja etenkin kookkaita kyrpiäkin ihailevana!

      Kyllä miesvartalot ovat parhaimmillaan upeita! 😋😝😛

      • Anonyymi

        Valitettavasti G- kuppi on käytössä.Ei tahdo jalat eikä selkä kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti G- kuppi on käytössä.Ei tahdo jalat eikä selkä kestää.

        Ahaa, en tunne niitä kokoja. Mutta ilmeisesti joudut käyttämään myös hametta? Tai jotain viittaa tai pitkiä takkeja peittääksesi liian huomion saamiset ym. ?
        Jos asia liikaa haittaa kuten voisi päätellä, oletko ajatellut pienennys leikkausta?
        Monet saaneet avun siitäkin!🤡🤥😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, en tunne niitä kokoja. Mutta ilmeisesti joudut käyttämään myös hametta? Tai jotain viittaa tai pitkiä takkeja peittääksesi liian huomion saamiset ym. ?
        Jos asia liikaa haittaa kuten voisi päätellä, oletko ajatellut pienennys leikkausta?
        Monet saaneet avun siitäkin!🤡🤥😅

        Miksi pienentäsi suurentelevat naisetkin rintojaa.Isot pallit on mun tavaramerkki.


    • Anonyymi

      Ap on selvästi savottamiehen sukua!

      Ja moni muu tähän ketjuun kirjoittanut myös. Ottakaa isopalliset sukujuuristanne selvää.

    • Anonyymi

      Jep roikkuu polvissa asti aina

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe