Kuka idiootti ostaa uuden "minin"?

Miniänähnytkään

Siis tämän BMW-minin? Tässä vähän ihmeteltävää:

-Auto maksaa yhtäpaljon kuin kunnon autot(siis ihan sikahinta tonkokoisesta autosta),eli reilusti ylihinnassa.

-Ainoa syy miksi sitten joku vielä ostaisi sen,on se että kyseessähän pitäisi olla legendaaristakin legendaarisempi Mini.Vaan kun ei ole, minin menestys aikanaan pohjasi juuri ennätys pieneen kokoon ja silti kompaktiuteen ja pieneen hintaan.Kaikki nämä seikat puuttuvat BMW-ministä,sillä korihan kokoluokkaa Opel Astra nykyään=enemmän oikeaa Miniä saat ostamalla Nissan Micran tai Suzuki Alton!

No,rikkailta muka "retro"-henkisiltä typeryksiltä saa pyytää näemmä mitä vaan ja nehän maksaa..Ja sitten vielä viittii tulla ylpeilemään sillä "minillä" tänne..Huhhuh..

27

6102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin

      uuden korollan...

    • koojiiäs

      on niin hölmöä ostaa uusi Mini, niin jätä sitten ihmeessä ostamatta!

    • haaveileva

      Heh..itse ostaisin taatusti tuosta hintaluokasta uuden Minin, jos rahatalous antaisi myöten. Kuin tehty tarpeisiini: 2 hengen talous, stadilaisia joten sopii cityelämäntyyliin, hauska ajettava, siis ilo hypätä aina rattiin (olen koeajanut, mahtava fiilis). vaan en uskalla sitoa itseäni niin isoon autorahoitukseen työtilanteeni takia, harmi vain. Siis mini=ilopilleri!

    • mersuanähnytkään

      -Auto maksaa paljon enemmän kuin kunnon autot(siis ihan sikahinta autosta),eli reilusti ylihinnassa.

    • Citrophoros

      Minä voisin olla se kuvaamaasi idiootti, joka olisi voinut ostaa upouuuden Minin, ellen olisi niin Citroën-maailman pauloissa. Mini on ihan kivannäköinen auto ja siihen ei liity mitään pererosiaa.

    • MINI kuski

      Hei hunaja... aja sinä vaan Suzuki Altolla, mutta minä ajan MINIllä...

      Viestisi on taas sarjassamme niitä viestejä, joita tämä palsta on valtoimenaan. En tiedä miksi MINI aiheuttaa niin paljon katkeransävyisiä kirjoituksia... mulle on ainakin ihan täysin sama millaisen auton kukakin ostaa ja millaisella ajaa ja paljonko siihen rahaa laittaa. Jos vähänkään vertaa, niin ei se MINI nyt sitten niin kovin kallis ole? Mutta ehkä nämä viestit kumpuavat niiden joukosta, joilla ei rahat riitä kunnon autoon ja sitten pitää purkaa sitä katkeruuttaan täällä? Mutta ihan sama mulle... nauti elämästä tavallasi ja jätä turha uhoaminen...

    • eiole

      Eiköhän se maksa juuri sen verran, mitä BMW:n tuon kokoiselta autolta voi odottaa.
      BMW 3-sarja maksaa enemmän kuin Honda Accord (tätä voit mennä ihmettelemään sinne BMW miesten kanssa).

      • Bew

        kuin kahdenlaisia autoja:käyttötarkoitukseensa sopivia ja sopimattomia autoja.Hinta ja merkkihän ovat kunkin oma asia.
        Esim. Mini ei varmaankaan ole 7-henkisen perheen ainoaksi autoksi kovinkaan sopiva.Tai...


      • turbo 69
        Bew kirjoitti:

        kuin kahdenlaisia autoja:käyttötarkoitukseensa sopivia ja sopimattomia autoja.Hinta ja merkkihän ovat kunkin oma asia.
        Esim. Mini ei varmaankaan ole 7-henkisen perheen ainoaksi autoksi kovinkaan sopiva.Tai...

        tavallisia microja,korolloita ja susukeja tulee joka päivä vastaan.Täällä syrjäseuduilla ei paljon Minejä näy,classic Minejäkin enemmän kuin uusia.Ei Mini mikään perheauto ole.Eikä tarvii tuunata että tuntee omansa parkkipaikalta Minin omistaminen on ELÄMÄNTAPA.Omistan yhä ensimmäisen autoni,vm-69 Minin,neljä vuotta sitten ostin käyttikseksi uudemman Minin,enkä ole katunut.


    • hunajata mulle

      Toisille rahan paalaaminen ei ole elämän tärkein tehtävä. Mini on todella hyvä ajaa ja mageen näköinen.
      Osta auton yleensä itselle, en kavereille.

    • halpis vs. maukas

      Todella kaunis ja sporttinen. Mahtavat ajo-ominaisuudet.
      Minulle nuo riittäisivät ostamisen perusteeksi.
      Mini on vain merkki/malli, ei se todellakaan halua kilpailla halpismarkkinoilla.
      Autossa ei ole mitään retroa, vaan pirun kiva leikkikalu ja hyvä niin.
      En vielä omista kyseistä peliä, mutta voisin ihan hyvin tuion ostaa sauraavaksi autokseni.

    • hyvä maksaa

      Veikkaaan jonkun jolla on rahaa ja haluaa kivan auton jolla on mukava ajella, eikä halua kiduttaa itseään millään jaappanin rimpuloilla.

      • monella ajanut

        Minin ajo-ominaisuudet ovat loistavat, varsinainen ilo ajaa.

        Siinä olen kyllä samaa mieltä, että hinta on Suomessa liian korkea, lisävarusteet nostavat hintaa entisestään ja lähes kaikki on lisävarustetta, eikä esimerkiksi lämmityslaitteiden säätönappulat vastaa laadultaan auton hintaa.


      • säätönappulan hinta?
        monella ajanut kirjoitti:

        Minin ajo-ominaisuudet ovat loistavat, varsinainen ilo ajaa.

        Siinä olen kyllä samaa mieltä, että hinta on Suomessa liian korkea, lisävarusteet nostavat hintaa entisestään ja lähes kaikki on lisävarustetta, eikä esimerkiksi lämmityslaitteiden säätönappulat vastaa laadultaan auton hintaa.

        osta sitten joku harmaavarpunen, esim. Corolla ja ole onnellinen.
        Kaikki parempi ja mukavampi maksaa yleensä enemmän kuin peruskaura.


      • mersukinonkallis
        säätönappulan hinta? kirjoitti:

        osta sitten joku harmaavarpunen, esim. Corolla ja ole onnellinen.
        Kaikki parempi ja mukavampi maksaa yleensä enemmän kuin peruskaura.

        Eihän se ole MINIn vika jos se on sinulle kallis!


    • Mursu111

      Siis asiahan on niin, että mini on niin hauska ajettava (itsellä kaksi S:ää) ,että jos haluat ajaa saman hintaisella jollain korea laisella mene ja osta. En toden näköisesti tule koskaan vaihtamaan merkkiä. I

    • ei ny pers auk

      Ostin juuri uuden mini Coober S.n ja se on aivan ihana tykki! Hintansa arvoinen.
      Eli vastaus kysymykseesi on ainakin minä.

    • 1900

      Kun ostaa minin saa ainakin vastineena selkeästi BMW tason alittavaa ns. laatua. Ketkä näitä ostavat täällä stadissa?! Liikennettä seuraamalla huomaa yhden yhdistävän tekijän eli paljon ruskettuneita tyhmän näköisiä blondi naikkosia. Minin arvonpudotus on melkoisen jyrkkä, joten uutena tämän ruostuvan vikapommin hankkijan motiivi ei liene vähävikainen käyttöauto..?

      Auto on tehty yleensä käyttöä varten ei paikallisen korjaamon jokaviikkoiseksi mannekiiniksi. 30000 saa hyviä autojakin tai sitten ns. "Britti" romun.

      • ¤433e

        Heh..

        Jos näet yhdenkin BMW-Minin, joka on ruosteessa, niin ota kuva! Itse olen noita oikein katselemalla katsellut, ja yhtäkään, siis _YHTÄKÄÄN_ en ole nähnyt. Joko omistajat ovat todella huolellisia ihmisiä, tai sitten tällä autolla ei ole pyrkimystä ruostua. Ja vanhimmat BMW-Minit ovat jo kymmenvuotisia..

        Muuten hyvä provo.


      • bruneminicooperS

        " Ketkä näitä ostavat täällä stadissa?! Liikennettä seuraamalla huomaa yhden yhdistävän tekijän eli paljon ruskettuneita tyhmän näköisiä blondi naikkosia"

        No voihan helvetti, meillä Minillä ajaa ruskettunut Brunette, värjätäänkö hiukset, vai onko se auton vaihto ainoa toimenpide?


      • haittaako sinua?

        Kannattaisi käydä psykiatrilla niin saisit sopivia lääkkeitä. Voisi elämä maistua sen jälkeen taas kivalta.

        Kuulut siihen katkeroituneeseen rahansa juovien luusereiden joukkoon, jotka sitten yöllä kännipäissään potkivat pahaa oloaan kadun varren autojen peileihin.


    • 1900

      Etsipä sitä ruostetta sieltä konehuoneen ja alustan puolelta ja pyöräkoteloista, sieltä sitä löytyy jos viitsii etsiä ja ennenkaikkea googleta...

      Vikatilastoja seuraamalla huomaat, ettei vaihdelaatikko ole ihan BMW laatua

    • Hölmöminä minä

      Minähän se vasta hölmö olen! Ostin Minin.
      Hieno peli, hintansa väärti!!!!

    • kateellisen vikinää

      Heh. Jos palsta olisi joku muu kuin Mini-palsta, niin voisi uskoakin. Mutta selvästi Mini kiinnostaa koska eksyit tänne avautumaan. >-D

      Säästele vielä jokunen vuosi niin ehkä saat käsirahan kokoon ja voit ostaa oman Minin.

    • vastausta.

      Syitä varmastikin on se, että auto on persoonallisen näköinen ja hauska ajaa.

      Jos sitä peruspirssin haluaisi niin sitten joku Toyota tai Ford voi olla hyvä vaihtoehto. Jotkut vaan vaativat autoltaan enemmän kuin pelkän kuljetuksen paiksta A paikkaan B. Joku Toyota Auris, Ford Focus tai VW Golf on niin tylsä ja harmaa ajoneuvo että rahojani en niihin itse sijoittaisi. Hyviä autoja varmasti muutoin kylläkin.

    • 1900

      Uusi BMW 118i on anteeksi nyt vaan minin omistajat laatua, josta voi maksaa hieman ylimääräistäkin. Toivoisin joskus todellista kestotestiä, tyyliin 3 vuotta ja 150 000 kilometriä ja kilpakumppaneina BMW 118i ja Mini Cooper S.

      Olen varma, ettei yksikään Minin omistaja suostuisi tälläiseen testiin.

    • vaimukabmw

      Niinpä niin. Toiset tarvitsevat isomman munan jatkeen, mulle riittää mini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe