Kari Tapio Riutanharjulla 6.8.05

Riihimäellä

Kari Tapio oli keikalla 6.8.05 Riutanharjulla ja oli tosi upeeta kun hän lauloi vanhoja levyttämiään kappaleita mm. kaipuu, etäisyyden äänet, salattu suru ja sitten Joukon ja Kostin aikoinaan levyttämän Muisto vain jää (tosi kaunis kappale )

Ja myös uusimpia juna kulkee jne....

Oli upee ilta ja juttelin myös Karin kanssa uudesta levystä joka ilmestyy.... en kerrokkaan

10

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi onkin, ettet kerro enempää enää nyt.

• Siis, siitä levystä.

• strangerinthecrowd

vielä kappalelistaasi muutaman herkun Karin keikalta Riutanharjulta - kun satuin siellä itsekin olemaan. Eli noiden seuraksi lisäisin Ei toiset toipua voi, Hiljainen kitara, Laula kanssain, Jos saisin sinut minua vasten, Alla venäläisen kuun... Nämä siitä ehkä harvemmin kuullusta päästä. Oli hieno ilta.

• Kari fani

Kiitos lisäyksestä olin niin lumoissa että en muistanut kaikkia mitä Kari lauloi.
        Kyllä tosiaan oli hieno ilta ja minusta oli upeeta siksi että Kari lauloi noita vanhoja levyttämiään kappaleita vaikka lauloi myös uusimpiakin.

• strangerinthecrowd
        Kari fani kirjoitti:

Kiitos lisäyksestä olin niin lumoissa että en muistanut kaikkia mitä Kari lauloi.
        Kyllä tosiaan oli hieno ilta ja minusta oli upeeta siksi että Kari lauloi noita vanhoja levyttämiään kappaleita vaikka lauloi myös uusimpiakin.

Riutanharjulla tuli tosiaan käytyä Kari Tapiota kuuntelemassa. Olin minäkin lumoutunut hienoista biiseistä, mutta sen verran jäi korvan taakse, että muistin ne vielä seuraavana aamunakin :)

• Tanssija 70 luvulta
        strangerinthecrowd kirjoitti:

Riutanharjulla tuli tosiaan käytyä Kari Tapiota kuuntelemassa. Olin minäkin lumoutunut hienoista biiseistä, mutta sen verran jäi korvan taakse, että muistin ne vielä seuraavana aamunakin :)

Hienoa, että tanssipaikoilla käy vielä muitakin kuin tanssikuviota opetelleita salsapellejä. HArvoin kuulee kenenkään ylistävän esim Kari Tapiota, joka kuitenkin osaa laulaa ja tulkita kappaleensa kuten ei kukaan toinen Suomenmaassa.

Vieläkö joku muukin nauttii musiikinkuuntelusta ja vähän hitaampien kappaleiden tanssimisesta? Kari Tapiolla on sellaisia slovareita ohjelmassaan ja levyillään, ettei kellään muulla. Ammattimies. Legenda.

• Päivi, tanssipelle
        Tanssija 70 luvulta kirjoitti:

Hienoa, että tanssipaikoilla käy vielä muitakin kuin tanssikuviota opetelleita salsapellejä. HArvoin kuulee kenenkään ylistävän esim Kari Tapiota, joka kuitenkin osaa laulaa ja tulkita kappaleensa kuten ei kukaan toinen Suomenmaassa.

Vieläkö joku muukin nauttii musiikinkuuntelusta ja vähän hitaampien kappaleiden tanssimisesta? Kari Tapiolla on sellaisia slovareita ohjelmassaan ja levyillään, ettei kellään muulla. Ammattimies. Legenda.

"Vieläkö joku muukin nauttii musiikinkuuntelusta ja vähän hitaampien kappaleiden tanssimisesta?"

Slowarit on nannaa!!!

• Suomen paras

Osaa laulaa kauniisti. PARAS ohjelma mitä tänä kesänä olen kuullut on Hänellä.Melkein itkin niin kaunista se oli. Ottaisivat nyt oppia muut,niin ei tarvitsisi suotta maksaa lippuaan. Kolme kertaa viikossa käyn tanssimassa,vaikka moni pistää paremmaksi,näin on.

• Äxön

Muisto vain jää kipale tulee Karin uudelle cd:e

• Kari fani

Kuule Åxön tiedätkö mitä muita kappaleita tulee???
        Upeeta jos tuo Muisto vain jää koska se on upee Karin esittämänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe