mitä meinaa aurinkomerkki, pitääx mennä astrologille jotta sen saa tietoonsa vai kuinka
mitä tietoi tarvitaa aurinkomerkin selvittämiseksi?????????
mitä meinaa aurinkomerkki?????
4
474
Vastaukset
- AURINKOMERKKISI
Aurinkomerkkisi eli oma horoskooppimerkkisi.. Nouseva merkki saadaan selville syntymäkellonajastasi.. kertoo muuten paljon ihmisestä..
selvitetään syntymäpäivästä otetaan esimerkki.
Henkilö A on syntynyt vaikkapa 8.3.hän on silloin kalat.
Sen sijaan jos olet syntynyt vaikkapa merkkien rajalla esim.19.2 niin silloin kannattaa selvittää kellonaika,vuosi ja paikkakunta missä on syntynyt ja tehdä itsestään kartta!Näin saa paljon tarkemmin selvitettyä aurinkomerkin.Tunnen erään ihmisen joka on syntynyt 19.2 ja juuri silloin kun vesimies oli muuttunut kaloiksi eli hän on siis aurinkomerkiltään kalat.
Tämä oli supernopea selitys aurinkomerkeistä.Toivottavasti tajusit mitä yritin selittää..- miten on
Leena kirjoitti:
selvitetään syntymäpäivästä otetaan esimerkki.
Henkilö A on syntynyt vaikkapa 8.3.hän on silloin kalat.
Sen sijaan jos olet syntynyt vaikkapa merkkien rajalla esim.19.2 niin silloin kannattaa selvittää kellonaika,vuosi ja paikkakunta missä on syntynyt ja tehdä itsestään kartta!Näin saa paljon tarkemmin selvitettyä aurinkomerkin.Tunnen erään ihmisen joka on syntynyt 19.2 ja juuri silloin kun vesimies oli muuttunut kaloiksi eli hän on siis aurinkomerkiltään kalat.
Tämä oli supernopea selitys aurinkomerkeistä.Toivottavasti tajusit mitä yritin selittää..Eli 17.09.1970 syntymäajan omaavan henkilön aurinkomerkki on neitsyt..
menix oikein?? - -Stiina-
miten on kirjoitti:
Eli 17.09.1970 syntymäajan omaavan henkilön aurinkomerkki on neitsyt..
menix oikein??Menihän se oikein ja eikös aurinko merkki tahdo sanoa millainen ihminen on ulkoiselta olemukseltaan. Eli esim: Neitsyt, pikkutarkka, siisti jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419