Meillä on seuraavanlainen ongelma. Mieheni on innokas harrastamaan seksiä joka päivä. Pidän myös seksistä. Mieheni kiihottuu hyvin herkästi kun hän katselee ja koskettelee minua. Hän osaa olla hyvin hellä ja suostunkin rakastelemaan yleensä aina kun hän tahtoo. Mutta, mutta...siemensyöksyä ei vaan tule.
Tunnin sessiot alkavat olla jo ihan rutiinia eikä sittenkään mitään. Tämä ongelma ei ole alkanut äskettäin vaan se on jatkunut kohta koko puolen vuoden seurustelumme ajan.
Minun on monesti täytynyt pyytää häntä lopettamaan koska olen alkanut tulla kipeäksi niin pitkän "jyystämisen" jälkeen. Mies ei tietenkään pidä siitä. Hän sanoo että ei voi tulla koska aistii että en pidä siitä. Olen yrittänyt näytelläkkin orgasmia mutta se ei ole auttanut, hän aina keksii jonkin syyn miksei onnistu.
Toki tykkäsin alussa ja oli ihanaa koskan aikaisemmat kumppanit ovat tulleet yleensä liiankin nopeasti.
Ihmettelen miksi hän ei voi antaa "tulla" jo aikaisemmin olisin ihan tyyytyväinen jo 20 minuutin spurttiin. Olemme keskustelleet asiasta mutta aina hän löytää jonkin syyn; hän sanoo että on vasta tehnyt käsin ettei voi tulla sen vuoksi tai että hän ei voi tulla koska minä en ole saanut orgasmia tai että en ole tehnyt niin tai näin aivankuin syy olisi minussa. Olen antanut ymmärtää että orgasmi ei ole minulle tärkeintä, mutta hän väittää ongelman johtuvan juuri siitä.
Hänellä on ollut kolme pitkää seurustelusuhdetta ennen minua ja kahden edellisen kanssa seksi on ollut loistavaa naiset ovat saaneet orgasmin yleensä joka kerta ja hän on voinut siten laueta myös. Ongelma on siis koska minä en saa hänkään ei voi tulla. Eikö olekkin mieletöntä?
Pitäisikö minun mennä jollekkin seksuaaliterapeutille koska en ole tarpeeksi hyvä.
Miesystäväni on 28-vuotias ja itse olen 34-vuotias. Ongelmaa on viimeaikoina aihettanut myös se, että koska harrastamme tällaista pitkäkestoista seksiä melkein joka päivä ja hän on minua paljon kookkaampi ja työntyy sisään hyvin rajusti olen alkanut tuntea kipua kohta en enään voi kestää koko seksiä. Minulla on ollut myös ylimääräistä hyvin runsasta valkovuotoa jota ei ole aiemmin ollut. Hänen kanssaan on hyvin hankala puhua näistä asioista, koska se vaikeuttaa entisestään seksin onnistumista.
rajua seksiä
6
2777
Vastaukset
- ne erot
että te kumpikaan ette ole oppineet miten rakastellaan. Raju seksi ei ole sama kuin rakastelu, hyvä ayla. Sitä pitäis oppia ja opetella. Miehesi sanoo ettei hän voi tulla kun et sinäkään... tuosta se lähtee... hänen pitää oppia saamaan sinut nauttimaan ja sinä hänet.
Go on try it =)- ayla
Minulle läheisyys on tärkeämpää kuin suoriutuminen joten en välttämättä aina saa orgasmia. En tarkoita että en pitäisi myös rajuista otteista välillä kyllä, välillä hellemmin.
Ihmettelen vaan tätä. Samanlaista on ollut seurustelun alusta asti. Eka kerta oli suorastaan katastrofi, meinasin lopettaa suhteen mutta miehessä ilmeni muita varsin hyviä puolia joten jäin koukkuun.
Yleensä luulis miehen jo tulevan kun annan hänen töntyä kovempaa, pidän siitä, mutta silti ei tule ja lopulta ei enään tunnukkaan hyvältä :( - ne erot
ayla kirjoitti:
Minulle läheisyys on tärkeämpää kuin suoriutuminen joten en välttämättä aina saa orgasmia. En tarkoita että en pitäisi myös rajuista otteista välillä kyllä, välillä hellemmin.
Ihmettelen vaan tätä. Samanlaista on ollut seurustelun alusta asti. Eka kerta oli suorastaan katastrofi, meinasin lopettaa suhteen mutta miehessä ilmeni muita varsin hyviä puolia joten jäin koukkuun.
Yleensä luulis miehen jo tulevan kun annan hänen töntyä kovempaa, pidän siitä, mutta silti ei tule ja lopulta ei enään tunnukkaan hyvältä :(parisuhteen tulee olla kokonaisuus jotta se toimii ja kukkii. Ei varsinkaan seksin,joka on yks tärkein osa-alue, saa tuottaa pelkoa.
Nyt kyllä saa sen käsityksen, että homma ei toimi ja sulla on paha olla.
- Mies, 48v.
...miehelläsi on nyt liikaa suorituspaineita. Hän yrittää tehdä kaikkensa saadakseen sinut laukeamaan, mutta tekee kuitenkin siinä virheen, että ei keskustele asiallisesti kanssasi siitä, miten hän saisi juuri sinut parhaiten kiihottumaan kohti kliimaksia. Hän käyttää liikaa energiaa pelkkään rajuun jyystämiseen ja se johtaa siihen, että terskan limakalvo turtuu pidemmässä sessiossa eli muuttuu melko tunnottomaksi. Kalu "seisoo niin kuin tammi, koska saarnaa Aaprahammi...", mutta kalun tunnottomuus estää miestäsi saavuttamasta omaa kliimaksiaan, ja kivun tunne ja turhautuminen myöskin estää sinua rentoumusta ja nauttimasta täysipainoisesti.
Kun mies ei laukea, niin hän pystyy uuteen sessioon hyvin monta kertaa vuorokaudessa. Silloin nainen joutuu varsin koville, varsinkin, jos hän on alkanut jo tuntea kipua liiasta jyystämisestä.
Tiedän kokemuksesta, koska eroni jälkeen itsekin sorruin monen naisen kanssa samaan. Jyystin monesti pari tuntiakin yhteen menoon ja kalu pysyi edelleen kovana, mutta oli sen verran tunnoton, että siemensyöksy ei ollut enää lähelläkään. Jos sitten aamulla oli kiire töihin, kuten yleensä aina oli, jouduin tyytymään parinkymmenen minuutin sessioon (silti monesti myöhästyin töistä) ja silloin ei ollut juurikaan vaikeuksia laukeamisen suhteen. Aikaa myöten opin kuitenkin, että naisetkaan eivät pidä ylipitkistä sessioista, kuin korkeintaan suhteen alussa, kun siinä on uutuuden viehätystäkin mukana.
Miehesi pitäisi alla vähän itsekeskeisempi ainakin välillä ja antaa tulla vaan, kun alkaa hyvältä tuntua, eikä pitäisi jarrutella ja pitkittää yhdyntää tarpeettomasti joka kerta. Ei kaikkea energiaa pitäisi käyttää siihen, että hän saisi sinut joka kerta (väkisin) laukeamaan. Seksiä on sinänsä kiva harrastaa joka päivä, mutta ei hammasta purren ja liikaa paineita naisen tyydyttämisestä ottaen. Seksi on iloista kahdenkeskistä leikkiä ja nautiskelua toinen toisistaan - eikä mikään kouristuksen omainen pakkosuoritus. Kun on hyvä rento fiilinki, niin kyllä nainenkin kiihottuu ja laukeaa helpommin. Se tahtoo meiltä miehiltä toisinaan unohtua, ja saatamme sortua siksi liialliseen suorituskeskeisyyteen.
Itse pidän kovasti siitä, kun vaimoni ratsastaa päälläni ja hän saa itse määrätä tahdin ja valita sopivan hankauskulman... oohh... miten ihanaa on tuntea emättimen lihasten kiristyminen siittimeni ympärillä vaimoni saavuttaessa kliimaksinsa... Usein laukean lähes samanaikaisesti vaimoni toisen tai kolmannen orgasmin aikana (ei hänkään aina laukea, mutta nauttii silti kovasti rakastelusta), mutta jos en onnistu alla ollessani laukeamaan, voin kiivetä lopuksi itse "satulaan" ja ottaa ohjat omiin käsiini. Silloin on hyvä antaa paalaa, kun kiihotus on korkealla ja ei kestä kauaakaan, kun siemennesteeni purkautuvat rajusti ryöpsähdellen vaimoni suloiseen lemmenkukkaseen... ;-)) - naikkonen 25
ensinnäkin,
"Hänellä on ollut kolme pitkää seurustelusuhdetta ennen minua ja kahden edellisen kanssa seksi on ollut loistavaa naiset ovat saaneet orgasmin yleensä joka kerta ja hän on voinut siten laueta myös."
en oikeen usko että nämä kaikki naiset ovat yleensä jokakerta orgasmin saaneet... ei se orgasmin saaminen naisilla yleensä niin helppoa ole ja uskon että läheskään kaikki naiset eivät saa läheskään aina! toki hyvältä tuntuu ja näin,mut en minä ainakaan sitä "silmissä sumenee ja jalat on turtana" -tunnetta koe kuin tosi harvoin. eli älä missään nimessä tunne itseäsi huonommaksi jos et joka kerta saa, todennäköisesti nämä edellisetkään ei ole saaneet niin usein kuin miehesi kuvittelee...
toinen juttu, kannattaa varmaan vähentää yleensäkkin tota seksin harrastamista,eihän se ole ihme jos laukeaminen on miehellä tiukassa jos joka päivä kuksii ja lisäksi mies vetää käteen, kassithan siinä on jo niin tyhjänä et varmasti tekee tiukkaa.. =) ei makeaa mahan täydeltä...- naikkonen0007
Okei minä saan vaikka minkälaisen puupökkelön kanssa koskavain, mutta tiedän että aina näin ei ole ja toista on paljon helpompi syyllistää tässäkin asiassa ennen kuin ottaa itteä niskasta kiinni ja oikeasti puhua asioista. Sinuna en kyllä nielisi tota "kaikki muut niin loistavia ja aina saanut". Höpö höpö. Selittelyn makua! Asiat voi mennä huonommaksi ilman kunnon keskustelua ja kaikkeen tottu ja kohta tämäkään tilanne ei sinusta tunnu VIELÄ kovin huonolta, mutta kun aikaa kuluu takulla räjähtää käsiin jollain tavoalla. Sitten on vain puhuttava tai erottava jos tilannetta ette enää kestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027