Tulin hankkineeksi projektimielessä -84 Visa GT:n. Autoa noutaessani kiinnittyi huomio siihen, että auto on varustettu vain yhdellä kaasuttimella, vaikka käsittääkseni GT:t pitäisi olla varustettu kahdella Weberillä tai Solexilla. Lohko kyllä on oikea 150B.
Osaako joku sanoa, onko GT:stä ollut joku yksikaasuttiminen versio? Jos ei, niin autossa lienee ehkä 14 TRS:n imusarja kaasuttimineen tai ehkä koko moottori..?
Visa
6
517
Vastaukset
- Tiina
>onko GT:stä ollut joku yksikaasuttiminen versio?
Ei.
>Jos ei, niin autossa lienee ehkä 14 TRS:n imusarja kaasuttimineen tai ehkä koko moottori..?
Mahdollisesti.- Eki
...auto on RP-numeron perusteella valmistunut jo toukokuussa -83, mutta se ei muuta itse asiaa miksikään.
Jos siis jollakin olisi myydä GT:n imusarja kaasareineen, niin ottaisin KOHTUULLISELLA hinnalla vastaan. - Säätäjä-ässä
Eki kirjoitti:
...auto on RP-numeron perusteella valmistunut jo toukokuussa -83, mutta se ei muuta itse asiaa miksikään.
Jos siis jollakin olisi myydä GT:n imusarja kaasareineen, niin ottaisin KOHTUULLISELLA hinnalla vastaan.Jippii...
mä olen säilönyt monta vuotta imusarjaa ja kaasareita,
jos vaikka joku tarvis....
Onko sulla patonkikäyttikset sitruunapatonkiin, hae sieltä yhteystiedot.
http://communities.msn.fi/sitruunapatonki
Pääsenkö eroon niistä? - Eki
Säätäjä-ässä kirjoitti:
Jippii...
mä olen säilönyt monta vuotta imusarjaa ja kaasareita,
jos vaikka joku tarvis....
Onko sulla patonkikäyttikset sitruunapatonkiin, hae sieltä yhteystiedot.
http://communities.msn.fi/sitruunapatonki
Pääsenkö eroon niistä?...yhteystietosi, jos löytäisin. Kerro, mistä sieltä haen?
- Anonyymi
MISSÄ CITROEN VISAT TÄTÄ NYKYÄ
- Anonyymi
Siinä kai pitäis olla se 1360 cc moottori joka oli P 205 mallissakin,automaatti imulla varustettu yksikurkkuinen Solex !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256