Nainen, katso kenkiin, mikäli miehen varustuksen koko kiinni.
Tutkimukset ovat sen nyt todistaneet. Jalan koko on suoraan verrannollinen peniksen kokoon. Asiasta kertoi norjalaislehti VG.
Tuoreeseen venäläistutkimuksen osallistui tuhansia miehiä. Otoksen perusteella tutkijat saivat peniksen koolle kaavankin: jalan koko sentteinä viisi senttimetriä jaetaan kahdella. Potenssilääkäri, dosentti Andreo Larsen myöntää, että jalan koolla ja alapään varustuksen koolla on yhteys.
- Isompikokoisilla miehillä on isommat jalat ja siten isompi peniskin, hän perustelee.
Mitä isommat jalat, sitä isompi...
16
5419
Vastaukset
- on oltava
Minullakin on lapikkaan koko 41 ja kyrsällä pituutta vain säälittävät 23 cm.
Minkähän kokoinen varustus 45:n kengillä kulkevilla on?- ison omistava
Tutkimus kertoo ehkä tuhansien miehien keskiarvosta jotain mutta ei mitään yksittäistapauksista. Jalan mittauksen mukaan tulis 15 cm 41:n kengillä mutta pituus on jotain 19 cm ja paksuutta puolen litran siideripullon verran. Pituutta vain 173 ja pienet kädetkin.
- Hmmmmmhftbdz
ison omistava kirjoitti:
Tutkimus kertoo ehkä tuhansien miehien keskiarvosta jotain mutta ei mitään yksittäistapauksista. Jalan mittauksen mukaan tulis 15 cm 41:n kengillä mutta pituus on jotain 19 cm ja paksuutta puolen litran siideripullon verran. Pituutta vain 173 ja pienet kädetkin.
Entäs sitte John Holmes muna jotai 30cm
tuskin sen jalka mittää kokoo 60 on!! - Vihtor
Hmmmmmhftbdz kirjoitti:
Entäs sitte John Holmes muna jotai 30cm
tuskin sen jalka mittää kokoo 60 on!!Ja mistäs se paksuudenkaan sitten sen paremmin tietää, kun jalan leveydestä. Eli kunnon 46 numeron levee lättäjalka se olla pitää, silloin miehellä on myös naiselle jotakin annettavaa!
- Tyttö Turuust
Vihtor kirjoitti:
Ja mistäs se paksuudenkaan sitten sen paremmin tietää, kun jalan leveydestä. Eli kunnon 46 numeron levee lättäjalka se olla pitää, silloin miehellä on myös naiselle jotakin annettavaa!
Turkulaistyttö puristi tamperelaismiehen kättä ja totesi: Kauhia kui sä oot isoo miäs ja voi kauhia et sul o isoo käsi ja mulku o ni piän.
Mies: Säähän osaat lukee kädest säähän vallan ennustaja. - getgu
Tyttö Turuust kirjoitti:
Turkulaistyttö puristi tamperelaismiehen kättä ja totesi: Kauhia kui sä oot isoo miäs ja voi kauhia et sul o isoo käsi ja mulku o ni piän.
Mies: Säähän osaat lukee kädest säähän vallan ennustaja.Tamperelaiset on kateellisia Turkulaisille?
- Waltter
Hei,
minulla lapikkaan koko 46 ,silti minulla,vain säälittävät 20cm pitkä ,vahvuutta kyllä riittävästi .
- getgu
olis lukekaa http://www.iltalehti.fi/2005/08/10/200508103365912_uu.shtml
- mulla
Tuon mukaan mun jalan koko pitäis olla 45. Jalkani on kuitenkin numeroa 40.
kyseessä oli TOOODELLA MERKKITÄVIÄ eroja,14.9 - 17.jotain,vittu puoletkaan naisista ei huomais edes eroa noiden kahden 'ääripään' välillä.
- ollenkaan
Ei kyllä hirveän uskottavalta kuullosta tutkimustulokset tossa. Harvalla miehellä on alle 41 numeron kenkä ( eli 25 5 eli 30/2 on 15 cm penis.) Eli 15 cm penis olisi suurinpiirtein pienin penis, mitä miehiltä löytyy, vaikka monella kymmenellä prosentilla miehistä on 15 cm pienempi penis. Tuon teorianm mukaan siis jotain 12-13 cm pitkiä peniksiä olisi olemassakaan, sillä ei kai kellään miehellä ole 36 numeron kenkää!!!
Ja itseni kohdalla tuo teoria olisi antanut tulokseksi sen 15 cm, vaikka todellisuudessa se on 18cm.
Ehkä se varmin peniksenpidennyskeino ei olekaan penispumput ja andropenis, vaan yksinkertaisesti se, että ostaa isommat kengät: näin myös penis kasvaa venäläisten tiedemiesten mukaan.- Kengät 50?
Höh, ei se kaava tietenkään päde jokaiseen vaan se on sellainen, joka toimii tähän mennessä keksityistä kaavoista parhaiten. Eli jos otetaan ne tuhat miestä, niin aika usean kohdalla tulos on lähellä oikeata.
Minulla pitäisi olla kengän koko 50... on vain 43-44. Ole kateellinen! :)
- joopajoo
Kengännumero 45, jalkaterän pituus 28cm. Eli 28 5=33cm => penis 16,2cm. Ei täsmää, oikea peniksen pituus 18cm.
- Terveisiä Uralilta
Leningrad Cowboys´lla on helevetin pitkät kullit. Niillähän on housuissa oma lahje, mihin jortikkansa tuikkaavat.
- jalas
kikkeli 21 - 3 cm = 18 kun oikein pinnistää
- Kaunis mies
Moi!
Itselläni kengännumero 41. Peniksen pituus erektiossa 18cm, lepotilassa koko vaihtelee paljonkin juuri lämpötilojen mukaan ;). Olen 172cm kaunis mies. Kädetkään eivät ole isot, eivätkä sormet paksut. Joskus kuulin sanottavan, että kauniilla ja söpöillä miehillä on pienet penikset. Ei vaikuta pätevän tänne.. Sanon meille miehet, jos saisimme ison peniksen päiväksi, ymmärtäisimme enemmän jälkikäteen. Älykkäät naiset eivät kiihotu epäaidoista eikä ulkokultaisista ihmisistä. Tosin aitoa aitoutta ei voi olla ihmisessä, toistaiseksi. Aitous on myös vain osa ulkokuorta. Tuntuu että tässä maailmassa tällä hetkellä, kuoren rakentaminen on välttämätöntä pystyäkseen elämään kanssaihmisten kanssa. Yrittäkäämme taistella sitä vastaan. Jokainen tietenkin tietää olevansa älykäs, lähestymistasoja on niin monia. Nyt vuodatan vähän omia juttuja. En ikinä saa baareista tai yökerhoista seuraa. En edes mene juttelemaan vastakkaisen sukupuolen edustajille. Liikun lähes poikkeuksetta yksin, koska en ole ulkokultainen:) ihminen. Mielestäni nainen on vahvempi sukupuoli, joten naisten pitäisi tulla puhumaan miehille. Voin perustellä terävämmin sitten kun rommikola poistuu ruumiistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657