Kyyhkyn-metsästys

Pummi

Olin alotuksessa Siikajoella ja ammuin 50:ä laukausta ja sain vain yhen! Kaikki tulivat päältän n.20 metrissä. osuin kaikilla laukauksilla. onko 2,5 milliset liian pieniä ja jos on niin kertokaa hyvä koko

8

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhku

No ei tullu mieleen olla ampumatta sen 17. haavakon jälkeen?? Jos siis todella osuit joka laakilla. Missä tapauksessa oot aika gona ampuja, mitä kyllä hiukan epäilen..

• just just

opettele ampumaan ennenkuin jahtiin lähdet.

• Mikä dorka

Mistä vitusta sä tiedät osuneesi. Voisiko se kyyhkyn heilahdus laukaksen jäkeen ilmavirrasta tai jopa luonnollisesta refleksistä?? Käy ampuu radalla kiekkoja, 50 laukasta ja huomaat että jo 25 alas ampuminen on hankalaa ainakin minun kohdalla, mutta ehkä sä olet joku guru. Ps: Mene olympia trappiin ja skeettiin, kun olet noin pyssysankari!

• Pulu

eilen kolmisteen ammuttiin pellon ylä puolella lentävää kyyhkyä puoliautomaateilla noin 30 metriin noin 15 laukausta eikä tippunut :P

• Pummi

minä näin kun se osui koska höyhenet pöllysivät ja osa linnuista putosi ja lähti uudelleen lentoon vaikka ammuin kuinka monta kertaa

• Poliisi
        Pulu kirjoitti:

eilen kolmisteen ammuttiin pellon ylä puolella lentävää kyyhkyä puoliautomaateilla noin 30 metriin noin 15 laukausta eikä tippunut :P

Jos olette kolmestaan ampuneet 15 kertaa puoliautomaateilla, ni ootte rikkoneet lakia. Puoliautom. saa mennä 1 2 patruunaa ja pikku laskutoimituksella te ootte ampuneet 5 krt./jamppa

Ja senverran oon kyyhkyjä itekki pyytäny, et tiiän sillä olevan kyl senverran vauhtia, että et kyllä kolmen ammutun laakin jälkeen ehdi lataamaan ja ampumaan uudestaan???

• jeeppe
        Poliisi kirjoitti:

Jos olette kolmestaan ampuneet 15 kertaa puoliautomaateilla, ni ootte rikkoneet lakia. Puoliautom. saa mennä 1 2 patruunaa ja pikku laskutoimituksella te ootte ampuneet 5 krt./jamppa

Ja senverran oon kyyhkyjä itekki pyytäny, et tiiän sillä olevan kyl senverran vauhtia, että et kyllä kolmen ammutun laakin jälkeen ehdi lataamaan ja ampumaan uudestaan???

no mitä sitte vaikka paukuttaa puolautomaatilla 12 kertaa, ketä se haittaa?? muutakun lakia itselläni on benellin super 90 M3 johon mahtuu yhteensä 8 laakia,, paitsi että sen on puoliautomaatti josta saa pumpun sormen painalluksella :))

• pazo

Olin viime kesänä ekaa kertaa kyyhky jahdissa.
      Olen metsästänyt paljon ja ampunut radallakin jokusen sata ellen tuhat kutii,mutta kyyhkyyn osuminen avoimessa maastossa ei tuntunut onnistuvan ei niin millään.
      Ammuin noin 30-40 laukausta ja niistä osuin yhdellä,sekin huonosti mutta sain linnun talteen.
      Oma arvio syistä on;
      Liian aikainen tulenavaus eli lintu on vielä liian kaukana ja toinen että kyyhky lentää huomattavasti nopeammin kuin esim.teeri joka pyrähtää maasta.Huomenna kokeillaan uudestaan.
      Saas nähä miten käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe