Missä on risteytys poni Hemppa! se on shettiksen ja russin risteytys! Se on ruuna ja sen säkä on noin 115cm! Tämä on tarkeäää!
missä on HEMPPA
11
1259
Vastaukset
- :)D
Se asuu nykyään saarijärvellä mun kamuni luona! Laita kommaa tänne, joa haluut lisätietoja!!
- jennibe
Hei! Minulla on tietoa että ainakin yksi sellainen HEMPPA asuu espoossa punametsän ratsastuskoululla (en tiedä asuuko enää) se on kimo. kommaileppas jos osuin oikeaasn..
- Hempparakas
Poni asuu nykyään siskoni ratsastus koulussa Asikkalassa se on ihana ruunikko ruuna vai mitä!
- riibbuli
minäkin haluisin kuulla Hempan kuulumisia jos samasta ponista puhutaan?? 115cm säkä, ruunikko ruuna syntynyt 92. Omistin Hempan 96-2001 ja myin Sannalle pulkkilanharjulle. Voi miten on ikävä Hemppaa!!!!
- lliisu
Jos kuulumisia haluat kysellä enemmän ni lähetäppä s-postia osoitteeseen [email protected]
Hyvinhän herra voi, oli ylläpidossa kevättalven ja on ollut jo kuukauden taas kotona. :) Harmaantunut on kun kert on jo melkein 20v.
Haluisin kans kuulla miten Hemppa sulla on sillon vuosia sitten mennyt. Ku olen jo pitkään halunnu Hempulan "menneisyydestä" kuulla. Tiedätkö emän ja isän?
En omista Hemppaa mutta käyn aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti Sannan tallilla ja välillä Hempalla ratsastamassa. Olen siis sannan "siskopuoli".
- hemuliii
käykää kattomassa netistä sannan talli
- puhuvatyttö
se on puniksessa espoossa !!!
- hempannäkijä
Punametsän ratsastuskoululla espoossa.
Mutta se minkä mä tiiän on shettiksen&wehlssin risteytys.
Sellanen vaalee jolla on otsassa valkoinen tähti ;)- hemppalove
Ja mun ex hoitsu :)
- oonaa
ko. hemppa tosiaan asustaa Asikkalassa edelleen.
- Maisa<3<3<3<3<3<3<3
Minkä värinen poni on kyseessä? ja onko merkkejä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802