Missä on risteytys poni Hemppa! se on shettiksen ja russin risteytys! Se on ruuna ja sen säkä on noin 115cm! Tämä on tarkeäää!
missä on HEMPPA
11
1212
Vastaukset
- :)D
Se asuu nykyään saarijärvellä mun kamuni luona! Laita kommaa tänne, joa haluut lisätietoja!!
- jennibe
Hei! Minulla on tietoa että ainakin yksi sellainen HEMPPA asuu espoossa punametsän ratsastuskoululla (en tiedä asuuko enää) se on kimo. kommaileppas jos osuin oikeaasn..
- Hempparakas
Poni asuu nykyään siskoni ratsastus koulussa Asikkalassa se on ihana ruunikko ruuna vai mitä!
- riibbuli
minäkin haluisin kuulla Hempan kuulumisia jos samasta ponista puhutaan?? 115cm säkä, ruunikko ruuna syntynyt 92. Omistin Hempan 96-2001 ja myin Sannalle pulkkilanharjulle. Voi miten on ikävä Hemppaa!!!!
- lliisu
Jos kuulumisia haluat kysellä enemmän ni lähetäppä s-postia osoitteeseen [email protected]
Hyvinhän herra voi, oli ylläpidossa kevättalven ja on ollut jo kuukauden taas kotona. :) Harmaantunut on kun kert on jo melkein 20v.
Haluisin kans kuulla miten Hemppa sulla on sillon vuosia sitten mennyt. Ku olen jo pitkään halunnu Hempulan "menneisyydestä" kuulla. Tiedätkö emän ja isän?
En omista Hemppaa mutta käyn aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti Sannan tallilla ja välillä Hempalla ratsastamassa. Olen siis sannan "siskopuoli".
- hemuliii
käykää kattomassa netistä sannan talli
- puhuvatyttö
se on puniksessa espoossa !!!
- hempannäkijä
Punametsän ratsastuskoululla espoossa.
Mutta se minkä mä tiiän on shettiksen&wehlssin risteytys.
Sellanen vaalee jolla on otsassa valkoinen tähti ;)- hemppalove
Ja mun ex hoitsu :)
- oonaa
ko. hemppa tosiaan asustaa Asikkalassa edelleen.
- Maisa<3<3<3<3<3<3<3
Minkä värinen poni on kyseessä? ja onko merkkejä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126