Henkilötunnuksen jälkiosa

alligator

Tervehdys ihmiset! Kertokaas mulle miten on, ihmisen henkilötunnuksen loppu, liittyykö sekin horoskooppeihin ja mitä se kertoo ihmisestä eli jos henkilön henk.tunnus on esim. 210977-####
niin kertooko henkilötunnuksen jälkiosa eli -#### mitään ihmisestä vai eikö sillä ole mitään tekemistä astrologian kanssa?
Jään odottamaan vastausta.

7

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään tekemistä...

astrologian kanssa. Loppuosan kolme ensimmäistä numeroa tietokone arpoo, siten kuitenkin, että naisilla viimeinen näistä kolmesta numerosta on parillinen ja miehillä pariton. Viimeinen kirjain tai numero lasketaan sitten matemaattisella kaavalla syntymäajasta ja näistä kolmesta loppuosan numerosta.

• ei liity laisinkaan astrologiaan!Mistä olet sellaista saanut päähäsi?

• Ester

Ei oo puppua kuulkaas. Joku vuosi sitten eräs astrologi (vanjamo, vanhento, tai joku sellainen) teki selvityksen. Koska loppuosa on johdettavissa syntymäajasta suoraan niin sillä on selkeä numerologinen yhteys henkilön persoonaan ja sitä kautta karttaan. Hän huomais erityistä yhteyttä juuri nousumerkkiin

• numeroa

kertovat sen, monentenako henkilö sinä päivänä
      on rekisteriin merkitty, ja viimeinen merkki on
      yhdistetty pariteettitarkistus ja selvitys
      sukupuolesta. Ei todellakaan liity mitenkään
      astrofysiikkaan.

• Rekisteröity

Kyllä henkilötunnuksen jälkiosa liitty astrologiaan yhtä paljon kuin postinumerokin. Osa meistä suomalaisista on näköjään omaksunut jo amerikkakalaisen taikauskoisuuden. Siellähän kaikki on enteitä jostain ja jokaiselle numerosarjalle on olemassa jokin mystinen yhteys. Sattumia ei ole vaan kaikki liittyy johonkin mystiseen ylempään voimaan. Kuolleet ei olekaan kuolleita vaan teskentelevät jne.

• Tuon täytyy olla jotain vitsailua. Mielestäni melko huonoa makua osoittavaa sellaista.

Pohdin pitkään poistanko tuon viestin kokonaan, mutta päätin jättää sen paikoilleen ja itse kommentoida aihetta:

Itse olen harrastanut astrologiaa monta vuotta eikä minulle ole tullut tarvetta käyttää kertaakaan henkilötunnuksen jälkiosaa tulkinnoissa. Sillä ei ole mitään tekemistä astrologian kanssa.

Tulkitsen itse tuon huonoksi vitsiksi.

• alligator

Oikeassa olet.Täytyy myöntää, että en oikein ajatellut asiaa loppuun asti, ennen kuin kirjoitin tämän henkilötunnuksen jälkiosa jutun.
        Jälkeenpäin tarkemmin ajateltuna viestini oli järjetön, joten mielestäni voit poistaa sen.
        Mun täytyy oppia ajattelemaan ennen kuin kirjoitan yhtään mitään.
        Mutta mun mielestä viestin voi poistaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      244
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1644
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1302
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1005
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      746
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe