Tervehdys ihmiset! Kertokaas mulle miten on, ihmisen henkilötunnuksen loppu, liittyykö sekin horoskooppeihin ja mitä se kertoo ihmisestä eli jos henkilön henk.tunnus on esim. 210977-####
niin kertooko henkilötunnuksen jälkiosa eli -#### mitään ihmisestä vai eikö sillä ole mitään tekemistä astrologian kanssa?
Jään odottamaan vastausta.
Henkilötunnuksen jälkiosa
7
1168
Vastaukset
- mitään tekemistä...
astrologian kanssa. Loppuosan kolme ensimmäistä numeroa tietokone arpoo, siten kuitenkin, että naisilla viimeinen näistä kolmesta numerosta on parillinen ja miehillä pariton. Viimeinen kirjain tai numero lasketaan sitten matemaattisella kaavalla syntymäajasta ja näistä kolmesta loppuosan numerosta.
ei liity laisinkaan astrologiaan!Mistä olet sellaista saanut päähäsi?
- Ester
Ei oo puppua kuulkaas. Joku vuosi sitten eräs astrologi (vanjamo, vanhento, tai joku sellainen) teki selvityksen. Koska loppuosa on johdettavissa syntymäajasta suoraan niin sillä on selkeä numerologinen yhteys henkilön persoonaan ja sitä kautta karttaan. Hän huomais erityistä yhteyttä juuri nousumerkkiin
- numeroa
kertovat sen, monentenako henkilö sinä päivänä
on rekisteriin merkitty, ja viimeinen merkki on
yhdistetty pariteettitarkistus ja selvitys
sukupuolesta. Ei todellakaan liity mitenkään
astrofysiikkaan. - Rekisteröity
Kyllä henkilötunnuksen jälkiosa liitty astrologiaan yhtä paljon kuin postinumerokin. Osa meistä suomalaisista on näköjään omaksunut jo amerikkakalaisen taikauskoisuuden. Siellähän kaikki on enteitä jostain ja jokaiselle numerosarjalle on olemassa jokin mystinen yhteys. Sattumia ei ole vaan kaikki liittyy johonkin mystiseen ylempään voimaan. Kuolleet ei olekaan kuolleita vaan teskentelevät jne.
Tuon täytyy olla jotain vitsailua. Mielestäni melko huonoa makua osoittavaa sellaista.
Pohdin pitkään poistanko tuon viestin kokonaan, mutta päätin jättää sen paikoilleen ja itse kommentoida aihetta:
Itse olen harrastanut astrologiaa monta vuotta eikä minulle ole tullut tarvetta käyttää kertaakaan henkilötunnuksen jälkiosaa tulkinnoissa. Sillä ei ole mitään tekemistä astrologian kanssa.
Tulkitsen itse tuon huonoksi vitsiksi.- alligator
Oikeassa olet.Täytyy myöntää, että en oikein ajatellut asiaa loppuun asti, ennen kuin kirjoitin tämän henkilötunnuksen jälkiosa jutun.
Jälkeenpäin tarkemmin ajateltuna viestini oli järjetön, joten mielestäni voit poistaa sen.
Mun täytyy oppia ajattelemaan ennen kuin kirjoitan yhtään mitään.
Mutta mun mielestä viestin voi poistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322