Hei täällä on yksi yksinäinen mummo-ihminen,joka ei oikein tiedä,mitä elämällään tekisi.En ole vielä niin vanha,etten kelpaisi työelämään,enkä ole kauhean rumakaan,mutta yksinäin mä vaan täällä kotona istuskelen,eikä löydy ketään joka pitäisi lähellä ja vähän halisi mua.En kaipaa mitään seksisuhdetta,mutta jos joku viitsisi edes sanoilla vähän pitää hyvänä ja sillälailla hellisi minua olisin siihenkin tyytyväinen.
tähänkö on tultu
17
1542
Vastaukset
- Nimetön
Ihailen tapaa, jolla esiin tulit. Kuitenkin, ei tämä palsta tarjonne sitä mitä odotat. Sanoja käytetään täällä enemmän astalona ja visailuna kuin ystävän sanoina lähimmäiselle. Hellyyttä osoittavia saattaa hiljaisina joukossa olla, nyt tarjoutuu loistava tilaisuus käyttää empatian kykyjä.
Minun tekisi mieli sanoilla helliä, mutta olen tuiki tavallinen suomalainen jörrikkä, joka ei puhu eikä pussaa.- nyt jo sydän
lämpeni,kun sain edes sinulta viestin. On se aina sydäntä lämmittävää kun joku viitsii edes vastata.En ole itsekään mikään sanaseppo,joka lurittelee lemmestä,mutta on silti mukavaa,jos joku edes noteeraa.
- uroos
Odottele jotain sammunutta urosta, jolla vehkeet ei enää pelaa. Kenkää saanut pelitönmies!
- sateenkaari
Jos sä sait kenkää,niin olen todella pahoillani.Se sattuu varmasti,mutta ei kai muakaan voi kukaan sammunut helliä?
- Kiitos
sateenkaari kirjoitti:
Jos sä sait kenkää,niin olen todella pahoillani.Se sattuu varmasti,mutta ei kai muakaan voi kukaan sammunut helliä?
Tämä oli parasta tänään.
En ole päässyt kuin tähän asti vasta
ja nyt jo tarvin ensiapua,
mä kuolen nauruun............
Koskapa olen tällainen vannoutunut yhden perheen isä,niin ehkäpä voin siksi ilman taka-ajatuksia toivottaa sinut tänne palstalle tervetulleeksi "täysvaltaiseksi jäseneksi"ottamaan osaa ja jakamaan tunteita laidasta laitaan.
Ensi apuna annan koko 'kahden metrin kokoisen' sylintäyteisen kunnon halauksen ja toivon,että saat täältä palstalta ainakin näitä virtuaaliystäviä.
Tietysti toivon,että löydät sen oikean,joka olisi vain sinun 'kainalona'ja ystävänä kaikissa tilanteissa.
Avauksesi oli ainakin hyvin aito ja herätti sympaattisen tunteen sinusta,joten etköhän vielä tule saamaan oikein monelta palstalaiselta kannustusta ja virtuaali hellittelyä myös osaksesi,ainakin toivon niin.- sateenkaari
halauksestasi,joka oli koko lailla suuri.Ihan tässä lämpeni mieli,kun löytyy vielä noin mukavia ihmisiä.Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi jatkossa.
sateenkaari kirjoitti:
halauksestasi,joka oli koko lailla suuri.Ihan tässä lämpeni mieli,kun löytyy vielä noin mukavia ihmisiä.Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi jatkossa.
Täytyyhän syli olla niin avara,että sen sisällä jää tilaa hengittää ja sinne mahtuu muutakin kuin omat minä minä asenteet.
- Taatto
Menkäämme yhdessä aurinkoiselle rannalle. Antakaamme auringon helliä ihoamme ja nauttikaamme viileää kuohujuomaa ihanien mansikoiden kera taivaan lintujen todistaessa rakkauttamme sulosoinnuillaan. Katsokaamme toisiamme syvälle silmiin ja todetkaamme saavuttaneemme sen mistä aina olemme uneksineet.
- sateenkaari
tosi kaunista ja romanttista,mutta pahus nyt sataa vettä,tuulee ja salamoi,kyllä se mielikuvissa silti onnistuu.
- Lämmike
sateenkaari kirjoitti:
tosi kaunista ja romanttista,mutta pahus nyt sataa vettä,tuulee ja salamoi,kyllä se mielikuvissa silti onnistuu.
...niin sitten vain hali-hali-hali soffalla. Tai hali-hali-hali sateenvarjon alla, joka tietysti menee tuulen takia nurinniskoin. Sitten vain juostaan sateensuojaan lähimpään kahvilaan.
- heti halailemaan
mutta voi tällä palstalla keskustella.
Joku sitten aikanaan voi innostua virtuaalihalauksiinkin.- sateenkaari
hali vaan sinne jonnekin sullekin.
- n52
laitan täältä semmoisen ystävän halauksen ja toivotan omasta puolestani,että tervetuloa palstalle!
Kyllä täällä noita vapaita ja ihan kunnollisia lutusia uroksiakin pyörii,joten eikun jutteluksiin mukaan vaan....=) - Vaarikii
toivotan siut meiän seuraks
miul ei oo antaa taivaa kuuta,
mut tuu sie meiän virtuaal rakkaaks
ehä mie täs enemmänkää antaa voi muuta,
unohtamata meiän hymysuuta :)))))))))- sateenkaari
jo vastaan mieliist,on se mukava ku löytyyp muitakkii samankieliist.MIul se vaa ontuup vähä tää kiel,toivon ettei siit kukkaa saa pahhaa mielt.kiitoksii vaan huomiost ja kaikest muustkii.Iha mukaval alkaa maistuu jo suuskii.
- Marion.T
älä suotta yksin kotona mökötä, kirjoittele edes tänne - virtuaalihalauksia saat myös minulta, ihan vain noin lohdutukseksi, vaikka nainenhan minäkin olen :))
Kyllähän naisetkin voivat halailla, ainakin minun ystäväpiirissäni halaillaan paljon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988