Mistähän mahtaa olla kysymys, kun suomailainen visa ei käy Norjassa. Olen kahtena kesänä törmännyt ilmiöön. Kun ilmoittelin Luottokunnalle, eivät olleet tietävinäänkään, vaikka olen kuullut samasta ilmiöstä muuallakin. Tosi kiusallista. Luottokunnan oli syytä syynätä asia.
Visa ei käy
8
1111
Vastaukset
- FrTv
..minulla ei ole ollut Visani kanssa Norjassa minkäänlaisia vaikeuksia.
- ---------------
Visa ja Mastercard kumpikin käyvät Norjassa.minulla ei ole missään siellä ollut ongelmia.
- Tosi on!
Meinasin nimittäin joutua tiskauspuolelle Kuopiolaisessa ravintolassa, kun yritin maksaa ruokani Handelsbankenista Helsingistä myönnetyllä pankkikortilla, jolla oli saldoa toistakymmentätuhatta euroa.
Kassa pyöritteli ihmeissään korttia ja kysyi: "Mikä tämä on?" ja totesi lopulta, että heidän koneensa ei hyväksy sitä, kun heillä ei ole sopimusta Handelsbankenin kanssa!!! Käteistä minulla ei ollut, mutta onneksi eräs toinen asiakas suostui vippaamaan tuikituntemattomalle ihmiselle!- Matteus_
Älä puhu paskaa, turhaa yrität taivutella asiakkaita jonkun peräkylän ossuuspankin asiakkaaksi. :)
- xxxXxxx
Eli tein vähän samanlaisen huomion, kun kävin Saksassa sellaisessa pienemmässä kaupungissa kuin Ratingen. Ei käynyt Visa. Dusseldorffissa kyllä kelpasi.
- Visa Visalla Visaton
Sama ilmiö tullut huomattua. Visa ei kelpaa läheskään aina, vaikka niin mainostetaan ja vakuutetaan. Parasta olisi, jos paljon matkailevat omistavat sekä Visan, että MasterCardin. Its eolen törmännyt useasti juuri Ranskassa, että Visa ei kelpaa. Huomautus Luottokunnalle ja selvät osoitteet ja todisteet eivät heitä kiinnosta, se on tätä palvelua!
Eli olis kivaa asiakkaan kannalta, ettei synny liikaa noloja tilanteita, tai niistä ainakin varoitettaisiin tyyliin : Visa käy monessa paikassa, mutta älä odota sen aina kelpaavan! - Tanskassa
Huonosti kelpaa Tanskassakaan suomalainen Visa.
- sepi
johtuu visan perimistä provikoista, joka esim.. saksassa on noin 3-4% ostosta. nuukat sakut eivät tätä sulata ja eivät siksi huoli korttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455