100 finniä naamassa

EIIIIIIIII!!!

Voi helevatun kuustoista! Mun naama kukkii ku kesäketo. Jostain syystä se streessaantui pari viikkoa sitten (olen siis kärsinyt kyllä aknesta jo vuoden, kaksi) ja nyt näytän ihan kaamealta! Sekös ihanaa kun koulu alkaa ens ma. Pitäis siis mennä koulun penkille tämän näköisenä???!! Luulin jos että pääsisin näistä eroon ennen kuin menen syksyllä kouluun, mutta ei.
Masentaa ihan kauheasti, enkä oikeestikkaan tiedä miten kykenen kouluun menemään. Yritin jo eilen harjotella meikkivoiteen kanssa näiden peittämistä, mutta no chance. Mulla on ihan mieletön määrä sellasia syviä kipeitä näppylöitä ja lisäksi pari aivan järkyttävää paukamaa..Naama on vielä aivan punainen. Mistä saisin sellasta meikkivoidetta joka peittäisi nää kaikki? Eli paljon pigmenttiä?? Nyt on KIIRUS. Ens viikolla on ihotautilääkärikin, olisin mennyt jo aiemmin, mut ei ollu aikoja.
MÄ EN OIKEESTI KESTÄ TÄTÄ! Kohta pääsee parku=(

8

1851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      mullakin iho hullaantu viime viikolla ja parahdin. pitäisi mennä ihan uuteen lukioon. ja ensivaikutelmahan on aina tärkeä.. onneksi ne on nyt tässä muutaman päivän aikana hiilliintynyt ihan mukavasti. :) toivottavasti sullakin.

      olen kuullut, että joe blascolla on hyviä ja erittäin peittäviä meikkivoiteita, jotka ei kuitenkaan tuki ihohuokosia. ne on vaan ihan pirun kalliita (50e) mutta olen myös kuullut, että joillain yksi purkki on kestänyt vuodenkin.

      monennelle luokalle olet nyt menossa?

      • EIIIII!!!

        Kans lukioon. Ja ekalle, joten haluisin näyttää normaalilta heti alusta asti. Nyt kaikki muistaa mut taatusti kun naama on ku meetvurstipizza! Voi masennus!


    • Tiedän

      Tunteen.. Itsekin tässä jo monta päivää itkeny.. Ne tulee aina sillon ku niiden ei sais tulla!! Niin vittumaista ku onki. :/ Siispä soitin lääkärille ja hän määräsi minulle antibioottikuurin.. Olen syönyt jo monta noita kuureja aikaisemmin mutta ne tuovat aina hetkellisen avun ainakin.. Ja tätä menoa minulla on maanantaina jo hyvässä kunnossa iho. :) Minulla ei mitään pahaa aknea ole ja tämä rupeaa aina heti melkein puremaan.. Ensi viikolla on lääkäri, enkä voinut tosiaan siihen asti odottaa.. Hän määrää minulle varmaankin roan tai jotain muuta lääkettä sitten, jolla päästään pysyvempiin tuloksiin, kun ne finnit tuppaavat aina antibioottikuurin jälkeen tulla takaisin pikkuhiljaa. Mutta siispä, soittakaa lääkärille ja pyytäkää häntä määräämään teille antibioottikuuri äkilliseen hätään! Kyllä hän varmasti ymmärtää, ja keksii jonkin avun.. Sehän on heidän työtään! :)

    • Peppi..

      Joe Blascolla on tosiaan pigmenttimeikkivoide, joka peittää naaman jokaisen virheen. Purkki on pieni, maksaa 50-60euroa. Äitini on kosmetologi, ja hän hommasi purkin minulle. Tuotetta otetaan noin nuppineulanpään kokoinen muru, se levitetään paletille, ja suditaan meikkisienellä naamaan.

      Itse olen käyttänyt tuotetta. Reilussa puolessa vuodessa meikkiä meni yhteensä alle teelusikallisen verran, joten tuote on TODELLA riittoisa. Meikkasin (=käytin tuotetta) joka päivä. Se peitti tehokkaasti näpyt.

      MUTTA: itselläni loppujen lopuksi näin vahva meikki aiheutti finnien lisääntymistä, ja iho meni pahempaan kuntoon. Pesin tuotteen kyllä iltaisin pois kunnon puhd. aineilla, kuorin säännöllisesti ja käytin naamiota. Jotenkin se vaan ärsytti kasvoja ja sai ihon pahempaan kuntoon.

      Joe Blascon tuotesarja on kehitetty elokuva/tv-meikkausta varten, joten se on erittäin vahvaa ja peittävää sekä pysyvää. Sitä ei suositella käytettäväksi säännöllisesti, mutta tv/elokuvaihmiset joutuvat sitä kuitenkin käyttämään. Siksi sen kaiken "pakkelin" alla heidän ihonsa ovatkin usein huonossa kunnossa.

    • ...

      Jos haluat saada lopullisen avun finneihisi niin mene ihotautilääkärille. Sun kuvauksen perusteella sulla taitaa olla kystinen akne.. se on hidas paraneen.
      Mä sain roan kaks ja puol kuukautta sitten ja nyt alkaa vähän paraneen. Ei nää finnit ois mihinkään ilman sitä lääkekuuria lähteny.
      Ja ei niitä pahkuroita millään meikillä saa piiloon vaik olis mikä joe blasco.. nimittäin sitäkin oon kokeillu.
      Mut jos et halua lääkäriin niin hae apteekista sebamedin pesupala sekä geelipuikko ja kosteusvoiteeksi humektania, jospa noi aineet vähän rauhottais sitä sun naamaasi.

    • Perkele.

      Miks just nyt :S:S Just kun koulut alkaa. Aika vitusta :/

      • eksynyt_leijona

        Mene heti solariumille 3-4 kertaa. Iho tietenkin kuivataa ja tummuu nopeasti, ehkä se vähän voi autaa sinua.


    • finninaama

      Siis mullakin alkoi suunnilleen vuosi sitten tulemaan finnejä ja nyt mun nassu on niitä täynnä. Oon testannu kaikkee marketti tuotteista apteekin kalliimpiin tuotteisiin. Mässy oon kyl täs vetäny myös aika paljo mut no joo. Et mitä mä nyt teen tälle iholle et saan siitä tasaisen ja kauniin ! Auttaako kosmetologilla tai kasvohoidoissa käyminen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe