Hei,
Miten tulkitsette sen jos mies näkee että hänen naisystävänsä saa/sai lottovoiton?Miten ko tulkitaan?...hmm...Kaipaan kommentteja :) En usko että ko tulkittaisiin ihan lottovoittona kirjaimellisesti... enneuni?enne mistä?...
vastauksia kaipaava
unen tulkitseminen-mitä tarkoittaa lottovoitto?
6
7875
Vastaukset
- guuggeli
Mies pelkää alitajunnassaan menettävänsä naisen. Pelko paremman löytämisestä - lottovoiton saannista. Hiukka huono enneuni :-(
- taruolio
Kiitos vastauksestasi... hmmm...se mikä on mielenkiintoista on tämä hetki jolloin ko hlö sen näki: kuukautiseni myöhässä ja saatan olla... olen kuitenkin jo elämäni siinä vaiheessa ettei se olisi välttämättä negatiivinen asia. En ollut kerennyt ko hlölle kertomaan vielä huolestani ja hän näki ko unen ennen sitä...hassua. Saattaa olla ettei ko asioilla ole mitään yhteistä/toisiinsa liittyvää... kommentoikaa kuitenkin. Olen kiitollinen kaikista vastauksistanne. Kiitos :) ... Ja älkää pelätkö - en ota niitä liian vakavasti.
- kaisa
näin kerran unta että voitettiin lotossa, niin lapsi sai tosella hyvän koulutuspaika itselleen
eli voi olla että sinua onnistaa jossain jutussa Olen itse kerran nähnyt unta, että mieheni voitti lotossa. Se oli enneuni silloin. Hän todellakin sai silloin rahaa odottamattomalta taholta ja aika paljon (ei lotossa).
Uni muuten symbolio ehkä sitä, että nainen saa jonkin onnellisen sattuman kohdalleen. Ei siis välttämättä rahaa, mutta jos on enneuni, voi tullakin yllätys joltain taholta. Raha voi kuvata rakkauden määrää, voisi olla että tällä naisella on paljon rakkautta sisällään.- Anonyymi
Jackpot 90 miljuunaa tarjolla köyhälle kansalle?😿😺🐯🐶
- Anonyymi
raha - jkäytettävissä olevat henkiset ja ehkä fyysisetkin voimavarat
uni voi olla toiveuni, rahahuoletkin voivat. tulla uniin, käänteisenä piilotajuinen kuolemanpelko, joka tietoisessa elämässä usein vaimennetaan, voi tulla rahana uneen, silti raha unissa ei ole varsinainen kuoleman symboli (esim. kengännauhojen sitominen sen sijaan on)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984