unen tulkitseminen-mitä tarkoittaa lottovoitto?

taruolio

Hei,

Miten tulkitsette sen jos mies näkee että hänen naisystävänsä saa/sai lottovoiton?Miten ko tulkitaan?...hmm...Kaipaan kommentteja :) En usko että ko tulkittaisiin ihan lottovoittona kirjaimellisesti... enneuni?enne mistä?...

vastauksia kaipaava

6

7682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guuggeli

      Mies pelkää alitajunnassaan menettävänsä naisen. Pelko paremman löytämisestä - lottovoiton saannista. Hiukka huono enneuni :-(

    • taruolio

      Kiitos vastauksestasi... hmmm...se mikä on mielenkiintoista on tämä hetki jolloin ko hlö sen näki: kuukautiseni myöhässä ja saatan olla... olen kuitenkin jo elämäni siinä vaiheessa ettei se olisi välttämättä negatiivinen asia. En ollut kerennyt ko hlölle kertomaan vielä huolestani ja hän näki ko unen ennen sitä...hassua. Saattaa olla ettei ko asioilla ole mitään yhteistä/toisiinsa liittyvää... kommentoikaa kuitenkin. Olen kiitollinen kaikista vastauksistanne. Kiitos :) ... Ja älkää pelätkö - en ota niitä liian vakavasti.

    • kaisa

      näin kerran unta että voitettiin lotossa, niin lapsi sai tosella hyvän koulutuspaika itselleen
      eli voi olla että sinua onnistaa jossain jutussa

    • Olen itse kerran nähnyt unta, että mieheni voitti lotossa. Se oli enneuni silloin. Hän todellakin sai silloin rahaa odottamattomalta taholta ja aika paljon (ei lotossa).
      Uni muuten symbolio ehkä sitä, että nainen saa jonkin onnellisen sattuman kohdalleen. Ei siis välttämättä rahaa, mutta jos on enneuni, voi tullakin yllätys joltain taholta. Raha voi kuvata rakkauden määrää, voisi olla että tällä naisella on paljon rakkautta sisällään.

    • Anonyymi

      Jackpot 90 miljuunaa tarjolla köyhälle kansalle?😿😺🐯🐶

    • Anonyymi

      raha - jkäytettävissä olevat henkiset ja ehkä fyysisetkin voimavarat
      uni voi olla toiveuni, rahahuoletkin voivat. tulla uniin, käänteisenä piilotajuinen kuolemanpelko, joka tietoisessa elämässä usein vaimennetaan, voi tulla rahana uneen, silti raha unissa ei ole varsinainen kuoleman symboli (esim. kengännauhojen sitominen sen sijaan on)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe