Veli ja sen sisko

Ja välissä minä

Eli kysymys on poikaystäväni siskosta. Mikä on teidän mielestänne normaali määrä pitää yhteyttä? Tiedän, kysymys kuulostaa ihan kaistapäiseltä, mutta sisko kun soittelee poikaystävälleni päivittäin vähintään vartin puheluita..Olen ihan äimänä, sillä en soittele edes parhaimpien ystävieni tai äitini kanssa päivittäin ja jos soittelemme niin n. kerran kaksi viikossa ja silloin suunnilleen puhutaan toi vartti.
Sisko tuntuu olevan todella omistushaluinen ja kokee veljensä olevan elämänsä mies (ei siis seksuaalisessa mielessä, HUI!). Poikaystäväni on hänelle idoli ja hän haluaisi täsmälleen samanlaisen miehen itselleen. Minua on vaan alkanut ahdistamaan kun sisko soittaa kaikki mahdolliset asiat poikaystävälleni. olenko minä tässä ilkimys, vai pitäisikö johonkin vetää raja?
Olen vaan käyttänyt sitä mittarina että kun olen eri kaupungissa soittelemme poikaystäväni kanssa jopa harvemmin kuin hän ja hänen siskonsa.
Poikaystävänikin myöntää että sisko on aika aktiivinen, mutta ei ymmärrä miksi se minua häiritsee..

22

4906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo hieman vanhempi

      eli mikä on poikaystäväsi ja hänen siskonsa ikä? Jos ovat kovin nuoria, sanotaan vaikka alle 23 ja ikäero on pieni, ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. kolmekymppisenä toi olis jo vähän outoa.

    • joko on jo

      tai tulee lähiaikoina nielemään lastit, se on vasta alkua..

    • Jarski

      Mietipä hetki, että onko sinulla oikeasti syytä olla mustis. Joillain ihmisillä on sisaruksiinsa läheisemmät välit kuin joillain toisilla. Ovathan he tunteneet toisensa koko elämänsä, joten mikseivät he voisi olla hyviä ystäviäkin. Ajattele tilannetta niin, että jos miehesi sisko olisikin veli. Olisitko silloin mustis?

      • Ja välissä minä..

        Kiitos muutamasta asiallisesta vastauksesta=) Sisko on 20 ja poikaystäväni 25. Heillä on kyllä aina ollut läheiset välit, joten ymmärrän yhteydenpidon. Mielestäni kuitenkin näin usein soittaminen on jo hiukan kiusallista. Ja vastaus kysymykseesi, kyllä, olisin samaa mieltä jos soittaja olisi miespuolinen..Joskaan en varmasti älähtäisi niin helposti.
        Tämä vaan häiritsee jo normaalia elämää kun aina kun ollaan syömässä tms. niin sisko soittaa. Eniten minua ehkä häiritsee se että sisko on niin kovasti kiinni veljessä. Tuntuu että hänellä ei olisi yhtään ystävää (hänellä on useampikin ystävä).
        Taisi olla viimeinen pisara se kun yksi ilta sisko soitti kesken sekstailujen ja poikaystäväni VASTASI! Oli kuulemma luvannut olla tavoitettavissa?!!!Voitte vaan uskoa että riita roihusi tuon jälkeen!


      • Sisko myös
        Ja välissä minä.. kirjoitti:

        Kiitos muutamasta asiallisesta vastauksesta=) Sisko on 20 ja poikaystäväni 25. Heillä on kyllä aina ollut läheiset välit, joten ymmärrän yhteydenpidon. Mielestäni kuitenkin näin usein soittaminen on jo hiukan kiusallista. Ja vastaus kysymykseesi, kyllä, olisin samaa mieltä jos soittaja olisi miespuolinen..Joskaan en varmasti älähtäisi niin helposti.
        Tämä vaan häiritsee jo normaalia elämää kun aina kun ollaan syömässä tms. niin sisko soittaa. Eniten minua ehkä häiritsee se että sisko on niin kovasti kiinni veljessä. Tuntuu että hänellä ei olisi yhtään ystävää (hänellä on useampikin ystävä).
        Taisi olla viimeinen pisara se kun yksi ilta sisko soitti kesken sekstailujen ja poikaystäväni VASTASI! Oli kuulemma luvannut olla tavoitettavissa?!!!Voitte vaan uskoa että riita roihusi tuon jälkeen!

        Mielenkiintoinen keskustelu. Itsellä samanlainen tilanne, mutta olen se sisko. Pidän veljeni kanssa tiiviisti yhteyttä, mutta syynä lähinnä se, että vain olemme läheisiä ja hän on tärkeä minulle ja toisinpäin. Ja on kiva kuulla toisesta päivittäinkin. Varsinkin, kun pääsin juuri entisestä poikaystävästä eroon jota asia haittasi, on yhteydenpito jälleen tiiviimpää. Älä ota asiaa uhkana, vaan olisit iloinen, että poikaystävälläsi on hyvät suhteet perheeseen. Miksi et itse yrittäisi ystävystyä siskon kanssa. Vaikea selittää, mutta ei minun ja veljeni tiukassa siteessä ole muuta kuin se sisarusrakkaus ja kun on toisen kanssa kasvanut, niin.....Tietenkin pelisäännöt pitää olla, eli keskustele siitä, että aina ei tarvitse vastata ja olla käytettävissä. On kuitenkin tarpeetonta olla mustasukkainen. Aiheutat vain parisuhteeseenne ongelmia mietimällä asiaa liikaa. Jotkut asiat on vain hyväksyttävä tai sitten......Kylmä mielipide, mutta toista kertaa en anna miehen rajoittaa perheeseen tai ystäviin yhteydenpitämistä. Elämä opettaa ja vaikka mitä tapahtuu, niin perhe pysyy!


    • Annami

      Mieheni naispuolinen työkaveri soittelee miehelleni harva se päivä tehden tikusta asiaa. En voi sietää sitä ja olen sen kertonutkin. Mutta hehän ovat vain hyviä ystäviä eikä sen enempää. Tiedän sen mutta silti ...

    • ja vaimo

      Olen kahden veljeni kanssa läheisissä väleissä ja soittelemme usein ja olemme jo kohta 50;siä kaikki. Tähän ei ole puuttunut ikinä kukaan puolisoistamme ja miksi olisi, heille tuntuu meidän perheen läheiset välit olevan myös tärkeitä. Ovathan puolisotkin perhettämme ja ystäviä keskenään. Soittelevat itsekin toisilleen.
      En siis tajua mikä ongelma sulla on. Yhden asian tiedän varmasti, viimenen asia mikä kannattaa tehdä, on mennä sotkemaan perheen sisäisiä välejä. Niinkun tossa jo joku sanoikin, perhe pysyy, muut tulevat ja menevät.
      Tietysti täytyy sanoa myös se, että seksin aikana EI vastata puhelimeen. Puhelin äänettömälle ja poikaystävä sais selvittää siskolleen , että jos ei vastaa, syynä on sekstailu. Aikuisen siskon pitää ymmärtää se, jos niin läheisiä ovat, niin näistäkin asioista voi puhua.

      • kukkakimppu

        se minusta ainakin on. Samaten että ÄITI soittelee pojalleen joka päivä asiasta kuin asiasta. Tällä perheellä on omituiset välit muutenkin. Ei ainoastaan äidin ja vanhimman pojan välillä..


      • Ja välissä minä..

        Kirjoitukset ovat nyt selvästi jakautuneet siskoihin ja puolisoihin. Eli siskot puolustavat tätä kyseistä soittelua ja puolisoita se häiritsee.
        Itseäni ei häiritse tippaakaan jos perheen kanssa on läheiset välit. Poikaystävälläni on myös toinen sisko, jonka kanssa hän on vielä läheisempi kuin tämän pienemmän kanssa. Mutta he soittelevat noin kerran viikossa, kun taas pienempi rinkuttaa tämän tästä. Mielestäni soittekertojen määrä ei ole suoraan verrannollinen läheisyyden määrään, vai miten se nyt menee.Itsekin olen läheinen veljeni kanssa ja soittelemme usein, maksimissaan kuitenkin muutaman kerran viikossa. Hänellä on oma perheensä ja minulla omani.
        Itse en ole sitä mieltä että puolisot tulee ja menee ja sukulaiset pysyy. Olen sitoutunut puolisooni vähintäänkin yhtä tiukasti kuin perheeseeni, ellen jopa tiukemmin. Hän tietää minusta kaiken, perheeni ei läheskään. Tästäkin on varmasti monenlaisia variaatioita, meillä näin.
        En siis missään nimessä halua että puolisoni joutuisi valitsemaan perheensä tai minut, mielestäni kuitenkin hänen siskonsa tulisi hiukan vähentää soitteluaan. Minusta olisi aivan normaalia jos hän soittaisi noin kerran viikossa, kuten toinen sisko, tai silloin kun asiaa on. Tällä hetkellä hän saattaa soittaa illalla, ilman mitään asiaa ja kommentoida puolen tunnin ajan jotain tv ohjelmaa mikä ruudussa menee. Ilta on meidän yhteistä aikaamme ja usein siitä jää vaan muutama tunti (jos sitäkään) kuulumisten vaihtamiseen ja muuhun parisuhde"hömppään"=) En haluaisi joka päivä jakaa tätä siskon kanssa.
        Toivottavasti hän löytäisi nopeasti poikaystävän itselleen niin tilanne hiukan tasottuisi.


      • soittelusta
        Ja välissä minä.. kirjoitti:

        Kirjoitukset ovat nyt selvästi jakautuneet siskoihin ja puolisoihin. Eli siskot puolustavat tätä kyseistä soittelua ja puolisoita se häiritsee.
        Itseäni ei häiritse tippaakaan jos perheen kanssa on läheiset välit. Poikaystävälläni on myös toinen sisko, jonka kanssa hän on vielä läheisempi kuin tämän pienemmän kanssa. Mutta he soittelevat noin kerran viikossa, kun taas pienempi rinkuttaa tämän tästä. Mielestäni soittekertojen määrä ei ole suoraan verrannollinen läheisyyden määrään, vai miten se nyt menee.Itsekin olen läheinen veljeni kanssa ja soittelemme usein, maksimissaan kuitenkin muutaman kerran viikossa. Hänellä on oma perheensä ja minulla omani.
        Itse en ole sitä mieltä että puolisot tulee ja menee ja sukulaiset pysyy. Olen sitoutunut puolisooni vähintäänkin yhtä tiukasti kuin perheeseeni, ellen jopa tiukemmin. Hän tietää minusta kaiken, perheeni ei läheskään. Tästäkin on varmasti monenlaisia variaatioita, meillä näin.
        En siis missään nimessä halua että puolisoni joutuisi valitsemaan perheensä tai minut, mielestäni kuitenkin hänen siskonsa tulisi hiukan vähentää soitteluaan. Minusta olisi aivan normaalia jos hän soittaisi noin kerran viikossa, kuten toinen sisko, tai silloin kun asiaa on. Tällä hetkellä hän saattaa soittaa illalla, ilman mitään asiaa ja kommentoida puolen tunnin ajan jotain tv ohjelmaa mikä ruudussa menee. Ilta on meidän yhteistä aikaamme ja usein siitä jää vaan muutama tunti (jos sitäkään) kuulumisten vaihtamiseen ja muuhun parisuhde"hömppään"=) En haluaisi joka päivä jakaa tätä siskon kanssa.
        Toivottavasti hän löytäisi nopeasti poikaystävän itselleen niin tilanne hiukan tasottuisi.

        Meillä myös miehen äiti jaksaa soittaa useamman kerran päivässä. Ja olemme kuitenkin asuneet molemmat yli kymmenen vuotta pois lapsuudenkodista. Oma, aikuinen perhe on, jne. No, ainaisella soittelullaan ja sekaantumisellaan hän aiheuttaa ainoastaan sen, ettei kukaan jaksa kertoa hänelle mitään "oikeinta" asioita, tai soittaa itse, vaikka olisi tärkeääkin asiaa. Hän ajaa omat lapsensa ja muut läheiset kauas itsestään ikuisella hössöttämisellä ja vahtimisella.

        Joten todellakin olen paljon lähesempi monien ihmisten kanssa, joiden kanssa puhun vähemmän.


      • ja vaimo, taas
        Ja välissä minä.. kirjoitti:

        Kirjoitukset ovat nyt selvästi jakautuneet siskoihin ja puolisoihin. Eli siskot puolustavat tätä kyseistä soittelua ja puolisoita se häiritsee.
        Itseäni ei häiritse tippaakaan jos perheen kanssa on läheiset välit. Poikaystävälläni on myös toinen sisko, jonka kanssa hän on vielä läheisempi kuin tämän pienemmän kanssa. Mutta he soittelevat noin kerran viikossa, kun taas pienempi rinkuttaa tämän tästä. Mielestäni soittekertojen määrä ei ole suoraan verrannollinen läheisyyden määrään, vai miten se nyt menee.Itsekin olen läheinen veljeni kanssa ja soittelemme usein, maksimissaan kuitenkin muutaman kerran viikossa. Hänellä on oma perheensä ja minulla omani.
        Itse en ole sitä mieltä että puolisot tulee ja menee ja sukulaiset pysyy. Olen sitoutunut puolisooni vähintäänkin yhtä tiukasti kuin perheeseeni, ellen jopa tiukemmin. Hän tietää minusta kaiken, perheeni ei läheskään. Tästäkin on varmasti monenlaisia variaatioita, meillä näin.
        En siis missään nimessä halua että puolisoni joutuisi valitsemaan perheensä tai minut, mielestäni kuitenkin hänen siskonsa tulisi hiukan vähentää soitteluaan. Minusta olisi aivan normaalia jos hän soittaisi noin kerran viikossa, kuten toinen sisko, tai silloin kun asiaa on. Tällä hetkellä hän saattaa soittaa illalla, ilman mitään asiaa ja kommentoida puolen tunnin ajan jotain tv ohjelmaa mikä ruudussa menee. Ilta on meidän yhteistä aikaamme ja usein siitä jää vaan muutama tunti (jos sitäkään) kuulumisten vaihtamiseen ja muuhun parisuhde"hömppään"=) En haluaisi joka päivä jakaa tätä siskon kanssa.
        Toivottavasti hän löytäisi nopeasti poikaystävän itselleen niin tilanne hiukan tasottuisi.

        Kun tosta mun kirjotuksesta taisi saada hieman väärän käsityksen, niin oikasen vähän.
        Siis mä ja mun veljet soitellaan n. kerran viikossa toisillemme, se on mun mielestä sitä tiivistä yhdeydenpitoa. Mutta myös esim. mun puoliso soittelee mun veljille ja päinvastoin, yhteisen harrastuksen takia ja muutenkin.
        Nyt kun oon lukenut sun toisen kirjotukses, ihmettelen vähän, eikö sun poikakaveris saa aikaseks mitään muutosta tässä. Eikö hän tajua että se häiritsee sua, vai eikö se esim. häiritse häntä itseään ollenkaa?
        Tätä mä tarkoitin perheen väleihin sekaantumisella, että jos sä nyt kiellät poikakaverin jatkuvan puhelimessa olon siskonsa kanssa, voit saada koko perheen, myös kaveris vihat päälle. Eli poikakaveris pitäis ITSE tehdä asialle jotain. Eikä se tarkota, että pitäis valita joko sinut tai perhe, on niitä kompromisseja tehty maailman sivu.
        Myönnän, että jokapäiväinen soittelu ärsyttää, mun äidillä oli sama tapa, kunnes sanoin, ettei joka päivä tarvi soittaa, no, nyt hän soittaa joka toinen päivä..
        Äläkä nyt taas mulle pillastu, mä yritän auttaa sua ja eikös se kuitenkin ole se sun kaveris joka siihen puhelimeen aina vastaa?


    • nainen

      Kuulostaa hyvinkin tutulta. Avomieheni sisko on äärimmäisen tungetteleva. Hän ei yleensäkään ole huomaavinaan minua, mutta on mielinkielin avomiehelleni, eli veljelleni. Se vain, että hänellä on myös 3-vuotias tytär, jolle hän ylistää veljeään kaikin tavoin. Hän puhuu komeasta ja hyvännäköisestä veljestään, ja kehoittaa tytärtään käymässä pussaamassa häntä! Hän usuttaa tytärtään koko ajan avomieheni kimppuun ja ei sanallakaan mainitse minua. Myöskin perheen äiti, eli avomieheni äiti, on erittäin tungetteleva. Hän taputtelee poikaansa takapuolelle ja olalle ja vatsalle minkä kerkeää. Lisäksi hän hellittelee häntä useilla eri sanoilla, joita en haluaisi kuulla kun on kyse äiti-poika-suhteesta. Äiti soittelee joka päivä useita kertoja, ja käymme kylässä vähintään kolme kertaa viikossa. Äiti ei myöskään huomioi minua, vaan kyselee avomieheltäni koko ajan kuulumisia välittämättä minusta. Myöskin tuota 3-vuotiasta tyttärentytärtään hän usuttaa jopa pahemmin avomieheni kimppuun. Olen aivan puulla päähän lyöty! En tajua, mistä tässä on kyse, sillä en uskonut että joutuisin ikinä olemaan mustauskkainen miehestäni hänen perheelleen! Huh huh. Tuntuu, että kaikki kolme yrittävät iskeä häntä vuoron perään, ja välillä tekisi mieli lähteä ovet paukkuen. Asiasta on riidelty monet kerrat, mutta avomieheni ei näe tilanteessa mitään outoa vaan soittelee ja tapailee mielellään kaikkia kolmea naista. Pahinta on, että hän kohtelee heitä kaikkia paremmin kuin minua. Jään aina viimeiseksi, jos pitäisi tärkeysjärjestykseen laittaa. Esim. huomiseksi meillä oli ollut suunnitteilla romanttinen päivä, mutta kun hänen äitinsä kutsui meidät syömään heille, niin sinne mennään. Onhan äiti tärkeämpi kuin oma avovaimo, mitä nyt romanttisesta viikonloppumatkasta, mielummin sitä nyt täytyy äiti nähdä! Äiti, joka asuu 3 kilometerin päässä, joka nähdään muutenkin useita kertoja viikossa. En aio kauaa kilpailla suosiosta, lähden mielummin lätkimään ja etsin miehen, jolla on aikaa minulle eikä vain rakkaille sukurutsa-perheenjäsenilleen. Ällöttää!

      • Nimetön

        Meilläpä on todella samantyyppistä täällä päin. Sisko siis kiusaa ja halveksii minua, arvostelee, olen kuin ilmaa, ns. flirttailee veljelleen (miehelleni). Äiti samantyyppinen, kuitenkin enemmän äidin roolissa, ei flirttaile lapselleen, mutta halveeraa ja piikittelee minua. Aivan hirveää meillä, onneksi muutimme eri paikkakunnalle, asia rauhoittunut kun ei ole tarvinnut tapailla.
        Mieheni on kyllä nähnyt kuinka ilkeitä molemmat minua kohtaan ovat ja on yrittänyt molempien kanssa keskustella asiasta. SIsko kieltää kaiken. En edes tiedä enää kuinka monta kertaa olen yrittänyt olla ystävää hänen siskolleen, koskaan ei ole onnistunut. En myöskään ole koskaan ollut perhesuhteiden välissä enkä ikinä halua sitä ollakaan. Mieheni on nyt tajunnut kuinka oudosti siskonsa häntä kohtaan käyttäytyy ( ei ole ollut kuulemma ihan tuollaista ennenkuin minä tulin kuvioihin).
        "Nainen" tuo ei mielestäni ole normaalia kummankaan puolelta (äiti, sisko). Olethan puhunut asiasta miehesi kanssa?


    • get a life

      Mun veli soitti mulle tänään tunnin puhelun. Muutenkin pidetään yhteyttä tiiviisti. Jutellaan kaikesta. Myös seksistä. Se tietää mun miesasioista, mä sen naisasioia. Me ollaan ystäviä. Ollaan tunnettu koko elämämme ja siksi kukaan muu ei voi ymmärtää niin hyvin kuin me ymmärrämme toisiamme. Musta on enemmänkin sairasta, että joku on mustis poika/tyttöystävän sisaruksille. Eikö olisi fiksumpaa yrittää tutustua kumppanin sukulaisiin ja ystäviin kuin valittaa heidän hyvistä väleistään?

      • sisko ja sen veli

        Kannattaisi tosiaan tutstua siihen siskoonkin paremmin, ei se tuskin teitä tahallaan häiritäkseen/kiusatakseen soittele. Voisit ehkä vihjata miehellesi, jos haluat jonku illan/hetken olla kaksin, ja että toinen ei silloin vastaa, kenenkään puheluihin.

        Ja se on kyllä totta, se on perhe jota ei voi valita ja vaihtaa, perhe on ja pysyy ja sitä on "ulkopuolisen" vähän turha lähteä ronkkimaan eikä pitäisikään.

        Ylenpalttinen soittelu kenen tahansa taholta on kurjaa, mutta vastaajapäässä sillekin voi tehdä jotain...

        Tsemppiä vaan ja ymmärrystä jokaista osapuolta kohtaan.

        :-)


      • Ja välissä minä..

        Varmastikin on niin että tämä on jo hiukan sairasta, mutta mielestäni myös puolisoni saisi hiukan asiaa mietiskellä. Niinkuin joku aikaisemmista kirjoitti, vaikka sisarukset soittelevat vain kerran viikossa, voivat he olla hyvinkin läheisiä.
        Olemme seurustelleet jo useamman vuoden ja tunnen kumppanini suvun ja perheen todella hyvin. Vietämme usein hänen lapsuudenkodissaan viikon lomia, jolloin koko perhe on paikalla. Viihdyn heidän kanssaan ja olen myös viettänyt paljon aikaa tämän pikkusiskon kanssa. Asia onkin hiukan hankala sen takia. En haluaisi olla se joka pikkusiskolle asiasta sanoo, vaan mielestäni puolisoni kuuluisi asiasta mainita.
        Tätä on ehkä vaikea ymmärtää jos ei itse samassa tilanteessa ole ja koko juttu kuulostaa varmasti omituiselta. Suhteemme alussa tiivis yhteydenpito ei häirinnyt, mutta kun muutimme yhteen se on alkanut vähitellen kiusaamaan. Nyt tätä kolme vuotta katselleena olen jo aika kyllästynyt. Koska poikaystäväni kanssa en voi asiasta, häntä suututtamatta, puhua keskustelin tästä hiljattain hänen toisen siskonsa kanssa. Tämä toinen sisko onneksi ymmräsi minua (pelkäsin ensin ottaa asiaa esille..) ja kertoi että oli sopinut itsekin pikkusiskon kanssa tietyt soittovuorot / ajat. Myös häntä oli häirinnyt jatkuva soittelu (ilmeisesti pikkusisko oli soitellut noin 5-6 krt päivässä).
        Täytyy katsoa miten tilanne kehittyy, aika outo ongelma tämä kyllä on.
        Kiitos muuten kaikille neuvoista, niitä oli mukava lueskella illan ratoksi!!


      • Nimetön
        Ja välissä minä.. kirjoitti:

        Varmastikin on niin että tämä on jo hiukan sairasta, mutta mielestäni myös puolisoni saisi hiukan asiaa mietiskellä. Niinkuin joku aikaisemmista kirjoitti, vaikka sisarukset soittelevat vain kerran viikossa, voivat he olla hyvinkin läheisiä.
        Olemme seurustelleet jo useamman vuoden ja tunnen kumppanini suvun ja perheen todella hyvin. Vietämme usein hänen lapsuudenkodissaan viikon lomia, jolloin koko perhe on paikalla. Viihdyn heidän kanssaan ja olen myös viettänyt paljon aikaa tämän pikkusiskon kanssa. Asia onkin hiukan hankala sen takia. En haluaisi olla se joka pikkusiskolle asiasta sanoo, vaan mielestäni puolisoni kuuluisi asiasta mainita.
        Tätä on ehkä vaikea ymmärtää jos ei itse samassa tilanteessa ole ja koko juttu kuulostaa varmasti omituiselta. Suhteemme alussa tiivis yhteydenpito ei häirinnyt, mutta kun muutimme yhteen se on alkanut vähitellen kiusaamaan. Nyt tätä kolme vuotta katselleena olen jo aika kyllästynyt. Koska poikaystäväni kanssa en voi asiasta, häntä suututtamatta, puhua keskustelin tästä hiljattain hänen toisen siskonsa kanssa. Tämä toinen sisko onneksi ymmräsi minua (pelkäsin ensin ottaa asiaa esille..) ja kertoi että oli sopinut itsekin pikkusiskon kanssa tietyt soittovuorot / ajat. Myös häntä oli häirinnyt jatkuva soittelu (ilmeisesti pikkusisko oli soitellut noin 5-6 krt päivässä).
        Täytyy katsoa miten tilanne kehittyy, aika outo ongelma tämä kyllä on.
        Kiitos muuten kaikille neuvoista, niitä oli mukava lueskella illan ratoksi!!

        Siis tuotanoin. Äläpä välitä näistä ´TODELLA OMITUISISTA siskojen pauhatusesta, sillä niissä ei nyt kaikki ole aivan kohdallaan. Jokainen NORMAALIN sisaruussuhteen omaava henkilö ymmärtää ettei tosiaan ole tavallista, että sisaruussuhde menisi parisuhteen edelle! Eipä tosiaan. Sisko on sisko ja veli on veli, mutta syvä rakkaussuhde poika/miesystävään on sitten jotain IHAN muuta!

        Kyllä on maailmankirjat sekaisin ja arvot vinksallaan jos asia toisinpäin joillakin on. "Ja välissä minä" puolisosi saisi todella mietiskellä, keskustelehan asiasta hänen kanssaan.


    • mina

      mulla on kans tosi lämpimät välit siskon sekä veljen kanssa, soitellaan useampia kertoja viikossa, käydään kahvilla jne...

      jos et tule toimeen miehes sisarusten kanssa, kannattais varmaan nostaa kytkintä...
      suku on ollut ennen sua ja jää olemaan sun jälkeenkin... koska suku on pahin...

      itse annoin yhdelle sulhaselle kenkää, koska ei tullut toimeen mun sukulaisten kanssa...

      ja meilläpäin sisaruksilta kysytään mielipide ennen seurustelua...
      eli jos veljen morsmaikku ei sisaruksia miellytä, se vaihtuu seuraavaan... jos tapaus on inhimillinen, se saa siunauksen ja jos se on ns. hyvä tyyppi niin sitä jopa puolustetaan veljeä vastaan parisuhde-nahinoissa...

      kukaan naisen ilkimys ei saa satuttaa meitin pikkuveljeä...

      p.s. avioeroperheissä on yleensä sisaruksilla lämpimämmät välit...

      • systa

        Naurettavaa, että sinä nostat tästä asiasta tuollaisen haloon. onko sinulla itselläsi sisaruksia lainkaan? ja millaiset välit sinulla mahtaa olla heihin? on hyviä ja huonoja sisaruussuhteita. nenillis sinä itse saat jos lähdet sotkemaan toisten perheen välisiä välejä! ja onko sinulla tullut mieleen, että mitäs jos tutustuisit hänen perheeseensä?! itselläni on pari veljeä ja aina olen heidän tyttöystäviinsä tutustunut. ja se on ollut mukavaa. yhdessä olemme kaikki menneet baariin, kahville tai leffaan tai muuten vain viettäneet aikaa yhdessä! mutta älä ole lapsellinen. sinun asenteellasi voin kertoa sen, että teidän suhteenne ei kauaa kestä. valitan. joten ehdotan suuresti asenteen muutosta ainakin sinulta. ja eikö yleensä seksin aikana laiteta puhelimet kiinne :)?


    • Anonyymi

      Kukaan Meistä ei myy huumeita! Mutta naapuri myy?

    • Anonyymi

      Sit pitäis olla huolissaan, jos nainen alkaa soittelee ja viettää aikaa tiiviisti miehensä veljen kanssa.... Tämäkin on nähty..

    • Anonyymi

      Sisko on munan puutteessa olleet nuorempina varmaan monesti petipuuhissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1663
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1160
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      937
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      65
      822
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      751
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      699
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      674
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe