arvostelu

hhc

Chillaan välkkärillä...", sanoo Pikku-G ja heiluttaa käsillään westsidekäsimerkkejä. Pistää suorastaan v?tuttamaan kun useat mainstream artistit jaksavat ylistää Pikku-Geetä nuoren ikänsä ansiosta, mutta esimerkiksi aivan eri tasolla bustaava Semantix, joka on 14 ei saa minkäänlaista tunnustusta uskomattomasta työstä mitä on tehnyt. PikkuGeen läpät ovat luultavasti hänen pikkusiskonsa kirjottamia tai sitten levy-yhtiö on määrännyt Geen kirjoittamaan tuollaista ala-asteläppää koska Geen kohderyhmäksi on kaavailtu 10-14 vuotiaita tyttöjä.

2

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --.--

PikkuG:llä ei ole pikku-siskoa. Ja kuka tämä ''Semantix'' on? EN oo kuullukkaan koko tyypistä. Nuoren ikänsä? Se on kyllä jo 18.. Ajokorttikin löytyy. MIETI VÄHÄN, ENNEN KUN KIRJOTAT TÄNNE JOTAIN MIKÄ EI OO TOTTA. Siinä sulle miettimisen aihetta.

• -----

mistä näitä spedejä löytyy? jotka haluavat päteä, vaikka omat hommat kusee. miettisiköt itse, ennen kuin avaa sen ruman suusi? Btw, mielipiteesi ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe