Muistan yhden kakkahuumorileffan 80-luvulta. Sen nimi taisi olla joku Paskaperseet tms. Tai ainakin jotain sinnepäin.
Siinä oli joku 5 tyypin joukko, jotka ajoi vanhalla ruumisautolla pitkin kaupunkia ja sitten ne piereskeli ikkunoista ulos. Yleensäkin ne piereksi julkisilla paikoilla ja joivat kaljaa.
Leffan idea ja huumori oli revitty piereskelystä. Oli joku Hollowood-leffa.
Jos oikein muistan, niin noita tuota samaa sarjaa oli useampi elokuva. Nimi ei vaan nyt tule mieleen.
Pieruja.. 80-luvun leffa?
11
3216
Vastaukset
- 80-luku
Leffakasetin kansikuvassa oli muistaakseni äijä istumassa vessanpöntöllä.
- Kaasukuningas
Kaasukuningas.
- 80-luku
Kaasukuningas kirjoitti:
Kaasukuningas.
Sehän se oli. Kiitoksia paljon!
- juuri
Kaasukuningas kirjoitti:
Kaasukuningas.
eli 'King Frat' vuodelta 1979
http://www.imdb.com/title/tt0079406/
kyllähän sen sillon ilmestyttyään jaksoi katsoa pariin kertaan mutta enää ei ole viittiny niin usein :) - wanted only dead!
80-luku kirjoitti:
Sehän se oli. Kiitoksia paljon!
semmosta vaan.
- Nookki
Oispa hauska nähdä leffa jonka suomennos olis Paskaperseet ;)
- Rookki
Lapista löytyy tie jonka nimi on Paskaperseentie. Viittakin löytyy.
- Anonyymi
Rookki kirjoitti:
Lapista löytyy tie jonka nimi on Paskaperseentie. Viittakin löytyy.
Tiedän tapauksen. Perimä, pierimätiedon mukaan joku tunnettu roisto oli löytynyt ripulivanan perusteella, pierusteella pientareelta piereksimästä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tapauksen. Perimä, pierimätiedon mukaan joku tunnettu roisto oli löytynyt ripulivanan perusteella, pierusteella pientareelta piereksimästä...
Oli ryöstänyt risiiniöljyä, ja se oli laittanut suolen soittamaan sakeaa sävelmää pitkin pientareita... Haju oli helvetillinen kuulemma...
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Oli ryöstänyt risiiniöljyä, ja se oli laittanut suolen soittamaan sakeaa sävelmää pitkin pientareita... Haju oli helvetillinen kuulemma...
siis ryöstänyt ryystänyt risiinit ja sitten soittanut ja näky oli myös helvetillinen suorastaan saatanallinen poliisit olivat yrjönneet lemulöyhkämyrskyssä minuutteja pitkin peltoja ja menneet karmeaan kauheaan kuntoon kuten paskojakin ja sontaseutu...
- Anonyymi00011
Olen Lookki ja olen nähnyt ja haistanut tämän paskapaikan ja löyhkä tyrmäsi vuosienkin päästä ja menin tajuttomaksi tunneiksi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?141834Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709