eiks kukaan tiiä pituutta?

poum

eiks kukaa tiiä että minkäpitunen se billie joe sit on??tiiän sen et se painaa 57...vastailkaa!

16

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      170cm

      • Sally.

        Eiks se oo 173cm...?


      • risupää
        Sally. kirjoitti:

        Eiks se oo 173cm...?

        ei se maailmaa kaada


      • sillä
        risupää kirjoitti:

        ei se maailmaa kaada

        on väliä minkä pituinen sil.. eikun siis se on? siis billie.


      • Sally.
        risupää kirjoitti:

        ei se maailmaa kaada

        Mulle on ihan sama, vaikka se ois 150cm. ;) AJATTELIN nyt vaan laittaa tarkan pituuden, ku sen oon kuullu. Nähtävästi kuitenki jos joku kysyy esim. kuinka vanha billie on, nii voin vastata, että 30, koska vuosi sinne tai tänne...


      • :Dd
        Sally. kirjoitti:

        Mulle on ihan sama, vaikka se ois 150cm. ;) AJATTELIN nyt vaan laittaa tarkan pituuden, ku sen oon kuullu. Nähtävästi kuitenki jos joku kysyy esim. kuinka vanha billie on, nii voin vastata, että 30, koska vuosi sinne tai tänne...

        no nyt mun on pakko ruveta hiuksii halkoon billie,mike ja tre on suunnilleen saman ikäsii mutta billie ainaki on 33 (ja eihän se mitään kaada vaikka ois vuosi sinne tänne.. :D )


      • Sally.
        :Dd kirjoitti:

        no nyt mun on pakko ruveta hiuksii halkoon billie,mike ja tre on suunnilleen saman ikäsii mutta billie ainaki on 33 (ja eihän se mitään kaada vaikka ois vuosi sinne tänne.. :D )

        Tiedän todellakin, että Billie on syntyny 17.helmikuuta vuonna 1972. Mä vaan sanoin esimerkkinä, jos et tajunnu. ;)


      • risupää
        Sally. kirjoitti:

        Tiedän todellakin, että Billie on syntyny 17.helmikuuta vuonna 1972. Mä vaan sanoin esimerkkinä, jos et tajunnu. ;)

        pahalla tarkottanu xD jumankauta. älkää ottako asioita niin vakavasti :DDD


    • billie

      Minä tiedän miten pitkä hän on. Hän on ANUSTAPIN kokoinen mies!

    • Nimetön

      painaa 57? on se kyllä pikkunen mies.

    • Real

      no minä taas olen kuullut että billie-joe on lyhyt mies..
      joku.. 164cm.. ei sitä voi tietää .. :P

    • gdfan

      No, billie on 173 cm, tré 170 ja mike jotain 180 cm... (et kysynyt miken ja trén pituutta, mutta laitoin kumminkin heidänkin pituudet :) ) Mistäs sä tiiät onko se 57 kg? Ihan mielenkiinnolla kysyn... :) Itse kun en mistään ole kuullut/löytänyt... :)

      Hyvää koulun alkua niille kenelle se on alkanut! (Kuten minulla... :( yök koululle)

      • whatsername...

        oon kuullu jostain, et tre ois 152cm pitkä, mut en sitte tiiä totuutta. Billiestä sanotaan et se ois 172cm. mike on jotain n.180 cm, niinku jo noist aikasemmist vastauksista ootte lukenu!


      • ...
        whatsername... kirjoitti:

        oon kuullu jostain, et tre ois 152cm pitkä, mut en sitte tiiä totuutta. Billiestä sanotaan et se ois 172cm. mike on jotain n.180 cm, niinku jo noist aikasemmist vastauksista ootte lukenu!

        enpä usko että tre ihan noin lyhyt on. eihän se näytä kuin ihan vähän billietä lyhyemmältä


    • Nimetön

      No pituus on hiemahkon hankala.. mutta iso muna sillä ainankin on niin kaverini sanoi joten asia on selvä Iso! suurempi kun anustappi

      • fany

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä! iso hänellä on, minä olen kyllä nähnyt Sen! ja vaikka en olisikaan nähnyt niin en siltikään epäilisi asiaa, sillä hänen laisellaan miehellä on pakko olla iso!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe