mitä hypnoosi maksaa eri hypnotisoijien hintoja kaivataan

Nimetön

haluaisin tietää eri hypnotisoijien taksoja ja tietoja myös mitä menee aikaa y.m.s.

38

5632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite

      Jos oikeasti kiinnostaa, mikset soita ja kysy ja samalla tunnutstele kenelle haluat mennä?
      Kaikilla on omat ajankäyttönsä ja taksansa jne.
      Hinnat ovat edullisia hyötyyn nähden jokatapauksessa!

      • mieltä

        ...ja jos et kehtaa soittaa, niin katso terapian tyyppi, kesto ja hinta ko. terapeutin kotisivuilta.


      • Neuvoja
        mieltä kirjoitti:

        ...ja jos et kehtaa soittaa, niin katso terapian tyyppi, kesto ja hinta ko. terapeutin kotisivuilta.

        ...ja ellei kyseisiä tietoja ole voitu nettisivulle pistää, suhtaudu varauksella.


    • itkuliisa

      ajattelin vain näin alustavasti jos rupean soitteleen niin menee niin rahaa ois voinu vaan tarkistella ,mut tyhmä mikä tyhmä tosiaan voi kattoo palstoilta -noo turha viesti lisää turhien joukkoon -ja kiitos ihan asiallisesta palautteesta -joskus vaan jonku pitää sanoa se ett ittekki tajuu,ett näinhän se on -hyvää jatkoo

      • Leksa

        Terapeuttien taksat vaihtelevat huomattavasti, mutta ainakin Suomen Hypnoosiyhdistyksen kouluttamilla terapeuteilla liikkuvat jossain 50 - 60 euron luokkaa per hoitokerta.

        Suosittelen kuitenkin perusteellista alkukeskustlua, jossa kartoitetaan ongelmasi ja hypnoosin mahdollisuudet sen hoitamiseen. Kaikkeen kun hypnoosikaan ei sovellu, ja erityisesti suosittelen, että karttaisit sellaisia "mestarihypnotisoijia", jotka lupaavat hypnoosia ratkaisuksi kaikkiin ongelmiin. He kun ovat yleensä kiinnostuneita vain rahoistasi ja lopputulos voi olla hyvinkin järkyttävä.


      • itkuliisa
        Leksa kirjoitti:

        Terapeuttien taksat vaihtelevat huomattavasti, mutta ainakin Suomen Hypnoosiyhdistyksen kouluttamilla terapeuteilla liikkuvat jossain 50 - 60 euron luokkaa per hoitokerta.

        Suosittelen kuitenkin perusteellista alkukeskustlua, jossa kartoitetaan ongelmasi ja hypnoosin mahdollisuudet sen hoitamiseen. Kaikkeen kun hypnoosikaan ei sovellu, ja erityisesti suosittelen, että karttaisit sellaisia "mestarihypnotisoijia", jotka lupaavat hypnoosia ratkaisuksi kaikkiin ongelmiin. He kun ovat yleensä kiinnostuneita vain rahoistasi ja lopputulos voi olla hyvinkin järkyttävä.

        joo kävinpä läpi "mestarillisiin taitoihin perustuvia hypnotisoijia"ja rupesin kovasti miettimään ett parempi vaan itte suggeroija ittensä uskomaan itsensä tarpeelliseks ja onnelliseks ja jättää alakulot ja kaikki muukin jonninjoutava jälkeensä ja ruveta vaan opettamaan itteensä joka kääntees ett asioilla kuin asioilla on positiivinenkin puoli- ja huomasin ettei tää ole edes vaikeeta-ja itkuliisakin jo naurattaa,ku keksin sen surkeessa mielentilassa,ihan upeelta tuntuu,ett kysymykseni auttoi mut kuitenkin eteenpäin -siis ei turha viestini ollutkaan .kaunista syksyä ...


      • Leksa
        itkuliisa kirjoitti:

        joo kävinpä läpi "mestarillisiin taitoihin perustuvia hypnotisoijia"ja rupesin kovasti miettimään ett parempi vaan itte suggeroija ittensä uskomaan itsensä tarpeelliseks ja onnelliseks ja jättää alakulot ja kaikki muukin jonninjoutava jälkeensä ja ruveta vaan opettamaan itteensä joka kääntees ett asioilla kuin asioilla on positiivinenkin puoli- ja huomasin ettei tää ole edes vaikeeta-ja itkuliisakin jo naurattaa,ku keksin sen surkeessa mielentilassa,ihan upeelta tuntuu,ett kysymykseni auttoi mut kuitenkin eteenpäin -siis ei turha viestini ollutkaan .kaunista syksyä ...

        ja oivalluksiani vuosikymmenien takaa:


      • asialla
        Leksa kirjoitti:

        Terapeuttien taksat vaihtelevat huomattavasti, mutta ainakin Suomen Hypnoosiyhdistyksen kouluttamilla terapeuteilla liikkuvat jossain 50 - 60 euron luokkaa per hoitokerta.

        Suosittelen kuitenkin perusteellista alkukeskustlua, jossa kartoitetaan ongelmasi ja hypnoosin mahdollisuudet sen hoitamiseen. Kaikkeen kun hypnoosikaan ei sovellu, ja erityisesti suosittelen, että karttaisit sellaisia "mestarihypnotisoijia", jotka lupaavat hypnoosia ratkaisuksi kaikkiin ongelmiin. He kun ovat yleensä kiinnostuneita vain rahoistasi ja lopputulos voi olla hyvinkin järkyttävä.

        Olen hieman epäilyksellä miettinyt useitakin Leksan näkemyksiä, jotka ovat mielestäni huonosti kriittistä tarkastelua sietäviä. Siitä olen kuitenkin vakuuttunut, ettei Leksa ole omaan pussiinsa pelaileva roisto, pikemmin niitä vastaan, lujastikin. Leksaa luvatta siteeraillen saattaa silti joku huijarikin itseään tuoda esille.


      • joku on
        asialla kirjoitti:

        Olen hieman epäilyksellä miettinyt useitakin Leksan näkemyksiä, jotka ovat mielestäni huonosti kriittistä tarkastelua sietäviä. Siitä olen kuitenkin vakuuttunut, ettei Leksa ole omaan pussiinsa pelaileva roisto, pikemmin niitä vastaan, lujastikin. Leksaa luvatta siteeraillen saattaa silti joku huijarikin itseään tuoda esille.

        Mikä ja kuka on "omaan pussiinsa pelaileva roisto"

        Ihan vaan mielenkiinnosta, oletko tutustunut ja ollut kaikkien roistoiksi ajettelimiesi vastaanotolla ja ottanut oikeasti selvää vai vain "ajatellut" asian noin olevan.
        Kuulo ja huhupuheitten perusteella tai entisyyden mukaan ihmiset karsinoivat toisia , vaikkei tosiasioista tiedä yhtään mitään.
        Mikä sinä olet ketään muuten roistoiksi haukkumaan, oletusten perusteella????
        Faktoja peliin jos puhutaan soopaa asioista joist ei mitään tiedä?
        Kuka on mielestäsi sitten hyvä ja oikealla asialla, kuka tahansa voi kirjoitella sitä sun tätä ja olla jotain muuta käytännössä, voi miten lapsellisia ja kokemattomia näkemyksiä pelkkien netti kirjoitusten perusteella.
        Kuka on huijari? Missä ja koska joku on huijannut, ja taas pelkkiä faktoja kiitos??
        Menet hieman alueille joissa hyvin pian totuudet paljastuu ja päätyy etusivuille ja siellä en ole nähnyt yhtään tältä alalta.
        Älä luule tai kuule tai oleta ennenkuin on omakohtaista kokemusta.


        Kuka ei viimekädessä pelaa omaan pussiinsa, kysyn vain?

        T. P- jauhamiseen kyllästynyt lukija


      • itkuliisa
        Leksa kirjoitti:

        ja oivalluksiani vuosikymmenien takaa:

        mielenkiintoista oli lukea pitkä viesti,jossa on juuri kaikki mitä minäkin oon ajatellut,ja tuokin asia,että vaikka ittekin oon köyhiin oloihin syntynyt,ja ikäänkuin lapsena ollut n.s alempi-arvoinen monesti,mutta Luojan kiitos oon kyllä saanu turvallisen ja hyvän kasvatuksen ja itsetuntokin on kasvanut jotenkin ettei ole antanut asioiden painaa sitä alas,mutta olis voinu käydä toisinkin.Mutta nyt ihan täytyy olematonta hattua nostaa ,kun oon näinki hyvin selvinny elämässä ,vaikka välillä juuri ajattelin toss,kun oli kaikenlaista ongelmaa ja itsetuntokin niin alhaalla,että hypnoosi ois hyvä keino niihin enkä mitenkää pois sulje,ett meenki viel hypnotisoijalle -uskon sen voimaan kyllä ,en vaan nyt saa aikaseks, ja nyyt oon ikäänkuin itte itteni hypnotisoinu-siis käännelly asiat positiiviseks ja mielikuvilla pelannu itselleni paremman itsetunnon j.n.e . tätä palstaa rupesin seuraan ihan mielenkiinnolla, vaikka välillä on "sontaa" monenlaista ,mutta kun taas välillä on tosiaan tärkeitä viestejä ,ne päihittää nuo huonot viestit ...


      • BED:n

        takia hypnoositerapiassa kys.koulutuksen saaneen psykiatrin luona ja hänen taksansa on 90 euroa/kerta.


      • X-men
        BED:n kirjoitti:

        takia hypnoositerapiassa kys.koulutuksen saaneen psykiatrin luona ja hänen taksansa on 90 euroa/kerta.

        Onpas komiat hinnat psykiatrilla. Kannataisi kokeilla maallikkohypnotisoitsijaa. Vois jäädä rahaa säästöön...hei..


      • hyvä mrx
        X-men kirjoitti:

        Onpas komiat hinnat psykiatrilla. Kannataisi kokeilla maallikkohypnotisoitsijaa. Vois jäädä rahaa säästöön...hei..

        ja psykiatreilla on aikaa n.30 min max ja hälisevä käytävä vieressä ja lääkärimäinen huone ym.
        itse koin noin kun olen käynyt.
        tulee vahvasti se tunne, että aika loppuu ,ja kylmän kalskea kohtelu.
        voi olla, ettei tietenkään kaikilla mut kun oon jutellut niin useimmilla.
        Ei tietenkään koulutus tai asema takaa yhtään mitään, usein päin vastoin ovat urautuneita ja kaavoihin kangistuneita .
        Uskon kuitenkin kaikkien yrittävän auttaa parhaalla mahdollisella kyvyllänsä.


      • takaisin?
        BED:n kirjoitti:

        takia hypnoositerapiassa kys.koulutuksen saaneen psykiatrin luona ja hänen taksansa on 90 euroa/kerta.

        Siitä saa sitten osan takaisin kelasta, mutta kuinka paljon?


      • BED:läinen
        takaisin? kirjoitti:

        Siitä saa sitten osan takaisin kelasta, mutta kuinka paljon?

        Ensinnäkin, psykiatrini ottaa vastaan kotinsa yhteydessä olevassa vastaanottohuoneessa, joten nuo melut sun muut voidaan unohtaa.
        (seinämateriaalitkin on valittu siten, ettei siellä meteliä ole)

        Saan 30% takaisin ja olen kerralla siellä 45 minuuttia, joskus kauemminkin.

        Niin, minä nyt olen saanut sattumoisin tästä apua sairauteeni ja maksan ihan omasta pussistani tämän (paitsi KELA:n korvauksen), joten tämän ei luulisi häiritsevän ketään.....
        Kukin valitsee sen parhaimman, itselleen sopivimman tavan, eikö totta?!
        2 käyntikertaa vielä olisi, olen selvästi toipunut, onnneksi.

        Toivon mukaan löydät itsellesi apua, minä sain sitä psykiatrilta, joku muu joltakulta toiselta.


      • BED:läinen
        X-men kirjoitti:

        Onpas komiat hinnat psykiatrilla. Kannataisi kokeilla maallikkohypnotisoitsijaa. Vois jäädä rahaa säästöön...hei..

        Olen läpikäynyt myöskin vuosia sitten depression ja ´käynnit psykiatrilla tulivat hyvinkin tutuiksi siihen aikaan.
        Joku tuota summaa ihmetteli, en tiedä onko paikkakunnalla mit. merk., asun pääk.seudulla ja maksoin 45 min. käynneistä (depisaikanani) 70 euroa/kerta.
        Psykiatrien hinnat, kuten yleensäkin erikoislääkäreiden, ovat suht korkeat, maksanhan minä esim. gynekologin käynnistäkin 70 euroa.
        Jouduin pari kertaa vuodessa käymään fysiatrilla ja samaa luokkaa on myöskin hänen taksansa,


      • hintaa on!!
        X-men kirjoitti:

        Onpas komiat hinnat psykiatrilla. Kannataisi kokeilla maallikkohypnotisoitsijaa. Vois jäädä rahaa säästöön...hei..

        Kävin maallikolla maksoin 180€ saamatta vastineeksi muuta kuin pahan mielen!!Että sellaista puolen tunnin pas..... sessiosta!


      • ei mitään takuita!!
        takaisin? kirjoitti:

        Siitä saa sitten osan takaisin kelasta, mutta kuinka paljon?

        Ei saa mitään takaisin jos käy jollain maallikolla. Ihan omalla vastuulla!1On tosi karmeita kokemuksia! Ei tietenkään voi yleistää mut tsekatkaa tosi tarkkaan mihin menette ja keneen uskallatte luottaa!!!


      • omatekoisia asiantuntijoita
        hintaa on!! kirjoitti:

        Kävin maallikolla maksoin 180€ saamatta vastineeksi muuta kuin pahan mielen!!Että sellaista puolen tunnin pas..... sessiosta!

        Et ole ainoa - ottakaa ihmiset selvää siitä, mikä on "hypnoosin erityisosaajan" tausta, älkääkä uskoko myöskään mitään hämäräperäistä yhdistystä. netissä voi kuka tahansa väittää itsestään mitä tahansa.


      • BED:läinen
        ei mitään takuita!! kirjoitti:

        Ei saa mitään takaisin jos käy jollain maallikolla. Ihan omalla vastuulla!1On tosi karmeita kokemuksia! Ei tietenkään voi yleistää mut tsekatkaa tosi tarkkaan mihin menette ja keneen uskallatte luottaa!!!

        saa KELA-korvausta JOS käy maallikolla, minä saan sillä perusteella, että hypnoosinantaja on psykiatrian erikoisLÄÄKÄRI. Eli se korvaus tulee lääkärinpalkkiosta.


      • BED:läinen
        BED:läinen kirjoitti:

        saa KELA-korvausta JOS käy maallikolla, minä saan sillä perusteella, että hypnoosinantaja on psykiatrian erikoisLÄÄKÄRI. Eli se korvaus tulee lääkärinpalkkiosta.

        luulin, kun en huomannut tuota yhtä viestiä tuolla välissä, että tuo KELA-korv.juttu oli tarkoitettu minulle, vaan aivan toiselle.
        Anteeksi!


      • itkuliisa
        X-men kirjoitti:

        Onpas komiat hinnat psykiatrilla. Kannataisi kokeilla maallikkohypnotisoitsijaa. Vois jäädä rahaa säästöön...hei..

        kiinnostavaa ois tietää onko hra x hypnologi ja mitä on hänen taksansa,kun tuntuu tietävän noita asioita ja ihmettelevän 90e hintaa,joka ei oo sinänsä hinta ,kun vertaa mitä kuulin,ett joku ottaa 180e käteisellä,huhuh...


      • X-men
        itkuliisa kirjoitti:

        kiinnostavaa ois tietää onko hra x hypnologi ja mitä on hänen taksansa,kun tuntuu tietävän noita asioita ja ihmettelevän 90e hintaa,joka ei oo sinänsä hinta ,kun vertaa mitä kuulin,ett joku ottaa 180e käteisellä,huhuh...

        Olen hypnologi, suggestoterapeutti tai hypnoterapeutti...miksi sitä nyt sitten haluttaisiin nimittää. En ole ns. itse oppinut eli olen saanut koulutuksen, vaikka hypnoosia kuitenkin olen paljon opiskellut itsenäisesti. Suurin osa koulutetuista suggestoterapeuteista ottaa käyntikerralta 40-90 euroa. Yleisin taksa on 50-60 euroa. Jotkut terapeutit antavat alennusta, jos joutuu käymään useammin. Minun taksani on 50 euroa tapaamiskäynniltä ja alennusta saa, joa käyntejä tulee monia. Yhteen käyntikeraan varataan aikaa aina 2 tuntia. Käyntikerrat koostuvat keskusteluista ja tietysti hypnoosityöskentelystä. Hypnoosityöskentelyyn menee aikaa aina noin 30-60 minuuttia, joten ihmettelen sitä psykiatria, jolla oli aikaa potilasta kohden noin 45 minuuttia...? Niin..kelalta ei voi minun maksuistani periä korvausta, koska en ole lääkäri...!


      • mustamaalaamista
        itkuliisa kirjoitti:

        kiinnostavaa ois tietää onko hra x hypnologi ja mitä on hänen taksansa,kun tuntuu tietävän noita asioita ja ihmettelevän 90e hintaa,joka ei oo sinänsä hinta ,kun vertaa mitä kuulin,ett joku ottaa 180e käteisellä,huhuh...

        180e ei kukaan ota , ja sitä kukaan ei maksa.
        miksi jauhat p-kaa.
        laita tiedot niin tarkistetaan. ei tarvi arvailla.
        ja kertoilla täällä ihmisille satuja.
        Miksi yleensä ihmettelen toisten asioita tai hintoja, kato esim. ennustuslinjojen hintoja joissa hööpötetään oikeasti vanhuksia ja hädänalaisia ihmisiä ja puutu oikeisiin asioihin.
        Toisaalta mitä sitten, jos joku pitää jotain hintaa jos on hyvä kyllä siitä maksetaan ilomielin.
        Kauppa on kahden ihmisen välinen sopimus jossa toinen pyytää ja toinen hyväksyy , hylkää tai tekee vastatarjouksen. Siinä ei ole mitään väärää , mitä taitamattoman onkin vaikea kateuksissaan niellä!!

        tuohan on mustamaalaamista pelkkien höpöjutujen perusteella jotka ovat omia musta tuntuu juttujasi.
        Mee holhoamaan jonnekkin muualle vaikka sinne sosiaalitoimistoon .


      • keksitty
        hintaa on!! kirjoitti:

        Kävin maallikolla maksoin 180€ saamatta vastineeksi muuta kuin pahan mielen!!Että sellaista puolen tunnin pas..... sessiosta!

        miksi puhut läpiä päähäs.

        Jos oikeasti olet noin tyhmä, niin hyvä et joku otti sulta rahas , tyhmän raha kuuluu viisaan taskuun.

        oikeasti tuo sun juttus on keksitty ja täyttä mustamaalaamista.
        laita faktoja tänne niin loppuu puhe,mutta varo ettet joudu vastuuseen tuosta valeestasi, kun et pysty toteen näyttämään.


      • psykologeilla on =?
        hintaa on!! kirjoitti:

        Kävin maallikolla maksoin 180€ saamatta vastineeksi muuta kuin pahan mielen!!Että sellaista puolen tunnin pas..... sessiosta!

        Mikä takuu muuten on psykoterapiassa tai yleensä psyk. tai psykiatrien tai lääkäreillä? Ei mitään ja olen todella miljoonien muiden lailla pettynyt heidän tuloksiinsa.
        Kuka takaa yhtään mitään "koulutetuista"
        Voi miten heppoisin perustein höpiset !

        Lääkärit ammuskelevat, ja hakkaavat vastaanotolla lapsia todistetusti, et semmoisia koulutetuille opetetaan.


      • kyllä...
        psykologeilla on =? kirjoitti:

        Mikä takuu muuten on psykoterapiassa tai yleensä psyk. tai psykiatrien tai lääkäreillä? Ei mitään ja olen todella miljoonien muiden lailla pettynyt heidän tuloksiinsa.
        Kuka takaa yhtään mitään "koulutetuista"
        Voi miten heppoisin perustein höpiset !

        Lääkärit ammuskelevat, ja hakkaavat vastaanotolla lapsia todistetusti, et semmoisia koulutetuille opetetaan.

        Olet ihan oikeassa. Kautta Suomen kuuluu sairaaloista ja terveyskeskuksista nyrkkirautojen läiske, kun lääkärit hakkaavat potilaitaan. Yksityisille lääkäriasemille en itsekään ole oikein tahtonut päästä, kun jo porraskäytävässä tulee sarjatulta vastaan. Otappa nyt iltalääkkeesi, rauhoitu ja mene nukkumaan. Se voisi varmasti tehdä hyvää.


      • faktaa ja fäktää
        kyllä... kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Kautta Suomen kuuluu sairaaloista ja terveyskeskuksista nyrkkirautojen läiske, kun lääkärit hakkaavat potilaitaan. Yksityisille lääkäriasemille en itsekään ole oikein tahtonut päästä, kun jo porraskäytävässä tulee sarjatulta vastaan. Otappa nyt iltalääkkeesi, rauhoitu ja mene nukkumaan. Se voisi varmasti tehdä hyvää.

        Minäkin luin kissankorkuisilla kirjaimilla lööpeistä miten lääkäri pahoinpiteli lapsen ja lääkäri ammuskeli aseella aiheuttaen hengenvaaran.
        Todistettua faktaa . Karpot ja lehdet ym. ovat täynnä hoitohenkilökunnan munimisia ja kuolemanaihuttajia, siitähän ei pääse mihinkään ja kiireeseen vedotaan mikä onkin varmaan totta.
        Jokaisen tuttavapiirissä on tuttua miten lääkärit tekee virheitä, revi siitä !


        Koskaan en ole lukenut maalikkohypnotisoijista muuta kuin pelkkää hyvää ja sitä kaikkea ihanaa mitä ovat hypnoosilla saaneet aikaan ja niitä juttuja riittää.

        Lääkärit ovat itsemurhatilastojen kärjessä olleet iät ajat, vanhoja psykiatreja ei tunnetusti erota potilaistaan jne.


      • itkuliisa
        faktaa ja fäktää kirjoitti:

        Minäkin luin kissankorkuisilla kirjaimilla lööpeistä miten lääkäri pahoinpiteli lapsen ja lääkäri ammuskeli aseella aiheuttaen hengenvaaran.
        Todistettua faktaa . Karpot ja lehdet ym. ovat täynnä hoitohenkilökunnan munimisia ja kuolemanaihuttajia, siitähän ei pääse mihinkään ja kiireeseen vedotaan mikä onkin varmaan totta.
        Jokaisen tuttavapiirissä on tuttua miten lääkärit tekee virheitä, revi siitä !


        Koskaan en ole lukenut maalikkohypnotisoijista muuta kuin pelkkää hyvää ja sitä kaikkea ihanaa mitä ovat hypnoosilla saaneet aikaan ja niitä juttuja riittää.

        Lääkärit ovat itsemurhatilastojen kärjessä olleet iät ajat, vanhoja psykiatreja ei tunnetusti erota potilaistaan jne.

        Aikamoisia juttuja tuli tähän mun kysymykseen mitä maksaa!!! X men vastas jokseenkin hintakysymykseen ja niinpä tuo 50-90e on minustakin ihan sopiva ja ei tiedä jos jossai vaihees meenkin jonnekin hypnotisoijalle .En vielä,mutta katotaan täss ,kunhan otan eka askeleen...hyvää jatkoo.p.s missä x men pitää hypnoosia? tiedän ett ei saa mainostaa,mut voihan sitä sanoo suurinpiirtein...


      • X-men
        itkuliisa kirjoitti:

        Aikamoisia juttuja tuli tähän mun kysymykseen mitä maksaa!!! X men vastas jokseenkin hintakysymykseen ja niinpä tuo 50-90e on minustakin ihan sopiva ja ei tiedä jos jossai vaihees meenkin jonnekin hypnotisoijalle .En vielä,mutta katotaan täss ,kunhan otan eka askeleen...hyvää jatkoo.p.s missä x men pitää hypnoosia? tiedän ett ei saa mainostaa,mut voihan sitä sanoo suurinpiirtein...

        Vastaisin mielelläni kysymukseesi, mutta kun en voi. Ei siksi, että mainostaisin, vaan joku voi mut tunnistaa. Sen verran voin sanoa, että vaikutan Etelä-Suomessa..


      • timanttimies
        omatekoisia asiantuntijoita kirjoitti:

        Et ole ainoa - ottakaa ihmiset selvää siitä, mikä on "hypnoosin erityisosaajan" tausta, älkääkä uskoko myöskään mitään hämäräperäistä yhdistystä. netissä voi kuka tahansa väittää itsestään mitä tahansa.

        suggeroimaan mutta ne ei enää osaakaa sitte purkaa suggestiota,erästäki oli muka musta koira seurannu joo se oli jonkun näytöshomman tulosta,siinä oliki hommaa saada salasanat selville ja takautumat purettua menihä siinä kuukausi


      • älä puutu asioihin joista e...
        timanttimies kirjoitti:

        suggeroimaan mutta ne ei enää osaakaa sitte purkaa suggestiota,erästäki oli muka musta koira seurannu joo se oli jonkun näytöshomman tulosta,siinä oliki hommaa saada salasanat selville ja takautumat purettua menihä siinä kuukausi

        älä ota irrallisia todistamattomia lauseita jostain vanhoista kirjoista joilla ei ole edes todenperää.
        oletko nähnyt ja ollut paikalla kun tuo asia on tapahtunut? älä jatka ja puutu asioihin joista et mitään ymmärrä.
        Nyt liikut sellaisilla aluille joista et valitettavasti tiedä .

        olet Perusnegatiivinen ronkkija kun et muuta keksi

        Noita höpinöitä on maailma täynnä joissa ei oikeasti ole päätä eikä häntää joku on kateuksissaan laittanut ne liikkeelle.


      • Anonyymi
        X-men kirjoitti:

        Onpas komiat hinnat psykiatrilla. Kannataisi kokeilla maallikkohypnotisoitsijaa. Vois jäädä rahaa säästöön...hei..

        Olisko ollut maallikolla joku 500 markkaa joskus aikanaan; täyttä huijausta. Jos haluat ottaa hypnoosin hyödyn, niin opi suggeroimaan itsesi, tai vaihtoehtoisesti rentoutumaan, ja sitten keskityt asian positiivisiin ja negatiivisiin puoliin. Ei maksa mitään, ja sama tai parempi tulos, varsinkin kun voit tehdä sitä päivittäin. Jos haluat valistaa itseäsi aiheesta, voi ostaa kirjallisuutta. Sanoisin, että on erittäin huono diili käydä hypnotisoijalla.


    • kateelliset

      miksi huolehtia jonkun hinnoista, jos joku taitamaton poropeukalo pyytää liikaa ja tekee huonoa työtä, kyllä potilaat loppuu ilman teidän huolenpitoa.
      On sitten koulutettu tai ilman loppututkintoa.

      Sehän loppututkinnoilla pullistevia ärsyttää kun joku osaa homman paremmin ja asiakkaita riittää, siitä onkin syntynyt nämä "hypnoosille laki" jutut .
      Silkasta suomalaisesta kateudesta ei mistään potilaan oikeuksista ja muusta teennäisestä jolla maalataan nämä asiat.
      Ei se mikään amerikan temppu ole tutustua kirjoihin ja ottaa opit ja alkaa soveltaa ilman kaikkea asiaankuulumatonta opiskelua, ja pärjätä ja osata hyvin ja tietää mitä ei hoida ja mitä pystyy hoitaan. kaikki nuo ilman yliopistoa hoituu aivan loistavastikin, ja se on karvas kalkki!

      • jopa tällä huumoripalstalla

        Kirjoitti tuntematon, todennäköisesti sellaisena pysyvä nero:

        "Ei se mikään amerikan temppu ole tutustua kirjoihin ja ottaa opit ja alkaa soveltaa ilman kaikkea asiaankuulumatonta opiskelua, ja pärjätä ja osata hyvin ja tietää mitä ei hoida ja mitä pystyy hoitaan. kaikki nuo ilman yliopistoa hoituu aivan loistavastikin, ja se on karvas kalkki!"

        Itkiskö, nauraisko vai soittaisko poliisin? Ambulanssikin tulis kyseeseen.


      • paras kokemus
        jopa tällä huumoripalstalla kirjoitti:

        Kirjoitti tuntematon, todennäköisesti sellaisena pysyvä nero:

        "Ei se mikään amerikan temppu ole tutustua kirjoihin ja ottaa opit ja alkaa soveltaa ilman kaikkea asiaankuulumatonta opiskelua, ja pärjätä ja osata hyvin ja tietää mitä ei hoida ja mitä pystyy hoitaan. kaikki nuo ilman yliopistoa hoituu aivan loistavastikin, ja se on karvas kalkki!"

        Itkiskö, nauraisko vai soittaisko poliisin? Ambulanssikin tulis kyseeseen.

        Olen kyllä samaa mieltä siitä , jos on pelkkää yliopiston penkkienkulutusta ja kirjatietoa, eikä elettyä elämää ja jos onkin se on varovaista keskiviivan kulkua, niin mielummin paljon elänyt ja virheitäkin tehnyt itse oppinut terapeutti jolla on elämänkokemusta ja näkemystä eikä kapeata teoriaa!

        "säälittävimpiä ovat satamassa uinuvat laivat"

        ja sitten siihen pilkunnussijoiden ja kirjoitusvirheitä etsivien negatiiviset kommenttit, kiitos.
        ja muistakaa ottaa oikein henkilökohtaisesti ja suuttua kovasti !!!!!!


    • Anonyymi

      Ei kait Määttänen mainosta itseään... ai ..ai..
      Olkaa varovaisia, kun ei tiedä, onko viesti huijausta

    • Anonyymi

      Juu
      ja varokaa sitä varomistakin,
      aina ja jokapaikassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe