Kertokaapa, mikä elokuva on itkettänyt. Ei välttämättä siis mitään virallista nyyhkyä, vain vaikka leffa joka kosketti tai herkisti.
Tekee mieli herkistellä :)
Mikä leffa sai sinut itkemään?
12
915
Vastaukset
- nyyhkäri
Vihreä maili
- tytzy
Joo, vihreä maili kanssa, titanic (tietty), million dollar baby, sumuisten vuorten gorillat..eipä varmaan muita
- viimeksi
Sin City...
- itkupilli
..vaikka mikä. Mutta ehkä kaikista eniten oon itkenyt leffassa Schindlerin lista. Erinomainen elokuva,kannattaa katsoa.
- groucho
Cinema paradiso
http://movie-reviews.colossus.net/movies/c/cinema.html- Ambrozia
Vihreä maili, Save The Last Dance, Cast Away, Romeo Julia, Titanic, Anna hyvän kiertää, Enkelten kaupunki, Saksikäsi Edward, Family Man, Gladiaattori...
- leffa-friikki
Ambrozia kirjoitti:
Vihreä maili, Save The Last Dance, Cast Away, Romeo Julia, Titanic, Anna hyvän kiertää, Enkelten kaupunki, Saksikäsi Edward, Family Man, Gladiaattori...
titanic ja saksikäsi edward
- nyyh
Armageddon
- minna
Schindlerin lista myös!! Ja paljon, en meinannu nähä koko loppua ku silmät oli niin sumeet! sit Titanic.. Ja oon itkeny American pie 2:ssa & 3:ssa, uskokaa tai älkää!! Olin nii iloinen ku Jim tajus että Michelle on sille oikea ja kun Stiffler pelasti häät!:) just tollaset onnelliset kohat itkettää yleensä paljon!
- Mandariini85
Aina lähelläsi sai kyynelkanavat vuotamaan. Se oli niin koskettava leffa. Itkusta ei meinannut tulla loppua, vaikka en yleensä hirveästi pillitä leffojen aikana.
Katoin kullan kanssa eilen Cinderella Storyn ja taas kyynelkanavat aukes. :) Se oli niin ihana rakkaustarina.
Onhan noita paljon muitakin, ei vain nyt tule mieleen. :) leijonakuningas :D
- yhä uudestaan
Lähes joka toisessa näkemässäni elokuvassa tulee itkeskeltyä, mutta tässä lista elokuvista, joita katsoessa kyyneleet valuvat tauotta (ja pitkään elokuvan loputtuakin)
Giuseppe Tornatore: Cinema Paradiso
Aki Kaurismäki: Tulitikkutehtaan tyttö (sydän on kiveä sillä joka tämän katsoo itkemättä)
Michael Radford: Il Postino
Spielberg: Schindlerin lista
Baz Luhrmann: Moulin Rouge
Akira Kurosawa: Ikiru
Akira Kurosawa: Köyhän pikajuna
Gabriel Axel: Ranskalainen Illallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099