Mikä leffa sai sinut itkemään?

Sniff snuff

Kertokaapa, mikä elokuva on itkettänyt. Ei välttämättä siis mitään virallista nyyhkyä, vain vaikka leffa joka kosketti tai herkisti.

Tekee mieli herkistellä :)

12

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyhkäri

Vihreä maili

• tytzy

Joo, vihreä maili kanssa, titanic (tietty), million dollar baby, sumuisten vuorten gorillat..eipä varmaan muita

• viimeksi

Sin City...

• itkupilli

..vaikka mikä. Mutta ehkä kaikista eniten oon itkenyt leffassa Schindlerin lista. Erinomainen elokuva,kannattaa katsoa.

• groucho
      • Ambrozia

Vihreä maili, Save The Last Dance, Cast Away, Romeo Julia, Titanic, Anna hyvän kiertää, Enkelten kaupunki, Saksikäsi Edward, Family Man, Gladiaattori...

• leffa-friikki
        Ambrozia kirjoitti:

Vihreä maili, Save The Last Dance, Cast Away, Romeo Julia, Titanic, Anna hyvän kiertää, Enkelten kaupunki, Saksikäsi Edward, Family Man, Gladiaattori...

titanic ja saksikäsi edward

• nyyh

Armageddon

• minna

Schindlerin lista myös!! Ja paljon, en meinannu nähä koko loppua ku silmät oli niin sumeet! sit Titanic.. Ja oon itkeny American pie 2:ssa & 3:ssa, uskokaa tai älkää!! Olin nii iloinen ku Jim tajus että Michelle on sille oikea ja kun Stiffler pelasti häät!:) just tollaset onnelliset kohat itkettää yleensä paljon!

• Mandariini85

Aina lähelläsi sai kyynelkanavat vuotamaan. Se oli niin koskettava leffa. Itkusta ei meinannut tulla loppua, vaikka en yleensä hirveästi pillitä leffojen aikana.

Katoin kullan kanssa eilen Cinderella Storyn ja taas kyynelkanavat aukes. :) Se oli niin ihana rakkaustarina.

Onhan noita paljon muitakin, ei vain nyt tule mieleen. :)

• leijonakuningas :D

• yhä uudestaan

Lähes joka toisessa näkemässäni elokuvassa tulee itkeskeltyä, mutta tässä lista elokuvista, joita katsoessa kyyneleet valuvat tauotta (ja pitkään elokuvan loputtuakin)

Giuseppe Tornatore: Cinema Paradiso

Aki Kaurismäki: Tulitikkutehtaan tyttö (sydän on kiveä sillä joka tämän katsoo itkemättä)

Michael Radford: Il Postino

Spielberg: Schindlerin lista

Baz Luhrmann: Moulin Rouge

Akira Kurosawa: Ikiru

Akira Kurosawa: Köyhän pikajuna

Gabriel Axel: Ranskalainen Illallinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      102
      4611
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3898
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3303
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      640
      1922
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1308
    7. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1275
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1269
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1230
    Aihe