Mikä leffa sai sinut itkemään?

Sniff snuff

Kertokaapa, mikä elokuva on itkettänyt. Ei välttämättä siis mitään virallista nyyhkyä, vain vaikka leffa joka kosketti tai herkisti.

Tekee mieli herkistellä :)

12

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyhkäri

Vihreä maili

• tytzy

Joo, vihreä maili kanssa, titanic (tietty), million dollar baby, sumuisten vuorten gorillat..eipä varmaan muita

• viimeksi

Sin City...

• itkupilli

..vaikka mikä. Mutta ehkä kaikista eniten oon itkenyt leffassa Schindlerin lista. Erinomainen elokuva,kannattaa katsoa.

• groucho
      • Ambrozia

Vihreä maili, Save The Last Dance, Cast Away, Romeo Julia, Titanic, Anna hyvän kiertää, Enkelten kaupunki, Saksikäsi Edward, Family Man, Gladiaattori...

• leffa-friikki
        Ambrozia kirjoitti:

Vihreä maili, Save The Last Dance, Cast Away, Romeo Julia, Titanic, Anna hyvän kiertää, Enkelten kaupunki, Saksikäsi Edward, Family Man, Gladiaattori...

titanic ja saksikäsi edward

• nyyh

Armageddon

• minna

Schindlerin lista myös!! Ja paljon, en meinannu nähä koko loppua ku silmät oli niin sumeet! sit Titanic.. Ja oon itkeny American pie 2:ssa & 3:ssa, uskokaa tai älkää!! Olin nii iloinen ku Jim tajus että Michelle on sille oikea ja kun Stiffler pelasti häät!:) just tollaset onnelliset kohat itkettää yleensä paljon!

• Mandariini85

Aina lähelläsi sai kyynelkanavat vuotamaan. Se oli niin koskettava leffa. Itkusta ei meinannut tulla loppua, vaikka en yleensä hirveästi pillitä leffojen aikana.

Katoin kullan kanssa eilen Cinderella Storyn ja taas kyynelkanavat aukes. :) Se oli niin ihana rakkaustarina.

Onhan noita paljon muitakin, ei vain nyt tule mieleen. :)

• leijonakuningas :D

• yhä uudestaan

Lähes joka toisessa näkemässäni elokuvassa tulee itkeskeltyä, mutta tässä lista elokuvista, joita katsoessa kyyneleet valuvat tauotta (ja pitkään elokuvan loputtuakin)

Giuseppe Tornatore: Cinema Paradiso

Aki Kaurismäki: Tulitikkutehtaan tyttö (sydän on kiveä sillä joka tämän katsoo itkemättä)

Michael Radford: Il Postino

Spielberg: Schindlerin lista

Baz Luhrmann: Moulin Rouge

Akira Kurosawa: Ikiru

Akira Kurosawa: Köyhän pikajuna

Gabriel Axel: Ranskalainen Illallinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8420
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4714
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      35
      4166
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3438
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2972
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2877
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      55
      2763
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2340
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      409
      2252
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2199
    Aihe