Vilkkumaalla on paljon hyviä biisejä, vaikka tällä palstalla jotkut muuta väittäisikin. Mikä on kuiteskin se kaikkein paras tähän asti. Pistetään pieni galluppi pystyyn!
MAIJAN PARAS BIISI?
utelias
465399
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
Vastaukset 46
Vanhimmat
Vaikka omistan jokaisen Maija-albumin ja pidän kovasti hänen tyylistään, en pidä itseäni varsinaisena fanina. Todella hyviä kappaleita on monta mutta paras on varmastikin Prinsessa jää.
Muita on mm. Yksin huudat sun yöt, Yksi, cover-biisi Peltirumpu sekä Ei saa surettaa.
Jos on kysymys Maija Vilkkumaasta eihä hän osaa edes laulaa.
Epämääräistä vikinää ja pakko kiljuntaa. Sävellykset ja sovitukset OK. Vain väärä laulaja.
Mun lempibiisi vaihtelee jatkuvasti kuten vaihtelee lempilevykin. Tällä hetkellä kovimmassa kuuntelussa on tää Maijan uusi levy.
En tiedä parhaimmasta biisistä, mutta tällä hetkellä mulle kaikkein eniten potkua ja voimia antaa "Yksi". Pitkältä ihanalta leikiltä Auringonpimennys ja Ystävä nousevat mieleen, Meikit, ketjut ja vyöt-platalta Kristallitiara ja Ingalsin Laura ja Eiltä Ei saa surettaa..
niin siinä se oli aika harvinainen
siinäpä se tulikin ;). toivottavasti kirjotin oikein...
Maijalla on kaksi hyvää biisiä ne ovat auta mua ja niin kuin muutkin niistä en voi valita,sen "paremman" koska molemmat biisit ovat mahtavii!
onhan niitä monia...kaikki levyt löytyy,mut "ei" levyltä vähemmän radiossa kuultu "kristiina" rules!
Sillä ei ole yhtään hyvää biisiä....
Ehkä sun ei sitten pitäis kirjoittaa tähän keskusteluun. Mieluummin vaikka noihin Maijanhaukkumiskeskusteluihin sitten, jos on ihan pakko jotain sanoa.
monii niit on mut ehk..ei,kesä,väärin ja monet,monet muut!!!!!!!
MAIJA ON BEST!!
Se on Perutaan häät.
Onko se Maijan biisi ? Se nimittäin on todella hyvä biisi.
Tämän kesän paras biisi on ilman muuta Perutaan häät. Jos se on Maijan, hyvä niin.
anne mattila lurittelee kyseisen humppa kappaleen.
valitsenkin koskettavimmat: väärin, ei susta huomaa ja jonain päivänä
Maijan kaikki biisit on ihan surkeita, valitse siitä sitten paras.
Sama koskee sua kuin makea vähän sua aikaisemmin. On tyhmä tulla aukomaan päätään tähän keskusteluun, kun ei kerta ole mitään asiaa. Sinä et pidä Maijasta ja sillä hyvä, mutta täällä ei sitä kysyttykään vaan lempibiisiä. Lähes nyt ruikuttamaan tonne "maija on paska" keskusteluun, siellä kaivataan mielipidettäsi.
Mitäs siellä kitiset. Sanoin vaan että paha on valita kun niitä hyviä ei ole. Kai täällä saa sentään mielipiteensä sanoa.
Kannataa kuunnella...Voit ihastua lyriikkaan:)
En minä mitään kitise. Sanoin vain mielipiteeni. Kai sen saa täällä sanoa?
Olet oikeassa Maijalla ihan mahtavaa materiaalia ja Livenä ihan ykkönen.. Jos yhdelle ainoalle kappaleelle annetaan ääni niin nyt se olis Toi..
kyllä se lastenhoitaja on hyvä biisi... se vie voiton kaitekkii. mutta totta kai kaikki maijan biisit on mahtavia ja hyviä!
mul on kaikki Maijan levyt
...on mun mielestä Hiuksissa hiekkaa ja Ingallsin Laura, ihan kuin omasta elämästä. :)
...Maijan parhaita biisejä ovat Totuutta ja tehtävää, kristallitiara, Kusipää, ei susta huomaa, lattiaa pestään ja Yksi ne kyl aina välillä vaihtelee mut moi tänään :) Must kyl vähän tuntuu et jokaista miellyttää sellaset biisit jotka koskee omaa elämää, mul ainakin kusipää, lattiaa pestään ja ei susta huomaa on hyvinkin kuvaavia.
Parasta on vaikea sanoa, mutta muhun ovat kolahtaneet ainakin nämä, (siis todella kolahtaneet)
Ingalsin laura,
Prinsessa jää,
KRISTIINA,
Jonain päivänä -ihan huippu.
Ei-levy oli musta kokonaisuudessaan hyvä. ellei erinomainen.
Mä tykkään maijan sanoituksista, jotenkin jänniä,lohduttaviakin ja niin..välillä sais olla iloisempaa,niinkuin toi KESÄ=)
ei niitä ole ensimmäistäkään...
.........................
Ehdottomasti!!!
No ilman muuta Prinsessa Jää... Ihan itseni tunnistan...
P.R.I.N.S.E.S.S.A J.Ä.Ä !
Ehdottomasti kesä.
Ne kaikki on upeita!!!
aina menee lujaa jos menee. hyvä maiju. you've scored!
Sen tuittuilun voi jättää siihen scoretukseen.
Minun paras piisi on ingalsin Laura
KAIKKI NE ON PASKOJA.
Mun mielestä Kesä....se on tosi hyvä!
YKSI!
on paras
mie ennen inhosin koko maijaa, mutta se on semmonen täti että kun sitä alkaa tosissaan kuunteleen ni oppii pitään. Mie pidän esmes; ei susta huomaa, lastenhoitaja, häviän (aivan paras) yms biiseistä...
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille=)! Listaan tuli monta Maijan hyvää kappaletta. Laskin äänet ja tässä tulos:
1. Ingalsin Laura
2. Prinsessa jää
3. Kristiina, Kesä ja Ei susta huomaa
4. Kristallitiara, Väärin, Ei saa surettaa, Jonain päivänä, Lastenhoitaja ja Yksi
En koskaan ole kauheasti tykännyt mutta Liian kauan On todella kaunis. Tulee mieleen ihan omat teinivuodet....
Olen suunnattomasti nauttinut Maijan musiikista jo kauan, mutta jotenkin parhaaksi ja suuria tunteita herättäväksi olen kokenut biisin Ainakin puolet, siitä syystä että mielestäni "niin me yhdessä soitaisiin niin kuin soi soinnuista syvin" on niin uskomattoman vahva ilmaus.
Ystävä, Ei susta huomaa, Prinsessa Jää, Häviän, Ei ikinä sun, Ainakin puolet...
Noista ehkä Ei ikinä sun
1.Satumaa tango
2.Ei
3.Prinsessa jää