MAIJAN PARAS BIISI?

utelias

Vilkkumaalla on paljon hyviä biisejä, vaikka tällä palstalla jotkut muuta väittäisikin. Mikä on kuiteskin se kaikkein paras tähän asti. Pistetään pieni galluppi pystyyn!

46

5319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grace

      Vaikka omistan jokaisen Maija-albumin ja pidän kovasti hänen tyylistään, en pidä itseäni varsinaisena fanina. Todella hyviä kappaleita on monta mutta paras on varmastikin Prinsessa jää.
      Muita on mm. Yksin huudat sun yöt, Yksi, cover-biisi Peltirumpu sekä Ei saa surettaa.

      • Rippel

        Jos on kysymys Maija Vilkkumaasta eihä hän osaa edes laulaa.
        Epämääräistä vikinää ja pakko kiljuntaa. Sävellykset ja sovitukset OK. Vain väärä laulaja.


    • glitter

      Mun lempibiisi vaihtelee jatkuvasti kuten vaihtelee lempilevykin. Tällä hetkellä kovimmassa kuuntelussa on tää Maijan uusi levy.

      En tiedä parhaimmasta biisistä, mutta tällä hetkellä mulle kaikkein eniten potkua ja voimia antaa "Yksi". Pitkältä ihanalta leikiltä Auringonpimennys ja Ystävä nousevat mieleen, Meikit, ketjut ja vyöt-platalta Kristallitiara ja Ingalsin Laura ja Eiltä Ei saa surettaa..

      • oli

        niin siinä se oli aika harvinainen


    • tipitii

      siinäpä se tulikin ;). toivottavasti kirjotin oikein...

      • crazy

        Maijalla on kaksi hyvää biisiä ne ovat auta mua ja niin kuin muutkin niistä en voi valita,sen "paremman" koska molemmat biisit ovat mahtavii!


    • ehkä

      onhan niitä monia...kaikki levyt löytyy,mut "ei" levyltä vähemmän radiossa kuultu "kristiina" rules!

    • Make

      Sillä ei ole yhtään hyvää biisiä....

      • glitter

        Ehkä sun ei sitten pitäis kirjoittaa tähän keskusteluun. Mieluummin vaikka noihin Maijanhaukkumiskeskusteluihin sitten, jos on ihan pakko jotain sanoa.


    • maija_hauwa.com

      monii niit on mut ehk..ei,kesä,väärin ja monet,monet muut!!!!!!!
      MAIJA ON BEST!!

    • Riitta

      Se on Perutaan häät.

      • Rinnu

        Onko se Maijan biisi ? Se nimittäin on todella hyvä biisi.


      • Riitta

        Tämän kesän paras biisi on ilman muuta Perutaan häät. Jos se on Maijan, hyvä niin.


      • tietoo löytyy
        Rinnu kirjoitti:

        Onko se Maijan biisi ? Se nimittäin on todella hyvä biisi.

        anne mattila lurittelee kyseisen humppa kappaleen.


    • minä

      valitsenkin koskettavimmat: väärin, ei susta huomaa ja jonain päivänä

    • kaikki

      Maijan kaikki biisit on ihan surkeita, valitse siitä sitten paras.

      • glitter

        Sama koskee sua kuin makea vähän sua aikaisemmin. On tyhmä tulla aukomaan päätään tähän keskusteluun, kun ei kerta ole mitään asiaa. Sinä et pidä Maijasta ja sillä hyvä, mutta täällä ei sitä kysyttykään vaan lempibiisiä. Lähes nyt ruikuttamaan tonne "maija on paska" keskusteluun, siellä kaivataan mielipidettäsi.


      • kitiset
        glitter kirjoitti:

        Sama koskee sua kuin makea vähän sua aikaisemmin. On tyhmä tulla aukomaan päätään tähän keskusteluun, kun ei kerta ole mitään asiaa. Sinä et pidä Maijasta ja sillä hyvä, mutta täällä ei sitä kysyttykään vaan lempibiisiä. Lähes nyt ruikuttamaan tonne "maija on paska" keskusteluun, siellä kaivataan mielipidettäsi.

        Mitäs siellä kitiset. Sanoin vaan että paha on valita kun niitä hyviä ei ole. Kai täällä saa sentään mielipiteensä sanoa.


      • On Hyvä

        Kannataa kuunnella...Voit ihastua lyriikkaan:)


      • glitter
        kitiset kirjoitti:

        Mitäs siellä kitiset. Sanoin vaan että paha on valita kun niitä hyviä ei ole. Kai täällä saa sentään mielipiteensä sanoa.

        En minä mitään kitise. Sanoin vain mielipiteeni. Kai sen saa täällä sanoa?


    • On Hyvä

      Olet oikeassa Maijalla ihan mahtavaa materiaalia ja Livenä ihan ykkönen.. Jos yhdelle ainoalle kappaleelle annetaan ääni niin nyt se olis Toi..

    • is best

      kyllä se lastenhoitaja on hyvä biisi... se vie voiton kaitekkii. mutta totta kai kaikki maijan biisit on mahtavia ja hyviä!

    • maija-fani=D

      mul on kaikki Maijan levyt

      • Anemone

        ...on mun mielestä Hiuksissa hiekkaa ja Ingallsin Laura, ihan kuin omasta elämästä. :)


      • Talitiainen.
        Anemone kirjoitti:

        ...on mun mielestä Hiuksissa hiekkaa ja Ingallsin Laura, ihan kuin omasta elämästä. :)

        ...Maijan parhaita biisejä ovat Totuutta ja tehtävää, kristallitiara, Kusipää, ei susta huomaa, lattiaa pestään ja Yksi ne kyl aina välillä vaihtelee mut moi tänään :) Must kyl vähän tuntuu et jokaista miellyttää sellaset biisit jotka koskee omaa elämää, mul ainakin kusipää, lattiaa pestään ja ei susta huomaa on hyvinkin kuvaavia.


    • tulee=)

      Parasta on vaikea sanoa, mutta muhun ovat kolahtaneet ainakin nämä, (siis todella kolahtaneet)

      Ingalsin laura,
      Prinsessa jää,
      KRISTIINA,
      Jonain päivänä -ihan huippu.
      Ei-levy oli musta kokonaisuudessaan hyvä. ellei erinomainen.

      Mä tykkään maijan sanoituksista, jotenkin jänniä,lohduttaviakin ja niin..välillä sais olla iloisempaa,niinkuin toi KESÄ=)

    • kuule

      ei niitä ole ensimmäistäkään...

    • AIVAN EHDOTTAMASTI

      .........................

    • Piina

      Ehdottomasti!!!

    • Minä ite

      No ilman muuta Prinsessa Jää... Ihan itseni tunnistan...

      • Shade

        P.R.I.N.S.E.S.S.A J.Ä.Ä !


    • Jphjjhk

      Ehdottomasti kesä.

    • Jakke

      Ne kaikki on upeita!!!

    • kitaristin_poika

      aina menee lujaa jos menee. hyvä maiju. you've scored!
      Sen tuittuilun voi jättää siihen scoretukseen.

    • olekaan niin

      ****

    • Maija ite

      Minun paras piisi on ingalsin Laura

    • TAA.

      KAIKKI NE ON PASKOJA.

    • *cloud*

      Mun mielestä Kesä....se on tosi hyvä!

    • Starrie

      YKSI!

    • Pikku-Petteri

      on paras

    • iivi

      mie ennen inhosin koko maijaa, mutta se on semmonen täti että kun sitä alkaa tosissaan kuunteleen ni oppii pitään. Mie pidän esmes; ei susta huomaa, lastenhoitaja, häviän (aivan paras) yms biiseistä...

    • utelias

      Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille=)! Listaan tuli monta Maijan hyvää kappaletta. Laskin äänet ja tässä tulos:

      1. Ingalsin Laura
      2. Prinsessa jää
      3. Kristiina, Kesä ja Ei susta huomaa
      4. Kristallitiara, Väärin, Ei saa surettaa, Jonain päivänä, Lastenhoitaja ja Yksi

      • Marja#

        En koskaan ole kauheasti tykännyt mutta Liian kauan On todella kaunis. Tulee mieleen ihan omat teinivuodet....


    • Dan

      Olen suunnattomasti nauttinut Maijan musiikista jo kauan, mutta jotenkin parhaaksi ja suuria tunteita herättäväksi olen kokenut biisin Ainakin puolet, siitä syystä että mielestäni "niin me yhdessä soitaisiin niin kuin soi soinnuista syvin" on niin uskomattoman vahva ilmaus.

    • hjl_snar

      Ystävä, Ei susta huomaa, Prinsessa Jää, Häviän, Ei ikinä sun, Ainakin puolet...

      Noista ehkä Ei ikinä sun

    • 1.Satumaa tango
      2.Ei
      3.Prinsessa jää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2392
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      75
      1999
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      229
      1915
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe