olen vuoden päivä seurustellu 25v naisen kans ja yhdynnän jälkeen nainen alkaa kovasti rupsutella,ja minust tuntuu et ei hänest kivaa,mikä neuvvoks?asennot?ja toinen on mikä auttas häntä saamaan se orkun?
Naisen rupsutus?mitä neuvvoksi??
17
9397
Vastaukset
- panos
siis piäreeks se vai mitä ? jos piäree vaihda se hävytön akka fiksumpaan heti ! jos taas ilma tulee pimpistä panon jälkeen se on joillakin normaalia. Asennon vaihto saattais auttaa äläkä vetele välillä ulosasti ja paina hellästi panon jälkeen mahasta syvään ni rusahtaa kerralla paineet ulos..
- halu
niin pimpistä se tulee ja aika rupinan pitääkin!naiset onks teil samoja ongelmia??
- eräs nainen
halu kirjoitti:
niin pimpistä se tulee ja aika rupinan pitääkin!naiset onks teil samoja ongelmia??
joo on.
- on on on
eräs nainen kirjoitti:
joo on.
siis on se johtuu ihan asennosta jos olette esim. niin että naisen jalat ovat miehen niskan päällä yms... niin sinne pääsee helpommin ilmaa... siis ihan normaalia... minullakin sama juttu... ärsyttää mutta ei sille voi mitään
- SULLE!!!
Sain ehkä viikon parhaat naurut. Kiitti.
- täällä
halu kirjoitti:
on joo. ja varmaan kaikilla joskus. kyl miesten se ny pitää ymmärtää... omaa ei haittaa yhtään koska se on sen mielestä ihan luonnollista... miesten vikahan se on =)
- sama täällä
eräs nainen kirjoitti:
joo on.
Mitäpä nuo turahtelut haittaa, pääasiahan on että molemmat nauttivat;) Ja huolkaikaa ihan rauhassa/naattiikaa.
- oikeen voi mitän
Se on ihan luonnollista että paikkoihin menee ilmaa kun sitä pumppaa. Jos teilla on tapana vetästä kalu melkeen ulos asti aina välillä, ni saattaa johtua siitä. Mut ei se naista satu. Kiusallista kyllä. Enempi siinä tulee kipeeks jos ilmoja ei tuu pihalle.
- selkeästi
ja sun oma ikä oli 16v?
naista auttais saamaan orkun vaikka se että tekisit asialle jotain?- halu
mitä sitten pitäs tehdä?voisit pikkasen perustella kommenttiasi!niin onko oikeesti naisia jotka tietäs miten sen pimpan rupsutuksen vois saada jäämään pois?niin ja onko se tiukan vaiko veljän merkki??kyselee utelias!
- opetelkaa
halu kirjoitti:
mitä sitten pitäs tehdä?voisit pikkasen perustella kommenttiasi!niin onko oikeesti naisia jotka tietäs miten sen pimpan rupsutuksen vois saada jäämään pois?niin ja onko se tiukan vaiko veljän merkki??kyselee utelias!
no vaikka niin ettei vedä kaluaan ulos välillä.
eikä ole merkki mistään. onpas täällä kokemattomia/tietämättömiä ihmisiä...
- avovaimo
se kuuluu seksiin. laittakaa musa täysille, jos häiritsee! mutta helpoin? on muuttaa asennetta ja hyväksyä se vain. onhan sitä piereskeltykin seksin aikana vahingossa ja sitten hihitelty katketaksemme. ei seksi selalista totista toitottamista ole! saa pitää hauskaakin! se on hei vaan elämää! ei kaikki mene niin kuin elokuvissa!
ehkä naisesi voisi opetella rupsuttamaan jonkin kappaleen pimpallaan ;)
ja ehkäpä sninun asenteesi muuttaisi hänen asenteensa. kumpaa se häiritsee enmmän sinua vai häntä? naisesta se voi tuntua ja kuullostaa piereskelyltä ja siksi häntä häiritä. ehkä voisit sanoa sen olevan seksikästä, kun pimsa ilmoittaa joka työnnöllä sinun siellä kävässeen. ja senkun painat vaan lisää! mitäpä väliä sillä eikö ole tärkeintä harrastaa yhdessä!
minua ei nuo rupsauttelut ole koskaan häirinneet, eikä miestänikään. tosin ei sitä tapahdu meillä kovin usein. - töttöröö
orgasmi palstakin!
orgasmiin auttaa pitkä esileikki (alkaa jo esim. syömisestä ym. yhdessä olosta jossa nainen kokee olevansa erityinen sinulle jatkuu sängyssä silittelyllä koskettelulla ensin epäerogeenisia pakkoja eli muut kuin pimpsa ja rinnat ja sitten erogeenisiin paikkohin), naisen asenne (antaa itselleen luvan nauttia), miehen asenne (haluaa todella tehdä naiselle hyvää ja kertoo sen hänelle), asento (anna naisen määrittää esim läähetyssaarnaajassa oikea kulma missä hänestä tuntuu hyvältä itse keskity nautiskelemaan naisen nautinnon katsomista), rento olo (mikään ei häiritse naista kuten likaiset tiskit ym.)
siinäpä jotain. eli kuten huomasi eriasiat kuin miehen orgasmiin! nainen on hyvinkin henkinen olento! - Anonyymi
Jos nainen alkaa panohommissa piereskelemään ei ole hyvä, panohommissa ei saa haista paska
- Anonyymi
Mikä ongelma tuo on? Ei kun naamaa lähteelle ja nauttimaan antimista;)
- Anonyymi
pidä sytkäri siinä reijän lähellä tulee komia sininen liekki
- Anonyymi
mä olen ihmetellytkin naapurin makuuhuoneesta näkyvä sininen välähdys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324181Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122057Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko241982Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su461433Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731426- 291285
- 661234
- 821221
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111917Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla26823