pojat kiveksien ajelu tvallisesti partakoneella on kiihottava ja tekee tosi kivaa, kokeilkaa
kivekset paljaaksi
10
6240
Vastaukset
- on,
se lisää kivesten tuntoherkkyyttä ja lisää seksuaalista nautintoa. Paljaan pallit kun hakkaa naisen välilihaa, karvaisena se on sama asia kun nais housut jalassa ja pallin housujen sisällä. ;)
- aijaih
Jos tarkoitit sähköparranajokonetta, niin kannattaa olla varovainen. Löysä iho ja kohollaan olevat karvatupet jäävät helposti terän tielle ja tulee haava. Riippuu tietysti koneen mallista, Braunin terässä oleva pitkin partakarvojen leikkuuterä on vaarallinen kasseille käytettäessä. Itse sheivaan ihan höylällä.
- aluetta voi
ajaa millään sähkökäyttöisellä partakoneella, partaa ajaessa tavallisella höylällä, ja voi jestas mikä orkku tulee kun on naisen kanssa. Vaimoni imeskelee ihan innossaan mun karvattomia palleja, että poijaat pallit puhtaiks niin saatte naiset villeiksi. ;)
- sängessä
aluetta voi kirjoitti:
ajaa millään sähkökäyttöisellä partakoneella, partaa ajaessa tavallisella höylällä, ja voi jestas mikä orkku tulee kun on naisen kanssa. Vaimoni imeskelee ihan innossaan mun karvattomia palleja, että poijaat pallit puhtaiks niin saatte naiset villeiksi. ;)
Miltäs ne kassit sitte tuntuu kalsareissa kun on sänkeä, vai pitääkös niitä ajella joka aamu? Menee vähän rasittavaks?
- pallinkarvas
sängessä kirjoitti:
Miltäs ne kassit sitte tuntuu kalsareissa kun on sänkeä, vai pitääkös niitä ajella joka aamu? Menee vähän rasittavaks?
pinseteillä, niin saat olla huoletta kokonaisen kuukauden. ;)
- Kokeile
sängessä kirjoitti:
Ei tule kovaa sänkeä.
- veettiä,
Kokeile kirjoitti:
Ei tule kovaa sänkeä.
ei sovellu miehen kivesalueelle, muualle kylläkin. ;)
- meillä
veettiä, kirjoitti:
ei sovellu miehen kivesalueelle, muualle kylläkin. ;)
Veet on ihan säännöllisessä käytösä ja nimenomaan myös kivesten alueella. Alkuaikoina minä tein työt, mutta nykyään hän onnistuu siinä itsekin. Ei vaan saa antaa vaikuttaa liian kauan. Ja sitten kun sillä lastalla kaapii pois ainetta, niin ei saa raapia liikaa. Vaikkei kaikki karvat heti lähtis irti, niin ne on huuhtelun jälkeen sellasta hötöä, että ne voi repiä aivan kivuttomasti pois. Ja meillä on käytössä se sensitive bikini.. En tiedä paljonko sillä on vaikutusta asiaan.
- mies27
meillä kirjoitti:
Veet on ihan säännöllisessä käytösä ja nimenomaan myös kivesten alueella. Alkuaikoina minä tein työt, mutta nykyään hän onnistuu siinä itsekin. Ei vaan saa antaa vaikuttaa liian kauan. Ja sitten kun sillä lastalla kaapii pois ainetta, niin ei saa raapia liikaa. Vaikkei kaikki karvat heti lähtis irti, niin ne on huuhtelun jälkeen sellasta hötöä, että ne voi repiä aivan kivuttomasti pois. Ja meillä on käytössä se sensitive bikini.. En tiedä paljonko sillä on vaikutusta asiaan.
ei sovellu säkeille. ihan vereslihalle menee...
- nyt..
mies27 kirjoitti:
ei sovellu säkeille. ihan vereslihalle menee...
Tietenki on mahdollista, että toisilla on herkempi iho, mutta olettehan huomioineet että 10min vaikutusaika on abs. maximi. Meillä riittää reilu 5min. Ja ei saa raapia sillä lastalla. Jälkeenpäin voi laittaa jotain rauhottavaa rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703