kivekset paljaaksi

karvainen mies

pojat kiveksien ajelu tvallisesti partakoneella on kiihottava ja tekee tosi kivaa, kokeilkaa

10

6240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on,

se lisää kivesten tuntoherkkyyttä ja lisää seksuaalista nautintoa. Paljaan pallit kun hakkaa naisen välilihaa, karvaisena se on sama asia kun nais housut jalassa ja pallin housujen sisällä. ;)

• aijaih

Jos tarkoitit sähköparranajokonetta, niin kannattaa olla varovainen. Löysä iho ja kohollaan olevat karvatupet jäävät helposti terän tielle ja tulee haava. Riippuu tietysti koneen mallista, Braunin terässä oleva pitkin partakarvojen leikkuuterä on vaarallinen kasseille käytettäessä. Itse sheivaan ihan höylällä.

• aluetta voi

ajaa millään sähkökäyttöisellä partakoneella, partaa ajaessa tavallisella höylällä, ja voi jestas mikä orkku tulee kun on naisen kanssa. Vaimoni imeskelee ihan innossaan mun karvattomia palleja, että poijaat pallit puhtaiks niin saatte naiset villeiksi. ;)

• sängessä
        aluetta voi kirjoitti:

ajaa millään sähkökäyttöisellä partakoneella, partaa ajaessa tavallisella höylällä, ja voi jestas mikä orkku tulee kun on naisen kanssa. Vaimoni imeskelee ihan innossaan mun karvattomia palleja, että poijaat pallit puhtaiks niin saatte naiset villeiksi. ;)

Miltäs ne kassit sitte tuntuu kalsareissa kun on sänkeä, vai pitääkös niitä ajella joka aamu? Menee vähän rasittavaks?

• pallinkarvas
        sängessä kirjoitti:

Miltäs ne kassit sitte tuntuu kalsareissa kun on sänkeä, vai pitääkös niitä ajella joka aamu? Menee vähän rasittavaks?

pinseteillä, niin saat olla huoletta kokonaisen kuukauden. ;)

• Kokeile
        sängessä kirjoitti:

Ei tule kovaa sänkeä.

• veettiä,
        Kokeile kirjoitti:

Ei tule kovaa sänkeä.

ei sovellu miehen kivesalueelle, muualle kylläkin. ;)

• meillä
        veettiä, kirjoitti:

ei sovellu miehen kivesalueelle, muualle kylläkin. ;)

Veet on ihan säännöllisessä käytösä ja nimenomaan myös kivesten alueella. Alkuaikoina minä tein työt, mutta nykyään hän onnistuu siinä itsekin. Ei vaan saa antaa vaikuttaa liian kauan. Ja sitten kun sillä lastalla kaapii pois ainetta, niin ei saa raapia liikaa. Vaikkei kaikki karvat heti lähtis irti, niin ne on huuhtelun jälkeen sellasta hötöä, että ne voi repiä aivan kivuttomasti pois. Ja meillä on käytössä se sensitive bikini.. En tiedä paljonko sillä on vaikutusta asiaan.

• mies27
        meillä kirjoitti:

Veet on ihan säännöllisessä käytösä ja nimenomaan myös kivesten alueella. Alkuaikoina minä tein työt, mutta nykyään hän onnistuu siinä itsekin. Ei vaan saa antaa vaikuttaa liian kauan. Ja sitten kun sillä lastalla kaapii pois ainetta, niin ei saa raapia liikaa. Vaikkei kaikki karvat heti lähtis irti, niin ne on huuhtelun jälkeen sellasta hötöä, että ne voi repiä aivan kivuttomasti pois. Ja meillä on käytössä se sensitive bikini.. En tiedä paljonko sillä on vaikutusta asiaan.

ei sovellu säkeille. ihan vereslihalle menee...

• nyt..
        mies27 kirjoitti:

ei sovellu säkeille. ihan vereslihalle menee...

Tietenki on mahdollista, että toisilla on herkempi iho, mutta olettehan huomioineet että 10min vaikutusaika on abs. maximi. Meillä riittää reilu 5min. Ja ei saa raapia sillä lastalla. Jälkeenpäin voi laittaa jotain rauhottavaa rasvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe