palstalaiset mitä... ;))) Vaikka yksi nikkiä kommentoimatta sen jo tietääkin että... ;)))
Mä olen Tuntenut, Ihastunut, ja sitä kautta jo hieman Rakastunutkin erääseen palstalaiseen,,, ;))) ja tunne vahvistuu... vahvistumistaan... tunteena koko ajan... ;)))
En kuitenkaan kerro sitä, että ketä hän on, koska hän kertokoon sen itse, jos niin haluaa... ;))) Enkä voisi sitä edes, toisen puolesta ilman lupaa kertoakkaan... ;)))
Siksi kysynkin, että kuinka monelle muulle täällä olijalle on tapahtunut vastaavanlaista, että ensin on Kirjoteltu, Soiteltu ja sitten ollaankin jo Tavattu... Ihastuttu... jne... ;)))
Joka onkin sitten jo, niin sanotusti menoa sen jälkeen... ;)))
Tiedättekös... ;)))
40
7033
Vastaukset
- ollikolli-63
Mikäs siinä..
On täällä montakin joiden kanssa vois kahvilla käydä..oikeestaan lähes kaikkien kirjottajien kanssa..tai parilla kaljalla paremminkin niin kielenkannat irtoais heilläkin paremmin..:))- tosi-jorma
olet vai... ;))
Niin olen ajatellut minäkin... ;)))
Vaikka moni ei niistä mitään vihjasekkaan... ;))
Mutta, eiköhän se sellanenkin tilaisuus vielä järjestyne kaikille halukkaille aikanaan... ;)))
- sinkku55
Tosi pojalle,että niin on käynyt,sehän on hieno asia.
Rakkautta ei koskaan ole liikaa:))))
Pidä sitten kiinni jos on hyvä ja mukava;))
Niin mullekin kävi,täältä netin kautta löysin rakkauden:))- tosi-jorma
ja sitä se onkin, eikä sitä missään nimessä tosiaan liikaa koskaan olekkaan... ;)))
Ilman muuta pidän... ;)))
Siis, Onnittelut sitten
sinullekkin näin... takaisin päin... ;))) - sinkku55
tosi-jorma kirjoitti:
ja sitä se onkin, eikä sitä missään nimessä tosiaan liikaa koskaan olekkaan... ;)))
Ilman muuta pidän... ;)))
Siis, Onnittelut sitten
sinullekkin näin... takaisin päin... ;)))Seuraavaksi sormuksen ostoon:))
Niin mulle tämän netti rakkauden kanssa käy kahden viikon kuluttua,eli samaan aikaan kun on mun suuri päivä:))))) - tosi-jorma
sinkku55 kirjoitti:
Seuraavaksi sormuksen ostoon:))
Niin mulle tämän netti rakkauden kanssa käy kahden viikon kuluttua,eli samaan aikaan kun on mun suuri päivä:)))))No niin sitä pitää, mikä kuullostaankin ihan hyvälle... ;)))
Onneksi Olkoon Todellakin, Se... Se... Sitten Onkin Todella Suuri Päivä Kohdallasi, Kun Tupla Juhlia Vietät Ja Viettelette... ;)))
- tintti
ne pojat täällä puhelee. Naisista vai.:)
- tosi-jorma
mistäs muusta... ;)))
Vaikka oli siinä aloituksessa muutakin... ;)))
- jopsista joo
oon kyl tosiaanki kyllästyny nuihin kaikenmailman hymiöihin, joita sulla on aina noissa teksteissä, mut maku asia tietenki, mut todella ärsyttävää jos joka
- tosi-jorma
Koska kaikki ei pidä kaikista,
valitettavasti... ;(((
Jotka on todellakin maku asioita, joista onkin sitten jo turha kiistellä...!
- etsivä
mä veikkaan et se on mysna?
- tosi-jorma
mutta mä en sitä kerro, vaikka hyvän vekkauksen heititkin... ;))
- i still love you!!!
salainen ihailija täällä, enpä kerro missä....
- tosi-jorma
niin näytät olevan, mutta ujohan sä olet, kerran et sitä kerro... ;))
- otto-ville
jpntar-nikillä oleva, tämän iso-X:n salarakas ?!!! :-D (v**u, mä repeen ! )
Mahtaa isotissi olla kateellinen !- tosi-jorma
vaan ole... ;))
Älä kuitenkaan pahasti repee... ;D
Ei se ole, koska mä tiedän sen... ;)) - (.)Y(.)
Empäs muuten oo, vaan olin ensimmäinen,
jolla oli ilo onnitella heitä.. :))))
Ei pitäisi huudella asioita, joista ei tiedä
yhtikäs mitään.. :DDDD
Eipäs nimitellä!.. :DDDDDD - (.)Y(.)
tosi-jorma kirjoitti:
vaan ole... ;))
Älä kuitenkaan pahasti repee... ;D
Ei se ole, koska mä tiedän sen... ;))Miehän lupasin olla siun,
sponsori- manageris.. :))))
Onnittelut, siullekkin näin julkisesti,
vaikka sähköpostin kautta jo onnittelinkin.. :))) - tosi-jorma
(.)Y(.) kirjoitti:
Miehän lupasin olla siun,
sponsori- manageris.. :))))
Onnittelut, siullekkin näin julkisesti,
vaikka sähköpostin kautta jo onnittelinkin.. :)))Niin Lupasit... Ja Tosi Hyvin Hommasi Hoiditkin... ;))))))
Kiitos, (.)Y(.) ja Kiitos vielä postikin kautta tulleestakin... ;))))))
"Onnea Sinulle toivotan, ja onnellista aikaa, uskollista ystävää, ja muuta sinä et kaipaa" :))
Teille molemmille siis tietysti! :)
Jostain tuo vanha 'loru' putkahti mieleeni.
Ilmankos ei oo sinuakaan näkynyt täällä ihan äskettäin.
Mutta tuohon kysymykseesi täytyy vatata, että varsinaisesti netistä en ystävääni löytänyt, mutta tietenkin textaitailu & puhelut alkuvaiheeseen liittyivät asiaan meilläkin.Mulla ois veikkaus myös, mutta ei ole korrektia heittää sitä, kun se on teidän välinen asia :))
- tosi-jorma
Ja niinhän se on... ;)))
Kiitos siis hänenkin puolesta... ;)))
Olen mä täällä jonkin verran ollut,
mutta en kuitenkaan sillä tavoin ku joskus olin.
Kiva että vastasit ja se että, saman suuntaista on ollut siis sinullakin joskus aikanaan... ;))) - tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
Mulla ois veikkaus myös, mutta ei ole korrektia heittää sitä, kun se on teidän välinen asia :))
varmaan onkin, ihan niinku monella muullakin epäilisin olevan... ;)))
Niinhän se on ja kyllä sä sen varmaan osaat oikein veikatakkin... ;)))
- tuffe
Onko palstalla kehkeytynyt oikein rakkaustarina?! Oi voi, pikkasen ehtii täältä lomaa pitää, ja heti tippuu kehityksen kärryiltä :)
Onnea sinulle, Tosi-hmmm *kiusii ystävällisesti* ;))) Ja samoin tietysti Hänelle :)))- tosi-jorma
niin se rakkaustarina vaan etenee... ;))
Olen huomannut saman itsessäni poissa ollessani, joten se taitaa olla ihan luonnollista... ;))
Kiitos tuffe... eikä pienet kiusimiset enää tässä vaiheessa mitään haittaa... ;))
Kiitos nyt hänenkin puolesta... ;)))
Tämmöiset on sitten tosi kivoja uutisia :). Virtuaalihalit teille molemmalle. Olen todella iloinen puolestanne.
Hyvää yötä ja onnea teille ja kaikkea muuta mukavaa :).- tosi-jorma
ainakin yllätyksellisiä sellasia, koska tällästä täällä ilmeisen harvaan tapahtuu... ;)))
Vaikka voihan sitä täällä tapahtuakkin, mutta kukaan ei hiisku niistä, ainakaan ääneen... ;))
Niinku minä että, laitoin julkisesti tapahtuneen esille, vaikka en nimeä paljastanutkaan..: ;)))
Joten halitaan vaan ja Kiitos Toivotuksistasi... ;)))
Onnea teille molemmille ;)))
Minulle on käynyt vähän saman lailla et netin kautta tavattiin ja rakastuttiin...
tosin edetty pikku hiljaa mut tunne vaan vahvistuu koko aika;)))- tosi-jorma
toivotuksestasi, joten Onnea Teillekkin jos niin "Muikeen Mukavasti" on käynnyt... ;)))
- tuub5555
tosi-jorma kirjoitti:
toivotuksestasi, joten Onnea Teillekkin jos niin "Muikeen Mukavasti" on käynnyt... ;)))
Puhutteko nyt tästä=
http://tuubi.org/
- BelleN
Netti On tullut jäädäkseen
vuorovaikutuksen
tutustumisen tiellä.
Tämä on nykypäivää, luonnollista sellaista.
(*.*)
Elävää Elämää Netissä :D- tosi-jorma
on ollut ja tulee sitä olemaan... ;)))
Totta tosiaan, niin onkin.
Juu ja mukavaa sellasta... ;DD
- Animus
Onnea ja iiiiso. Ilmoitan halusta tulla kihlajaisjuhliin bilettämään!!!
- tosi-jorma
me ollaan, ku pläjäytin yhteiset Tuntemuksemme reilusti esiin tälle palstalle... ;))
Kiitos Animus... ja mun "Manageri" lähettääkin sitten kutsun niihin kyllä... ;))
- keskiyonkehraaja
Teille molemmille:))
- tosi-jorma
Onnen Toivotuksistasi, keskiyonkehraaja... ;)))
Sillä, Onnellisia mysna ja minä tapaamisestamme olemmmekin... ;)))
- KGr
Onnea ! Taisit saada hyvän naisen, pidä kiinni.
:-)))- tosi-jorma
Niin sainkin, kun oli hyvä "Manageri"... ;DDD
Pidän varmasti, mutta eiköhän se pysy pitämättäkin... ;)))))
- Laahustava
On lukea kun puhutaan rakkaudesta hymyssä suin. Sehän on todella vaikeaa löytää rakkaudelleen kohdetta ja kun löytää niin tuntuu vain enemmän ja enemmän löytyvän rakkautta mitä antaa hänelle.Rakkauden ihanuutta paljon teille molemmille toivottelen.
- tosi-jorma
Koska olen lukenut sellasia joskus itsekkin ja näin tunteellisena ihmisenä, tiedän mitä se on... ja näihin tunteellisiin ajatuksiisi en voi muuta kun yhtyä ja Kiittään Sinua Laahustava Kauniista Ajatuksen Sanoistasi... ;)))
Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382