Heräsin yöllä siihen,

että vaimoani pantiin

On uskomattoman kiihoittavaa herätä siihen, kun vieressä nussitaan oikein kunnolla. Pieni mustasukkaisuuden, tai ei niinkään pieni, käärme kävi kimppuuni. Kuuntelin, tunsin oman vaimoni huokaukset, hän tuntui tosiaan nauttivan. Kauhea, - monella tavalla selittämätön kiima iski kimppuuni. Oli pakko hyväillä vaimon rintoja toisen miehen pannessa häntä. Tilanne oli mahdottoman eroottinen.
- nyt , Apumiestä kaivataan


Kaikesta tästä on aikaa, mutta apumisetä kaipaamme

20

13246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama meillä

      TOI ON SUSTIIN SITÄ KUNNON SEKSIELÄMÄÄ,
      MITÄ TIUKKAPIPOISET MORALISTIT PAHEKSUU.
      EIVÄT TIEDÄ MITÄ JÄÄVÄT PAITSI, KUN EIVÄT
      OTA AINA VÄLILLÄ TOISTA MIESTÄ KOLMANNEKSI.
      ONHAN SE NIINKIN, ETTÄ KYLLÄ NE VAIMOTKIN JOSKUS
      HALUAA OIKEIN KUNNOLLA IRROITELLA.
      JA MIKÄ IHANAMPAA, KUN SAA SEN TEHDÄ RAKKAAN
      MIEHENSÄ
      SILMIEN EDESSÄ.
      SEKSI ON IHANAA, JA SIITÄ PITÄÄ NAUTTIA KAIKIN
      TAVOIN MIKÄ TUNTUU IHANALTA.
      JA MINULLE ON SUURIN NAUTINTO, KUN PÄÄSEN LIUKKAILLE, JA SAAN PANNA JO VALMIIKSI TYYDYTETYN VAIMON.

      • että vaimoa...

        ...liukkaille, mutta vaimo oli jo tyydytetty. Tuntui kuitenkin tykkäävän minunkin nainnistani, oli hellä ja uninen. Kauvaa en kestänyt vaikka luisti.


      • Toteutetaan
        että vaimoa... kirjoitti:

        ...liukkaille, mutta vaimo oli jo tyydytetty. Tuntui kuitenkin tykkäävän minunkin nainnistani, oli hellä ja uninen. Kauvaa en kestänyt vaikka luisti.

        Hei

        Varmasti tuohon hommaan löytyy vaikka kuinka monta lähtijää. Olisin tarjonnut itseäni mukaan. Olisipa minunkin vaimoni tuollainen... Mutta kun ei niin ei. Onnistuisikohan näin?
        Otahan yhteyttä ja jutellaan lisää. Paluu viestissä saat numeroni.
        Juha


      • että vaimoa...
        Toteutetaan kirjoitti:

        Hei

        Varmasti tuohon hommaan löytyy vaikka kuinka monta lähtijää. Olisin tarjonnut itseäni mukaan. Olisipa minunkin vaimoni tuollainen... Mutta kun ei niin ei. Onnistuisikohan näin?
        Otahan yhteyttä ja jutellaan lisää. Paluu viestissä saat numeroni.
        Juha

        Kerro Juha sähköpostiosoitteesi niin jatkamme tästä. Onko muita asíasta kiinnostuneita?


      • Toteutetaan
        että vaimoa... kirjoitti:

        Kerro Juha sähköpostiosoitteesi niin jatkamme tästä. Onko muita asíasta kiinnostuneita?

        Hei

        Tässä se kaipaamasi osoite

        [email protected]

        Juha


      • Anonyymi
        että vaimoa... kirjoitti:

        Kerro Juha sähköpostiosoitteesi niin jatkamme tästä. Onko muita asíasta kiinnostuneita?

        kyllähän ois mies täälläkin kiinnostunut


    • Vonlunteer

      Moi!

      Olisko uusinta mitään?

      Olen 32-vuotias, 193/87/19 vaalea, terve ja fiksu OK-näköinen mies. Vastaavanlainen juttu ollut pitkään mielessä. Tilanteen eroottisuudesta olen yhtä mieltä :)

      Kiinnostaako?

      • että vaimoa...

        ...vaimo ei tykkää etukäteen järjestetyistä jutuista, hankalaa. Samaan ravitolaan törmääminen tai muu "sattumanvarainen" juttu voisikin onnistua. Olisi mukava keskustella kaikkien asiasta kiinnostuneiden kanssa. Mikä on paikka, keskustelupaikka?


      • Vonlunteer
        että vaimoa... kirjoitti:

        ...vaimo ei tykkää etukäteen järjestetyistä jutuista, hankalaa. Samaan ravitolaan törmääminen tai muu "sattumanvarainen" juttu voisikin onnistua. Olisi mukava keskustella kaikkien asiasta kiinnostuneiden kanssa. Mikä on paikka, keskustelupaikka?

        Keskustelu sopii. Livenä vai chatissa? Ensin mainittu luotettavampi, mutta vaatii hieman pokkaa. Osoittaisi tosin varmemmin, että vakavissaan ollaan :)


    • kummastunut

      vaimoasi pantiin yöllä sinun vieressäsi tietämättäsi muka asiasta mitään?? Oliko murtovaras päättänyt tehdä temput keikalla?
      Kuulostaa melko onholta, jos peräti perättömältä koko juttu ...

    • Vittu jos mä oisin ollu sä, oisin tappanu kaikki!

    • Anonyymi

      Juhlittiin ja heräsin keskellä yötä vaimo oli vireisessä sängyssä ja Kaveri pani ja toinen oli viressä piti vaimon suuta , vaimo pyöri ja nosteli lantiota iso kalu tökki kokonaan sisään vaimo vapisi ja laskeutui patjalle, toinen jalkoi vaimo otti halulla vastaan kun toinenkin lopetti vaimo jäi siihen. Aamuyöllä vaimo nosi heräsin tuli puistelemaan nukuin, meni toiseen huoneeseen sieltä jo kuului vähän vaimon pää oli toisen sylissä imi kalua toinen pani takaa vaimon haara-asento oli sellainen että näki kuinka haluaa vierasta kyrpää, molemmat sai naida takaa ja aika pitkään vaimon pää oli välillä sohvaa vasten huusi siihen.
      Aamulla kun heräsin vähän myöhään vaimo oli yksin pojat oli lähteneet, kysyin miten ilta sanoi normaalisti.
      Illalla sanoin vaimolle kun ei innostunut, Sekö on normaalia että annat naida niin että melkein pyörryt ja aamu yöstä menet vielä naittamaan itseäsi useaan kertaan.
      Nousi ja otti väkevää kossua lasiin ja joi joi toisenkin ja kolmannen tuli viereen sanoi vähän sössöttäen olkkarissa kumpikin hieroia ja kopeloi yritin että ei oli enää pikkarit jalassa tulin sänkyyn kohta kumpikin piti kiinni ja Jonne nuoli ja nuoli Mika antoi kalua suuhun lopetin vastustamisen että et herää ja tule tappelu kyllä joo kyllä aloin nauttia harvoin on kasi kova kyrpää käsissä, ja aamulla menin olkkariin luulivat että minä haluan Jonne veti syliin oli pakko imeä ja Mika työnsi sen paksun kalun sisään annoin halusta myönnän ja kahdesti molemmille.
      Aamulla lähtivät ja vannottivat että en kerro siinä koko huoraaminen. Annoin lisää kossua sanoin unohtuu paremmin vaimo nukahti join itsekkin, herättelin vaimoa kuiskas eikö se jo riitä hieroin pillua takaa nosteli pyllyä Mika anna olla hyväilin lisää sanoi pane silloin häissä annoin ensikerran ainako sinulle pitää antaa ja Jonnellekin työnnyin sisään pylly nousi onse kyllä sinulla iso pane ettei mies herää pillu oli tosi märkä nain voimalla kuului vaan vikinää kun laukesin pylly laskeutu ja nukahti.
      Aamulla soitin Mikalle jos aloitetaan häistä ja sitten muut kerrat voit olla hengissä.
      Häissä oli seurannut vähän humalaista vaimoani ja työntänyt vajaan kumpaakin oli kiihottanut tilanne ja oli nainut Miiaa pikaisesti, kun olin väsynyt oli vienyt Miian ja nainut kunnolla, sitten mökillä kun olin kaupassa kiristin Miiaa ja antoi saunassaen pannut väkisin vaan antoi mielellään kun sain vaatteet pois ja nyt teillä innostuttin molemmat Miia yritti estää mutta pelkäsi melua ja sinä tapat meidät antoi ensin nihkeästi mutta sitten oli mukana. aamulla meni kansa vähän yli.
      Sanoin jos tulet illalla viinien ja kossun kanssa unohdetaan tämä.
      Mika tuli ja juomet esiin Miia sanoi et ota katsoin otti kuin me alkoi humaltua, Mikan oli puhe kiilata kun en ole paikalla katsoin ulkoa Mika meni heti iholle Miia antoi hieroa ja hieroi itsekkin kalua. Menin sisään halsin Miiaa ja nostin paidan pois Miia esteli ja piti käsiä edessä Mikac tuli ja yhdessä pantiin sänkyyn sanoin Mika nuole pidin vaimoa käsistä katsoin vihaisiin silmiin ne alkoi välillä olla kiinni ja käsien voima väheni imin nännejä Miia vaan makasi oli kauhuisaan kuiskasin tehtiin varsin nauti suuteli ja Mika nousi ja pani vaimo otti halusta kuiski tule ja imi kalua kijui ja sanoi on ihanaa molemmat naitiin kasi kertaa Miiaa jäimakamaan sänkyyn otettiin mikan kanssa ja sovittiin vain yhdessä mene, alkoi kuulua taas kiihkeää panemista Mika tuli menin tilalle vaimo kuiskas olen jo täynnä ja sitoi jalat panin liian liukasta mutta tulin kuitenkin. Nukuttiin yhdessä, Mika se jaksoi vielä yöllä.
      Aamulla vaimo sanoi tänään ette saa turha yrittää ja käveli varoen.

    • Anonyymi

      Illalla mentiin kaverin kannsa vaimon molemmin puolin sänkyyn naurettin ja puhuttiin pitkään oltiin humalassa ja juotiin sängyssä lisää. Yöllä heräsin vaimo äännähteli katsoin vaimoa, vaimo katsoi minua vähän hädissään puristin kädestä mikä läheni näytin nukun vaimo katsoi annoin sievästi lento suukon kaverin kädet yöpaidan alla yritti salaa hieroa vaimo nosti hitaasti yöpaitaa kuin varkain katsoin nännit kovina sormet ilmestyi nänneihin vaimo nosti rintakehää kuin kerjäten lisää oli hämärää yövalo vain näytti vaimon puolelta . Markku kuiskas nukkuuko vaimo sanoi joi niin paljon vielä sängyssä nukkuu ja puisteli minua nukuin ja leilahtelin vaimo sanoi nukkuu hyvin. Markku nousi ja imi nännejä yritti samalla katsoa minua siirtyi vatsalle ja siirtyi haaroihin vaimo siirsi kättään puristin sitä. Markku jatkoi vaimo nosteli pilluaan ja ännäteli hiljaa Markku nousi pani heti sisään vaimo kiersi jalat ja piti käsin kiinni Markku pani voimalla vaimo anto i halukkaasti Marrku imi välillä rintoja kertoi olet haluttava tosi haluttava naivat tosissaan vaimo hakkas jaloilla pyllyä ja vapisi Markku laukesi kuului pitkä huokaus molemmilta.

      Markku siirtyi taakse, vaimo katsoi ja kääntyi katsoi läheltä annoin sormella suukon huuliin,
      Katsottiin toisia vaimo siirtyi lähemmäs ja hieroi sievästi kalua ja hymyili, alkoi tuntua jo liian hyvältä kun näin kädet lantiolla vaimon silmät suureni työnsi pyllyään solmät meni kiinni ja puristi kalusta ja löysäsi hieman käsi tulivartalon alta ja molemmat kädet hieroi nännejä vaimo katsoi koko ajan siirsi käsiään kieli käsi sievästi huulien välissä hieroi kalua koko ajan puristi kunnolla ja tunsin kohta tulee toinen käsi oli edessä laukesin pitkinä syöksyinä kouraan, vaimo siirsi sievästi kattään suuhun ja nieli kaiken kääntyi sievästi.
      Markku nousi päälle vaimolla oli molemmat jalat leviällä ja koukussa pylly oli tyrkyllä kunnolla nyt Markku kesti pitkään kunnes työnsi ja laukesi vaimo vapisi pitkään.
      Aamulla vaimo keitteli kahvit syötiin sämpylää, Markku sanoi pitää lähteä sanoin käy kylässä. katselin vaimoa kun tiskasi pylly heilui hangatessa menin taakse hyväilin rintoja huokasi tykkäätkö vielä kun annoin työnnyin sisään tykkään katsoin pallo pyllyä pidin kiinni pillu oli tosi märkä ja ehkä jotain muuta nyt vaimo huokaili normaalisti panin ja panin laukesin sisään vaimo kääntyi kuiskas olet ihana ja jatkoi tiskaamista.

    • Anonyymi

      Yöllä vaimo oli mennyt olohuoneeseen siellä olevat miehet oli nykäissyt sänkyyn ja pienen pillun nuolennan jälkeen vaimo kertoi ensimmäinen oli pannut vähän väkisin sitten oli antanut suosiolla pillua ja lopussa oikein kiimasena.
      Kaksi oli pannut kahdesti, ihmettelin kun vaimo oli niin kainalossa kun heräsin, kertoi tämän ennen kuin nousin kahvin keittoon, vaimo jäi makkariin.
      Sanoin miehille kahvipöydässä naitte sitten vaimoa yöllä enne kuin lähdette käykää vuorotellen vielä moikkaamassa, vaimo ulvoi ainakin yunnin kun sai koko ajan.
      Miehet lähti vaimo kurkisti ovelta kuiskas saako tulla ja istui syliin. Suukotti kysyi nautitko kun olin huorana kalu seisoi vaimo kääntyi ei tarvi vastata pikku kaveri vastaa jo.

    • Anonyymi

      Olen minäkin herännyt kun toinen on pannu vaimoani vieressä.
      Tämä tapahtui kuitenkin sen jälkeen kun oltiin illalla ja yöllä kimpassa pantu vaimoani ja silloinhan vieraallamme on lupa panna vapaasti.
      Yllättävämpää oli tunne kun kaveri kysyi saako vaimoni lähteä hänen kanssa 24h risteilylle ja minä lupasin ja itse en päässyt kun olin luvannut mennä sinä lauantaina töihin.
      Oli vaikea olla töissä kun mielessä oli että toinen panee vaimoani vaikka kyseessä oli vakkari mies jonka kanssa oltiin pantu vaimoani satoja kertoja.
      Olisin halunnut kuitenkin olla itsekkin mukana.

    • Anonyymi

      Oli kunnon kostea ilta, heräsin siihen kun humalainen kaverini piiritti vaimoa, katsoin makuuhuoneen ovelta, valot oli sammutettu keittiön valo valaisi vähän, Karilla oli käsi rinnoilla ja houkutteli vaimoa.
      Tiesin jos vaimoa hieroo rinnoista kiihottuu kunnolla, avoin kaula-aukko teki helpoksi rintojen käsittelyn vaimo kielteli koskemasata mutta ei tehnyt mitään estämiseksi, vaimo vilkuili myös ovelle mutta ei nähnyt mitään.
      Otteet kovemi työnsi käden yhdessä olevien säärien sisään, hameen helma nousi ja näki että koskettele suoraan pillua, näin että pääsi pesälle. ei kestänyt pitkään kun vaimo hieroi kalua,
      Kari nousi ja pudotti housut vaimon katseltua kalua riisui äkkiä housut ja nosti hametta Kari pani voimalla vaimon kiemurellessa kuiskas et sitten kerro, pillun äänet kuului selvästi kun haarat levällään antoi Vaimo hoputti panemaan nopeasti Karin runnoessa vaimo tarrautu kiinni sitoi jaloilla ja kiljahteli hiljaa Karin laskiessa spermat sisään otti vastaan halukkaana.
      Siirryin sänkyyn, vaimo tuli alusvaatteissa viereen, kuulin kun hengästyneenä makasi vieressä. Liikkui vieressä sitten herätteli kun ei vaikutusta nousi olohuoneeseen, nousin katsomaan oli kontallaan sängyn vieressä ja imi kalua nauroi Karille nyt on puhdas kuiskas tule ja pyllyisti lattialla vaimo antoi kuin kiimainen narttu pylly pystyssä Kari kesti yllättävän pitkään vaimon halutessa kovemmin ja kovemmin Karin lauetessa vaimo työnsi käsillään pillua kalua vasten ja urisi. Vaimo tuli sitten hiljaa nukkumaan.
      Aamulla kysyin haluaako kahvia vai kyrpää, katsoi ja sanoi kahvia.
      Kari lähti aamupäivällä koti kuntaansa. Syönnin päälle makoiltiin olohuoneessa, vaimo kysyi miksi aamulla kysyit niin, sanoin sait yöllä kahdesti riittikö se.
      Vaimo oli hiljaa olin humalassa ja Kari osasi kärkkyä, kysyin oliko hyvä kuiskas oli annoin kuin huora ja olo oli kuin huoralla.
      Hetken päästä kuiskas panettaa taas kun mainitsit, Työnsin peiton alle alkoi kiihkeä imeminen nousi päälle ja nai hurjimmin kuin koskaan imaisin nännejä vaimo katsoi tukka pörröisenä ime tuntuu taas horolta ime vaimo sai orgasmin kun imin kunnolla jatkoi panemista kuiskas haluttaa kovasti sanoin mieti kun pani takaa ja annoit halukkaana vaimó kilui annoin hulluna laukesin hurjaan panoon painoi syvään ja supistelipillulla, tuli viereen kuiskas ethän suuttunut annoin suukon miksi olet nyt peto sanoi hiljaa olen pitkään.

    • Anonyymi

      Vaimoani nussi siskoni mies suvun kesäjuhlien päätteeksi vieressäni kun luuli minun jo sammuneen. Olin mennyt jo nukkumaan aikaisemmin meille varatuille patjoille ja kun aika päihtynyt vaimoni tarvitsi tukea niin avulias siskonmies oli saattanut vaimoni meidän nukkumapaikkaan. Kaveri auttoi vaimon vaatteet pois ja kaiken kikattelun päätteeksi alkoi sudella vaimoani siinä vieressä. Eipä siinä kauaa mennyt kun oli jo miehenkin housut pois. Oli todella kiimasta seurata kuinka päätyivät lopulta nussimaan. Mies jäi vielä vaimoni vierelle joten en päässyt nuolemaan pillua tuoreeltaan. En halunnut paljastaa että olin hereillä. Nukahdin lopulta ja aamulla ei herraa enää näkynyt ja pääsin lopultakin liukkaille. Vaimolle sanoin olleeni hereillä ja kuinka tuo nussiminen oli kiihottanut minua. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun sai vierasta mutta eka kerta kun itse näin sen. Heidän suhteensa jatkui tästä eteenpäin vielä reilu vuoden.

    • Anonyymi

      Tuo olisi ihanaa. Vaimo antaa vittua vieraalle usein, mutta en ole päässyt sitä näkemään.

    • Anonyymi

      Oltiin kaverimme (mies,varattu) luona kylässä, kaverin vaimo oli työmatkalla ja kävimme katsomassa heidän uutta taloa. Lähdin käymään kotona hakemassa kaverille lainaksi yhtä juttua josta oli ollut puhetta. Tulin takaisin ilmeisesti liian nopeasta sillä vaimoni ratsasti kaverin kalun päällä

    • Anonyymi

      Mökillä oltiin siskonpedissä neljä patjaa ja minä vaimo ja tytäs kaksi poikaa noin 16-17v.
      Tyttäreni oli laidassa sitten minä ja vaimo pojat reunassa. mentiin nukkumaan aika humalassa taisi pojatkin varastaa juomaa. Yöllä heräsin kun vaimo kääntyi, kuulin kun kuiskasi ei saa kopeloida ei se siihen loppunut, näin hämärästi kun rintoja kopeloitiin, yritin kuorsata tasaiseen tahtiin, vaimo vilkaisi taakseen nosti isoa T-paitaa tiesin antaa rintaa toinen poika nousi vaimo painoi pään alas. Vaimo nousi ja meni väliin, nyt oli seljällään sormet hieroi ohuen väliasun päältä pikku hiljaa housun reuna laski kohta näkyi karvainen pillu, vaimo potki housut pois toinen pojista nousi päälle nyt sai oikeaa naista vaimon leviä lantio sinne sopii jalat nousi koukkuun poika pani pillu litisi vaimo kuiskas hiljempaa poika pani ja painoi tiesin nyt tulee vaimo pti halaus otteessa. Toinen tuli kalu ojossa tilalle ja sama nopea pano. Poika haki paperia pöydältä. Vaimo makasi välissä pojat hyväili rintoja molempien kalut oli pystyssä, vaimo nousi ja katsoi minua kääntyi kontalleen ja im spermat kaluista. Siirtyi sievästi viereen ja kainaloon kuiskasin saitko nyökkäsi ja antoi suukon, Hieroi kalua sievästi pojat nukkui vaimo laskeutualas imi rauhallisesti ja pitkään kun laukesin kävi vähän kipeää kun lasti lähti voimalla.
      Vaimo nousi kuiskasi olit oikeassa pojat oli halukkaita ne oli keskustelleet illalla jos sais naida minua. Haittaako jos vielä annoin suukon ei antaa poikien oppia ja kuiskasin kun on kunnon antava täti vaimo nipisti kädestä.
      Ei mennyt pitkään kun vaimo kuiski jotain ja nousi väliin, vaimon huokaukset oli hiljasia mutta kiikeän oloisia.
      Aamulla pojat nukkui pitkään tyttäreni 12v herätteli niitä kisuten tyynyjen kanssa.
      Vaimo huusi kahville näin että paidan alla nännit oli kuin tolpat pystyttsä, lähdin tytön kanssa kauppaan sanoin kerätkää peti sillä aikaa vaimo hymyili.
      Kotona vaimo kertoi pojat oli heti vieressä ja hyväilivät oli kalut heti pystyssä annoin takka oli sellainen halu molemmat pani mutta pitempään toinen pani pyllyyn kysymättä oli ensin outo tunne sitten halusin lisää toinenkin pani pyllyyn oilaivan ihanan tuntuista. Kertoivat että tykkäävät vähän toisistaan ja eivät kerro kellekkään, kulta lupasin hädissään että uusitaan sanoin saat uusia milloin vaan.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe