kesällähän tuli se 8 live-konserrti,kooste erimaitten konserteist.nauhotin videolle koko ohjelman.ku sitten katsoin sen,ei berliinissä esiintynyttä green dayta näytettykkään!oliko joku muu nähnyt tässä ohjelmassa green dayn?mä en ainakaan nähny :(
8 live konsertti..
7
632
Vastaukset
- ....
Ihme, et missasit. Ne veti aika pitkään. Tosin ne tais olla siin aika alussa...
- Qurppa
Green Day esiintyi digi-tv:n puolella Yle 24:llä.
- risupää
se näytettiin aika alussa, yle teemalla se näky kokonaan mut oliko se yle 1 vai 2 ni siihen väliin tuli tauko (uutiset) ni se ei näkyny sielä kokonaan, vaan american idiot.
http://www.greendayvideos.com/videos/american_idiot.htm
täällä on kuitenki jos missasitta ni ne esitykset. - Niitti1
kun se live8 tulee uusintana tän kuun lopussa niin näytetääks siinä green dayn koko esiintyminen?
en nähnyt koko green daytä sillon aikasemmin :(- gdfan
Kyllä mä ainakin luulisin että siinä näytetään se... Mäkään en nimittäin nähnyt sitä, vain 2 minuuttii lopusta... :´(
Kyllä se toivottavasti tulee, muuten yle 2 lopetetaan (koska mä olen hakannut sen joka tämän kanavan omistaa :D). - Punk-Rock
gdfan kirjoitti:
Kyllä mä ainakin luulisin että siinä näytetään se... Mäkään en nimittäin nähnyt sitä, vain 2 minuuttii lopusta... :´(
Kyllä se toivottavasti tulee, muuten yle 2 lopetetaan (koska mä olen hakannut sen joka tämän kanavan omistaa :D).kyllä ne varmaan näytetään :)
(mainokseshan sanottiin et parhaat palat näytetään ;D)
noh, mä ainaki kävin netistä kattomassa ku missasin esiiintymisen ku ei sitä digi boksiakaan oo.. hyvin veti! :)
- Sally.
Nyt sunnuntainahan se tulee. Ei sitte kannata oottaa siltä liikoja. ;) Ei pahalla, mutta must se oli niiltä yks huonnoimmista konserteista, mitä oon nähny. Mutta kattokaa kuiteski, ihan katottava se on! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983