kesällähän tuli se 8 live-konserrti,kooste erimaitten konserteist.nauhotin videolle koko ohjelman.ku sitten katsoin sen,ei berliinissä esiintynyttä green dayta näytettykkään!oliko joku muu nähnyt tässä ohjelmassa green dayn?mä en ainakaan nähny :(
8 live konsertti..
7
640
Vastaukset
- ....
Ihme, et missasit. Ne veti aika pitkään. Tosin ne tais olla siin aika alussa...
- Qurppa
Green Day esiintyi digi-tv:n puolella Yle 24:llä.
- risupää
se näytettiin aika alussa, yle teemalla se näky kokonaan mut oliko se yle 1 vai 2 ni siihen väliin tuli tauko (uutiset) ni se ei näkyny sielä kokonaan, vaan american idiot.
http://www.greendayvideos.com/videos/american_idiot.htm
täällä on kuitenki jos missasitta ni ne esitykset. - Niitti1
kun se live8 tulee uusintana tän kuun lopussa niin näytetääks siinä green dayn koko esiintyminen?
en nähnyt koko green daytä sillon aikasemmin :(- gdfan
Kyllä mä ainakin luulisin että siinä näytetään se... Mäkään en nimittäin nähnyt sitä, vain 2 minuuttii lopusta... :´(
Kyllä se toivottavasti tulee, muuten yle 2 lopetetaan (koska mä olen hakannut sen joka tämän kanavan omistaa :D). - Punk-Rock
gdfan kirjoitti:
Kyllä mä ainakin luulisin että siinä näytetään se... Mäkään en nimittäin nähnyt sitä, vain 2 minuuttii lopusta... :´(
Kyllä se toivottavasti tulee, muuten yle 2 lopetetaan (koska mä olen hakannut sen joka tämän kanavan omistaa :D).kyllä ne varmaan näytetään :)
(mainokseshan sanottiin et parhaat palat näytetään ;D)
noh, mä ainaki kävin netistä kattomassa ku missasin esiiintymisen ku ei sitä digi boksiakaan oo.. hyvin veti! :)
- Sally.
Nyt sunnuntainahan se tulee. Ei sitte kannata oottaa siltä liikoja. ;) Ei pahalla, mutta must se oli niiltä yks huonnoimmista konserteista, mitä oon nähny. Mutta kattokaa kuiteski, ihan katottava se on! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698