Pieniä ongelmia tehdä Frame Delphilla. Siis olen tehdyt Framen jonka olen lisännyt
"Templates" sivulle, tähän mennessä kaikki on toiminut, mutta miten sitten jos tehdään Frame
mistä voidaan avata uusi formi (tai dialogi) niin miten saan silloin framella olevat
komponentit näkymään tässä formissa... itseasiassa saan ne kyllä näkymään kun lisää esmes
"var OmaFrame1:TOmaFrame;"
ja sitten formille esim. edit1.text:=OmaFrame1.edit1.text; Tämä kääntyy, mutta on heti
oikosulussa kun yritän ajaa tätä kohtaa...lukee väärästä osotteesta.
Ja toinen asia, miten on oikea tapa saada tämä Formi näkymään, itse olen tehnyt näin
"Application.CreateForm(TForm2, Form2); form2.Show;"
Frame
press
0
215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472221Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j492108Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611934- 791289
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?2741270- 641216
- 561007
- 631002
- 24934
- 73865