Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ylipaino

nainen

saako se kenekään haluja hyrräämään? vaiko onko
vain normaali kokoiset IN??? kyllä meillä
ylipainoisillakin on tarpeet!

20

4203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppu

      ainakin mulla on haluja sun kaltaisia kohtaan, mutta mistä sut tavoittaa???

    • S.S.

      En ole erityisesti kiinnostunut ylipainoisista, mutta kyllä omaa emäntää, joka joka ei mikään laiheliini ole, kohtaan silti haluja on.
      Tosin en pahaksi pistäisi, jos kohtuudella laihduttaisi.

    • Memmi

      Itse olen ylipainoinen (170 cm/ 96 kg) enkä edes mikään kaunotar. Mies on hoikka ja aika söötti ;)
      ja erittäin aktiivinen. Hän kehuu lakkaamatta takapuoltani ja rintojani ja sanoo, että olen nainen hänen makuunsa.
      Makuasia se on tämä siinä missä muutkin.
      Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
      Mutta pointti oli se, että kyllä ylipainoinenkin saa halut hyrräämään =)

      • Hanna

        Ihan samalla tavalla kuin miehienkin niin naistenkin pitäisi katsoa vähän syvemmälle kuin ulkokuoreen!
        Mullakin ihana mies vaikka itse ylipainoinen! Onneksi on ihmisiä, jotka katsovat muuallekin kuin pintaan..


    • on in

      Monet miehet tykkää naisista muotoineen, ei laudoista. Suuri osa vieläpä. Ja laihuustrendi on parasta-aikaa muuttamassa suuntaansa naiseudelle. Monissa kulttuureissakin rehevät naiset ovat miehelle ylpeyden aihe!!!!!!!

      • kilomäärä todellakaan takaa...

        Ai, että taas rehevyys on tulossa muotiin? On ollut tulossa jo viimeiset 15 vuotta. Miksi sitten meille (nyt jo ex-)pulskille jää aina ne jätkät, jotka eivät ole ikinä ruhoaan mihinkään liikuttaneet tai naamaansa kammanneet?

        Joissakin, ei niin rikkaissa ja kehittyneissä kulttuureissa kuin esim. eurooppalaiset kulttuurit, lihavat voivat olla suosittuja. Itse olen kuitenkin länsimaan kasvatti enkä ole yhdessäkään kehitysmaassa vielä vieraillut.

        Miksi naiset, jotka painavat lähemmäs 50 kiloa (pituuteen katsomatta) vievät aina parhaimman näköiset miehet? Itse laihdutin 54 kiloiseksi 65 kilosta. Sitä mukaa kun kilot karisivat miesehdokkaat vain paranivat. Kyllä minulla menekkiä oli pulskempanakin, ehdokkaat vain olivat toinen toistaan karmeampia ja kaikki kilvan kehuivat pitävänsä HIEMAN pulskemmista naisista. Tosi läskit eivät heillekään (siis täyskuvotuksille) kelvanneet.

        Lihavat rehellisyys on vaikea laji - eikö olekin?


      • pieni mieli
        kilomäärä todellakaan takaa... kirjoitti:

        Ai, että taas rehevyys on tulossa muotiin? On ollut tulossa jo viimeiset 15 vuotta. Miksi sitten meille (nyt jo ex-)pulskille jää aina ne jätkät, jotka eivät ole ikinä ruhoaan mihinkään liikuttaneet tai naamaansa kammanneet?

        Joissakin, ei niin rikkaissa ja kehittyneissä kulttuureissa kuin esim. eurooppalaiset kulttuurit, lihavat voivat olla suosittuja. Itse olen kuitenkin länsimaan kasvatti enkä ole yhdessäkään kehitysmaassa vielä vieraillut.

        Miksi naiset, jotka painavat lähemmäs 50 kiloa (pituuteen katsomatta) vievät aina parhaimman näköiset miehet? Itse laihdutin 54 kiloiseksi 65 kilosta. Sitä mukaa kun kilot karisivat miesehdokkaat vain paranivat. Kyllä minulla menekkiä oli pulskempanakin, ehdokkaat vain olivat toinen toistaan karmeampia ja kaikki kilvan kehuivat pitävänsä HIEMAN pulskemmista naisista. Tosi läskit eivät heillekään (siis täyskuvotuksille) kelvanneet.

        Lihavat rehellisyys on vaikea laji - eikö olekin?

        Voi ihme... saisit hävetä. Olet varmasti laihduttanut puolet aivoistasi. Vyötärönympäryksen pienentyessä olet tainnut pienentyä myös ihmisenä. Todennäköisesti ivallisen nokka pystyssä-luonteesi vuoksi et saanut etkä tule saamaan (ainakaan pitämään) muita kuin mänttejä tyyppejä.


        Vastauksena alkuperäisen kysymykseen: Painoni ja kokoni on vaihdellut työvaiheiden ja harrastusten yms. tähden n. 20 kiloa. Pituuteni on päälle 190cm. Olen siis välillä kokoa L (minulle ns. normaali), välillä XL ja joskus jopa XXL. Silti olen aina tykännyt rehevistä naisista. Sellaisen kanssa myös elän.


      • normaalipainoinen
        pieni mieli kirjoitti:

        Voi ihme... saisit hävetä. Olet varmasti laihduttanut puolet aivoistasi. Vyötärönympäryksen pienentyessä olet tainnut pienentyä myös ihmisenä. Todennäköisesti ivallisen nokka pystyssä-luonteesi vuoksi et saanut etkä tule saamaan (ainakaan pitämään) muita kuin mänttejä tyyppejä.


        Vastauksena alkuperäisen kysymykseen: Painoni ja kokoni on vaihdellut työvaiheiden ja harrastusten yms. tähden n. 20 kiloa. Pituuteni on päälle 190cm. Olen siis välillä kokoa L (minulle ns. normaali), välillä XL ja joskus jopa XXL. Silti olen aina tykännyt rehevistä naisista. Sellaisen kanssa myös elän.

        Taisi kalikka kalahtaa...


    • viehättää

      Pitäisi kai olla edes isot rinnat tai muuten muodokas, esim jotain vyötäröntapaista.
      Surullista kun oma mies ei halua. Rakastan seksiä, mutta... olen mikä olen ja kai tässä pian täytyy luovuttaa. Unohtaa, että on joskus ollut nainen.

    • Rowen82

      Kyllä sellaisiakin miehiä on, jotka pitävät pyöreistä tai suoranaisesti lihavista naisista. Osa on sellaisia, että lihavuus itsessään kiihottaa heitä ja on heille naisessa hyvin tärkeää, eli lihavuus on heille fetissi, mutta kyseessä voi olla myös "normaali" mieltymys samaan tapaan kuin siinä tapauksessa, että pitää hoikasta vartalosta.

      Voin itsekin myöntää olevani mieltynyt lihaviin naisiin (sellaisiin "kohtuuden rajoissa" lihaviin, mikään sairaalloinen lihavuus ei minusta ole mitenkään kiihottavaa/viehättävää). Ihan normaalivartaloisistakin naisista silti kyllä tykkään.

      • Hanna

        Eli se, että normaalikokoinen mies tai mikä tahansa mies voisi seurustella ylipainoisen tai lihavan naisen kanssa, tarkoittaa sitä, että kyse on fetissistä tai mieltymyksestä? Mitä jos vaikka kyse olisi siitä, että mies pitäisi jostain xl/xxl-kokoisesta naisesta ihan henkilönä, ei kiloina?


      • Rowen82
        Hanna kirjoitti:

        Eli se, että normaalikokoinen mies tai mikä tahansa mies voisi seurustella ylipainoisen tai lihavan naisen kanssa, tarkoittaa sitä, että kyse on fetissistä tai mieltymyksestä? Mitä jos vaikka kyse olisi siitä, että mies pitäisi jostain xl/xxl-kokoisesta naisesta ihan henkilönä, ei kiloina?

        Tietysti mies voi pitää xl/xxl-naisesta senkin takia, millainen hän on luonteeltaan, käytökseltään ym., siis ihan henkilönä. Kyllä itsellenikin naisen persoona merkitsee enemmän kuin ulkokuori, vaikka en sitä maininnutkaan, ja voisin seurustella naisen kanssa, joka ei ulkonäöllään saisi minua hänestä kiinnostumaan.

        Kysymys kuitenkin kuului, saako ylipaino kenenkään haluja hyrräämään (eli toisin sanoen, kiihottaako lihavuus ketään). Sen takia en alkanut selittää mitään siitä, voisiko mies ihastua ylipainoiseen naiseen (tai seurustella ylipainoisen naisen kanssa) sen takia, millainen tämä on henkilönä. Lisäksi se on mielestäni aika itsestäänselvää, ettei ihmisiin rakastuta ulkonäön takia.


    • myy

      Ei ainakaan mulle ole ollut mitään merkitystä jos oon tykästynyt noin muuten. On ollut laihoja ja tukevampia prinsessoja. Se on aivan sama kun toisen kanssa nysvää. Hygieniasta pitää kuitenkin kaikkien huolehtia, siis ainakin mun mielestä.

    • laiha

      kyllä pillu aina pintaan tulee

    • Onnellinen mies

      Jos nainen tuntee olevansa sujut kilojensa kanssa niin hän on aina haluttava. Kyse ei ole niinkään kilojen määrästä vaan omasta suhteesta niihin.

    • ylip._N

      Kyllä sinäkin löydät itsellesi miehen joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet ,ei se ýlimääräisiin kiloihin ,ole sexi saanti ennenkään karahtanut, huolehdit vain ulkonäöstäsi, laitat mukavaa ylle ,menet rohkeesti ihmisten ilmoille ,hellit ja huomioit itseäsi ja kun löydät mieleisesi miehen.Huomioit ja hellit miestä,olet avoin ja rehellinen omaitsesi... ja ennen kaikkea ensin hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet!

      Aamulla ensimmäiseksi katsot peiliin ja hymyilet siitä se alkaa sexielämäkin rullaamaan ...
      Korosta omia hyviä, kauniita puoliasi vaatetuksella ja luonnollisella meikillä.
      Hymyä huuleen ,pilkettä silmäkulmaan ja mukavan pirtsakka uusi kampaus ja tanssimaan.;)



      T: entinen harmaa hiirulainen

    • ''''''''''

      '
      '
      '
      '
      '
      '
      '
      '
      '
      '

    • mutta

      kenelle kelpaa ylipainoin mies? kun lihavatkin naiset kuuluttaa aina urheilullisen perään??!!

    • saa...

      halut hyrräämään. Kiistän, että kyseessä olisi fetissi. Olen ollut rakastunut hoikkiinkin naisiin. Mutta keskimäärin musta pulskat on eroottisesti kiinnostavampia. Jos vahongossa pääsisi tilanteeseen, että olis kaksi yhtä kivaa ja nättiä likkaa tarjolla, niin ottaisin niistä sen pulleemman - koska se vetoaa muhun enemmän.

      • re

        olen pyöreä nainen 150 cm tuntuu siltä kun olen lihava niin hän kertoi että kun en taivu akrobaatisiin asentoihin on este.on vaan niin lyöty olo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe