tissien väliin!

kielo

hei!

vaikutan varmaan ihan dorkalta :) mut tarvin vinkkei.

pyydän seksikumppaniani kertomaan vuoteessa esileikkivaiheessa, että mitä hän aikoo tehdä kanssani. kaikki muu oli ihan Pop! ja erittttäin kiihottavaa. (on muuten ihanaa kuunnella, kun toinen kuiskaa korvaan, että ..sitten mä teen sitä ja sitä. ja mun viattomat kysymykset väliin, hmmm... "miltäköhän susta tuntuu, sitten kun mä panen sun kuuman munan suuhuni, nuolen kaikkialta ja laitan sormen sun pyllyyn?.." ja viaton katse ;)

no kuitenkin, mies sanoi "..sitten laittaisin munan sun rintojen väliin ja työntaisin sitä hiljaa edestakaisin.." KÄÄÄK! silloin sen feidasin jostain syystä, olen kuitenkin tosi rempseä. mutta ku emmä tiedä, miten sitä pannaan tissien väliin!? kyllähän se mies varmaan opettaa mutta ois kiva tietää etukäteen, ettei ole ihan huuli pyöreenä :o kyllä sitten tajuisin jos tissini ois isot, sellasten väliinhän voi tyypata helpostikin. mutta nää nyt ei kyllä ole niin muhevat, semmoiset been pallot.

olen mä joskus himotellu niin, että makasin selällään ja mies polvillaan päällä. rutistin tissejä yhteen ja jotenkin niin se meni. mutta se mies oli paaljon lyhempi ku nykyinen.. jotenki tuntuu, että jos se suloinen honkeli (190) tekis niin, solis tosi vaikeesti. ite olen hikiset 160 cm.

eli kertokaa mitä tuleman pitää :) tai miten tämmöinen pyyntö näillä avuilla toteutetaan.. haluu päästä sanoon, "pane sun muna mun rintojen väliin" tai jotain :) hyviä vinkkejä kaipaisin!

mää en kestä, nyt kun kirjoitin tätä tuli kamala himotus, läääh! :D

19

16860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      ihan kivaa puuhaa.partnerilla pitää tietty olla sen verran isot utareet,että ei tarvi käsillään avittaa.jotain voidetta kannattaa tissien väliin levittää.esim.aurinkovoidetta tai margariinia:)

      • käsittä

        Semmoisia tissejä ei ole olemassakaan joita ei tarttis käsillä tukea kun nainen on selällään että ne puristais kikkeliä siinä välissä. Ja jos tissit ei oo kauheen isot niin puristaa niillä minkä ylettyy ja kädellä siitä päältä vaikka vähän pitelee.

        Mies sitten vaan istuu naisen päälle varovasti niin että penis osuu sopivasti tissien väliin. Nainen vähän käsillä painaa niitä tissejä ympärille ja sit ukko liikkuu ninku parhaalta tuntuu. Eipä tuo kovin kummonen homma ole.

        Ole sitten valmis siihen että siemenet tulee honkkelilta sun kasvoille :)


      • AROSUSI-09
        käsittä kirjoitti:

        Semmoisia tissejä ei ole olemassakaan joita ei tarttis käsillä tukea kun nainen on selällään että ne puristais kikkeliä siinä välissä. Ja jos tissit ei oo kauheen isot niin puristaa niillä minkä ylettyy ja kädellä siitä päältä vaikka vähän pitelee.

        Mies sitten vaan istuu naisen päälle varovasti niin että penis osuu sopivasti tissien väliin. Nainen vähän käsillä painaa niitä tissejä ympärille ja sit ukko liikkuu ninku parhaalta tuntuu. Eipä tuo kovin kummonen homma ole.

        Ole sitten valmis siihen että siemenet tulee honkkelilta sun kasvoille :)

        pitää käsillään yhteen puristaa.taisin esittää asiani huonosti?*vähän känäs*mutta ollaan kuitennii ylpeesti tissien väliin nussija-pervoja.*pää pystyssä*


      • willem.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        pitää käsillään yhteen puristaa.taisin esittää asiani huonosti?*vähän känäs*mutta ollaan kuitennii ylpeesti tissien väliin nussija-pervoja.*pää pystyssä*

        miksi ihmeessa tarttee tissien valiin panna kun naisella on ihana pillukin valmiine voiteineen lampoineen ja tuntohermoineen vai onko kuultu etta nainen on saanut rintojen valiin pantaessa


      • Filemon
        willem. kirjoitti:

        miksi ihmeessa tarttee tissien valiin panna kun naisella on ihana pillukin valmiine voiteineen lampoineen ja tuntohermoineen vai onko kuultu etta nainen on saanut rintojen valiin pantaessa

        ...naisen aina saadakaan? Voihan olla, että ko.Honkkeli on jo hoitanut muilla keinoin kissansa orgasmin partaalle ja ylikin. Ja sen jälkeen ainakin minä mieluusti laukean vienosti ylvaisten naiseni rintojen väliin.


      • pilvi
        Filemon kirjoitti:

        ...naisen aina saadakaan? Voihan olla, että ko.Honkkeli on jo hoitanut muilla keinoin kissansa orgasmin partaalle ja ylikin. Ja sen jälkeen ainakin minä mieluusti laukean vienosti ylvaisten naiseni rintojen väliin.

        Toi homma ei kuullosta yhtään kiihottavalta. Toivottavasti sitä ei kukaan tule ehdottamaan.


      • Filemon
        pilvi kirjoitti:

        Toi homma ei kuullosta yhtään kiihottavalta. Toivottavasti sitä ei kukaan tule ehdottamaan.

        ..pitääkö kaiken aina kiihottaa molempia? Eikö joskus voisi tehdä jotain mikä tuntuu kumppanista hyvältä? En minäkään pillun mausta nauti, vaan niistä kiemurteluista jotka vikkelä kieleni saa aikaiseksi...


      • kielo_25
        Filemon kirjoitti:

        ..pitääkö kaiken aina kiihottaa molempia? Eikö joskus voisi tehdä jotain mikä tuntuu kumppanista hyvältä? En minäkään pillun mausta nauti, vaan niistä kiemurteluista jotka vikkelä kieleni saa aikaiseksi...

        kiitos vastauksista :D jooo niin niin mä vähän ajattelinki, että nuin se menee. ja tosiaan, toikin nyt vain olisi yksi hassutteluista minkä voisi joskus sekaan ämpätä. kyllä liukkaria tosiaan. on se kyllä niiiin ihana seksimies, et voi perse!

        niin ja tosta, pitääkö molempia tyydyttää jokin asia. joo, enmäkään usko, et mä laukeisin siihen paikkaan, ku ukko munaansa hinkkaa rintojen väliin mutta Son just ihan ykköstä ku toinen diggailee ihan huumassa. esim. suihinotto. toisen kiihottaminen ja kiihottuminen todellakin itseänikin kuumottaa.

        mä olen nytte niin huumassa, et mua kiihottaa heinäseiväski :D just luin anttilan kuvastoa, et Mitäääh! ORGASM -NELJÄ KOLMELLA EUROLLA tjn. eiku, vitut siinä luki et, OSRAM ... lampui. ja kaupunnilla tuijotin suu auki, ku kolme teinityttöä nuoli hervottomia tötteröitä antaumuksella. ei hemmetti, ny loppu tää sekoilu :D

        MUNA MUNA MUUNAAAAAA


      • ei tartte
        kielo_25 kirjoitti:

        kiitos vastauksista :D jooo niin niin mä vähän ajattelinki, että nuin se menee. ja tosiaan, toikin nyt vain olisi yksi hassutteluista minkä voisi joskus sekaan ämpätä. kyllä liukkaria tosiaan. on se kyllä niiiin ihana seksimies, et voi perse!

        niin ja tosta, pitääkö molempia tyydyttää jokin asia. joo, enmäkään usko, et mä laukeisin siihen paikkaan, ku ukko munaansa hinkkaa rintojen väliin mutta Son just ihan ykköstä ku toinen diggailee ihan huumassa. esim. suihinotto. toisen kiihottaminen ja kiihottuminen todellakin itseänikin kuumottaa.

        mä olen nytte niin huumassa, et mua kiihottaa heinäseiväski :D just luin anttilan kuvastoa, et Mitäääh! ORGASM -NELJÄ KOLMELLA EUROLLA tjn. eiku, vitut siinä luki et, OSRAM ... lampui. ja kaupunnilla tuijotin suu auki, ku kolme teinityttöä nuoli hervottomia tötteröitä antaumuksella. ei hemmetti, ny loppu tää sekoilu :D

        MUNA MUNA MUUNAAAAAA

        Eihän kielon viestissä ole mitään outoa, ihan normaaliahan tuo on. Ja tervettä. :)
        Taidat kielo odotella iltaa innolla ;D *kateellinen miehellesi*
        En ole itse vielä päässyt kokeilemaan mutta kuulemma eräs keino saada muna nätisti tissien väliin on siten, että nainen onkin miehen päällä. Tällöinhän maan vetovoima tekee osan tempusta. Sitten vain puristaa käsillään tissejä yhteen ja joko itse liikkuu rytmikkäästi edes takaisin, tai annat miehesi hoitaa asian :)


      • Filemon
        ei tartte kirjoitti:

        Eihän kielon viestissä ole mitään outoa, ihan normaaliahan tuo on. Ja tervettä. :)
        Taidat kielo odotella iltaa innolla ;D *kateellinen miehellesi*
        En ole itse vielä päässyt kokeilemaan mutta kuulemma eräs keino saada muna nätisti tissien väliin on siten, että nainen onkin miehen päällä. Tällöinhän maan vetovoima tekee osan tempusta. Sitten vain puristaa käsillään tissejä yhteen ja joko itse liikkuu rytmikkäästi edes takaisin, tai annat miehesi hoitaa asian :)

        ..mutta silloinhan mällit löpsähtää omalle vatsalle, eivätkä suinkaan vaimon kasvoille...


    • hoitoon

      oliskohan sinun nyt jo viimeistään aika hakeutua ammatti ihmisten hoitoon. kirjoituksesi viittaa siihen. että olet seksuaalisesti pahoin häiriintynyt.

      • kielo

        höpö höpö! mä oon vaan ny villissään :D


      • höpäjä

        Mene itse hoitoon jos olet noin järkyttynyt siitä että joku on riemuissaan seksistä ihanan ihmisen kanssa. Ota saman tien se pitempi terapia. Oikeinkirjoituskurssikaan ei tekisi pahaa.


      • etenee
        höpäjä kirjoitti:

        Mene itse hoitoon jos olet noin järkyttynyt siitä että joku on riemuissaan seksistä ihanan ihmisen kanssa. Ota saman tien se pitempi terapia. Oikeinkirjoituskurssikaan ei tekisi pahaa.

        pahempaan suuntaan sairautesi. hakeudu ihmeessä vapaaehtoisesti hoitoon. ennenkuin ne vie sinut väkipakolla sinne.(pahasti häiriintynyt seksuaalisesti kuten muutenkin) vaarallinen itselleen. että ympäristölleen.sorry!!


      • 4kymppinen
        kielo kirjoitti:

        höpö höpö! mä oon vaan ny villissään :D

        Minusta on upeaa, että nainen on villinä. Seksistä voi humaltua ja se on pelkästään hieno juttu. Sulle tietysti osoittavat kateutta puutteessa elävät nuorukaiset, jotka osaavat juopua vain viinasta.

        Mikään ei kestä ikuisesti, mutta toivotaan, että sulla onni kestää piiiitkään :-)

        Asiasta vielä. Aika outoa, että niin moni on sitä mieltä, että seksiä pitäisi tehdä vain joidenkin tiettyjen kaavojen mukaan. Siis niinku just tällainen kommentti, että munan paikka on pillussa eikä missään muualla. Kyseisen väitteen esittäjän seksielämä lieneekin varsin ankeaa kun muijalla on paikat kipeänä kun ei muuta keksi/pysty/osaa.

        Minusta paras seksi irtoaa leikkimielisellä ja kokeilunhaluisella asenteella. Ei niin, että oikein miettimällä mietitään, että mitäs nytten tai että kelattaisiin kirjoista asentokuvia (sekin käy joskus) vaan että siinä toisen vartaloon painautuneena huomaa jonkun asian, jonkun kosketuksen tuntuvan hyvältä ja siitä sitten hakee nautinnon irti. Rinnathan kuulostaa hyvin luonnolliselta kohteelta käsin, nuolemalla tai vaikka peniksellä tapahtuvalle käsittelylle. Mutta onhan niitä muitakin. Olen kuullut mm seuraavista tavoista, joilla penistä voi hieroa naista vasten. Siis muuallekin kuin sukuelimiin ja rintoihin.

        Kainalot, reisien väli, polvitaipeet, jalkapohjat toisiaan vasten, pakaralihasten välissä ja oudoimpana korvan taakse. Okei pitää vähän selittää: taivuttaen niskaa siihen olkapään ja kaulan väliin. Näitten lisäksi kaikki kehon pinnat siten, että vehjettä vain hierotaan niitä vasten. Useinkaan ei ole tarkoitus laukeaminen vaan touhu kuuluu osana muuhun hauskanpitoon. Kuuman peniksen koskettelu tuntuu hyvältä naisen iholla, mutta nylkyttämisestä voi tulla tylsää.

        Hihii, menitkö jo ihan sekaisin kiihkosta ;-)


    • MINÄ

      SANO SILLE ETTÄ SURVO SE MULQ SINNE VÄLIIN JA HETI

    • Markku

      Tissien väliin voi naida monella tavalla. Yksi konsti on se, että nainen makaa selällään ja mies istuu tämän päälle ja laittaa kalunsa tissien väliin ja nainen puristaa rintansa kalun ympärille. Mies sitten liikkuu niitten välissä niin kuin hyvältä tuntuu.

      Toinen tapa on se, että nainen istuu tuolilla ja mies seisoo edessä ja laittaa elimensä rintojen väliin jne.

      Kolmas...

      Kannattaa kokeilla. Se on välillä ihan kivaa.

      Mitä isommat tissit, sitä parempi, mutta onnistuu se pienilläkin. Silloin hangataan enemmän rintalastaa kuin tissien väliin.

    • Anonyymi

      Oli niin kiihottavaa että kun tissit puristi kullia niin spremat roisku tisseille

    • Anonyymi

      U­­usi s­­ek­­sitea­­tteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­tsumme kai­kk­­i­­. Il­­­moittau­tum­­­ine­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tääl­l­­ä 👉 http://1lingo.com/H/V8r4U8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe