kuulin että maksetaan 40e ämpärillisestä eli 10 litrasta!
mustikoiden hinta
6
2063
Vastaukset
- marjastaja
Missä maksetaan tuplahintaa? Tuolla hinnalla voi mennä vain suoraan kuluttajille(jos joku maksaa). Tuostahan tulee kilohinnaksi yli 6 euroa. Jopa on aikoihin eletty jos mustikat ovat jo lakkoja arvokkaampia..
- squido
Missähän noin paljon maksetaan... ????
Rovaniemellä Lapin Liha maksaa 1€ / kg roskaisena !- nuu noi
On myyty tutuille 3,5- 4€ kilo puhdistettuna ,ei kukaan ole kalliiksi väittänyt .vaimo on poiminut n 100 ämpärillistä .. tukku maksaa 2€ puhdistetuista sinne on myyty n 20 ämpärillistä..puhdistettuna...oon kuullut joidenkin pyytävän 30€ ämpäristä .se ole tyhmä joka pyytää..vaan se joka maksaa...
- kotiovelle
nuu noi kirjoitti:
On myyty tutuille 3,5- 4€ kilo puhdistettuna ,ei kukaan ole kalliiksi väittänyt .vaimo on poiminut n 100 ämpärillistä .. tukku maksaa 2€ puhdistetuista sinne on myyty n 20 ämpärillistä..puhdistettuna...oon kuullut joidenkin pyytävän 30€ ämpäristä .se ole tyhmä joka pyytää..vaan se joka maksaa...
Viidellä eurolla viedään puhdistetut mustikat kotiin asti, täältä periferiasta puhtaista metsistä suoraan Hesan sydämeen.
Nyt on kyllä satanut niin, ettei ihan parin päivän sisään toimitusta saatu, joten osa on jo pakastettukin valmiiksi!!!
Sateista johtuen on pitänyt poimia käsin, joten ei nyt ehkä siinä mielessä tästä oikein tienaa. Mutta saahan liikuntaa ja ulkoilua ja pääsee vielä pääkaupunkiinkin niitä marjoja viemään.
Ilonsa kullakin, hih :)
- metsäneito
Kuluttajilleppa suoraan juu..
- Marjastaja
Oulun seudulla puhtaasta mustikasta saa 2,5€/kg ja roskasesta 1,25€/kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896