Kurahaalarit päälle luontoon

Kurikset

Kun menen märkään tai sateiseen luontoon, niin laitan päälle kumikengät ja kurahaalarit. Minusta ne ovat parhaimmat ja käytännöllisimmät varusteet luonnossa liikkuessa.

Onko kukaan muu käyttänyt vastaavia varusteita liikkuessaan luonnossa?

Mitä ollaan mieltä, jos on kurahaalarit päällä luonnossa liikkuessa?

Minusta ne ainakin sopivat eikä kastu edes ylävartalostakaan, kun nostaa henkselit. Kurahaalarit ovat myös tukevat ja pysyvät päällä hyvin eivätkä valu alaspäin niin herkästi kuin vyötärömalliset kurikset.

Minulla, kun on sellaiset aikuisten nepparihenkseleillä varustetut olkainkurahaalarit ja sit niissä on vielä jalkalenksut, jotka voi laittaa kumikenkien alle.

13

3196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiki.

      Kuinka hyvin kurapuku hengittää? Kastuuko "sisäpuolelta"?

      • juha-antero36

        Että tulee hiki, en pystyisi nauttimaan luonnossa moisissa hikihousuissa jotka yleensä vielä kahisee ja pitää ääntä niin paljon että ei kuule jos kettu huutaa tuskissaan kun seisoo hännän päällä.


      • kalle
        juha-antero36 kirjoitti:

        Että tulee hiki, en pystyisi nauttimaan luonnossa moisissa hikihousuissa jotka yleensä vielä kahisee ja pitää ääntä niin paljon että ei kuule jos kettu huutaa tuskissaan kun seisoo hännän päällä.

        Todella huonosti veikattu. Hyvät kurahousut eivät hikoa, ne ovat käytännölliset, suojaavat sateelta ja pitävät kulkijan lämpimänä sekä kuivana.

        Sen enempää ei kurahousut kahise kuin tuulipukukansa torillaan. Torilla ei edes kuule ambulanssin ääntä kun mummot kahistelevat tuulipukujaan.


      • henkselikurikset
        juha-antero36 kirjoitti:

        Että tulee hiki, en pystyisi nauttimaan luonnossa moisissa hikihousuissa jotka yleensä vielä kahisee ja pitää ääntä niin paljon että ei kuule jos kettu huutaa tuskissaan kun seisoo hännän päällä.

        Kyllä kurahaalarit suojaavat hyvin varsinkin sateisella säällä syksyllä. Kunnon kurahaalareissa ei tule hiki. Kurahaalarit suojaavat hyvin aina takamuksesta selkään ja rintaan. Kannatan henkselikurahaalareita.


    • samuli

      Minusta kuravaatteet sopivat luontoo ja minä käytän kurahousuja luonnos liikkuessani, sellaisia keltaisia.

      • Kurahaalarit

        Käytätkö sellaisia haalarimallisia kurahousuja vai vyötärömallisia? Kiinnostaisi tietää? Mistä päin Suomea olet?


      • M49
        Kurahaalarit kirjoitti:

        Käytätkö sellaisia haalarimallisia kurahousuja vai vyötärömallisia? Kiinnostaisi tietää? Mistä päin Suomea olet?

        Olen kotoisin Keksi-Suomesta.

        T. Samuli


      • moooooo

        En ikinä käyttäisi hyiii. Ei se haittaa vaikka kastuu aina voi vaihtaa vaatteita.


    • 455

      mulla on kurahousuja en vaan kehtaa käyttää mikä avuksi?

      • Keltaisetkurahousut

        Mä käytän kuriksia vähän syrjäsemmässä paikassa metsälenkillä. Otan kurikset muovikassiin ja puen metsässä... keltaset olkainkurikset.


    • kurrejäisateentaa

      Mulla on märkäpuvun housut ja hihat luontopolulla päällä.

    • 42t24t

      Mulla on brittiarmeijan gore-tex-pukua ja hattu :)

    • kuravelliä

      Kurikset kätevät koska pitää kurat myös sisällä jos sattuu tulemaan housuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe