eikö stadissa muka pärjää amispohjalla?

munelämäonstadissa

eli aion muuttaa helsinkiin amiksen lähihoitaja linjan jälkeen mutta jossain keskustelussa joku haukku mut ja sanoi ettei siellä millään amispohjalla pärjää...eli miten on?jotain kalliota oon ajatellu...aion kyl jatkaa viel opiskeluja stadin amk:ssa sairaanhoitajaksi sitten joskus..

11

1459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

Ei pärjää.... siis missä mielessä? Rahallisesti? Henkisesti? Ammatillisesti? Muuten? Onhan täällä varmaan kalliimpaa kuin monessa muussa paikassa, mutta hei, elämä on. Täällä on ehkä kallista, mutta myös hyvää ja mielenkiintoista elämää. Tervetuloa Kallioon, tänne mahtuu kaikenlaisia.

• Ryyskytin

Vaikea sanoa. Minun mielestäni sinun tulisi keskustella vanhempiesi kanssa. Muista, että ei sen amk:n jälkeen tule mikään seinä vastaan, vaan siitä tie jatkuu eteenpäin. On hyvinkin mahdollista, että se tie vie loivasti ylöspäin. :)

• Wankel

Tervetuloa!

• Rosa

Mäkään en tajunnut että miks ei pärjäis? Ihanku KAIKKI kalliolaiset ois väitöskirjoja tehneet? Duunia löytyy varmasti helsingistä lähihoitajalle! Ainakin näitä pätkätöitä.. vakipaikka onkin sit vaikeempi saada.
      Jos lh saa joku 1500-2000e/kk nii ei siitä paljon laskujen ja ruokaostosten jälkeen käteen jää, varsinki jos kalliossa asuu. Sieltä saattaa saada jonku yksiön murjun 500e/kk. Hyväkuntonen kaksio on varmaan yli 600e/kk kalliossa. Vai mitä mieltä kalliolaiset on?

Kalliossakin voi opiskella sairaanhoitajaksi! Vai onkohan se alppilaa.. tää helsingin diakonissalaitos.

• Kallio is Rock City

Kalliossa on tilaa kaikille, jotka on rock henkisiä ja nuoria.

Kallio alkaa olemaan monelle ponnistuslautana, ja siten on helpompaa kun kaikki palvelut on lähellä !

• Simpauttaja sano Hojo hojo

Kohta alkaa olemaan liiankin rock !

• 2m 5m 10m

Kallio on ponnahduslauta ?

En ole kuullutkaan ko asiasta !

Mitähän se tarkoittaa ?

• xxxxxxxxxxx

Kyllä duunia aina löytyy:) Eri asia mitä haluaa tehdä...

Muistan lukeneeni sun jonkun tekstin Kouvola-palstalta(?). Hei, mitä muuta voi odottaa Kouvolan idiooteilta:)? Anna niiden typerysten räksyttää:D Pysyköön sellaset siellä "Suomen suurimmalla hautausmaalla".

• munelämäonstadis

rosa: just tota mäkii siel kouvolan keskustelussa sanoin et tuskin kaikki hesalaiset on mitää yliopiston käyneitä..

• Kouvola ei ole Suomen suurin hautausmaa. Hämeenlinnalla on se kyseenalainen kunnia. Molemmat kyllä hyvään hiekkaharjumaastoon rakennettu, sellaisessa maaperässä vainajat mätänevät hyvin. Toista New Orleansissa, missä vainajat ovat maan pinnan yläpuolella ja nyt vedessä...

Raisio on sitten Suomen suurin risteys.

• Tervetuloa!

Tervetuloa. Tulet kuulumaan koulutettuun eliittiin. Työtäkin saat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      49
      3684
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2661
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1427
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1317
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1128
    Aihe