Oinasnaisen ulkonäkö

,,,,,,,,

Oinaan ulkonäkö. Olen huomannut että monilla oinasnaisilla on hyvin voimakkaat kulmat (kulmakarvat) ja pitkänomainen leuka. Myös sirous/luisevuus taitaa olla tyypillistä. Myös itselläni. Esimerkkejä löytyy myös julkkisoinaista, esim. Celine Dion, Sarah Jessica Parker, Kate Hudson...
Oletteko huomanneet samaa? Miltä sinä oinasnainen näytät kasvoista?

16

7842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

      Mulla on tummat kaarevat kulmakarvat, siro leuka(ei onneksi pitkänomainen)ja nöpönenä. Vartalolta olenkin hoikka ja siro rakenteinen.

    • Pirtamo

      Tavallan joo. Tunnen kyllä pari tyttöä jotka on kyllä molemmat selkeitä oinaita mutta johon kuvaus ei oikien sovi. Toinen on syntynyt japanissa ja toinen nigeriassa, joten mites ne....

    • oinas tyttö

      ei sovi olen siro kasvoista ja vartalolta ja vaalea blondi

    • Shosanna79

      Ulkonäköä ei voine yleistää horoskooppimerkeissä.

      Luonteenpiirteet sen sijaan näkyvät kasvojenpiirteissä, esim voimakkaat kaartuvat kulmakarvat ja ulottuva leuka kuvastavat jämeryyttä ja eteenpäinpyrkivää vahvaa luonnetta (joita voisi perus-oinaalla kuvitella olevan).

      Itse olen pienikokoinen, muodokas tumma tyttönen jolla vahvat kulmakarvat ja pieni nenä.. leuka on jäänyt melko pieneksi
      (olenkin oinas-vuohi :))

    • ulkonäkö on peritty ominaisuus

      ..eikä sillä ole mitään tekoa sen kanssa mikä on horoskoopiltaan..

    • sarjoista esimerkin ominais...

      Tyypillisiä Amerikkalaisia nais esiintyjiä luttelemasi.Kuulunee valinta kriteereihin rapakon takana.

      • Nimetön

        Yhdyn kirjoittajaan olen nimittäin juuri tyypillisen oinaan näköinen,tuuheat tummat kulmat ja vartaloltani juuri sellainen kuin oinaasta kerrotaan.Totta se vaan on.


      • Lisa_hki
        Nimetön kirjoitti:

        Yhdyn kirjoittajaan olen nimittäin juuri tyypillisen oinaan näköinen,tuuheat tummat kulmat ja vartaloltani juuri sellainen kuin oinaasta kerrotaan.Totta se vaan on.

        Itseäni on verrattu Sarah Jessica Parkeriin. Vastaan kirjoittajan tuntomerkkejä. Ihme kyllä. Mutta tiedän oinaan joka ei vastaa kyseisiä tuntomerkkejä. Joten uskon koko homman olevan varsin sattumanvaraista.


    • oinastyttönen

      Itse en sovi kyllä edellä mainuttuun kuvaukseen. Luonteeltani olen aika perusoinas, mutta ainakaan ulkoisilta piirteiltäni en. Olen pieni ja voimakas vartaloinen, pieni leuka, ohuet hennot kulmakarvat, mutta sen sijaan hiukset ovat tuuheat ja vahvat kuin leijonan harja. :)

    • oikku

      olen rungoltani siro, enkä edes liho vaikka söisin mitä!on myös tummat kulmat ja siro leuka

    • Nimetön

      olen vaalea, joten vaaleat ja ohuet on kulmatkin!
      vartaloltani olen pitka, hoikka ja siro, joten kuvaus ei kay yksiin.
      pieni nena, mutta vahva leuka, kulmikkaat kasvot;
      yksi oinas ystavani on samaa maata.
      mahtaako horoskooppi maaritella fyysisen puolen?

    • Mimmu

      Kävellessään he astuvat jämäkästi kantapää edellä, niin että voisi melkein odottaa jalkakäytävän iskevän tulta. Heidän käyntinsä on nopeaa ja määrätietoista. =D

      Pitääkö paikkaansa?

      • TuliVuohiOinas

        Joo,kyllä. Ja askellus lähtee jalan "juuresta" asti,ikävä kyllä siinä joutuu takapuoli aika röykytykseen.
        Ja siitähän saa kuulla, mutta mitäs teet kun vauhtia ei KYKENE hiljentään :-D :-D


      • oinainen
        TuliVuohiOinas kirjoitti:

        Joo,kyllä. Ja askellus lähtee jalan "juuresta" asti,ikävä kyllä siinä joutuu takapuoli aika röykytykseen.
        Ja siitähän saa kuulla, mutta mitäs teet kun vauhtia ei KYKENE hiljentään :-D :-D

        Minulla on erittäin vahvat kulmakarvat. Ja puoli kuukautta sitten yritin niitä silottaa ja sitä kadun, sillä eihän siitä mitään tullut - oinaan kulmakarvat ovat jämerät, sen minä sanon.

        Toisaalta, itselläni on liian pieni leuka ja hammasongelmia, purentavikaa ja yksi terävä hammas ylärivissä. Että sillälailla. Että kaikkeen ei voi sanoa kyllä. Olen myös pyöreähkö (166cm/58kg) ja tällä tapaa. Eli en ole mikään siro.

        Onko muilla oinailla erityisen isoja hartioita? Olen harteikkain koulussamme.


      • Oinastyttö
        oinainen kirjoitti:

        Minulla on erittäin vahvat kulmakarvat. Ja puoli kuukautta sitten yritin niitä silottaa ja sitä kadun, sillä eihän siitä mitään tullut - oinaan kulmakarvat ovat jämerät, sen minä sanon.

        Toisaalta, itselläni on liian pieni leuka ja hammasongelmia, purentavikaa ja yksi terävä hammas ylärivissä. Että sillälailla. Että kaikkeen ei voi sanoa kyllä. Olen myös pyöreähkö (166cm/58kg) ja tällä tapaa. Eli en ole mikään siro.

        Onko muilla oinailla erityisen isoja hartioita? Olen harteikkain koulussamme.

        Anteenksi että puutun epäolennaiseen, mutta sanot olevasi pyöreähkö noilla mitoilla. Itse painan samanverran kuin sinä, mutta olen 6 senttiä lyhyempi. En pidä itseäni edes pyörehkönä, mutta en tietenkään ole mikään sirokaan. Voi olla myös vaikutusta, että itselläni on paljon lihasmassaa, joka voi vaikuttaa asiaan. Älähän käytä itsestäsi pyöreähkö ilmausta, jooko. Särähti vähän silmään. Anteeksi vielä kerran vähän aiheen vierestä vedetty kommenttini.


    • Anonyymi

      Ei välttämättä olekauhan kivaa haukkua punasta sitä paitsi minun horoskooppini on oinas 😭😒

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe