Mä olen 28-v nainen ja viimeiset kaks vuotta elänyt selibaatissa. Seksielämäni aloitin 16-v. ja partnereita on 60 kpl.
Kuinka paljon muilla?
Kyl miehetkin voi kertoa.
Kuinka monta partneria
42
10438
Vastaukset
- heps*
Olen vähän yli parikymppinen nainen ja minulla on ollut ainoastaan kaksi seksikumppania. Molempien kanssa olen ollut ja toisen kanssa olen edelleen oikein kunnon suhteessa. Yhden illan juttuja minulla ei siis ole...Enkä niitä kyllä kaipaakkaan!
- Saganna83
Olen 22-vuotias nainen ja seksikumppaneita 15.
- kuulostaa siltä
oletko vironlaivalla töissä ja virosta päin kotoisin.
kuulostaa siltä kirjoitti:
Ihan suomalainen ammattikorkeakoulua käyvä normaali nuori nainen, joka kotona runkkauksen sijaan nauttii elämästään. Keskiarvo on 2,3 seksikumppania vuodessa, vitun urpo ;)
- juutas
kuulostaa siltä kirjoitti:
Jaaha, se prostipalstan hullu on sitten löytänyt tiensä tännekin? Varmaan mukavaa kun ensin lukee raamattua ja sitten seikkailee seksipalstalla.
- N20
On ollut 2 seksikumppania: exäni ja nykyinen, eikä muita ehkä tulekaan! :)
- ole niin varma
Ehkä tulekkaan..mutta itse ajattelin samoin ja juuri ikäisenäsi..nyt heitä onpi 5 ja TOIVON ettei tul enempää, olen 24v nainen.
- m32v
Olen seurustellut kaikenkaikkiaan noin 7 vuotta siitä lähtien kun täytin 16 ja nyt partnereita on kertynyt 128 kpl. Osa todella hyviä ja asiansa osaavia, osasta ei mihinkään... On niissä naisissakin eroja vaikka aina puhutaan vaan miehistä.
- ericforrester
Minulla on ollut noin 80 partneria. Olen 45-vuotias mies, ekan kerran olin silleen 19-vuotiaana (ei käynyt flaksi aiemmin) ja nyt viimeisen viiden vuoden aikana olen ollut vain 2 naisen kanssa (vaimoni yksi syrjähyppy).
Lienekö huomionarvoista, mutta olen vienyt neitsyyden seitsemältä naiselta, joista nuorin oli 16 itseni ollessa 21 ja vanhin, uskokaa tai älkää 40-vuotias.
Seksi on minusta parasta silloin, kun molemmilla on tunteet ja mielikuvitus pelissä, eli ettei se ole pelkkää "jyystämistä". Toinen merkittävä asia on, ettei väsyneenä kannata rakastella, vaan ensin kannattaa nukkua liika väsy pois. - Mies
Kerro sinä nainen, jolla on ollut 60 partneria minkä kokoinen on suurin kulli ja minkäkoinen pienin ja onko ollut koolla väliä.
Oletko nauttinut näistä kokemuksista vai rahastako ovat sinua ukot paneskelleet?
Tietysti sinulla on jo reikäkin venynyt aika tavalla, ettei pienet pienet tuppikullit enää tunnukaan missään vai tuntuuko?
Kerro kerro kuvastin!- ericforrester
ei sellaista miestä ole olemassakaan, joka saisi naisen reiän venymään. Synnytyksessä se vähän venyy, mutta siinäkin välilihaa leikellään, joten venymiselle on selitystä.
Ja mitä helvettiä se meille sivullisille kuuluu, paneskeleeko joku rahasta vaiko rakkaudesta.
Eihän meidän miestenkään tarvitse samaa tilitystä tehdä.
Lienetkö saamaton runkkari??? ericforrester kirjoitti:
ei sellaista miestä ole olemassakaan, joka saisi naisen reiän venymään. Synnytyksessä se vähän venyy, mutta siinäkin välilihaa leikellään, joten venymiselle on selitystä.
Ja mitä helvettiä se meille sivullisille kuuluu, paneskeleeko joku rahasta vaiko rakkaudesta.
Eihän meidän miestenkään tarvitse samaa tilitystä tehdä.
Lienetkö saamaton runkkari???Te miehet olette niin hassuja...Kiva kun Forrester puolustit ;)
Eiköhän 60 seksikumppania naisilla ole ihan normaalia? Miksei kukaan puuttunut sen erään miehen suuriin lukuihin, 128, vaan heti ollaan naisten kimpussa...Ollaan 2000-luvulla ja ajat muuttuu...Ja todellakin ne, jotka naisten lukuja arvostelee, varmasti harrastaa penetraatiota vain unissaan ;)- 4kymppinen
Saganna kirjoitti:
Te miehet olette niin hassuja...Kiva kun Forrester puolustit ;)
Eiköhän 60 seksikumppania naisilla ole ihan normaalia? Miksei kukaan puuttunut sen erään miehen suuriin lukuihin, 128, vaan heti ollaan naisten kimpussa...Ollaan 2000-luvulla ja ajat muuttuu...Ja todellakin ne, jotka naisten lukuja arvostelee, varmasti harrastaa penetraatiota vain unissaan ;)En tykkää sanasta normaali. Sanotaanko näin, että ei ainakaan yleistä. Käsittääkseni keskiarvo liikkuu jossain 10-20 paikkeilla.
Arvostelu on varmaankin merkki kateudesta. Pidetäänhän selvänä, että naisen on paljon helpompi saada seksiseuraa kuin miehen. Siksi miehen lukumääräisiä "saavutuksia" pidetään suuremmassa arvossa. Mutta nainen hakeekin yleensä toimivaa parisuhdetta, joka onkin sitten paljon vaikeampi juttu.
Sukupuolesta riippumatta minusta asiat ei ole hyvin , jos seksikumppanien määrä hipoo sataa tai enemmänkin. Se vaikuttaa siltä, että kyseinen henkilö ei halua tai pysty sitoutumaan. Kumppanin vaihto tuntuu helpommalta ratkaisulta kuin kiistojen sopiminen. Millään yhdessä koetulla ei ole sellaista merkitystä kuin silloin, jos voi uskoa olevansa toisen kanssa vielä hampaiden irrottua. Ymmärtäisin, jos sitä perustellaan sillä, että halutaan "pitää hauskaa" niin kuin sinä sanot. Siitä vaan, mutta minun mielestäni hyvä vakisuhde antaa niin paljon enemmän kaikessa, myös sinun ja minun erityisesti arvostamassa asiassa eli seksissä. Saan ainakin 7 kertaa viikossa eli reilusti enemmän kuin ikäiseni mies "välttämättä" tarvitsee. Jos vaihtaisin kumppania aina kun voisin ja vaikka mulla olisi pradpitt-luukki niin mä en koskaan pystyisi samaan kuin lyhyinä jaksoina kerrallaan ja kärvistelisin pitkät jaksot puutteessa. Satakaan yhden illan juttua vuodessa ei riittäisi korvaamaan sitä mitä mulla on nyt. Sit jos vielä lähetään puhumaan laadusta niin rakkaani kanssa yksi pano vastaa kymmentä vierasta. Taikka mistä mä tiedän kun en ole koskaan käynyt vieraissa ;-)
En arvostele vaan toivon, että löydät sen oikean että voit naatiskella oikein kunnolla. - Vähän edes miettinyt
Miten miehet aina sanoo että jos on ollut paljon partnereita niin pimppi on venynyt?
Jos harrastaa esim kerran kuukaudessa seksiä uuden kumppanin kanssa yhden yön jutun niin se on yksi mies ja yksi "touhu" kuukaudessa. Vakinaisessa parisuhteessa olevat varmasti harrastavat seksiä enemmän, että heillä on varmaan ihan hirvittävän venyneet pimpit.
Idiootti. - Saganna83
4kymppinen kirjoitti:
En tykkää sanasta normaali. Sanotaanko näin, että ei ainakaan yleistä. Käsittääkseni keskiarvo liikkuu jossain 10-20 paikkeilla.
Arvostelu on varmaankin merkki kateudesta. Pidetäänhän selvänä, että naisen on paljon helpompi saada seksiseuraa kuin miehen. Siksi miehen lukumääräisiä "saavutuksia" pidetään suuremmassa arvossa. Mutta nainen hakeekin yleensä toimivaa parisuhdetta, joka onkin sitten paljon vaikeampi juttu.
Sukupuolesta riippumatta minusta asiat ei ole hyvin , jos seksikumppanien määrä hipoo sataa tai enemmänkin. Se vaikuttaa siltä, että kyseinen henkilö ei halua tai pysty sitoutumaan. Kumppanin vaihto tuntuu helpommalta ratkaisulta kuin kiistojen sopiminen. Millään yhdessä koetulla ei ole sellaista merkitystä kuin silloin, jos voi uskoa olevansa toisen kanssa vielä hampaiden irrottua. Ymmärtäisin, jos sitä perustellaan sillä, että halutaan "pitää hauskaa" niin kuin sinä sanot. Siitä vaan, mutta minun mielestäni hyvä vakisuhde antaa niin paljon enemmän kaikessa, myös sinun ja minun erityisesti arvostamassa asiassa eli seksissä. Saan ainakin 7 kertaa viikossa eli reilusti enemmän kuin ikäiseni mies "välttämättä" tarvitsee. Jos vaihtaisin kumppania aina kun voisin ja vaikka mulla olisi pradpitt-luukki niin mä en koskaan pystyisi samaan kuin lyhyinä jaksoina kerrallaan ja kärvistelisin pitkät jaksot puutteessa. Satakaan yhden illan juttua vuodessa ei riittäisi korvaamaan sitä mitä mulla on nyt. Sit jos vielä lähetään puhumaan laadusta niin rakkaani kanssa yksi pano vastaa kymmentä vierasta. Taikka mistä mä tiedän kun en ole koskaan käynyt vieraissa ;-)
En arvostele vaan toivon, että löydät sen oikean että voit naatiskella oikein kunnolla.Hyppäsit seuraavaan aiheeseen. Toki olen sitä mieltä, että parisuhteessa seksi on parempaa, enkä ole pyhittänyt elämääni yhden yön suhteille, koska nauttisin niistä.
Kävikö mielessä, että sitä kumppania ei noin vain löydy? Olen kohta 22, 2 vuotta sinkkuna pahoinpitelevän miehen jäljiltä...Odotan sopivaa miestä, mutta pitäisikö siihen asti elää selibaatissa?
En harrasta yhden yön seksiä, koska en nauti siitä. Silti seksipartnereita on kertynyt se 15 kappaletta. Ja kertyy lisää, ellei miestä löydy, eikä ole pakko löytyäkään.
Jos tuomitsette sen takia lutkaksi, että olen kaunis ja seksiä on helppo saada, niin...hohhoijjaaa ;)
Meillä naisilla on samat oikeudet kuin miehillä ja ne kateelliset tosiaan on niitä ilkkujia, jotka runkkaavat kotona.
Viestiketjun aloittaja, 28v ja 60 miestä...Todellisuudessa saanut ilmeisen harvoin, mutta te ette laske lukua suhteessa vuosiin, vaan kuvittelette, että ne 60 miestä on kerralla käyneet panemassa...Siis jatkakaa kotona runkkausta, onhan se ihan mukavaa ;) - 4kymppinen
Vähän edes miettinyt kirjoitti:
Miten miehet aina sanoo että jos on ollut paljon partnereita niin pimppi on venynyt?
Jos harrastaa esim kerran kuukaudessa seksiä uuden kumppanin kanssa yhden yön jutun niin se on yksi mies ja yksi "touhu" kuukaudessa. Vakinaisessa parisuhteessa olevat varmasti harrastavat seksiä enemmän, että heillä on varmaan ihan hirvittävän venyneet pimpit.
Idiootti.Ei suinkaan aina, ainoastaan nämä tietämättömimmät ja moukat. Paljon seksiä harrastavan naisen halut ovat suuret ja hän kiihoittuu helposti. Hän on siis paljon märempi kuin kokemattomampi, nuorempi tai ujosteleva nainen. Huonosti kostunut vaan tuntuu "tiukemmalta".
Ei sullakaan ole tiedon kyltäjyvä täysin hanskassa. Pimppi ei veny muuten kuin synnytyksen yhteydessä tai leikkauksella. Ahkera paneminen päin vastoin tiukentaa pimppiä. Selitys on yksinkertainen. Pimpin tiukkuutta voi hallita lantiopohjan lihaksilla. Niitä voi treenata aivan samoin kuin muitakin lihaksia eli käyttämällä niitä paljon. Monet naiset käyttävät näitä lihaksia vaistomaisesti tai tiedostamattaan hyväkseen yhdynnän aikana. Nimenomaan kiihkeät ja halukkaat naiset. Seksielämäänsä tyytymättömät naiset antavat lihasten veltostua. Esimerkiksi miehen innokkaatkaan työntelyt eivät auta, jos nainen ei tule työntöihin vastaan eikä ole muutenkaan hommassa mukana. Silloin apu löytyy siitä, että harjoittaa näitä lihaksia tietoisesti pidätysharjoituksilla tai geishakuulilla.
Tästä löytyy selitys myös siihen miksi jotkut miehet valittaa, että kun on pitempään ollut muijan kanssa niin sen pimppi on alkanut käymään löysäksi ja että tarttis nyt nuorta ja tiukkaa. Hahaa, miesten pitäis katsoa peiliin missä vika kun naiselta loppuu halut. Ja samaan aikaan naapurin äijä panee samaa muijaa kun sillä on niin tiukka...
Hmmm, mun muijalla on ainaskin tiukka ja se on hyvä merkki se :-) - ystäväiseni
4kymppinen kirjoitti:
Ei suinkaan aina, ainoastaan nämä tietämättömimmät ja moukat. Paljon seksiä harrastavan naisen halut ovat suuret ja hän kiihoittuu helposti. Hän on siis paljon märempi kuin kokemattomampi, nuorempi tai ujosteleva nainen. Huonosti kostunut vaan tuntuu "tiukemmalta".
Ei sullakaan ole tiedon kyltäjyvä täysin hanskassa. Pimppi ei veny muuten kuin synnytyksen yhteydessä tai leikkauksella. Ahkera paneminen päin vastoin tiukentaa pimppiä. Selitys on yksinkertainen. Pimpin tiukkuutta voi hallita lantiopohjan lihaksilla. Niitä voi treenata aivan samoin kuin muitakin lihaksia eli käyttämällä niitä paljon. Monet naiset käyttävät näitä lihaksia vaistomaisesti tai tiedostamattaan hyväkseen yhdynnän aikana. Nimenomaan kiihkeät ja halukkaat naiset. Seksielämäänsä tyytymättömät naiset antavat lihasten veltostua. Esimerkiksi miehen innokkaatkaan työntelyt eivät auta, jos nainen ei tule työntöihin vastaan eikä ole muutenkaan hommassa mukana. Silloin apu löytyy siitä, että harjoittaa näitä lihaksia tietoisesti pidätysharjoituksilla tai geishakuulilla.
Tästä löytyy selitys myös siihen miksi jotkut miehet valittaa, että kun on pitempään ollut muijan kanssa niin sen pimppi on alkanut käymään löysäksi ja että tarttis nyt nuorta ja tiukkaa. Hahaa, miesten pitäis katsoa peiliin missä vika kun naiselta loppuu halut. Ja samaan aikaan naapurin äijä panee samaa muijaa kun sillä on niin tiukka...
Hmmm, mun muijalla on ainaskin tiukka ja se on hyvä merkki se :-)et oikein ymmärtänyt.
Kyllä mä tiedän noi sun esittämät asiat, mut en katso asiakseni täällä sivistää idiootteja. Kun eivät ne siitä miksikään muttu. Se on ajkan tuhlausta.
yritin (taisi jäädä yritykseksi) vain osoittaa miten typerä on se miesten yleinen kommentti, että jos on määrällisesti paljon partnereita on löysät paikat.
- nainen 20v
mulla on ollut n 20 seksikumppania.. ja seurustellut kerran vuoden vertaa.. mun mielestä christina aquilera ja lil`kim laulaa hyvin biisissä Can`t hold us down... : "If you look back in history it's a common double standard of society
The guy gets all the glory the more he can score
While the girl can do the same yet you call her a whore
I dont understand why it's OK,
The guy can get a way with it the girl gets named
All my ladies come together and make a change.."- sanat
biisissä. Just tähän sopivat. Mitä ihmiset muutenkin ajattelee, et tää seksipalsta on joku moralisointipaikka. Voi Jeesus, get a life!
- nainen24
Aloitin 15-vuotiaana ja kuusi miestä on ollut, viimeisimmän kanssa olen ollut viimeiset kuusi vuotta ja tulen toivonmukaan olemaan loppuelämäni.
Kaikki on olleet seurustelusuhteita, jostain hassusta oikusta kohdalle osui neljä ensikertalaistakin.
Ja miespuoliset kaksinaismoralistit saapi sinne minne aurinko ei paista. Jättäkää muut ihmiset rauhaan ja hävetkää vain omaa tyhmyyttänne. - Normaali kunnon ihminen
Melkoisia pillunjakorasioita täällä! Seksi kuuluu vain avioliittoon ja avioliiton tulee kestää hautaan asti.
- jooo
..ja seksi kuulu hautaan..bousou
- minä vain
Miten paljon teillä noita seksipartnereita on ollutkaan! Huh! Miten jollain VOI olla yli 100 seksikumppania ollut?!
Itse menetin neitsyyteni noin 4kk sitten ja kahden kanssa olen ollut yhdynnässä. Olen 20-vuotias.
Tosin miehiä, joitten kanssa olen harrastanut suuseksiä tai pettinkiä on sitten reilusti enemmän..- Sinulla
4kk/2miestä eli mies joka toinen kuukausi.
Kolmekymppisenä olet ollut jo ~60:n miehen kanssa, jos samaan tahtiin jatkat.
Sanotaanhan sitä, että nälkä kasvaa syödessä -joten voit päästä aikaisemminkin rikkomaan 60:n rajan.
- minä vain
Miten paljon joillain noita seksikumppaneita onkaan kertynyt! Huh!
Itse menetin neitsyyteni noin 4kk sitten ja olen ollut kahden eri ihmisen kanssa yhdynnässä. Olen 20-vuotias.
Tosin miehiä, joiden kanssa olen harrastanut vain suuseksiä tai pettinkiä on reilusti enemmän..- minä vain
Viesti tuli vahingossa kahdesti..
- kaikki muistaa?
Joo, olin ihan varma että meikäpojan lista on yli sadan pituinen mutta kun rupesin tässä yhtenä päivänä oikein kirjaamaan ylös niin en muistanut puoliakaan noin paljon. Eli mitenkäs te ihmiset oikein kaikki leikkikaverit muistatte jos lista on pitkä ja ensimmäisistä on jo vaikka parikymmentä vuotta tai enemmän aikaa? Tunnustakaa pois, joku on kuitenkin pitänyt nimilistaa!
(Edelliselle kirjoittajalle. Jos satut pysymään sinkkuna niin tuolla vauhdilla sulla on ollut nelikymppisenä toista sataa seksikumppania, eli eipä siinä mitään kummallista ole. Aika on aika ihmeellinen juttu, minkä tietenkin tajuaa vasta vähän vanhempana.) - on lista
kaikki muistaa? kirjoitti:
Joo, olin ihan varma että meikäpojan lista on yli sadan pituinen mutta kun rupesin tässä yhtenä päivänä oikein kirjaamaan ylös niin en muistanut puoliakaan noin paljon. Eli mitenkäs te ihmiset oikein kaikki leikkikaverit muistatte jos lista on pitkä ja ensimmäisistä on jo vaikka parikymmentä vuotta tai enemmän aikaa? Tunnustakaa pois, joku on kuitenkin pitänyt nimilistaa!
(Edelliselle kirjoittajalle. Jos satut pysymään sinkkuna niin tuolla vauhdilla sulla on ollut nelikymppisenä toista sataa seksikumppania, eli eipä siinä mitään kummallista ole. Aika on aika ihmeellinen juttu, minkä tietenkin tajuaa vasta vähän vanhempana.)ei kai niitä nyt muuten muistais.
Mut on sitten ainakin jossain mustaa valkosella keiden kanssa tullut sekstailtua.
Ei lista ole häpeä! - Saganna83
on lista kirjoitti:
ei kai niitä nyt muuten muistais.
Mut on sitten ainakin jossain mustaa valkosella keiden kanssa tullut sekstailtua.
Ei lista ole häpeä!Pidin muutama vuosi sitten seksikumppanien määrän verran sormuksia sormissa...Loppu sormukset ja sormetkin kesken =))
- Mössöttäjä
kaikki muistaa? kirjoitti:
(Edelliselle kirjoittajalle. Jos satut pysymään sinkkuna niin tuolla vauhdilla sulla on ollut nelikymppisenä toista sataa seksikumppania, eli eipä siinä mitään kummallista ole. Aika on aika ihmeellinen juttu, minkä tietenkin tajuaa vasta vähän vanhempana.)Minulla on ollut (mies) pitkän elämäni aikana se yli sata naista, enkä pidä tuota ollenkaan pahana, että olen vuosien 1956-2005 aikana ehtinyt nussia tuon määrän. Eihän se tee vuotta kohti kuin suunnilleen 2-3 naista. Avioliitoissa olen ollut miltei koko ajan, 20:stä vuodesta 1960. Pidin tosiaan nuorena miehenä, silloin eronneena, yhden kesän pillukirjaa. Vuonna 1977 nussin 17 naista, siis sen kesän aikana. Merkitsin vihkoon naisen ulkonäön, käytöksen, ja ennen muuta annoin pisteet pillulle ja nainnille.
- jepjep
Ei varmaankaan nykyaikana kovin epätavallista, että 20-vuotiaana on monella jo mennyt laskut sekaisit kuinka monen kanssa sitä on tullut peuhattua. Varsinkin tytöt aloittavat seksielämänsä hyvin usein 13-14v niin kyllähän niitä partnereita vuosien mittaan kertyy.
- ääää
Taitaa nykyään olla melkoisen yleistä, että seksielämä aloitetaan 13-14-vuotiaana niin jo 20-vuotiaana on monella mennyt laskut sekaisin kuinka monen kanssa sitä on tullut peuhattua.
- perjantai
Olen nainen 46v ja kumppaneita on ollut n.60. En pidä listaa pienessä mustakantisessa vihossa, mutta kerran aloin laskea kokemuksia alkaen 16v iästä, jolloin oli eka. Olen ollut aviossa, sekä pitkässä suhteessa (yli 10), joten seikkailtua on tullut nyt aikuisena enemmän.
"Sitä oikeaa" kun ei enää ehkä löydykään, voi naisella olla miehiä ystävinä ja jos seksikin sujuu, niin aina parempi. Hyvää seksiä saa harvoin, mutta silloin kun kohtaa sillä saralla oikean miehen, niin sukat pyörii jalassa! Enää ei odota rakastuvansa pyörryttävästi, mukava seuralainen jota tapailla riittää ja saan elää vapaana vakituisen suhteen velvollisuuksia.
Kyllä iän myötä asenne muuttuu tässäkin asiassa, nuorempana olin paljon ehdottomampi, nyt estottomampi! :) - provokaatio
Noin monta vuotta irtosuhteita tuolla taajuudella ... höpö höpö
- Lolita1982
Yhden käden sormilla voi laskea minun partnerit ja jää vielä vapaita sormiakin... ja olen ylpeä siitä. Hieman ihmettelen, että minkäsorttinen nainen olet kun tuollainen määrä on takana...
- sit ihmettelet
älä nyt halkee kuitenkaan.
- ...........
Olen siis 25 vuotias nainen, seurustellut olen aiemmin 5 vuotta, sen jälkeen sinkkuna monta vuotta, tarkkaa määrää en osaa sanoa, enkä koskaan ole kumppaneiden määrää laskenut, mutta arviolta jotain 30-40.
Tiedän, kuulostaa kamalalta, mutta kerranhan sitä vain eletään, ja rakastelu varmasti on paheista pienimpiä mitä voi olla... jos molemmat osapuolet saa haluamansa niin asia on minun kohdalta silloin ok.
Eikös tämä elämä ole nauttimista varten :) - nainen 58 v
Olen pitänyt päiväkirjaa 13,5 vuotiaasta asti. Jokaisesta rakastelukerrasta. Vuosien aikana minulla on ollut yli 200 miestä. MInun ili hyvin helppo saada kavereita yöksi. KUljin Lahdessa ravintolatansseissa 2-3 kertaa viikossa, joskus useamminkin. Kerrankin minulla oli saman iltana kolme eri miestä. Kaikki asuivat samassa hotellissa eivätkä tunteneet toisiaan.
Kyllä hyvä miehen ase tuntuu ihanalta vieläkin.- kikuni
jos nussii kaverinsa kanssa vaikka kerranpäivässä tulis vuodessa sit jo 365kerttaa eli aivan sama onko sama naputtaja tai joka kerta eri napsauttaja.kertoja kuiteskin samma määrä.ja kahesvuodes sit jo 730 napsautusta.tosta kun laskette tullee hirviät määrät napasutuksia.panemisia.ei oo maankaato assia.nussikkaa.hyvät hyssykät.nauttikaa elämästänne kerran vaan täällä ollaan.turha vinkua kun elämä ajaa ohi.ilman iloja?
- Pohjoisen poika
Mulla oli jotain 102 naista.Vuonna 2001.Sen jälkeen heitettiin kavereiden kans tarra-vihot roskiin ja lakattiin laskemasta...Seksi on aivan normaali päivittäinen asia,siinä missä nukkuminen tms...Aloitin seksin harrastamisen 15-vuotiaana ja nyt olen 29.v.Lehdissä ihmetellään miksi nuoret miehet pitää vähän vanhemmista naisista???Selväähän se,koska vanhemmat naiset ovat useimmiten sinuja itsensä kanssa...Valta osa nuorista...
- sweetbull
..ja kumppaneita on ollut reilu 250 kpl..
- sweet bull
..ja kumppaneita on ollut reilu 250 kpl..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184