Titanic

RoSe^^

Mitä mieltä olette Titanic elokuvasta? Olen nähnyt sen 7 Kertaa. Joka kerralla Kun katson on yhtä hyvä!

Jos joku nyt ei tiedä minkälaisesta leffasta on kyse, Titanicissa on jännitystä toimintaa ja romantiikkaa. Titanic, aivan uusi ''uppoamaton'' Laiva lähtee neitsytristeilylle. Mutta sattuukin niin että Titanic törmää jäävuoreen ja alkaa pikkuhiljaa upota. Jackin ja Rosen romanssi päätyy henkiinjäämis taisteluksi..

Tosi hyvää Suosittelen! Mutta varoitan että kun katsoin tämän 9 vuotiaana ekan kerran, en ole sen jälkeen käynyt laivalla :D
Olen nyt 14.

19

3841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titanicin katsoo ehkä muutaman kerran, mutta hyvä leffa se ei ainaskaan ole. Jos haluaa katsoa nyyhkyleffaa niin tänä on sopiva leffa siihen tarkoitukseen. En tajua miksi ostin kyseisen leffan, mutta ompahan sitten sellainenkin hyllyssä pölyttymässä.

    • Sekstika

      Mä oon kattonu Titanicin 700 kertaa.Se on meillä videolla.Onhan se ihan hyvä.Mutta mulla on parempi elokuva mielessä. 4 tähtee sille

    • someone

      mä kun näin sen leffan yheksän vuotiaana mä aina pelkäsin sitä hylkyä veden alla ja sit mä aina itken kun se jack hukkuu sinne pohjaan mut kaikkein surullista siinä elokuvassa on et melkein joka kohta on totta!

      • minäpikkuinen

        Mä oon lukenu kirjoja(Titanicista) Ja kattonu leffan.Se oli kauheeta nähdä se neljä vuotiaana...


    • minäpikkuinen

      itse olen nähnyt Titanicin neljä veenä,itkin siinä kohtaan kun Rose palasi hakemaan Jackia laivan uumenista.Nyt olen 11.v ja olen kiinnostunut Titanicista korvia myöten ja sen sisar aluksista Britanicista ja Olympicista.

      • minäpikkuinen

      • Thai-girl

        mehän jaamme saman kiinnostksen aiheen! TITANIC ON PARAS, OLETKO KUULLUT ETTÄ OULUUN RAKENNETAAN TITANIC? :)))))))))))


    • jd-

      sama juttu mullakin :D oon vieläki vähän täpinöissäni ja varuillani ku astun laivaan :DD mut tykkään kauheesti olla laivalla! olis ihanaa päästä matkustaa yhtä isolla laivalla kuin mitä titanic oli :D täällä ei silja linellä eikä viking linellä pääse ees tunnelmaan :D olis aivan mahtavaa..

    • apossion

      mä näin sen 10 vuotiaana, ja mulle tuli kammo isoihin laivoihin. siinä videossa selvis vaan 6 henkilöö! Vähän se oli kun toinen päähenkilö kuoli jäätymällä itämereen. Mut kaikki ne jotka
      "jääty" olivat vain nukkeja, eli ei kukaan oikeesti kuollu!

    • john jacob astor IV

      yes hyvä elokuva rose pakeni pelastusvene 16 laidalta ja sika hyvä elokuva nimenomaan iceberg right ahead.

    • BoringTitanic

      Kuka tahansa uskaltaa mennä laivalle. Minä kun katoin sen, halusin aina laivalle uudestaan. Ei kiinnosta jos joku sata vuotta vnhasta paatista tehää elokuva. Unohtunut aikaa sitten, ei enää eloonjääneitä. Karmea totuus Titanic-faneille, eikä vain? Sori kuitenkin.

    • nyyhkyleffa

      Mun kaks sukulaista kuoli kyseisellä matkalla.

    • Glad Påsk.

      Jos elokuvaa mitataan påska-asteikolla niin påskempaa leffa on todella vaikea löytää.

    • Tiiitanic

      Titanic on paras elokuva mitä ikinä on tehny:) Ne jotka ei titanicista välitä nii painukkee vittuun täältä!

    • Anonyymi

      Pikkase vanha ketju mut plööh😂.
      Titanic on niiin söpö :D etenki Leo😍 ( Jack)
      On kyl överi söpö! Pakko saada ostettuu se joskus😍😍😍 xD
      (Mut on kyl söpö elokuva :DD <3)

    • Anonyymi

      Alternative ending: diCaprio olisi voinut seilata flyygelin kannella.

    • Elokuva_arvostelija

      Juoni Elokuvan alussa köyhä Jack Dawson saa liput laivaan. Jack pääsee laivaan, mutta oli lähellä että hän myöhästyi. Jack pöljöilee laivalla ja vahingossa tapaan Rosen jota hän alkoi rakastamaan. Rose ei aluksi tiedä että Jack on super köyhä ja osaa maalata/piirtää. Rose luulee että Jack on rikas, koska hän oli laivalla. Rose saa selville että Jack on köyhä ja hyvä maalaamaan. Rose rakastuu Jackiin ja saa tietää hyvistä maalaus taidoista. Rosen vanhemmat ei hyväksy köyhää Jackia hänen tyttärelleen. Rose ja Jack päätyvät silti samaan huoneeseen. Jack päättää maalata Rosen vähissä vaatteissa. Maalaus tulee valmiiksi ja Rose tykkää siitä. Seuraavaksi kaikki tietää kohtauksen jossa Jack pitelee Rosea Laivan kärjessä. He nauttivat oloistaan. Rose vie Jackin näytille vanhemmilleen, mutta Jackin käytöstavat yllättävät pahasti Rosen vanhemmat. Rosen vanhemmat ei tykännyt asiasta joten Jackin täytyi lähteä. Vähän ajan päästä laiva alkaa uppoamaan kun he osuivat jäävuoreen. Jack yrittää pelastaa Rosen. He yrittivät päästä laivoihin, mutta lähes kaikki on täynnä, he eivät pääse laivaan. Viulistit jatkavat soittoa vaikka heillä on kohta varma kuolema. Jack ja Rose päätyvät veteen mutta onneksi he löytävät oven. Kuulemma Jack ei mahdu ovella Rosen viereen eli Jack alkaa pikkuhiljaan kuolemaan veden kylmyyteen. Loppujen lopuksi rakastavaisista vain toinen selviää (Rose). Jack kuolee ja Rose pelastuu. Eli lähes onnellinen loppu.




      Arvostelu
      Minun mielestä leffa on huono. Mutta toiminta alkaa puuttumaan. Ihan nynny rakastelu elokuva alussa. Leffa alkaa hiljaa mutta kyllä mielenkiintoista katsottavaa tulee lopussa. Rakkaus ei tästä elokuvasta lopu. Itse en tykkää elokuvan alusta mutta loppu on mukavaa katsomista kun ihmiset tippuu ja kaikkea tällaista. Elokuvan katsoo ehkä muutaman kerran, mutta hyvä leffa se ei ainakaan ole. Jos haluaa katsoa nyyhkyleffaa niin tämä on sopiva leffa siihen tarkoitukseen. Elokuvassa ei ole melkein yhtään huumoria ja jos on niin surkeaa. Paras kohta on kun Rose on itsekäs eikä päästä Jackia ovelle, niinkun oikeesti joka kerta kun näkee kyseisen kohtauksen niin ei voi muuta kuin nauraa. Efektit on roskia, koska elokuva on vanha. Tarvittaisiin uusia versioita elokuvasta, koska kaikki sen on nähnyt (kaikki paitsi Eetu). Olisin ensimmäinen elokuvissa jossa leffasta tehtäisiin raaempi tai edes hauskempi. Näyttelijät on hyviä mutta ohjaajan ideat huonoja. Leffa on myös niin kallis ettei ketään sitä enään osta. Katsoin tämän elokuvan kun olin seitsemän vuotta. Silloin leffa tuntui jännittävältä ja tosi viileältä, mutta ei enään. Tykkää myös ovi tapahtuman lisäksi siitä kohdasta kun laiva meinaa katketa ja tippua ihmisten päälle. Alussa tuntuu että elokuvan tarkoitus on löytää timantti jota Brock alussa etsii, mutta tämä koko asia ei liity juoneen mitenkään. Vaikuttaa että haluaa saada leffaan lisää aikaa. Ja nyt kun ollaan aiheessa niin elokuva on aivan liian pitkä (3 tuntia ja 14 minuuttia). Ei kyllä koskaan tee mieli istua yli kolmea tuntia. En tajua ihmisiä jotka katsovat näin surkean elokuvan monia kertoja. Elokuva on minun mielestä aika iso floppi. Elokuvassa on liikaa aivan päättömiä asioita jotka eivät liity mitenkään elokuvaan. Ja vielä tähän ollaan käytetty miljoonia dollareita mutta elokuva on tienannut miljardeja. Mieluummin olen ulkona kavereiden kanssa kun istun paikalla 3 tuntia katsomassa rakkaus elokuvaa. En suosittele jos et halua nähdä pussailua, rakastumista ja noloja kohtia, joissa näyttelijät pilaavat maineensa olemalla huonossa elokuvassa. Annan elokuvalle 4/10.

      • Tän ei ollukaan tarkoitus olla perinteinen toimintarymistely, niin kuin Aliens tai Terminaattori tms vastaavat. Tämä on enemmänkin romanttinen draama elokuva, joka osin pohjautuu todellisuuteen. Nimittäin Titanic upposi oikeasti 1912 ja vei mukanaan reilusti yli puolet matkustajista, ja niistäkin suurin osa oli alemman luokan matkustajia. Rikkaista suurin osa selvisi.

        Jos arvoisa Elokuva-Kriitikko kaipaa toimintaa, niin Titanic ei siinä tapauksessa ole sitä mitä haet. Pysy vain perinteisissä toiminta-räiskintä elokuvissa.

        Minä itse taas rakastan elokuvaa syvästi ja se todellakin löytyy hyllystäni dvd:nä ja blurayna. Oli se mulla aikoinaan jopa vhs-versionakin, mutta noi levyversiot on parempia, siis niissä on enemmän tavaraa ja ekstroja mukana. :)
        Minä en elokuvaa katsonutkaan toiminnat tahi romantiikan vuoksi, vaan enemmän kyseiseen laivaan liittyvän historian vuoksi ja koska mukana on minun suosikkinäyttelijäni. Sori, ei oo Di Caprio (ei millään pahalla Capriolle ja hänen faneilleen), vaan ihan toinen, hieman vanhempi mieshenkilö.
        Lisäksi elokuvan musiikki on jotain mikä saa elämään mukana elokuvassa täysillä, Horner on niin paras säveltäjä, kepeät mullat hänelle.
        Tosin nolona pitää myöntää, etten ole kertaakaan tätä elokuvaa katsoessani itkenyt ja leffan olen varmaan nähnyt useita kymmeniä kertoja sen jälkeen, kun se tuli leffateatteriin. Teatterissa tuli nähtyä vain sen kerran ja parikymmen vuotisversion kävin kattomassa myös kun se pyöri leffateatterissa retusoituna. Mutta jos pitäs antaa jotain niin kyllä se on 10/10


    • Anonyymi

      OKEI Jack on ihanin poika mitä ikinä oon nähny. Toivottavasti löydän yhtä hyvän kumppanin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe