=
Resident Evil
6
371
Vastaukset
- ilpovits
Mutta on siinä vissiin Milla Jovovich... :)
- Hyperborea
Resident Evil oli juuri sitä mitä odotinkin. Siis en odottanut paljon mitään.
Pisteet korkeintaan**. Ensimmäisen zombikoiran ilmaantumisesta lähtien elokuva toimi ja säpsäytti muutaman kerran.- Paras
Resident Evil on melkein paras näkemäni leffa, kaikki parhaat leffat tulee USA:sta. *kumartaa USA:n lipulle*
Praise the lord, Bill Gates! - Bullshit
Paras kirjoitti:
Resident Evil on melkein paras näkemäni leffa, kaikki parhaat leffat tulee USA:sta. *kumartaa USA:n lipulle*
Praise the lord, Bill Gates!Praise your ass you american lover!!!!
- FWWM
Hmmmhh... menin katsomaan paremman tekemisen puutteessa. Odotin Lara Croftin seikkailuiden tasoista kuraa. Ei todellakaan. Resident Evil ei missään mielessä ole merkittävä elokuva, mutta sillä on hetkensä. Omassa genressään se on keskitasoa.
Sen lisäksi Resident Evil on paras tähän mennessä videopelistä tehty elokuva (mikä ei kylläkään vielä ole kovin paljon) ja samalla yllättävän uskollinen esikuvalleen ja sen ideoille.
Joka tapauksessa se on parempi kuin Snipesin kammottavan typerä ja ontto Blade II. Kolme tähteä viidestä.- tainou
kyllä aikakone on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207