STALIN - SANKARIMME

tovereille

Älkää toverit unohtako, että Stalin on sankarimme. Muistakaa kunnioittakaa hänen tekojaan aatteemme hyväksi. Hän oli todellinen kansan mies!

35

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta pitäisi puhua

      Tiedät varmaan mikä hirmuvaltias ja kansantappaja tämä Stalin oli. Että vitsi vitsinä.

    • totta pitäisi puhua

      Tiedät varmaan mikä hirmuvaltias ja kansantappaja tämä Stalin oli. Että vitsi vitsinä.

    • Per Saukko

      Olet oikeassa. Stalin ei ole tehnyt mitään väärää. Hän ehkäisi Suomen hyökkäyksen N-liittoon hyökkäämällä itse Suomen kimppuun vuonna 1939.

      Lisäksi hän teki 30 vuodessa Venäjästä teollisuusvaltion ja koneellisti maatalouden. Suuri valtiomies. Se maksoi vain n. 20 000 000 venäläisen hengen. He kuolivat oikaen asian puolesta. Eläköön Isä Aurinkoinen. Uraa!

    • Työväenluokan etujoukosta p...

      Me kaikki kunnioitamme Stalinia, Yrjö Hakasta Ja Mikko Kivipuroa.

      • Hanna

        No ei ainakaan Hakasta. Stalinkin on pepusta, mutta Hakanen on jo todella syvältä, vaikka ko. herrat ovat hyvin, hyvin erilaisia.

        Kivipurossa taas ei ole mitään vikaa.

        Vitsit jonnekin muualle, kiitos.


      • tien kulkija

        Pitääkö paikkansa, että Yrjö Hakanen yrittää kulkea melkolailla Stalinin viitoittamaa tietä?


      • K.K.L
        tien kulkija kirjoitti:

        Pitääkö paikkansa, että Yrjö Hakanen yrittää kulkea melkolailla Stalinin viitoittamaa tietä?

        Vallanhimo on viennyt mukanaan monen viisaammankin. Hakanen on ollut aina tunnettu juuri siitä. Koko SKP on rakennettu Hakasen ympärille.


      • vastaantulija
        tien kulkija kirjoitti:

        Pitääkö paikkansa, että Yrjö Hakanen yrittää kulkea melkolailla Stalinin viitoittamaa tietä?

        ei ollenkaan: he eroavat kuin yö ja päivä


    • Com Red

      Toisilla on Jumala. Meillä on Stalin.

    • Red Alert

      Leonid kyseli Stalinilta millaista on olla helvetissä. No Josef sitten siihen, että muuten olisi hyvä olla mutta aina kun Adolf on ruoanjakajana...niin hän pakoittaa minut syömään vasaralla ja sirpillä.

      Banzai, uraa Stalino ja job tvoje madj!

    • MattiLehtonen
      • kautta aikojen

        Kommunismin musta kirja on paras vitsikirja kautta aikojen. Eläköön Stalin!


      • musta kirja

    • Avauksesi otsikon laadit tarkoituksellisesti irvokkaaksi! Mutta myönnän omalta osaltani sen,
      että Veli Josef´in ansioksi on laskettava , että emme elä "Aatun" suunnittelemassa Eu-
      roopassa!!!
      vom

      • kannattaja

        Otsikko on ainakin minun mielestäni tälle palstalle sopiva. Vai, etkö kunnioita aatteemme isää?! Et ole ilmeisesti aito kommunisti? Saksa lyötiin osittain Stalinin voimin, mutta harmi, että emme ole nyt osana Venäjää.


      • kannattaja kirjoitti:

        Otsikko on ainakin minun mielestäni tälle palstalle sopiva. Vai, etkö kunnioita aatteemme isää?! Et ole ilmeisesti aito kommunisti? Saksa lyötiin osittain Stalinin voimin, mutta harmi, että emme ole nyt osana Venäjää.

        Sinulle on mahdollista muuttaa Venäjälle!Itseäni ei kiinnosta!
        vom


      • Kalle

        "Veli Josef´in ansioksi on laskettava , että emme elä "Aatun" suunnittelemassa Euroopassa!!!"

        Mikä saa sinut uskomaan, että USA olisi hyväksynyt Hitlerin Euroopan?

        Kerro heti - stalinistinen maailmankuvasiko??

        Ja älä unohda päivittäistä lääkitystäsi.

        /Kalle, joka toivoo lääkityksen auttavan ja stalinismin kohta helpottavan - onneksi se lasten ja nuorten tauti ei tartu enään näin kypsällä ikää.


      • Kalle kirjoitti:

        "Veli Josef´in ansioksi on laskettava , että emme elä "Aatun" suunnittelemassa Euroopassa!!!"

        Mikä saa sinut uskomaan, että USA olisi hyväksynyt Hitlerin Euroopan?

        Kerro heti - stalinistinen maailmankuvasiko??

        Ja älä unohda päivittäistä lääkitystäsi.

        /Kalle, joka toivoo lääkityksen auttavan ja stalinismin kohta helpottavan - onneksi se lasten ja nuorten tauti ei tartu enään näin kypsällä ikää.

        Mitä U.S.A:han tulee tuossa kuvitteellisessa tilanteessa, on enemmänkin kuin mielikuvituksen tuotetta! En vaivaudu edes ajattelemaan.Lohdutukseksesi kerron, että noudatan Äitini neuvoa,
        "Ota Hota päivässä"!
        vom


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        Mitä U.S.A:han tulee tuossa kuvitteellisessa tilanteessa, on enemmänkin kuin mielikuvituksen tuotetta! En vaivaudu edes ajattelemaan.Lohdutukseksesi kerron, että noudatan Äitini neuvoa,
        "Ota Hota päivässä"!
        vom

        Jos on riittävän vahva usko niin ei tarvita mitään perusteluja eikä todisteita ja se pätee niin jehoviin, lestadiolaisiin kuin stalinisteihinkin...

        /Kalle, joka tietää stalinismin olevan lasten ja nuorten tauti, joka paranee vain potilaan järkiintyessä vanhemmiten - tosin kaikki eivät parane koskaan ( eivät viisastu?? ). Kalle ei tunne ketään, joka olisi saanut tartunnan yli 25 vuotiaana mutta useita jotka ovat tästä ihmiskunnan rutosta parantuneet


      • Kalle kirjoitti:

        Jos on riittävän vahva usko niin ei tarvita mitään perusteluja eikä todisteita ja se pätee niin jehoviin, lestadiolaisiin kuin stalinisteihinkin...

        /Kalle, joka tietää stalinismin olevan lasten ja nuorten tauti, joka paranee vain potilaan järkiintyessä vanhemmiten - tosin kaikki eivät parane koskaan ( eivät viisastu?? ). Kalle ei tunne ketään, joka olisi saanut tartunnan yli 25 vuotiaana mutta useita jotka ovat tästä ihmiskunnan rutosta parantuneet

        Olenko siis Sinunkin mielestäsi aivan toivoton tapaus?
        vom


    • mä.

      että lähemmäs 30 milj. kuoli stalinin hallinnon aikana pelkästään Gulag:issa...

      • Ei uskovainen

        Ei mahda tuo tieto pitää paikkaansa... Ulkopuolisten propagandaa. Stalin on tehnyt paljon aatteemme eteen. Muutamat ihmiset kuolivat, mutta se oli sen arvoista.


    • Demokrtaatti

      Herätkää! Stalin oli mielisairas ja hänen olisi pitänyt kuolla hitaasti ja tuskallisesti.
      Hänen takiaan Venäjä on maailman saastunein maa! Järviä ja jokia on pilaantunut vain teidän itsekkäiden ihmisten ansiosta!!!! Luojan kiitos Suomi ei ole Venäjää. Siellä on korruptiota, huono terveydenhuolto, huono koulutus, suuri ero rikkaiden ja köyhien välillä, ei sanan vapautta, jne.! Muuttakaa vaan venäjäänne, ei tuota kakkaa jaksa kuunella... tiedän erään kommarin ja hän on rasittava. En ole sanonut hänelle mitään pahasti, mutta sisimmässäni en kestä. Ilman Stalinia maailma olisi paremmin! Mutta en voi tietää sitä.... Ei voi tietää

    • Missä luuraavat "Herra yksil.." ja Kalle/, joka...! Pyydän, kertokaa meille, mitä mieltä olette Isä Aurinkoisesta !!
      vom

      • herra yksilön vapaus

        suomen syöjä.


      • Kalle

        Isä aurinkoinen oli pahin tähänastisista tyranneista, oikea ihmiskunnan syöpien syöpä.

        /Kalle, joka näin on sanonut mielipiteensä Stalinista ja odottaa toverin "vom" tekevän samoin


      • proletariaattii...:)

        Onkohan toi vom jättäny lääkkeensä syömättä? No silti: eihän nyt kukaan enää tosissaan voi kannattaa tätä punaista aatetta, kun sehän oli vitsi jo syntyessään.


      • suuri sellainen
        proletariaattii...:) kirjoitti:

        Onkohan toi vom jättäny lääkkeensä syömättä? No silti: eihän nyt kukaan enää tosissaan voi kannattaa tätä punaista aatetta, kun sehän oli vitsi jo syntyessään.

        Stalin oli todellinen johtaja. Otahan lääkkeesi, tai tulen kaatamaan ne väkisin kurkustasi alas.


      • proletariaattii...:) kirjoitti:

        Onkohan toi vom jättäny lääkkeensä syömättä? No silti: eihän nyt kukaan enää tosissaan voi kannattaa tätä punaista aatetta, kun sehän oli vitsi jo syntyessään.

        Päivittäinen Hota on otettu! Ja mitä punaisen aatteen kannattajiin tulee, niin niitähän on
        pilvin pimein!
        vom


      • Kalle kirjoitti:

        Isä aurinkoinen oli pahin tähänastisista tyranneista, oikea ihmiskunnan syöpien syöpä.

        /Kalle, joka näin on sanonut mielipiteensä Stalinista ja odottaa toverin "vom" tekevän samoin

        "vom" on ottanut kantaa jo 18.8. !
        vom


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        Päivittäinen Hota on otettu! Ja mitä punaisen aatteen kannattajiin tulee, niin niitähän on
        pilvin pimein!
        vom

        Juuri niin kuin Kalle on epäillytkin - toveri "vom" on jatkuvassa lääkityksessä...

        /Kalle, joka aavisti jotain...


      • Kalle


      • Kalle kirjoitti:

        Juuri niin kuin Kalle on epäillytkin - toveri "vom" on jatkuvassa lääkityksessä...

        /Kalle, joka aavisti jotain...

        Ystävän neuvo; tarkkaile itseäsi! Taudilla on taipumus iskeä yllättäen!
        vom


    • kommunisteja

      Toki vasemmistossa on myös niitä, jotka eivät osaa arvostaa Stalinen tekoja, kuten täällä palstalla huomaa. Suurin osa vasemmistosta on kuitenkin ns. puhtaita ja aitoja kommunisteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe