Masku Kalusteen motoroitu sänky!

Varoitus!!!

Tuli vuosi sitten ostettua 2kappaletta Maskukalusteen moottoroitua sänkyy, perkele että on kaduttanut!
Jo puolenvuoden jälkeen alkoi hutera runko levitä jokapuolelta, jouduin liimaamaan ja ruuvaamaan lisätuet jokaiseen päätyyn koska se levisi kuin lehmän takajalat sivulleppäin kun siihen meni.
Runko on täysin alaarvoinen ja hutera, narisee nukkuessa,ja jokainen pultti ja ruuvi alkoi löystyä, niitä sitten saa puolenvuodenvälein kiristellä.
Tänään kun otin patjat pois koska ihmettelin yöllistä narinaa, huomasin että se sälepohja oli levinnyt 3 senttiä ulospäin jolloin jouduin vaijerin molempiin sälepohjiin poikittain pingottamaan että pysyisi koossa, vittu!!
Nyt purin jokaisen pultin ja laitoin niihin ruuvilukitusnestettä että eivät heti avautuisi, 4 tuntii siinä meni.
Sälepohjan kumit on jo alkaneet murtuilla, koskakohan menevät poikki!
Sähkömoottorit ovat sentään kestäneet hyvin, vaikka heikkotehoisii ovatki.
Minkäänlaista "naimista" ei senpäällä voi harjoittaa, koska natisee ja tulee pelko etä koskahan se rysähtää lattialle kokonaan!
Siis puolenvuoden välein pitää tehdä "vuosihuolto" jotta edes pysyisi koossa!
Tähänmennessä minulla on jo mennyt siihen ! erikeepperipullo, 120 puuruuvia, hikeä 3 litraa ja vitutusta ....
Kaikkiaan olen siihen uhrannut työaikaa jo noin 10 tuntia!
Niin , muistui vaan mieleeni että jouduin tekemään rungon sivuille alumiinituet ettei joka-aamu olisi ollut patjat puolittain lattialla.

Seuraavaksi jos ostan vastaavan sängyn niin ostan samanlaisen mitä on sairaaloissa , ne on samanhintasiakin mut runko on metallia ja niissä on jopa korkeuden säätö, niitä sentään tehdään suomessa
Ostin tämän sängyn Salossa olevasta liikkeestä ja kun valitin niin olivat erittäin ylimielisii ja sanoivat että olisit ostanut sen kaikista kalleimman mallin, ympäri maata näitä samoja kauppaavat!

Tuli vain mieleeni että heidän mainoksessaan usein lukee että sängyn jalat saa samaanhintaan!!!
Olisi aika hullua jos autojakin mainostettaisiin samoin , että pyörät saa kaupanpäälle!!!
Nyt lähden rautakauppaan ostamaan kaksi isoa ruuvipuristinta , niilläkun laitan molemmat sängyt rungoistaan yhteen niin saan ehkä tukevuutta runkoon ja sitten voinkin jo vaikka naimista siinä emännänkanssa kokeilla!

17

20795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Tätä samaa sinä huutelet täällä säännöllisesti. Lopeta jo.

      • Kolahtaa

        Tämä on tositarina nykyisestä laadusta suomen huonekaluliikkeissä!
        Siis aivan ala-arvoista tavaraa myydään,kovaan hintaan lastulevykasana kuluttajille.


      • Onko pakko?
        Kolahtaa kirjoitti:

        Tämä on tositarina nykyisestä laadusta suomen huonekaluliikkeissä!
        Siis aivan ala-arvoista tavaraa myydään,kovaan hintaan lastulevykasana kuluttajille.

        Jos on silmät päässä ja oma järki sanoo jotain, niin ehkä rimpulat jää kauppaan.


      • rahaa se vaan on
        Kolahtaa kirjoitti:

        Tämä on tositarina nykyisestä laadusta suomen huonekaluliikkeissä!
        Siis aivan ala-arvoista tavaraa myydään,kovaan hintaan lastulevykasana kuluttajille.

        Johan on, kun hinta on 2166 80 € ja myydään 551€ hintaan ,odotan kyllä tuotteen kestävän, koska joku on maksanut tuotteesta täyden hinnan eikä se moottorisängyn kehikko kestänytkään istumista, vaan petti 80 vuotiaan äitini alla. Oli ostettu Maskusta myöskin Svane säätöpohja ja Mari säätösängyn kehikko. Myykö Masku paskaa?


    • mörri möykky

      että maksoit niistä yhteensä 1000€ ja odotit että sillä hinnalla saa parasta mitä on tarjolla :)
      jos haluat oikeesti hyvät moottorisängyt ni 3000€ alkaen maksavat olkoon sitten ostettu vaikka kiinasta

    • PUUSILMÄ

      Miksi ostat jotain tuollaista halpaa paskaa. Ostin itse maskusta sellaisest ZENIT patjat sähkösäädöllä ja ne maksoivat joku 4500€ ja ne on olleet HELVETIN hyvät, eikä oo ees selkä enää kipeäkään niiden ansiosta. Mitä maksoit omista sängyistäsi? Jos ne maksoi joku 1000€ yhteensä, niin voit olla ihan varma että ne ei oo hyvät. Mutta siitä et voi syyttää, kuin omaa tyhmyyttäsi. Hyvää ja halpaa ei ole keksitty. NUIJA!!! OLISIT OSTANUT NE KALLEIMMAT NI EI TARTTIS RUIKUTTAA OMAA TYHMYYTTÄÄN TÄÄLLÄ. OTA TUULIPUKU JÄRKI KÄTEEN!!!

      • LLH

        MEILLÄ NYT VAAN ON SELLAINEN LAKI, ETTÄ JOS MYYTÄVÄ TUOTE ON SÄNKY, NIIN KYLLÄ SEN PITÄÄ AJAA SE ASIA MITÄ SÄNGYLTÄ ODOTETAAN. VAIKKA SE OLISI MAKSANUT EURON!!!

        ASKARTELUPAKETIT ON MYYTÄVÄ ASKARTELUPAKETTEINA!

        SINUN LOGIIKALLASI TÄÄLLÄ EI VOISI MYYDÄ YHTÄÄN MITÄÄN ALLE NELJÄN TONNIN. VAIKKA SINULLA TUNTUU OLEVAN RAHAA NIIN JOTAIN MUUTA PUUTTUU.

        KIRJOITTAJA ON OIKEASSA KERTOESSAAN MEILLE KOKEMUKSISTAAN.


      • PUUSILMÄ
        LLH kirjoitti:

        MEILLÄ NYT VAAN ON SELLAINEN LAKI, ETTÄ JOS MYYTÄVÄ TUOTE ON SÄNKY, NIIN KYLLÄ SEN PITÄÄ AJAA SE ASIA MITÄ SÄNGYLTÄ ODOTETAAN. VAIKKA SE OLISI MAKSANUT EURON!!!

        ASKARTELUPAKETIT ON MYYTÄVÄ ASKARTELUPAKETTEINA!

        SINUN LOGIIKALLASI TÄÄLLÄ EI VOISI MYYDÄ YHTÄÄN MITÄÄN ALLE NELJÄN TONNIN. VAIKKA SINULLA TUNTUU OLEVAN RAHAA NIIN JOTAIN MUUTA PUUTTUU.

        KIRJOITTAJA ON OIKEASSA KERTOESSAAN MEILLE KOKEMUKSISTAAN.

        Tiedän että myyjä on varoittanut sänkyä ostettaessa että se on paska. (olen itse tutustunu ko. sänkyyn)

        Se nyt vaan on niin että Mersua ET SAA Ladan hinnalla. (eikö totta?)

        Miten voit edes kuvitella, että jos keskivertoa parempi yksi sähkösänky maksaa yli 2500€, niin saat vähintään yhtä hyvän 500€:lla?

        Tyhmyydestä saa, ja pitää rokottaa.

        Ja mikähän laki niin määrää että sängyn pitää kestää? Tuotevastuu takuu on kyllä puolivuotta, mutta ei yhtään sen enempää.

        Minun logiikalla paskaa ei kannata ostaa. Jos LLH on erimieltä asiasta niin näin olkoon. Mutta jos ostat paskan, niin paskan myös saat. Siitä on kai turha kitistä.


      • klklkllk
        PUUSILMÄ kirjoitti:

        Tiedän että myyjä on varoittanut sänkyä ostettaessa että se on paska. (olen itse tutustunu ko. sänkyyn)

        Se nyt vaan on niin että Mersua ET SAA Ladan hinnalla. (eikö totta?)

        Miten voit edes kuvitella, että jos keskivertoa parempi yksi sähkösänky maksaa yli 2500€, niin saat vähintään yhtä hyvän 500€:lla?

        Tyhmyydestä saa, ja pitää rokottaa.

        Ja mikähän laki niin määrää että sängyn pitää kestää? Tuotevastuu takuu on kyllä puolivuotta, mutta ei yhtään sen enempää.

        Minun logiikalla paskaa ei kannata ostaa. Jos LLH on erimieltä asiasta niin näin olkoon. Mutta jos ostat paskan, niin paskan myös saat. Siitä on kai turha kitistä.

        se rUostuuuu


      • Anonyymi
        PUUSILMÄ kirjoitti:

        Tiedän että myyjä on varoittanut sänkyä ostettaessa että se on paska. (olen itse tutustunu ko. sänkyyn)

        Se nyt vaan on niin että Mersua ET SAA Ladan hinnalla. (eikö totta?)

        Miten voit edes kuvitella, että jos keskivertoa parempi yksi sähkösänky maksaa yli 2500€, niin saat vähintään yhtä hyvän 500€:lla?

        Tyhmyydestä saa, ja pitää rokottaa.

        Ja mikähän laki niin määrää että sängyn pitää kestää? Tuotevastuu takuu on kyllä puolivuotta, mutta ei yhtään sen enempää.

        Minun logiikalla paskaa ei kannata ostaa. Jos LLH on erimieltä asiasta niin näin olkoon. Mutta jos ostat paskan, niin paskan myös saat. Siitä on kai turha kitistä.

        Juurikin näin, kaikissa huonekalu liikkeissä on niitä halpoja paskoja, jotka on nimenomaan tehty vetoamaan tarjoushaukkoihin joiden perse ei ikinä kestäisi ostaa muutamaa satasta kalliimpaa sänkyä. Ne ovat paskoja sänkyjä sekä varmasti rakenteiden ja myös ergonomian kannalta, mutta niitäkin pitää myynnissä olla, koska kaikille ei vain voi myydä laatua vaikka kuinka perustelisi. Jos perse ei kestä se ei kestä. Mutta se on valintojen maailma laittaako sen muutaman satasen enemmän elämänlaatua parantavaan hyvään sänkyyn vai kuukauden satsiin Pirkan olut tölkkejä.

        Mutta sitten kun olet sen paskan mennyt ostamaan on turha tosiaan kitistä että se on paska. Tottakai se on. Jos moottorisängyt maksaa sen 500€ kpl on runko ja patja paskimmat mahdolliset. Moottori tehty kestämään just se min 2v kuluttajasuojan mukaisesti ja runko niin, että kestäisi kans nippanappa sen 6kk mitä taas sen pitää kestää.

        Sitten kun lyödään kättä kukkaroon ja ostetaan esim kotimaisen UNESSin moottorisängyn tai Norjalaisen laatuvalmistaja Ekornessin Svane malliston ( jonka itse ostin) tai Tempurin moottorisängyt niin johan pelittää.

        Itse tosiaan Maskusta ostanut Svane geelikenno moottorisängyn ja aivan helvetin hyvä sänky. Paremmassa en ole nukkunut edes missään 4-5 tähden hotelleissa. Moottori pelaa, runko on vakaa ja voi kuule nussia vaimoa joka suunnasta eikä nitise eikä natise. Moottori myös pano hommissa ihan näppärä vink vink. Kyllähän sängyistä sai kaikkien alennusten, hinta vääntöjen ja "esimies soittojen" jälkeenkin maksaa lähemmäs 6000€ kaikilla herkuilla, mutta näillä nyt sitten nukutaan ja nussitaan väh. Se10 vuotta jonka takaa tuo laajennettu takuu (3v jo ollut ilm. Ongelmia) ja 25v on valmistajan runkotakuu. Ei tarttee kuule verta hikeä ja puuruuveja, että nämä pysyy kasassa.

        Joten edelleen tämän kommentin avaajalle: Älä ala kitisemään jos itse ostat paskaa ja sitten huomaat, että se on paskaa. Kas kun et tullut valittamaan, että alle 100€ lapsille suunnattu runkopatja ei tuntunut hyvältä selälle xD Näitäkin valittajia nimittäin löytyy.


    • marja j

      just eilen kävin katsomassa samanlaista sänkyä ja ihmettelin ääneen myyjälle, että kestääkö tämä kun on niin huteran näköinen.
      sanoi just samoin, että osta kalliimpi , niin kestää.

      miksi sitten näitä huonoja on kaupan ?

      en osta, ostan "sairaalasängyn" metallisen , minäkin.

      tietääkö kukaan mistä niitä voi ostaa ?

      • Etsijä

    • Vaarallisia ovat

      Kaikki kuluttajahintaiset moottorisängyt ovat ala-arvoisia,
      eivät todella kestä, kannatta ostaa käytetty sairaalasänky, saa myydessä enemmän kun maksoi.

      Lisäksi kuluttajasängyt ovat vaarallisia, lapsi laittaa päänsä korotetun osa alle ja katsoo alle,
      vanhus laskee sänkyä ja laskee lisää kun hermostuu.

      siis kaikki, ei vain maskun sänkyt, ei kannata ostaa.

    • kitinäkalle

      Itse ostin kalliimman sängyn Maskusta ja ihmeteltiin kun meinattiin pudota olikin nuo moottori pohjat kapempia kuin runko ja sopivat irtoamaan kehikosta Maskun kaveri kävi ruuvaamassa pohjat kiinni ohueen rima kehikkoon. No sen jälkeen meni hetken alkoi narista jos pääty on koholla, on kritistetty liimattu laitettu silikonia ynm mutta kestää päivän ja taas sama narina . Pitäisi pitää päätyä ylhäällä refluksin takia mutta käntyessä narinaan herää. Soitin Maskuun kun katsoin että takuuta on jäljellä vastaus oli tyly, Valmistaja mennyt konkurssiin ei voi auttaa. No niinpä on yritetty kärsiä kun ei monen tonnin sänkyjä viitsi ostaa kovin usein . Patjat on hyvät mutta moottoripohjat natisee en vaan tiedä mistä ja moten korjata olisi edes saanut apua kitinän lopetamiseen mutta ei . No empä ole sen jälkeen Maskusta mitään ostanut enkä osta jos palvelu toimii näin.

    • Totta, kyllä 1000 ja llle maksavat sängyt ovat hyvin heikkoja, yli 50 kiloiselle.
      Toiseksi jos maksaa 3-4000 e niin siinäkin useat pettyvät, luulevat että se toimii 5 vuotta ongelmitta jne. Ei ainakaan kaikki toimi, jos selkää ja jalkoja kerran viikossa nostelee, on odotettavissa ongelmia jo 2-3 v kuluttua.

      vain oikea rautainen sairaalasänky kestää useimmiten ongelmitta, mutta se maksaa 6000 ylöspäin.

    • Anonyymi

      tarkistitko sängyn painorajoituksen. Kaikilla moottorisängyillä on painorajoitus 60kg, 90kg, 100 , 110 ja joissakin 130kg. kahta aikuista mikään niistä ei kestä. En osaa sanoa kaikkein kalleimmista sängyistä, mutta nuo noin 1000-2000€ maksavat ovat noiden painorajoitusten sisällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe