Missä Tapani Kansa ?

klslslss

on kun ei kuuluu uutta musaa..

8

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsaltahan ilmestyi just viimesyksynä uusi hieno levy. En tiedä tuleeko tänävuonna uutta pitkäsoitto albumia ( toivottavasti tulisi). Tapsa ei kylläkään yleensä tee levyä joka vuosi. Laatu korvaa määrän.

• johku

Minä toivoisin ,että Tapani Kansa tekisi levyn ja myös konsertteja, joissa laulaisi yhdessä Marionin kanssa vanhoja suomalaisia elokuvuvasävelmiä. Vähän niinkuin Tauno Palo ja Ansa Ikonen.

• mävaan

Taas on näköjään pyyhekumi vinkunut tässäkin keskustelussa. Minkä helvetin takia noita viestejä poistellaan varsin heppoisin perustein (itse asiassa perusteluja ei ole edes tullut, vaikka useaan otteeseen pyydetty). Tämä on käsittääkseni KESKUSTELUPALSTA, väkisinkin tulee välillä erimielisyyksiä, mutta se on elämää...

• Lumperi

jotenkin on T.Kansan hommat retuperällä?
      Näitäkään sivustoja ei ole aikoihin viitsitty päivittää?

http://www.tapanikansa.net

• bravissimo

Ei sen hommat retuperällä ole , ei ainakaan sen perusteella miten se tekee duuninsa. En muista koskaan nähneeni/kuulleeni niin hyvää T.Kansaa , kuin tänävuonna (kolmesti olen häntä tänävuonan livenä kuullut). Ääni soi komeesti ja huumori kukkii. Todella hyväntuuliselta mies vaikuttaa. Äyskiminen ja tiuskiminen on jäänyt huomattavasti vähemmälle ts.(milteimpä) kokonaan pois (en tiedä sitten miten treeneissä, mutta ainakin itse konserteissa kiukuttelua ei ole ilmennyt).
        Mies selvästi nyt nauttii esiintymisestä ja laulamisesta, sillä se näkyy ja kuuluu.

• Amppari
        bravissimo kirjoitti:

Ei sen hommat retuperällä ole , ei ainakaan sen perusteella miten se tekee duuninsa. En muista koskaan nähneeni/kuulleeni niin hyvää T.Kansaa , kuin tänävuonna (kolmesti olen häntä tänävuonan livenä kuullut). Ääni soi komeesti ja huumori kukkii. Todella hyväntuuliselta mies vaikuttaa. Äyskiminen ja tiuskiminen on jäänyt huomattavasti vähemmälle ts.(milteimpä) kokonaan pois (en tiedä sitten miten treeneissä, mutta ainakin itse konserteissa kiukuttelua ei ole ilmennyt).
        Mies selvästi nyt nauttii esiintymisestä ja laulamisesta, sillä se näkyy ja kuuluu.

Joo. Jätkä vaikuttais olevan huippuvedossa ! Hieno homma ! :) T.Kansaa on erittäin nautittavaa katsella ja kuunnella, kun hän ei kiukuttele.

ps. Kootisivujen päivitys ei kuulu Tapsan hommiin vaan hänen managerinsa (ts.siskolikan), joka on aika kiireinen nainen.

• bravissimo kirjoitti:

Näin on ! Sitä on tullut itsekkin oikein hyvälle tuulelle, kun on huomannut miten iloinen ja leppoisa Tapsa noilla keikoillaan on.

• kuuntelija

20.8 Tapsalla on Keuruulla konsertti.Loppuhuipennus upea. " Soi laulu sielussain..." Ei ihme ,että ablodeista ei meinannut tulla loppua. T. Kansa oli mykistävä ! Hänen lauluvoimansa senkun vaan paranee iän myötä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1331
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe