Automaattiloota hajos?

Kapar

V70 -03 ajettu 280 tkm.
Meni vedot ja oranssi kolmio ja teksi vaihteisto huolla heti!!
mahto loota mennä?

19

5538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjoustalo

      No hyvä tietää,onneks mul on viel takuu voimas nois kilsoissa.Kuullu olen et 3 huntis menis toisaalta tiedän et puol milliiki ajettu S80/02mallilla ja loota toiminnu.

      • Kapar

        Sulla siis takuu voimassa. Minkä ikäinen ja paljo ajettu?
        Minkälainen takuu yleensä noilla lootilla on?


      • tarjoustalo
        Kapar kirjoitti:

        Sulla siis takuu voimassa. Minkä ikäinen ja paljo ajettu?
        Minkälainen takuu yleensä noilla lootilla on?

        Takuu 2vuotta ilman kilsarajoitusta,mulla vasta 10kk/160tkm


    • mikki

      useita aut.lootia. Jo 850:ssä oli tuota ongelmaa, vaikka hyvä auto onkin.

      • Usein

        Öljynvaihdon laiminlyönti. Jopa omassa liikkeessä työ meinasi jäädä pyynnöstä huolimatta tekemättä. Ja ei kun auto uudelleen öljynvaihtoon, vaikka toimenpide oli kyllä jo laskutettu tekemättömästäkin työstä:).
        Onneksi sukulaiseni on tarkka ja huomasi öljynvärin oleva vaihdon jälkeen saman, kuin huoltoon viedessä. Kuinkahan usein tälläisiä tekemättömiä öljynvaihtoja tapahtuu? Sama kuullut myös jakopää huolloista, että niitäkin jäänyt tekemättä ja silti työstä on laskutettu:).
        Tuossa sukulaisella vaihteisto pelaa ainakin Volvossaan hyvin.


      • nolo yritys
        Usein kirjoitti:

        Öljynvaihdon laiminlyönti. Jopa omassa liikkeessä työ meinasi jäädä pyynnöstä huolimatta tekemättä. Ja ei kun auto uudelleen öljynvaihtoon, vaikka toimenpide oli kyllä jo laskutettu tekemättömästäkin työstä:).
        Onneksi sukulaiseni on tarkka ja huomasi öljynvärin oleva vaihdon jälkeen saman, kuin huoltoon viedessä. Kuinkahan usein tälläisiä tekemättömiä öljynvaihtoja tapahtuu? Sama kuullut myös jakopää huolloista, että niitäkin jäänyt tekemättä ja silti työstä on laskutettu:).
        Tuossa sukulaisella vaihteisto pelaa ainakin Volvossaan hyvin.

        no 2005 letka vedetty esiin.
        Vai oli sukulaisvaari käynyt auton alla kurkkimassa ja aukomassa öljyproppuja??


    • jermu2

      mulla vm 96 850 2,5 farkku volle ja ajettu jo 451000..loota toimii,kuin unelma; ))

    • Kestäviä laatikoita

      Volvo taitaa olla suomen kaikkein aikojen myydyin automaattivaihteinen auto Mersun ohella, että todella vähän noita on hajonnut suhteessa ostettujen autojen määrään.

      • 632623

        Kerta tietoa tuntuu olevan niin kuina monta Volvon automaattia on sitten hajonnut?

        Vai oliko kommenttisi "musta tuntuu"?


      • vihainen ex volv

        Vai vähän. Niitähän on paukkunut aivan pirun paljon. Vähän ajetuista Volvoista on hajonnut automaattilaatikoita. Minullakin oli v70 ja hävitin pois,laatikko jo siinäkin temppuili vaikka öljyt oli vaihdettu usein. Muutenkin oli vikaa niin paljon että voin sanoa huonoimmaksi autoksi mitä olen omistanut. Eikä Volvovarmaan ainakaan paremmaksi muutu nyt kun Kiinalaiset päättävät miten autot tehdään.


      • Olet valehtelija
        vihainen ex volv kirjoitti:

        Vai vähän. Niitähän on paukkunut aivan pirun paljon. Vähän ajetuista Volvoista on hajonnut automaattilaatikoita. Minullakin oli v70 ja hävitin pois,laatikko jo siinäkin temppuili vaikka öljyt oli vaihdettu usein. Muutenkin oli vikaa niin paljon että voin sanoa huonoimmaksi autoksi mitä olen omistanut. Eikä Volvovarmaan ainakaan paremmaksi muutu nyt kun Kiinalaiset päättävät miten autot tehdään.

        Opettele paremmin valehtelemaan vai oletko näitä syksyn tuomia hörhöjä eikä sulla ole koskaan ollut Volvoa.


      • vihainenexvolv
        Olet valehtelija kirjoitti:

        Opettele paremmin valehtelemaan vai oletko näitä syksyn tuomia hörhöjä eikä sulla ole koskaan ollut Volvoa.

        Ei tarvitse valehdella. Minulla oli Volvo vaan ei ole toista kertaa. Huono mikä huono.


      • voi noita poikia
        vihainen ex volv kirjoitti:

        Vai vähän. Niitähän on paukkunut aivan pirun paljon. Vähän ajetuista Volvoista on hajonnut automaattilaatikoita. Minullakin oli v70 ja hävitin pois,laatikko jo siinäkin temppuili vaikka öljyt oli vaihdettu usein. Muutenkin oli vikaa niin paljon että voin sanoa huonoimmaksi autoksi mitä olen omistanut. Eikä Volvovarmaan ainakaan paremmaksi muutu nyt kun Kiinalaiset päättävät miten autot tehdään.

        "öljyt vaihdettu usein"
        ei niitä usein tarvitse vaihtaa tai jos on vaihdettu useasti, niin autolla on ajettu varmaankin miljoona kilsaa. Tuo kiinakommenntisi paljastaa ikäsi ja henkisen kypsyytesi.


      • olet nolo poika
        vihainenexvolv kirjoitti:

        Ei tarvitse valehdella. Minulla oli Volvo vaan ei ole toista kertaa. Huono mikä huono.

        Volvo on käyttäjien mukaan luotettavammasta päästä ja vieläpä laadukas ja mukava.
        Eri asia on sitten jos on ostanut jonkun ikälopun ja loppuunajetun auton.


    • Syksyn merkki

      Ihme ja kumma atutisti ei ole tänne sekoillut vielä mitään.

    • autonero

      Volvon automaattiaskit ovat tunnetusti huonoja kestämään. Manuaali Volvoja minullakin on ollut, mutta automaattina en sellaista huoli. Ja nykyään en huoli manuaalia, niin Volvot ovat ohi osaltani.

      • aisinprodukt

        Saman Japanialaisen firman laatikoita käytetään monessa muussakin merkissä.


    • Itku pillikö????????

      Mitäs valitat taidat katua.

      • munansaannos

        Itkupilli on yhdyssana.

        "Mitäs valitat taidat katua." pitäisi loppua kysymysmerkkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe