Minulla olisi hyvät mahdollisuudet avantouintiin, mutta en vain ole saanut aikaiseksi aloittaa. Sanovat että pitäisi jatkaa vaan kesästä eteenpäin säännöllisesti. Pitäiskö sitten joka viikko käydä vai mikä se oikea uintitiheys olisi?
Kokemuksia?
Avantouinti
2
212
Vastaukset
Harrastin työaikana avantouistia. Riippuvuushan siihen tuli, hyvä sellainen.
Uskon; jos olisin jatkanut, eturauhasvaivoja ei olisi tullut.
Karskitemppu naapurin vanhalta rouvalta. Hän hakkasi itse
avannon kotijärven jäähän ja kylpytakissaan juoksi kotiinsa, 50m.- Leny
Kävelylenkkini kulkee tuon avantopaikan ohi ja olen sitä touhua seurannut. Villamyssyt niillä on päässä ja jotkut tohvelin tapaiset jaloissaan. Enimmältään näyttävät hyvässä lihassa olevan. Liekkö läskeistä apua kylmän karkotukseen. Joku siin on, mikä heitä sinne jääkylmään veteen vetää. Sanoit että riippuvuuden aiheuttaa. Ne on sit varmasti niitä endorfiineja, joita se kylmään veteen upotus tuottaa ja siit tulee mukava olo. Sanotaan että se on verenpaineelle hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453370
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412302
- 2072282
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779